Ik ben vrij goed in de materie van alcoholisme in samenhang met leverkanker thuis.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef Wereldpijn het volgende:
Jij doet er heel stellig over. Ik vraag me alleen af of je een beetje in de materie thuis bent of dat je je simpelweg baseert op 1 regeltje uit een post @ Fok!
Je draait de zaken om of leest niet goed. Leg nou maar gewoon uit waar jij je op baseert, wanneer je herhaaldelijk meldt dat hij leverkanker had. Dat is toch 'de waarheid' volgens jou?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in de materie van alcoholisme in samenhang met leverkanker thuis.
Nu jij nog even antwoord geven op de vraag hoe close jij met Muskee bent/was om het te kunnen ontkennen?
Slaap lekker en we horen het vanmiddag dan wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga naar bed. Rust zacht Harry en Wereldpijn.
Ik las je postings vanochtend en getwijfeld of ik nog wel of niet zou reageren, omdat Karina terecht opmerkt dat er een nare ondertoon in het topic sluipt, maar zal het 1 keer doen en dan laat ik het verder rusten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Een x-aantal internethelden hebben zijn medisch dossier in hun vrije tijd even bestudeerd?
Mooi, maar als je ook goed had gelezen, dan had je gezien dat er ook niet aan getwijfeld werd dat hij kanker had. De vraag was waar golfer zich op baseerde toen hij zo stellig postte dat hij leverkanker had.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las je postings vanochtend en getwijfeld of ik nog wel of niet zou reageren, omdat Karina terecht opmerkt dat er een nare ondertoon in het topic sluipt, maar zal het 1 keer doen en dan laat ik het verder rusten.
Dat hij leverkanker had meldde ik 3 weken geleden al, dus ruim voordat er iets over zijn medische toestand in de media stond. Toevallig ken ik wat mensen die tot het laatst toe contact met hem hadden.
Degene die me dit vertelde was voor mij zo'n betrouwbare bron, dat ik het 3 weken geleden dus ook heb durven posten. Jij mag het onbetrouwbaar, sneu, roddels of ongeloofwaardig vinden, dat is je goed recht.
Ik weet voor mezelf hoe het in elkaar zit en het kunstenaarswereldje in en om Assen is niet al te groot, dus dan gaat het nieuws snel. Dat hij kanker had wordt nu ook door nieuwssites als de NOS gemeld.
Als voor jou alleen een medisch dossier geloofwaardig is prima. Ga ik nu nog wat muziek van hem beluisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |