abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:25:30 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_102601747
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef Wereldpijn het volgende:

Jij doet er heel stellig over. Ik vraag me alleen af of je een beetje in de materie thuis bent of dat je je simpelweg baseert op 1 regeltje uit een post @ Fok!
Ik ben vrij goed in de materie van alcoholisme in samenhang met leverkanker thuis.
Nu jij nog even antwoord geven op de vraag hoe close jij met Muskee bent/was om het te kunnen ontkennen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_102601762
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben vrij goed in de materie van alcoholisme in samenhang met leverkanker thuis.
Nu jij nog even antwoord geven op de vraag hoe close jij met Muskee bent/was om het te kunnen ontkennen?
Je draait de zaken om of leest niet goed. Leg nou maar gewoon uit waar jij je op baseert, wanneer je herhaaldelijk meldt dat hij leverkanker had. Dat is toch 'de waarheid' volgens jou?

Ik heb nergens gezegd dat ik weet dat het anders is.

Jouw medische kennis in het algemeen is totaal niet belangrijk, maar fijn dat je die samenhang meent te kennen.
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:29:55 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_102601803
Ik ga naar bed. Rust zacht Harry en Wereldpijn. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_102601824
quote:
12s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga naar bed. Rust zacht Harry en Wereldpijn. :')
Slaap lekker en we horen het vanmiddag dan wel.
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:34:20 #105
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_102601864

Rust zacht
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 09:56:55 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_102604014
Ik ga zo kijken, jammer dat ik nu een beetje nare toon in dit topic bespeur, ik had liever wat gelezen over deze 2 Meter sessie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102606433
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Een x-aantal internethelden hebben zijn medisch dossier in hun vrije tijd even bestudeerd?
Ik las je postings vanochtend en getwijfeld of ik nog wel of niet zou reageren, omdat Karina terecht opmerkt dat er een nare ondertoon in het topic sluipt, maar zal het 1 keer doen en dan laat ik het verder rusten.

Dat hij leverkanker had meldde ik 3 weken geleden al, dus ruim voordat er iets over zijn medische toestand in de media stond. Toevallig ken ik wat mensen die tot het laatst toe contact met hem hadden.

Degene die me dit vertelde was voor mij zo'n betrouwbare bron, dat ik het 3 weken geleden dus ook heb durven posten. Jij mag het onbetrouwbaar, sneu, roddels of ongeloofwaardig vinden, dat is je goed recht.

Ik weet voor mezelf hoe het in elkaar zit en het kunstenaarswereldje in en om Assen is niet al te groot, dus dan gaat het nieuws snel. Dat hij kanker had wordt nu ook door nieuwssites als de NOS gemeld.

Als voor jou alleen een medisch dossier geloofwaardig is prima. Ga ik nu nog wat muziek van hem beluisteren. :)
pi_102606678
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:17 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik las je postings vanochtend en getwijfeld of ik nog wel of niet zou reageren, omdat Karina terecht opmerkt dat er een nare ondertoon in het topic sluipt, maar zal het 1 keer doen en dan laat ik het verder rusten.

Dat hij leverkanker had meldde ik 3 weken geleden al, dus ruim voordat er iets over zijn medische toestand in de media stond. Toevallig ken ik wat mensen die tot het laatst toe contact met hem hadden.

Degene die me dit vertelde was voor mij zo'n betrouwbare bron, dat ik het 3 weken geleden dus ook heb durven posten. Jij mag het onbetrouwbaar, sneu, roddels of ongeloofwaardig vinden, dat is je goed recht.

Ik weet voor mezelf hoe het in elkaar zit en het kunstenaarswereldje in en om Assen is niet al te groot, dus dan gaat het nieuws snel. Dat hij kanker had wordt nu ook door nieuwssites als de NOS gemeld.

Als voor jou alleen een medisch dossier geloofwaardig is prima. Ga ik nu nog wat muziek van hem beluisteren. :)
Mooi, maar als je ook goed had gelezen, dan had je gezien dat er ook niet aan getwijfeld werd dat hij kanker had. De vraag was waar golfer zich op baseerde toen hij zo stellig postte dat hij leverkanker had.
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 12:30:07 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_102606754
Als ik dan nog even mag terugkomen op de muziek: ik ben blij dat ik vanmorgen heb gekeken en niet vannacht (of eigenlijk geluisterd), wat een heerlijke muziek voor een zonnige zondagmorgen.
niet zo tof doen
pi_102623274
Ik kende eigenlijk alleen Window of my eyes en Appleknockers flophouse (vanwaar deze vage titel?) maar heb afgelopen week ook een aantal andere nummers gehoord en ik moet zeggen dat het erg goede muziek is, on-Nederlands goed zelfs.
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 21:20:32 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_102627123
Die jonge blonde jongen (weet zijn naam niet meer), die op een gegeven moment in het voorprogramma mocht meedoen vond ik ook erg goed. Die speelde ook een heel mooi nummer.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')