quote:
Nee, nog steeds niet. Maar ik heb Oognip om advies gevraagd: ze zijn dol op koolvis dus ik kook straks pangasius voor ze (want ik heb geen koolvis). En dan maar hopen dat ze op de lucht afkomenquote:Op maandag 26 september 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
Rewimo: nog steeds geen spoor van je nieuwe sloopkogeltjes
Ja, komt ze nou meequote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!
Ik wil niet dat mensen gaan zeggen of ze mijn poes al dan niet gezien hebben
Ik denk hetquote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef indaha het volgende:
Moeten we al een zoekactie op gaan starten
Ik heb wel je kater gezienquote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!
En anders kom ik ze wel zoekenquote:Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Nee, nog steeds niet. Maar ik heb Oognip om advies gevraagd: ze zijn dol op koolvis dus ik kook straks pangasius voor ze (want ik heb geen koolvis). En dan maar hopen dat ze op de lucht afkomen
Waar is je groente dan?quote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik moet namelijk beter eten.
In de sauna kreeg ik mijn brownietaart niet eens op
Heb je kittenmelk in huis? Ze zijn dan al wel zo groot en wild dat ze dat niet meer drinken, maar wss vindt ze het wel lekker en is ze ermee te paaien als je het vermengt met het gewone voer.quote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze krijgt natvoer maar dat eet ze dus amper, brokjes ook niet. Ik kan het mengen maar ze eet zo weinig brokjes dat ik denk dat het natvoer bederft als ik het er door heen meng.
Opwarmen in de magnetron is wel een idee
Ja heuj, jij kan het niet meer zien maar ze hebben mn tt gewijzigd zomaarquote:
Ik heb het in huis. Ga het zo even maken (poeder + water) en dan warm geven met wat vlees, eens kijken wat ze er van vindt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je kittenmelk in huis? Ze zijn dan al wel zo groot en wild dat ze dat niet meer drinken, maar wss vindt ze het wel lekker en is ze ermee te paaien als je het vermengt met het gewone voer.
Niet gezien nee, maar ik wil wel helpen zoekenquote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!
Ik wilde alleen maar een handje toestekenquote:Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Ja dit krijg je er dan van Greys
Ik ben niks kwijt, ik weet alles te vinden
Als je het maar laatquote:Op maandag 26 september 2011 19:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een handje toesteken.
Sorry, ik laat de TT's wel ongemoeid voortaanquote:Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Ja dit krijg je er dan van Greys
Ik ben niks kwijt, ik weet alles te vinden
Da's fruit!quote:
Oh nee hoor, verander ze maar gewoonquote:Op maandag 26 september 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik laat de TT's wel ongemoeid voortaan
Das ook goed voor jequote:
jaquote:Op maandag 26 september 2011 18:46 schreef Oognip het volgende:
Non, weet jij al dat lieke van lexmond met gtst stopt?
Mag ik vragen wat voor kruiden?quote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Kipfiletjes staan te marineren in ketjap, kruiden en sweet chili.
Straks lekker op de grillpan. Met verse frietjesEn appelmoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Heeft je poes een vacht of is het een kale poes?quote:
Was me nog niet eens opgevallen.quote:
Eh...quote:Op maandag 26 september 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft je poes een vacht of is het een kale poes?
Ik dacht je bent flink genomenquote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
Zo, dat lucht op, plassen dan he! Voordat jullie gekke dingen gaan denken
Ja, ik moet wel een duidelijke beschrijving zodat ik weet waar ik naar zoekquote:
Nee, komt zo nog.quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht je bent flink genomen
Oh, maar hij is niet kwijt dus je hoeft niet te zoeken dus ik hoef niets te zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel een duidelijke beschrijving zodat ik weet waar ik naar zoek
Ooh, maar zeg dan toch maar want dan kan ik zeggen of ik hem heb gezien, of niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar hij is niet kwijt dus je hoeft niet te zoeken dus ik hoef niets te zeggen
Ik durf tegen jou echt geen ja of nee te zeggenquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf tegen jou echt geen ja of nee te zeggen
Zeg maar wat je gezien hebt, dan zeg ik of het mijn poes geweest kan zijnquote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, maar zeg dan toch maar want dan kan ik zeggen of ik hem heb gezien, of niet.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor kruiden?![]()
Of is het zo'n geheim eigen kruidenmengsel, van generatie op generatie overgegeven van moeder op dochter en nooit aan een "outsider" verteld? [ link | afbeelding ]Ow dit gaat zo'n tegenvaller voor je worden ben ik bang....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon 'KIPKRUIDEN' uit een potje namelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
GREYS!quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow dit gaat zo'n tegenvaller voor je worden ben ik bang....
Ja, maar met jou weet je het nooitquote:
Maar kruiden alleen dan? Of ook olie?quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik zag een poes met haar op de lipjes. En ik stond er al zo van te kijken.quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg maar wat je gezien hebt, dan zeg ik of het mijn poes geweest kan zijn
Dat kan niet mijn poes geweest zijnquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zag een poes met haar op de lipjes. En ik stond er al zo van te kijken.
Niet? Hij zag er wel een beetje verlept uit, dus ik dacht dat ik beet hadquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan niet mijn poes geweest zijn
Mijn poes is niet verleptquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Hij zag er wel een beetje verlept uit, dus ik dacht dat ik beet had
Nee, zoals gezegd ook sweet chili saus en ketjapquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar kruiden alleen dan? Of ook olie?
quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ooh dan was het misschien toch de verkeerde. Stuur even foto's dan kan ik naar haar zwaaien als ik dr tegen kom.quote:
Ja goffer nu wil ik dat ookquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd ook sweet chili saus en ketjap
En dan kipkruiden, paar uur laten marineren voordat het in de grillpan gaat, zit er wat meer smaak aan je simpele kipfiletje
Echt, iets in mij hoopt, waarschijnlijk onterecht, een beetje dat dit gewoon over een kat gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dan was het misschien toch de verkeerde. Stuur even foto's dan kan ik naar haar zwaaien als ik dr tegen kom.
Nopequote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dan was het misschien toch de verkeerde. Stuur even foto's dan kan ik naar haar zwaaien als ik dr tegen kom.
Ik had zuurkool, met hema rookworst, spekkies, teramisuquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net ook héérlijk gegeten. Ik had een braadsleetje met livar varkensvlees, spekjes, brie en pesto.![]()
![]()
Met snijboontjes ernaast voor de veggie intake
quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt, iets in mij hoopt, waarschijnlijk onterecht, een beetje dat dit gewoon over een kat gaat.
quote:
duh.quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt, iets in mij hoopt, waarschijnlijk onterecht, een beetje dat dit gewoon over een kat gaat.
Maar, dan kan ik toch ook helemaal niet zeggen of ik haar gezien heb. Jezus, het is niet dat ik het doorspeel naar opsporing verzocht ofzo hoorquote:
Wil je foto's van mijn poes?quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Echt Q...
Voordat ik iemand foto's van mn poes stuur![]()
Dus sorry, maar nee
Ik ben bang van nietquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
ow dus de eigenaar is al overleden rewimo?das balen...
Ja, die man is helaas al overleden. Zo te lezen zijn er geen erfgenamen. En toen? Tja, dat weten we nog niet. We hopen vrijdag meer te weten te komen, als we "onze" agent weer spreken.quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
Dus die man van dat kistje is dood en er is geen familie gevonden?
En toen?
Maar de hamvraag, krijg "das kind" (das he? Toch toch toch?) nog geld?quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Ja, die man is helaas al overleden. Zo te lezen zijn er geen erfgenamen. En toen? Tja, dat weten we nog niet. We hopen vrijdag meer te weten te komen, als we "onze" agent weer spreken.
Ik wil ook wel heel graag zien wat er nou precies in het kistje zat. En we vinden het vooral jammer dat de spullen niet meer teruggegeven kunnen worden.
Ja dat laatste zeker...!quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Ja, die man is helaas al overleden. Zo te lezen zijn er geen erfgenamen. En toen? Tja, dat weten we nog niet. We hopen vrijdag meer te weten te komen, als we "onze" agent weer spreken.
Ik wil ook wel heel graag zien wat er nou precies in het kistje zat. En we vinden het vooral jammer dat de spullen niet meer teruggegeven kunnen worden.
Dat ja!quote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste zeker...!
Ben heel benieuwd naar het vervolg hiervan!
Das Kind, heel goedquote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
Maar de hamvraag, krijg "das kind" (das he? Toch toch toch?) nog geld?
15 euro, schrale bedoeningquote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Das Kind, heel goed![]()
In principe heeft hij recht op vindersloon. Alleen heb ik geen idee wanneer hij dat dan krijgt en van wie. We wachten maar even af. Sowieso moet voor het vaststellen van het vindersloon eerst de waarde worden vastgesteld. Zou wel tof zijn als die 300 euro er nog intact in zitDat levert alvast 15 euro op.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Dat ja!
En echt sneu dat die man het niet heeft meegemaakt dat ie weer gevonden is
Zo is de wet. Maar als er niemand is die het kan erven krijgt de vinder het misschien wel? Geen idee of dat zo werkt.quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo is de wet. Maar als er niemand is die het kan erven krijgt de vinder het misschien wel? Geen idee of dat zo werkt.
En hoe is hij beroofd? Met geweld?quote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Onze buren - die zo'n beetje het doopceel van iedereen hier in de omtrek kennen- wisten te vertellen dat die man inderdaad geen kinderen had, en zijn zuster ook niet. En dus zijn er geen erfgenamen bekend.
Volgens mij werkt dat zo tenzij het vondsten met algemeen belang (archeologisch oid zijn). Als er geen belanghebbende meer is, is het voor de vinder. Tenzij weer op priveterrein gevonden door iemand anders dan de eigenaar..quote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo is de wet. Maar als er niemand is die het kan erven krijgt de vinder het misschien wel? Geen idee of dat zo werkt.
Is dat leuk joh?quote:
Oh, is dat vandaag?quote:
Dat zal ik nu zien, nog nooit eerder gekeken, maar hoorde dat Sylvia er in zitquote:
Ohquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ik nu zien, nog nooit eerder gekeken, maar hoorde dat Sylvia er in zit
Ned 3!
Ik ga mee kijken danquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ik nu zien, nog nooit eerder gekeken, maar hoorde dat Sylvia er in zit
Ned 3!
Gezellig!quote:
Ik heb stokbrood in de oven gegooid en humus klaarstaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Als Sylvia er niet in zit kunnen we altijd nog zappen
Ik ga er even wat chocola bij pakken. I needz it
Gisteren al binnengehaald. Sommige dingen waren grappig, sommige totaaaaal nietquote:
Als ik mn best doe vast welquote:
Iemand is onder het voorwendsel van een collecte blijkbaar zijn huis binnengekomen en is er toen met het kistje vandoor gegaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
En hoe is hij beroofd? Met geweld?
Ik weet niet hoe het in DLD is. Eigenaar is in dit geval natuurlijk wel bekend maar die leeft niet meer.quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Barbaaf het volgende:
Volgens mij werkt dat zo tenzij het vondsten met algemeen belang (archeologisch oid zijn). Als er geen belanghebbende meer is, is het voor de vinder. Tenzij weer op priveterrein gevonden door iemand anders dan de eigenaar..
Toch op een of andere manier wel fijn dat het kistje toch nog gevonden isquote:Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet hoe het in DLD is. Eigenaar is in dit geval natuurlijk wel bekend maar die leeft niet meer.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Echt Q...
Voordat ik iemand foto's van mn poes stuur![]()
Dus sorry, maar nee
Wie is Betty?quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heu, Greys. Volgens mij is Betty ondertussen alweer drie, dus je moet me wat foto's en updates geven
Bettyquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heu, Greys. Volgens mij is Betty ondertussen alweer drie, dus je moet me wat foto's en updates geven
Nou, ik zat haast mee te trillen met mijn handen toen ze die eerste spin oppakte, trillendquote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, die opdracht was iets voor jou geweest!
Ik vond het echt dapperquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik zat haast mee te trillen met mijn handen toen ze die eerste spin oppakte, trillend![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Zeg dames,
en Tombo,
komt er morgen/overmorgen/ooit weer een asielactie?![]()
Of moeten mijn bevallige derriere en ik ons ermee gaan bemoeien
quote:
Van mij persoonlijk hoeft het voorlopig nietquote:komt er morgen/overmorgen/ooit weer een asielactie?![]()
Of moeten mijn bevallige derriere en ik ons ermee gaan bemoeien
GOFFER DE GOFFER, modmachtmisbruikquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vanwege je schunnige TT.
En waag het niet om die arme, oude Grees de schuld te geven
Hmmm dat laatste kan ik me wel in vinden eigenlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Van mij persoonlijk hoeft het voorlopig niet
Ik ga het sowieso niet mede organiseren, daar heb ik iets teveel voor op mijn bord, zou niet verstandig zijn. En ik heb (maar da's écht persoonlijk) het idee dat men er na een aantal keer een beetje asielactie-moe van is geworden. Zo van 'Oh daar gaan we weer... er moet weer geld en spullen komen...'.
lees dan gewoon meequote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
De poten op die eerste foto <333333333333333333333333333333333333333333333333333
En na al die tijd niets gevolgd te hebben is kussen vreten het enige wat ik krijg?
Ik was weggggggggggggg.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees dan gewoon mee
Ik ben een stukje telefoon kwijt
Waar was je?quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was weggggggggggggg.
Dat filmpje
Heb jij mijn stukje telefoon ergens gezien?quote:
Vraag die poes van je eens.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij mijn stukje telefoon ergens gezien?
nee, dan kan ik het vergeten vrees ikquote:
Thanks!quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Leuke foto's van je beestenbende, GreysAl zie ik in het topic alleen maar gezichtjes
Fijn dat je eindelijk met Biet op cursus kunt
Boor snauwt echt dat Biet stil moet liggen he?quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was weggggggggggggg.
Dat filmpje
niet werkende foto's geven sneue gezichtjesquote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe bedoel je gezichtjes?
En ja ik heb echt zin in die cursus!
Jeff Dunhamquote:
Ja!quote:
You muppet-rejectquote:
Pups are gonna pup, je zal nog wel wat spullen kwijtrakenquote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe bedoel je gezichtjes?
En ja ik heb echt zin in die cursus!
Iddquote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Werd wel tijd voor een nieuwe. De vorige shows zijn tot in den treuren herhaald op Comedy Central.
Ze is amper groter gewordenquote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pups are gonna pup, je zal nog wel wat spullen kwijtraken
Hoe is ze tegenwoordig met luisteren, commando's opvolgen enzo? En hoe is ze naar andere honden toe eennnn is ze al groter en hoe groot denk je nu dat ze wordt eennnnnn meer dingen
Geweldige foto'squote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Nee dat zou je idd niet zeggen Multi!
Voor Hara gooi ik ze er gewoon nog even in![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft het gesmaaktquote:
Uhuh.quote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Geweldige foto's
[..]
Volgens mij heeft het gesmaakt
Je eet pas woensdag weer?quote:
Het is arremoei.quote:
Ach gut, ik kook elke avond zelf.quote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is arremoei.Morgen moet ik zelf koken ipv naar een sterrenrestaurant te gaan.
Beetje wel ja, iets minder rood in het haar.quote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Cuuuuuuuuuute
Roger, vind je haar ook niet een beetje lijken op een jonge Nicole (een beetje vrede) ??
Ja die maken natuurlijk gelijk misbruik van die vastigheid die ze je gaan aanbiedenquote:Op maandag 26 september 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Had ik morgen vrij: eerst wordt er een avondafspraak op werk1 gepland en ik kom er net achter dat ik een middagafspraak heb op werk2.vrije dag!
quote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die maken natuurlijk gelijk misbruik van die vastigheid die ze je gaan aanbieden
Oh jaaaa, die zijn leuk en had ik nog net meegekregen volgens mijquote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Nee dat zou je idd niet zeggen Multi!
Voor Hara gooi ik ze er gewoon nog even in![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gevallenquote:Op maandag 26 september 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haat T9![]()
Is ie gevallen of nat geweest?
Stombo!quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Potverdikkie, Harry 'Cuby' Muskee heeft ons verlaten![]()
Dit nummer heb ik echt grijsgedraaid, jammer dat er op youtube geen betere kwaliteit te vinden is
Morgen weer aan het warruk?quote:Op maandag 26 september 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf es lekker op tijd naar bedje; gisteravond lag ik al om 23.30 uur en ik werd pas 11 uur weer wakker vanochtend.
Dus volgens mij heb ik slaaptekort
Jupquote:
Da's alleen maar goed. Normaal ritme is na alle lol ende jolijt ook wel fijn.quote:Op maandag 26 september 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Op zich ook wel prima, weer een normaal ritme.
Ik heb er stiekem best wel weer zin in nu
Balen!quote:Op maandag 26 september 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
ja nou, mn toetsblokkering doet het ook meteen niet meer
Goffer en ik mag pas in maart een nieuwe en dit was al een tijdelijke 2e hands
dat is rotquote:Op maandag 26 september 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
ja nou, mn toetsblokkering doet het ook meteen niet meer
Goffer en ik mag pas in maart een nieuwe en dit was al een tijdelijke 2e hands
Nu al!?quote:
Wees blij; T9 sucksquote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
goffer de goffer, mn * toets van mn telefoon doet het niet meer
Dus T9 enzo doet het niet meer
Is dat wanneer hij automatisch woorden afmaakt?quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb T9 nog NOOIT gebruikt, vreselijk
ik sinds het konquote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Ga de volgende x maar voor htc. En indien geen htc, iets met androidquote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook altijd nokia, sinds ik er eens 1 in bad heb laten vallen en hij het erna nog deed (x2)
Maar nu is het rot
Kijken of ik kan wennen aan gewoon tikken weer
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 26 september 2011 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga de volgende x maar voor htc. En indien geen htc, iets met android
Ik weet niet of de 6288 dat kan; heb het nooit geprobeerd eiksquote:Op maandag 26 september 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
En ik "moet" internet op mn telefoon tegenwoordig
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
Maar je poes heb ik niet gezien
Hoeft ook niet perse hoorIk ben vooral gehecht aan mijn eigen poezen
De 6210 heeft in elk geval wel i-net. Tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga morgen even lans zusje om te kijken of haar oude mobiel kan
Ik heb er ook weinig verstand van iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De 6210 heeft in elk geval wel i-net. Toch
Echt, ik heb er verstand van, dat kun je wel zien
Tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 06:37 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Mijjn poes is niet meer zoek. Niet dat ik erbij kan of zo
Ben jij inene into Adele ??quote:
Neuh. Af en toe leuk om eens te luisteren. Ze heeft wel goeie nrs.quote:
Cd's zijn overratedquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ow ok, anders kon je mn cds hebben, ik kan het echt niet meer aanhoren, en ze liggen in de weg
Dan rip je ze toch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cd's zijn overratedmp3's ftw. Maar toch bedankt
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Muisje, met een bietje mazzel hebben wij echt het perfecte ijsjesweer zondag he
Lekkerrrquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Muisje, met een bietje mazzel hebben wij echt het perfecte ijsjesweer zondag he
Okeequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, hangt er een beetje vanaf wat je met mij af wil spreken en zo.
Als we meteen afspreken kun je bij kantoor parkeren, das gratis, anders betaald, dan kun je m t beste gewoon op het Vrijthof neerplempen denk ik.
Hmmmm hmmmmmmmm dat moet ik straks even aan m vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Mij maakt het niks uit, wil je niet eerst ff lekker met de mister shoppen?
Ohhh okee, wist ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe afleveringen van seizoen3?
Nee, ik download niet he
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MIJN KAT IS DE BESTE KAT VAN DE HEULE WERELD
Gisteravond was er een huisspin die ineens helemaal kwijt was nadat ik twee seconden niet keek, dus geteisterd met zelfmoordneigingen ging ik die avond naar bed. De volgende dag vond ik, bij Jazz zijn krabpaal, twee huisspinlijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IEDEREEN, HAIL JAZZMY SAVIOUR
Hhahaha, wat zei je? Lees de reactiesquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Je kat is gewoon een normale kat, jij bent zelf een bietje abnormaal Hara![]()
I was gonna say, laat die Boris/Jazz-ruil maar zitten, ik houd dezequote:
Dankje!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Muis, ik zal duimen dat jullie je date kunnen houden in een zonovergoten Maastricht
Hey Greys, spinnen kunnen via je stoelpoot omhoog lopen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Er holde er eentje door het restaurant van de sauna afgelopen zondag, bardames en ik met de benen omhoog
But of course!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh, Hema houdt een taartenbakwedstrijd.
Even denken of ik mee zal doen.
Ja, doen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Oh, Hema houdt een taartenbakwedstrijd.
Even denken of ik mee zal doen.
Een van de aanwezige heren gaf die spin nog een zetje, maar daarna zagen we hem niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Greys, spinnen kunnen via je stoelpoot omhoog lopen!
Ze zijn hier aan het maaien, rende er ineens een muis voor Charlie en mij langs. Arm muisje met zijn kapotte huisje
quote:
Ik voel me wel geroepenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doen!
[..]
Een van de aanwezige heren gaf die spin nog een zetje, maar daarna zagen we hem niet meer.
PAK HEM DAN GEWOON METEEN ipv een zetje
Vrienden makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Wat de neuk moet je met een taart per week?
![]()
Maar dat je in t assortiment zou worden opgenomen is wel vet cool
Ik hoop dat je een snelle stofwisseling hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me wel geroepen![]()
En je taart wordt in het assortiment opgenomen, dat is wel gaaf. En je wint een jaar lang taart (52 stuks) en een cadeaubon van 100 euro.
Zet je het bij ze voor de deur. En dan wegrennen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb best veel vrienden maar ik moet er niet aan denken dat ze elke week taart zouden moeten komen eten
Ik zou meedoenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me wel geroepen![]()
En je taart wordt in het assortiment opgenomen, dat is wel gaaf. En je wint een jaar lang taart (52 stuks) en een cadeaubon van 100 euro.
Weggeven dan, soms is het zo makkelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb best veel vrienden maar ik moet er niet aan denken dat ze elke week taart zouden moeten komen eten
Of in iemand zijn gezicht gooien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Weggeven dan, soms is het zo makkelijk
Ja nou, das ook al een hoop moeite, behalve als ze m ook zelf mogen gaan ophalen danquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Weggeven dan, soms is het zo makkelijk
Goedzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat ik doe het gewoon.
Wie niet waagt...
Nee Hemamedewerkers moeten stemmenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
En moeten we dan nog ergens stemmen?
Dan mobiliseren we ff heel fok straks
Ja wie weet krijg je dan wel gewoon 52 tegoedbonnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, das ook al een hoop moeite, behalve als ze m ook zelf mogen gaan ophalen dan
Ik denk dat ze gewoon 52 taarten op je stoep komen zetten, holladijeequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wie weet krijg je dan wel gewoon 52 tegoedbonnen
Hatsee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nou, vergeet dat maarquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Beter hebben die Hoerige Hema Heksen een beetje goede smaak dan!!!
Oh dat klinkt anders best wel primaquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, vergeet dat maarMijn god
Ze hebben nu stoofperenvlaai
!
Ah dat is jammer. Straks is er zo'n oma die al 50 jaar de lekkerste taarten voor iedereen uit de buurt maaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee Hemamedewerkers moeten stemmenhelase pindakase.
Ja sorry hoor, maar hoe kun je nu opboksen tegen een 70-jarige taartquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:47 schreef Muis006 het volgende:
Dankje voor het vertrouwen.
Dit weekend maar eens het recept uitschrijven. Is de Mr. ook weer blij, want die krijgt taart
Hahah, die zag ik laatst op picsauce, grappig.quote:
Bahaha dat zou wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hoe kun je nu opboksen tegen een 70-jarige taart
Ik zou trouwens een Hema-taart kopen en die inleveren, kijken hoe ze hun eigen taart niet de lekkerste vinden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik niet kan geloven dat MM zo stom was om zich zo hard te laten naaien
Doe es wel.quote:
Hij kan er beter een kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oh-oh welke camera had jij ook alweer? Iemand die ken zoekt een nieuwe.
Haha, dat is net Charlie. Die is al eens tegen een elektriciteitskast en een bosje opgelopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
komt MM binnen " Godverdomme ik liep met mijn harses vol tegen een boom aan"
Kan er alleen maar beter op worden
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij kan er beter een kopen.
Hehohohohoho.
Oh god, bouillon door mn neus, dank je Muisjequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij kan er beter een kopen.
Hehohohohoho.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, dat is net Charlie. Die is al eens tegen een elektriciteitskast en een bosje opgelopen
Tuurlijk mag dat, ik ben geloof ik echt een beetje rampenmoe, das ook ergquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, er is tijd genoeg om iedereen te evacueren
Maar dan mag ik het nog wel interessant/spannend vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |