Als ik mn best doe vast welquote:
Iemand is onder het voorwendsel van een collecte blijkbaar zijn huis binnengekomen en is er toen met het kistje vandoor gegaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
En hoe is hij beroofd? Met geweld?
Ik weet niet hoe het in DLD is. Eigenaar is in dit geval natuurlijk wel bekend maar die leeft niet meer.quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Barbaaf het volgende:
Volgens mij werkt dat zo tenzij het vondsten met algemeen belang (archeologisch oid zijn). Als er geen belanghebbende meer is, is het voor de vinder. Tenzij weer op priveterrein gevonden door iemand anders dan de eigenaar..
Toch op een of andere manier wel fijn dat het kistje toch nog gevonden isquote:Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet hoe het in DLD is. Eigenaar is in dit geval natuurlijk wel bekend maar die leeft niet meer.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Echt Q...
Voordat ik iemand foto's van mn poes stuur![]()
Dus sorry, maar nee
Wie is Betty?quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heu, Greys. Volgens mij is Betty ondertussen alweer drie, dus je moet me wat foto's en updates geven
Bettyquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heu, Greys. Volgens mij is Betty ondertussen alweer drie, dus je moet me wat foto's en updates geven
Nou, ik zat haast mee te trillen met mijn handen toen ze die eerste spin oppakte, trillendquote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, die opdracht was iets voor jou geweest!
Ik vond het echt dapperquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik zat haast mee te trillen met mijn handen toen ze die eerste spin oppakte, trillend![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Zeg dames,
en Tombo,
komt er morgen/overmorgen/ooit weer een asielactie?![]()
Of moeten mijn bevallige derriere en ik ons ermee gaan bemoeien
quote:
Van mij persoonlijk hoeft het voorlopig nietquote:komt er morgen/overmorgen/ooit weer een asielactie?![]()
Of moeten mijn bevallige derriere en ik ons ermee gaan bemoeien
GOFFER DE GOFFER, modmachtmisbruikquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vanwege je schunnige TT.
En waag het niet om die arme, oude Grees de schuld te geven
Hmmm dat laatste kan ik me wel in vinden eigenlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Van mij persoonlijk hoeft het voorlopig niet
Ik ga het sowieso niet mede organiseren, daar heb ik iets teveel voor op mijn bord, zou niet verstandig zijn. En ik heb (maar da's écht persoonlijk) het idee dat men er na een aantal keer een beetje asielactie-moe van is geworden. Zo van 'Oh daar gaan we weer... er moet weer geld en spullen komen...'.
lees dan gewoon meequote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
De poten op die eerste foto <333333333333333333333333333333333333333333333333333
En na al die tijd niets gevolgd te hebben is kussen vreten het enige wat ik krijg?
Ik was weggggggggggggg.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees dan gewoon mee
Ik ben een stukje telefoon kwijt
Waar was je?quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was weggggggggggggg.
Dat filmpje
Heb jij mijn stukje telefoon ergens gezien?quote:
Vraag die poes van je eens.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij mijn stukje telefoon ergens gezien?
nee, dan kan ik het vergeten vrees ikquote:
Thanks!quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Leuke foto's van je beestenbende, GreysAl zie ik in het topic alleen maar gezichtjes
Fijn dat je eindelijk met Biet op cursus kunt
Boor snauwt echt dat Biet stil moet liggen he?quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was weggggggggggggg.
Dat filmpje
niet werkende foto's geven sneue gezichtjesquote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe bedoel je gezichtjes?
En ja ik heb echt zin in die cursus!
Jeff Dunhamquote:
Ja!quote:
You muppet-rejectquote:
Pups are gonna pup, je zal nog wel wat spullen kwijtrakenquote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe bedoel je gezichtjes?
En ja ik heb echt zin in die cursus!
Iddquote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Werd wel tijd voor een nieuwe. De vorige shows zijn tot in den treuren herhaald op Comedy Central.
Ze is amper groter gewordenquote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pups are gonna pup, je zal nog wel wat spullen kwijtraken
Hoe is ze tegenwoordig met luisteren, commando's opvolgen enzo? En hoe is ze naar andere honden toe eennnn is ze al groter en hoe groot denk je nu dat ze wordt eennnnnn meer dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |