leren handschoenen en beschermingspak aan?quote:
Van de asielactie of van wat anders?quote:Op maandag 26 september 2011 17:22 schreef Cattyman het volgende:
[..]
Dat is toch schandalig want jij kent me persoonlijk.
Psssst, tis de man van Indahaquote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de asielactie of van wat anders?
Bij wie ben je een tijdje geleden op bezoek geweest met je mooie dochter. Daar heb ik je ontmoet.quote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de asielactie of van wat anders?
Niet eensquote:Op maandag 26 september 2011 17:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
leren handschoenen en beschermingspak aan?
Favo scene of karakter mag ook geloof ikquote:Op maandag 26 september 2011 17:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mij![]()
![]()
kga eens goed nadenken over mn favo scene![]()
zo vandaag weer een gezellig dagje bij de dierenarts geweest, afke het heksenkonijn is dr eierstokjes kwijt, cricket de chinchilla zn kiesjes bijgewerkt. vonden het zo gezellig, volgende week gaan we weer
wegen in een mandje ? eerst mandje wegen en dan kat erin en nog eens wegen ? of ik leer lezenquote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Oognip het volgende:
Dat bange kitten van mij eet amper
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, kan haar ook niet wegen en zo.
ja ik zag hetquote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Favo scene of karakter mag ook geloof ik
Ga er weer eens vandoor, indaha heeft honger.quote:
Ze krijgt natvoer maar dat eet ze dus amper, brokjes ook niet. Ik kan het mengen maar ze eet zo weinig brokjes dat ik denk dat het natvoer bederft als ik het er door heen meng.quote:Op maandag 26 september 2011 17:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wegen in een mandje ? eerst mandje wegen en dan kat erin en nog eens wegen ? of ik leer lezen
en blikvoer even oppiepen in de magnetron ? desnoods een likje door dr brokken ?
En van de appie?quote:
Jij weet ook niksquote:
Ooh, hoerig. Nou gelukkig heb ik ook ik en mijn chocolade mousse meegenomenquote:Op maandag 26 september 2011 17:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die van de AH vind ik niet lekker
Ik weet best veulquote:
Zwembandjes, tingelingelingquote:Ooh, hoerig. Nou gelukkig heb ik ook ik en mijn chocolade mousse meegenomen
als ze dr opgewarmde prakje wel goed eet zou ik het gewoon proberen met een klein beetje brokkenquote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze krijgt natvoer maar dat eet ze dus amper, brokjes ook niet. Ik kan het mengen maar ze eet zo weinig brokjes dat ik denk dat het natvoer bederft als ik het er door heen meng.
Opwarmen in de magnetron is wel een idee
Heel goed vrouwke, heel goedquote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik moet namelijk beter eten.
In de sauna kreeg ik mijn brownietaart niet eens op
Ga ik zeker proberen. Over een half uurtje komt eerst de coordinator langs om me te helpen ontvlooien en ontwormen, want dat durf ik nietquote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ze dr opgewarmde prakje wel goed eet zou ik het gewoon proberen met een klein beetje brokkeneen theelepeltje ofzo er door roeren, als ze dat doorheeft maak je er een half schepje van ofzo
Pardon?quote:Op maandag 26 september 2011 18:06 schreef Oognip het volgende:
Gaat de aankomende meet ook gepland worden met een select groepje?
Blijkbaar wel dus.
Ik kom bij jou etenquote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Kipfiletjes staan te marineren in ketjap, kruiden en sweet chili.
Straks lekker op de grillpan. Met verse frietjesEn appelmoes
Nee man, ik kan al niet trainen, dan moet ik geen vette sauzen gaan etenquote:
is ze vals/bang ?quote:Op maandag 26 september 2011 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga ik zeker proberen. Over een half uurtje komt eerst de coordinator langs om me te helpen ontvlooien en ontwormen, want dat durf ik niet
Whutquote:Op maandag 26 september 2011 18:06 schreef Oognip het volgende:
Gaat de aankomende meet ook gepland worden met een select groepje?
Blijkbaar wel dus.
Greys, heeft het liever per dm dus dat doen we nuquote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whutlees jij mijn pm's
Wat is het probleem?
Lynn is gister pas gevangen van de straat en direct naar mij verhuisd. Ze is al een week of 8 en dus helemaal verwilderd. Je kan haar niet aanraken zonder handdoek en met handdoek is ze ook best gevaarlijkquote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is ze vals/bang ?
ontwormen vind ik ook altijd een hel, van de laatste keer zit er nog een luchtbel onder mn nagelontvlooien doe ik met pipetjes dus das zo gepiept.
Zijn ze weer/nog onvindbaar? Ik zat het net bij te lezenquote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Hallo, nog net op tijd voordat deze sluit.
Wisten jullie al dat we katten hebben?
Ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |