quote:
Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:[..]
Pups are gonna pup, je zal nog wel wat spullen kwijtraken

Hoe is ze tegenwoordig met luisteren, commando's opvolgen enzo? En hoe is ze naar andere honden toe eennnn is ze al groter en hoe groot denk je nu dat ze wordt eennnnnn meer dingen
Ze is amper groter geworden

Alleen iets rechter getrokken zeg maar. Waar ze eerst een iets hoger kontje had dan vóór, is het tegenwoordig aardig recht!
En ze is nog steeds HEEL erg ziekelijk dol op jouw bal!

Da's echt haar favoriet. Ik denk dat we over een tijdje flyball met haar gaan proberen! Lekker racen en met een bal, da's echt haar ding.
Commando's zit, af, poot, blijf... gaan goed

Op een gegeven moment is ze afgeleid en dan vindt ze er niks meer aan, maar dat gaat echt al goed. Behalve buiten, dan luistert ze echt voor geen meter. Los laten durf ik dus nog steeds niet, want dan ziet en hoort ze zo veel dat ze mij spontaan vergeet

Het is er eentje die als ze straks WEL los kan lekker stokken uit het water gaat halen, want dat heb ik wel eens geprobeerd met een lange uitschuifriem.
Met andere honden is ze super sociaal, wil met alles en iedereen spelen. Springt er wel meteen met twee poten om de hals van de andere hond, het liefst heel wild spelen. Had jij wel die foto's gezien die Multiply gemaakt had van Biet op het hondenveldje?

Die dat ze zo smerig was?