GREYS!quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow dit gaat zo'n tegenvaller voor je worden ben ik bang....
Gewoon 'KIPKRUIDEN' uit een potje namelijk
Ja, maar met jou weet je het nooitquote:
Maar kruiden alleen dan? Of ook olie?quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik zag een poes met haar op de lipjes. En ik stond er al zo van te kijken.quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg maar wat je gezien hebt, dan zeg ik of het mijn poes geweest kan zijn
Dat kan niet mijn poes geweest zijnquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zag een poes met haar op de lipjes. En ik stond er al zo van te kijken.
Niet? Hij zag er wel een beetje verlept uit, dus ik dacht dat ik beet hadquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan niet mijn poes geweest zijn
Mijn poes is niet verleptquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Hij zag er wel een beetje verlept uit, dus ik dacht dat ik beet had
Nee, zoals gezegd ook sweet chili saus en ketjapquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar kruiden alleen dan? Of ook olie?
quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ooh dan was het misschien toch de verkeerde. Stuur even foto's dan kan ik naar haar zwaaien als ik dr tegen kom.quote:
Ja goffer nu wil ik dat ookquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd ook sweet chili saus en ketjap
En dan kipkruiden, paar uur laten marineren voordat het in de grillpan gaat, zit er wat meer smaak aan je simpele kipfiletje
Echt, iets in mij hoopt, waarschijnlijk onterecht, een beetje dat dit gewoon over een kat gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dan was het misschien toch de verkeerde. Stuur even foto's dan kan ik naar haar zwaaien als ik dr tegen kom.
Nopequote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dan was het misschien toch de verkeerde. Stuur even foto's dan kan ik naar haar zwaaien als ik dr tegen kom.
Ik had zuurkool, met hema rookworst, spekkies, teramisuquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net ook héérlijk gegeten. Ik had een braadsleetje met livar varkensvlees, spekjes, brie en pesto.![]()
![]()
Met snijboontjes ernaast voor de veggie intake
quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt, iets in mij hoopt, waarschijnlijk onterecht, een beetje dat dit gewoon over een kat gaat.
quote:
duh.quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt, iets in mij hoopt, waarschijnlijk onterecht, een beetje dat dit gewoon over een kat gaat.
Maar, dan kan ik toch ook helemaal niet zeggen of ik haar gezien heb. Jezus, het is niet dat ik het doorspeel naar opsporing verzocht ofzo hoorquote:
Wil je foto's van mijn poes?quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Echt Q...
Voordat ik iemand foto's van mn poes stuur![]()
Dus sorry, maar nee
Ik ben bang van nietquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
ow dus de eigenaar is al overleden rewimo?das balen...
Ja, die man is helaas al overleden. Zo te lezen zijn er geen erfgenamen. En toen? Tja, dat weten we nog niet. We hopen vrijdag meer te weten te komen, als we "onze" agent weer spreken.quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
Dus die man van dat kistje is dood en er is geen familie gevonden?
En toen?
Maar de hamvraag, krijg "das kind" (das he? Toch toch toch?) nog geld?quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Ja, die man is helaas al overleden. Zo te lezen zijn er geen erfgenamen. En toen? Tja, dat weten we nog niet. We hopen vrijdag meer te weten te komen, als we "onze" agent weer spreken.
Ik wil ook wel heel graag zien wat er nou precies in het kistje zat. En we vinden het vooral jammer dat de spullen niet meer teruggegeven kunnen worden.
Ja dat laatste zeker...!quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Ja, die man is helaas al overleden. Zo te lezen zijn er geen erfgenamen. En toen? Tja, dat weten we nog niet. We hopen vrijdag meer te weten te komen, als we "onze" agent weer spreken.
Ik wil ook wel heel graag zien wat er nou precies in het kistje zat. En we vinden het vooral jammer dat de spullen niet meer teruggegeven kunnen worden.
Dat ja!quote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste zeker...!
Ben heel benieuwd naar het vervolg hiervan!
Das Kind, heel goedquote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
Maar de hamvraag, krijg "das kind" (das he? Toch toch toch?) nog geld?
15 euro, schrale bedoeningquote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Das Kind, heel goed![]()
In principe heeft hij recht op vindersloon. Alleen heb ik geen idee wanneer hij dat dan krijgt en van wie. We wachten maar even af. Sowieso moet voor het vaststellen van het vindersloon eerst de waarde worden vastgesteld. Zou wel tof zijn als die 300 euro er nog intact in zitDat levert alvast 15 euro op.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Dat ja!
En echt sneu dat die man het niet heeft meegemaakt dat ie weer gevonden is
Zo is de wet. Maar als er niemand is die het kan erven krijgt de vinder het misschien wel? Geen idee of dat zo werkt.quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo is de wet. Maar als er niemand is die het kan erven krijgt de vinder het misschien wel? Geen idee of dat zo werkt.
En hoe is hij beroofd? Met geweld?quote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Onze buren - die zo'n beetje het doopceel van iedereen hier in de omtrek kennen- wisten te vertellen dat die man inderdaad geen kinderen had, en zijn zuster ook niet. En dus zijn er geen erfgenamen bekend.
Volgens mij werkt dat zo tenzij het vondsten met algemeen belang (archeologisch oid zijn). Als er geen belanghebbende meer is, is het voor de vinder. Tenzij weer op priveterrein gevonden door iemand anders dan de eigenaar..quote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo is de wet. Maar als er niemand is die het kan erven krijgt de vinder het misschien wel? Geen idee of dat zo werkt.
Is dat leuk joh?quote:
Oh, is dat vandaag?quote:
Dat zal ik nu zien, nog nooit eerder gekeken, maar hoorde dat Sylvia er in zitquote:
Ohquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ik nu zien, nog nooit eerder gekeken, maar hoorde dat Sylvia er in zit
Ned 3!
Ik ga mee kijken danquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ik nu zien, nog nooit eerder gekeken, maar hoorde dat Sylvia er in zit
Ned 3!
Gezellig!quote:
Ik heb stokbrood in de oven gegooid en humus klaarstaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Als Sylvia er niet in zit kunnen we altijd nog zappen
Ik ga er even wat chocola bij pakken. I needz it
Gisteren al binnengehaald. Sommige dingen waren grappig, sommige totaaaaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |