abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 14:47:09 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102398664
110926_195885_gtsts04_frm.jpg

Op verzoek van heel veel fans is nu eindelijk het complete vierde seizoen van de tv-serie Goede Tijden, Slechte Tijden verkrijgbaar op dvd.

Weet je nog?
Het derde seizoen van de supersoap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) eindigde met een opzienbarende bekentenis: Helen Helmink vertelde Peter dat hij haar zoon is.
In deze vierde reeks (uitgezonden in 1993-1994) is Peter nog maar nauwelijks over de schok heen of zijn beste vriend Arnie kondigt aan dat hij gaat trouwen met Roos. Intussen heeft Helen een nieuwe vriend, Koen, die misschien wel minder onschuldig is dan hij zich voordoet. Laura gaat een relatie aan met Tessel, de vrouwelijke arts die haar man Robert ooit met succes heeft geopereerd toen het ernaar uitzag dat hij na een val voorgoed invalide zou blijven.
Kortom, alle ingrediënten voor alweer een heerlijk seizoen!

Maar liefst 20 dvds in een box, goed voor ruim 79 uur kijkplezier.
En nu reeds kunnen we aankondigen dat het complete vijfde seizoen ook nog dit jaar, in november, door Just Bridge Entertainment wordt uitgebracht!

Winnen!
In samenwerking met MvSP mogen wij 3 dvd-boxen aan jullie weggeven! Om hierop kans te maken hoef je alleen maar deze vraag te beantwoorden.

Wat is jouw favoriete GTST-scene of karakter aller tijden en waarom?

Post je antwoord in dit topic voor 4 oktober 22.00 uur en misschien komt de dvd-box jouw kant wel op.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_102398813
Goede tijden, slechte tijden
Een dag die als een nacht verschijnt
Liefde leidt je tot het eind
Nee, het leven spaart je niet
Soms geluk en soms verdriet
:)
pi_102399751
Een favoriete GTST-scène van mij is ook te zien in het op dvd te winnen seizoen: de val van Robert door de passpiegel.

Het meest geniale vind ik dat deze scène niet als cliffhanger aan het einde van de aflevering zat, maar als eerste scène. Tel daarbij de mooie muziek, het sterke acteerspel en de "stunt" erbij op, en je hebt een onvergetelijke scène die na ruim 17 jaar nog steeds leuk is om te zien.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 26 september 2011 @ 17:11:28 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102403974
Rick met zn motor natuurlijk, lekker motor rijden. Niet dat ik het ooit echt kijk :P

[ Bericht 6% gewijzigd door oh-oh op 27-09-2011 15:24:33 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 26 september 2011 @ 17:24:06 #5
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_102404413
Mijn favoriete scêne komt uit seizoen 5, 14 oktober 1994, aflevering 792. Het is de scène dat Martine Hafkamp, Helen Helmink helemaal afblaft in de gevangenis. Dit had Martine niet moeten doen aangezien ze op verdenking zat voor poging tot moord op mevrouw Helmink. Ze werden afgeluisterd door de politie en Martine, die toen zwanger was van Frits en in verwachting van Sjors, moest gelijk vertrekken naar de gevangenis.

De scène:

Wat ik zo sterk vind aan deze scène is dat je de woede en agressie uit Martine Hafkamp ziet losbarsten. We weten allemaal wel dat Martine al een hekel aan Helen heeft sinds seizoen 1. (Daarvoor zelfs. :o) In deze scène barst ALLE woede uit Martine, woorden puur uit het hart, puur uit haat.. Erg goed gespeeld door zoals Inge Ipenburg als Brûni Heinke.

Erg jammer dat ze wegging, maar Martine kwam ongeveer 10 jaar later terug voor 2 seizoenen in de serie, maar helaas was ze niet meer zo vals als vroeger.. Sindsdien was er in mijn ogen geen valsere, bittere, bitchy personage dan Martine Hafkamp. Erg jammer naar mijn mening dat ze zo mild was, maar de oude Martine Hafkamp is daarom ook mijn favoriete GTST personage of all time! :)

P.S.: Martine mag misschien wel een dame zijn, maar ze is wel de eerste schurk uit GTST ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door LetsGame op 28-09-2011 12:13:01 ]
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 26 september 2011 @ 17:46:30 #6
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_102405198
Toen het uitkwam als Pittige Tijden :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_102409073
Mijn favoriete personage is Frits van Houten.
Frits van Houten was een badguy waar je echt voor kon vrezen als personage.
Voor mij had hij de boventoon in de serie en was het altijd een reden om te kijken.
Naast het feit dat hij een badguy had was hij ook een man met emotionele kanten en had hij gevoel. Hij voelde bijv. liefde voor zijn kind Herman-Rien (beter bekend als Jack), die hij nooit kon opvoeden aangezien zijn vader dat deed. En verder wilde hij dolgraag de voogdij over zijn dochter Wendela, die in de gevangenis werd geboren.

Wat Frits voor mij zo bijzonder maakte was vooral dat hij een relatie had met Martine Hafkamp.
Martine Hafkamp was de groote soap bitch in de Nederlandse geschiedenis.
Dit vormde dus een droomkoppel bij elkaar.
Heerlijk om die 2 samen te zien. En zeker de ups en downs in hun relatie.

Casper van Bohemen en Inge Ipenburg, beter bekend als Frits & Martine, waren 2 fantastische acteurs en actrices in GTST. De scene waarin Martine (op het einde van seizoen 4) en Frits samen op het kantoor zijn en Frits niets meer met Martine te maken wilt hebben staat me nog goed bij. De woorden van Martine: ''We krijgen een kind Frits!' en dan de reactie van Frits: 'Heb ik vaker gehoord!' is zo mooi geacteerd. En tenslotte de smeek woorden van Martine: 'Frits alsjeblieft, wil je me helpen?' In één woord: FENOMENAAL!

Frits kon als personage erg hard zijn. En dat maakt het als kijker ook zo aantrekkelijk om naar hem te kijken. Een scene uit seizoen 5 ging bijv. als volgt: 'Daniel, je bent een rat, een vuile smerige rat!'
Maar naast het feit dat Frits erg gemeen was, was Frits ook een erg lieve man. Je kreeg als personage medelijden met hem.
Wanneer Frits in seizoen 4 lid wilt worden van de misdadige club van Onno. P. Wassenaar moet hij een kind ontvoeren. Dit kind is Deepak Annand. Frits krijgt uiteindelijk medelijden met dit kind en laat hem vrij. Dit is een mooi moment, want we zien een andere kant van Frits. Dat maakt zijn personage ook zo geweldig! Wanneer hij voor dit voorval wordt gemarteld krijgt de kijker veel medelijden. De onverslaanbare Frits is ineens erg kwetsbaar. Later wordt Frits weer volop badguy.

Zijn dood is de mooiste doodscene die GTST ooit gehad heeft. Frits werd geelektroduceert in zijn bad.

Ik kan er uren over doorschrijven, maar mijn conclusie blijft hetzelfde:

Frits = GTST.
Frits = Seizoen 4.

:D
pi_102409193
Ludo Sanders is mijn favoriete karakter aller tijden! Erik Vogel zet in echt iedere scene al jaren lang ZO goed en overtuigend dit karakter neer,dat je zelfs sympathie en begrip krijgt voor deze slechterik (ik iig wel)
Het heeft mij ook nooit verveelt dat Janine altijd zijn grote liefde is geweest en zal blijven, al seizoenen lang O+ vooral de tango dans momenten zijn vol passie en tof.
Als Erik interviews geeft kan ik gewoon ook alleen maar Ludo voor me zien :D
En waarbij vele acteurs vervangbaar zijn, zou ik me echt nooooooit kunnen indenken dat een ander de rol van Ludo zou kunnen overnemen.

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 26 september 2011 @ 19:46:10 #9
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_102409688
Mijn favoriete scene blijft de dood van Frits van Houten. Wie was toch de persoon die de televisie in bad heeft gegooit? Hoewel Frits natuurlijk niet de liefste persoon uit Meerdijk was, vroeg ik me altijd af wie de dader was. Hannie werd natuurlijk verdacht en zat hiervoor ook jaren vast, maar ik wist gewoon dat Hannie dat nooit zal doen. Maar het is natuurlijk ook een feit zoalng je het gezicht van de dader niet ziet, kan het iedereen zijn. Ik vond het dan ook jammer dat je nooit uiteindelijk echt de hele gebeurtenis hebt gezien. De scene gaf zoveel vragen en was ook goed gespeeld.

Na de komst van Sjors en Jack had ik weer stiltte hoop dat we ook meer antwoorden kregen wat er precies is gebeurd op die donkere nacht in 1995. Toen kwam Casper van Bohemen zelf terug als Frits, tenminste dat zei hij. Frits was dit keer niet Frits, maar Frits' tweelingbroer Hans van Houten. We kregen nu ook eindelijk antwoord (en zagen het dit keer ook) op wie de dader was, namelijk Hans!!! Hij was jaloers op ijn broer en Frits daagde z'n broertje een beetje uit. Uit frustratie gooide Hans de televisie in bad bij Frits. Tegenwoordig zit Hans dan ook vast voor zijn daad.

Ik vond het helaas wel een stom antwoord op mijn favoriete scene, maar hoop nog steeds dat Hans nog in Meerdijk terug zal keren en een strijd aan zal gaan met Jack en Sjors.
pi_102431986
Mijn favoriet is wel de rol die Anthony Kamerling heeft gespeeld..
pi_102438127
Hedwig Harmsen, gespeeld door Georgina Verbaan
een leuke lieve meid met nogal naïeve acties en praktijken
altijd erg van genoten!
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:10:58 #12
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_102438796
mijn favoriete karakter is Alice de Boer 8-)
de evil psycho die altijd wraak wil nemen op Helen Helmink.
Ze bleef maar ontsnappen uit het gekkenhuis, elke keer kwam ze er nog gestoorder uit, nu zit ze alweer een aantal jaren veilig opgeborgen (helaas). Meerdijk zou best wel weer eens een Alice de Boer kunnen gebruiken :Y
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_102439352
Fail... :s) Ik weet hier niks van!

[ Bericht 9% gewijzigd door Len2926 op 27-09-2011 23:25:37 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:28:13 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102439512
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Len2926 het volgende:
Fail... :s)
Wat?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:47:41 #15
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102440257
Al ongeveer tien jaar volg ik de serie, niet altijd even fanatiek, maar ik hou wel bij wat er gebeurd. In die tijd zijn er zoveel leuke, grappige, ontroerende, romantische scènes langsgekomen met even zo leuke personages, dat het voor mij onmogelijk is er ééntje te bestempelen als mijn favoriet.
Het was voor mij dan ook een schok om hier op het forum in het GTST topic mee te gaan lezen, en erachter te komen dat de meeste mensen juist de eerste tien seizoen het best vonden, terwijl ik van seizoen 11 kijk.
Hoewel ik talloze youtubefilmpjes heb bekeken van Frits van Houten, Herman Hoogendoorn en de 'oude' versies van Martine, Robbert en Laura lijkt het mij juist heel erg tof om het nu in een chronologisch verhaal te zien, om vervolgens aan de hand daarvan pas te kunnen bepalen wie of wat nou écht mijn favoriete personage en scène zijn!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_102442313
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat?
Ik fail... Ik weet geen enkele naam :)
pi_102443466
Lorena (Gigi Ravelli), omdat, tjah...
Mooie meid toch :P
pi_102444782
Mijn favoriete personage aller tijden is meneer Harmsen O+

Al de jaren dat hij te zien was heb ik echt van hem genoten.
Hij was degene die je aan het lachen wist te maken, aan wie je je vreselijk kon ergeren, maar stiekem hoopte dat je zo'n oom/opa in je eigen familie zou hebben.

Jarenlang was hij de spil van de serie, iedereen hield van onze lieve knuffelbare brombeer met een gouden hart..

Ondanks alle slechte tijden die hij meemaakte, zorgde hij voor een hoop goede tijden.
Met zijn goede zorgen voor de jongere (kansloze) generatie, zijn beroemde gehaktballetjes en zijn gezellige keuken maakte hem de meest geliefde persoon.

Bij zijn definitieve vertrek uit Meerdijk heb ik heel wat traantjes laten vloeien..

Meerdijk verdiend een Meneer Harmsenstraat!

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:25:39 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102459506
Nick Sanders !

Wat een baas is Nick .'' Altijd door iedereen tegen gewerkt///'

Hij kwam binnen als grote onbekende die toenadering zocht tot zijn vader :Ludo Sanders:
Terwijl hij niet eens wist vader van een zoon te zijn. Sterker nog vrij recentelijk voor de intree van Nick kwam Ludo er juist achter dat er in het verleden wat verschrikkelijk is gebeurt .

Wat is namelijk het geval ? Ludo zijn andere zoon Stefano..
Dat was helemaal niet zijn zoon nee. Dat was zijn broer..
En dan opeens staat Nick voor de stoep die beweerd wel een zoon van Ludo te zijn.
Maar hij vertrouwt het zaakje niet...
Dat kan natuurlijk niet...

De grote Ludovic "Ludo" Isaak Sanders ..
Met een Vlaamse zoon ! wat moesten de buren wel niet denken...
Zo als bekend eet Ludo bijna nooit geen frieten/
Een belg als zijn zoon dat kan toch niet..

Verder heeft Nick veel meegemaakt.

En heeft hij ook een hele duistere kant vooral in het begin.
Wat wil namelijk het geval.... In een dronken bui verkracht hij Sjors...
Iets waarvan Nick lang niet geweten heeft dat het gebeurd is.
Wanneer hij er eenmaal achter komt... Verliest hij iets heel waardevols .

Verder krijgt hij diverse relaties met vrouwen (oa Sjors !!!, Lorena .. Charlie. :r :r :r .)
Charlie en Nick is een koppel dat altijd weer bij elkaar komt.

Maar eigenlijk wil het nu even hebben over het acteer werk van de man achter de rol van Nick.
Namelijk : Christophe Haddad (Nick) Een geweldig acteur... En dat weten de schrijvers ook zo krijgt Christophe diverse moeilijke scenes voor zijn kiezen.

Hier bijvoorbeeld..

Pure woede... en wat een geweldige spel tussen twee geweldige acteurs.
De boze kant van Nick..

En verkleed als vrouw
:
Verder is hij in het recente jaar doorgebroken in Belgie.
Zo was hij als vast castlid(Enriqo ) zien in : Ella,
En dook hij af en toe op in studio 100 musicals.
Ook heeft hij een liedje uitgebracht voor het goede doel.

Verder is hij duidelijk overal voor in :

tot zover mijn poging tot betoog .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102473633
Ik vind er elk seizoen wel een paar hele mooie scenes bijzitten die het onthouden waard zijn.

Daarom ga ik voor mijn favo karakter en dat is Ludo, hij is door zijn verleden vroeger bij zijn vader erg hard geworden maar laat op speciale momenten steeds meer zijn emoties toe. Dat wordt echt erg mooi gespeeld en hij maakt de serie.

Het lijkt echt of hij meerdere kanten heeft, de kant van een hechte familieband met steeds meer voelbare emotie, maar aan de andere kant ook de harde kant als je ziet hoe hij afgelopen week tegen Lorena deed bijv. om zijn doel te bereiken Wiet te straffen.
pi_102477531
Voor mij is geen enkele scene of karakter favoriet, want ik vind het een echt drama. Ik doe dan ook mee voor mijn zus, want zij is er helemaal gek van
pi_102478121
Favo karakter:

Myriam Alberts :)

Kan helaas geen foto vinden met een cactus op haar hoofd ;(
Maar als 10 jarige vond ik al die spullen in haar haar en die oorbellen geweldig O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_102490515
ik heb nog nooit naar GTST gekeken en daar heb ik nu wel spijt van. Daarom zou het echt te gek zijn als ik deze box win want hier staatn alle afleveringen op. :)
pi_102490985
Rosa, de vrouw uit GTST,
die deed nog tot vorige week mee.
toen is ze helaas overleden door een medische fout,
Rosa is niet meer, een vrouw van goud.
ik zal haar zeker gaan missen,
wie komt er voor in de plaats?, blijft even gissen.
Rosa gaan vervangen, nee dat kan echt niet,
want ze blijft voor mij de enige echte GTST griet.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:06:58 #25
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_102536161
Het allerbeste karakter uit GTST moet toch wel Ludo Sanders zijn. Dè badguy met een hart, die het liefst heel Meerdijk opkoopt voor '1 euro'. Of anders het karakter waar mijn gebruikersnaam volledig aan opgedragen is. Arnie was een soort van ceremoniemeester in zijn speeljaren, hij maakte zelden iets mee maar was meestal alleen maar een bijfiguur waar omheen gespeeld werd... En juist dat bijrollerige, inclusief zijn 'fadeur' en andere accenterige uitspraken maakten hem een van mijn favoriete karakters. Vooral samen met 'Peet' oftewel Peter Kelder. Geweldig duo :)

De scene die mij het meest zal bijblijven... Dat moet de grote climax van de 2500ste aflevering zijn. Frey vertelde dat hij er kippenvel bij had, ik had precies hetzelfde gevoel. Het acteerspel van Rick Engelkes, de montage, de muziek die tot zijn einde loopt, de twijfel van Janine of Simon wel moet trouwen... En de kogel die in het hart van 'Dokter Simon' verdwijnt, op zijn eigen trouwerij... Briljant. Een van de laatste echte mijlpalen uit de geschiedenis van GTST.

...Op de comeback van Ludo Sanders na dan. Dat was gewoon mindkilling brilliant. 8-)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_102543967
Mijn favoriete karakter was zeker Frits en Martine hafkamp.
Ik hou van de slechte karakters in de serie.

Mijn favo scene is wel oud, Annette prikt even een schaar in de rug van Marc, ja die is me wel bij blijven staan. Ik was toen nog vrij jong en veel kinderen op mijn school mochten geen gtst van hun ouders zien..
Eva jonk
pi_102544224
Mijn favoriete scène moet nog uitgezonden worden: the Return of Rosa O+

Favoriete antagonist: Ludo Sanders
Favoriete protagonist: Govert Harmsen
pi_102552325
Arnie!! :)
Onlosmakelijk verbonden met mijn eerste ervaringen met GTST. ( ben na Arnie ook afgehaakt eerlijk gezegd) En wat is er trouwens gebeurd met Jan en Petra ?
pi_102555624
Mijn favoriet? Daniel, omdattie gewoon leuk is
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:17:36 #30
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102634678
Mijn grote favoriet is en blijft Ludo Sanders. _O_

Het liefste zie ik hem als hij weer eens iets uithaalt. In de jaren 90 vond ik hem echt op zijn allerbest met als hoogtepunt de wraak op Huib van Groeningen. Hij had Ludo verraden en daarom liet Ludo Huib zijn eigen graf graven. >:)

In deze tijden was ook voor het eerst de "Ludo Tune" te horen, het muziekje dat vaak te horen was wanneer Ludo weer iets uithaalde. Na seizoen 9 werd Ludo steeds meer een familieman die ook aan het hoofd van die familie stond. Na de strijd met Martine Hafkamp werd het helaas wat minder. Ludo had geen waardige vijanden meer en dus bleven Ludo's acties vaak beperkt tot wraak nemen op mensen die hem of zijn familie pijn deden. Helaas is Ludo Sanders de laatste jaren niet meer de man van toen, maar dat ligt aan deze schrijvers. Op dit moment gaat het gelukkig weer wat beter, maar er gaat niets boven de goede oude Ludo.

Tijdens het 20-jarig jubileum van GTST kwam er een lange versie van de Ludo Tune:

_O_ _O_ _O_

De Ludo Tune was hiervoor al een flinke tijd niet meer gebruikt en hij is ook de laatste tijd nog nauwelijks te horen, net zoals zoveel andere vaste muziekjes.

Hoewel Ludo Sanders mijn favoriete personage is, is mijn favoriete scène er niet een met hem erin. De mooiste scènes vond ik namelijk de laatste scènes met Sylvia Merkx. Ze was ongeneeslijk ziek en ze bracht haar laatste dagen door in Griekenland samen met haar man Jef. Hun pleegdochter Kim reisde hen achterna en uiteindelijk namen ze afscheid van Sylvia...

Hartverscheurende scènes die me altijd bij zijn gebleven. Alles klopte gewoon: het verhaal, het acteerwerk, de setting, de muziek...

In de jaren 90 was de serie gewoon echt op zijn best. O+
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:27:51 #31
163650 Greys
pi_102678280
Laatste kans om mee te doen vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:19:12 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102712370
En het is afgelopen. Binnenkort maken we de winnaars bekend. Bedankt voor het meedoen!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:28:00 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102753839
Ik heb wat te melden.

De jury is in beraad geweest, en daar zijn drie winnaars uitgekomen.

LetsGame, Roos85 en ArnieAberts kunnen straks genieten van seizoen 4 *O*

Jullie krijgen zo een pm waarin ik vraag om jullie gegevens, en dan komt de box spoedig jullie kant op. Veel plezier alvast!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 oktober 2011 @ 22:42:33 #34
163650 Greys
pi_102754594
Gefeliciteerd winnaars! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102760907
Wat leuk *O* ontzettend bedankt *O*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:55:20 #36
328189 ArnieAlberts
pi_102773868
Ongelofelijk geniaal en gaaf, had nooit gedacht dat ik ook een box zou winnen :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:31:57 #37
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102775213
Gefeliciteerd! :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:28:19 #38
328189 ArnieAlberts
pi_102777258
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:31 schreef static het volgende:
Gefeliciteerd! :)
Dank! Tevens mijn felicitaties aan mede-winnaars Roos85 en LetsGame ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:08:53 #39
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_102792730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:28 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dank! Tevens mijn felicitaties aan mede-winnaars Roos85 en LetsGame ;)
Jullie ook gefeliciteerd met de DVD-box! :D

En bedankt voor de felicitaties.

Net ook gelezen dat er een van de stomste personages ooit uit GTST voorgoed verdwijnt dus mijn dag kan niet meer stuk :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:20:20 #40
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102795431
Jaa gefeliciteerd inderdaad! :) Gelukkig terechte winnaars, maakt het toch altijd minder zuur om zelf niet te winnen :P
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_102799896
ArnieAlberts & LetsGame uiteraard ook van harte gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:20 schreef ejiraM het volgende:
Jaa gefeliciteerd inderdaad! :) Gelukkig terechte winnaars, maakt het toch altijd minder zuur om zelf niet te winnen :P
Bedankt :)
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:08 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Net ook gelezen dat er een van de stomste personages ooit uit GTST voorgoed verdwijnt dus mijn dag kan niet meer stuk :D
Dit nieuwtje en het winnen van de box maakte mijn dag ook helemaal weer goed *O*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:18:27 #42
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_102820552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:31 schreef evatius het volgende:
M

Mijn favo scene is wel oud, Annette prikt even een schaar in de rug van Marc, ja die is me wel bij blijven staan. Ik was toen nog vrij jong en veel kinderen op mijn school mochten geen gtst van hun ouders zien..
Tja, het was alleen NIET Anette, die dat deed, maar de vrouw van Marc, Anette leed aan geheugenverlies door de shock ( Ze had alles zien gebeuren) en werd lange tijd als hoofdverdachte beschouwd
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:19:45 #43
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_102820611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:01 schreef LiddyV het volgende:
Arnie!! :)
Onlosmakelijk verbonden met mijn eerste ervaringen met GTST. ( ben na Arnie ook afgehaakt eerlijk gezegd) En wat is er trouwens gebeurd met Jan en Petra ?
Die kregen waarschijnlijk te horen dat acteren EEN vak is dat hun NIET beheersden, en zijn na 4 maanden met stille trom vertrokken, thank god
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:03:51 #44
15080 static
pi_102831620
Zijn de adressen bekend van de winnaars?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:01:57 #45
163650 Greys
pi_102840774
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:03 schreef static het volgende:
Ja, die hebben we inmiddels alle drie gekregen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102847137
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:03 schreef static het volgende:
wat wil je er mee doen dan? op de koffie komen? :P
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:45:10 #47
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102848257
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:

[..]

wat wil je er mee doen dan? op de koffie komen? :P
En dan met jou seizoen 4 kijken. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:08:46 #48
15080 static
pi_102848938
Nou, nee hoor. :+
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:06:00 #49
328189 ArnieAlberts
pi_102920051
Niet dat ik arrogant wil overkomen, maar wanneer worden de boxen precies op de post gedaan? Dit zodat ik mijn hond een beetje kan voorbereiden op de komst :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 oktober 2011 @ 17:07:16 #50
163650 Greys
pi_102920108
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Niet dat ik arrogant wil overkomen, maar wanneer worden de boxen precies op de post gedaan? Dit zodat ik mijn hond een beetje kan voorbereiden op de komst :P
Ze zijn inmiddels op het FOK! postkantoor binnen, dus ze zullen deze week naar jullie op de post gaan denk ik :Y Zal het even navragen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:39:46 #51
328189 ArnieAlberts
pi_103102851
Ik vind het overigens nog steeds een verbetering, dat paars tegenover de dummy-versie :')

vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:48:20 #52
328189 ArnieAlberts
pi_103398354
Vandaag binnengekregen, hulde aan FOK! :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:06:42 #53
163650 Greys
pi_103405315
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag binnengekregen, hulde aan FOK! :)
^O^
En excuses voor de vertraging, normaal zijn prijzen sneller op de post, onze schuld.
Veel plezier er mee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:37:29 #54
328189 ArnieAlberts
pi_103407171
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 01:06 schreef Greys het volgende:

[..]

^O^
En excuses voor de vertraging, normaal zijn prijzen sneller op de post, onze schuld.
Veel plezier er mee!
Vertraging? De enige die me bleef lastigvallen of de box er al was, was Frey :') Voor mij komt 'ie precies op tijd, want ik heb nu herfstvakantie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')