quote:Op maandag 26 september 2011 18:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, successupporter
quote:Op maandag 26 september 2011 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik genezen?!
Hah, welke professor drs. heeft die foute constatering gemaakt?
Klopt. Kwaliteitsclub. Voer voor fiscalisten ook.quote:Op maandag 26 september 2011 18:29 schreef eriksd het volgende:
Vitesse is wel oke. Lekkere chaos daar altijd.
Doch, ik ben conservatief met flair.quote:Op maandag 26 september 2011 18:29 schreef waht het volgende:
[..]
Whiskey_Tango, De_Ruyter, Voorschrift. Allemaal enge conservatieven.
Jij was wel heel anders dan ik had verwacht.quote:Op maandag 26 september 2011 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, ik ben conservatief met flair.
Jaha, zelfs m'n vrienden noemen me door en door verrot.quote:
Dat moet ik je zeker toegeven.quote:Op maandag 26 september 2011 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, ik ben conservatief met flair.
I've got my sources.quote:Op maandag 26 september 2011 18:29 schreef waht het volgende:
[..]
Whiskey_Tango, De_Ruyter, Voorschrift. Allemaal enge conservatieven.
Het is merkwaardig om een grijze muis te zijn met zulke bonte en unieke clubkleuren.quote:Op maandag 26 september 2011 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Al 40 jaar fan van dezelfde club.
Maar Nec....kom op zeg....dat is, tsja....grijze muis zou nog te veel eer zijn.
Toch maar weer de Mossad bellen om een bezoekje aan Groningen te brengen.quote:
Daarom ook. Een grote financiele chaos.quote:Op maandag 26 september 2011 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Kwaliteitsclub. Voer voor fiscalisten ook.
Que?quote:Op maandag 26 september 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij was wel heel anders dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik check even mijn wapenopslag:
- Bazooka check
- Uzi (even patronen kopen, bijna op)
- Punt 50 (moet een groete beurt, volgende week naar de wapensmid)
- handgranaten check (30 is voldoende)
- 10 kleine handwapens check![]()
Nu nog even de doelen zoeken
Niet nodig. Deze meneer post hier niet eens.quote:Op maandag 26 september 2011 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch maar weer de Mossad bellen om een bezoekje aan Groningen te brengen.
Dikker.quote:
Dan valt z'n advies al helemaal niet serieus te nemen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet nodig. Deze meneer post hier niet eens.
Als je professor doctorandus bent, dan ben je erg goed in je vak.quote:Op maandag 26 september 2011 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik genezen?!
Hah, welke professor drs. heeft die foute constatering gemaakt?
Niet nodig. Je ademt W_T uit.quote:Op maandag 26 september 2011 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan valt z'n advies al helemaal niet serieus te nemen.
Maar zal voor de zekerheid de Mossad doorverwijzen naar Dedemsvaart just in case.
Dat blijkt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als je professor doctorandus bent, dan ben je erg goed in je vak.
NOT.
Smaad!quote:
Vals wijfquote:
Toch ernstig, een half uur geleden had je geen idee en nu adem ik ineens W_T.quote:
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Employé van de ECB?quote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Toevalligerwijs ontmoette ik zojuist het persoon dat u altijd al had willen zijn; een Italiaan in onberispelijk maatpak, een juridische functie bij een Europese instelling uitoefenende.
Toen had je je fles JD nog niet op.quote:Op maandag 26 september 2011 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch ernstig, een half uur geleden had je geen idee en nu adem ik ineens W_T.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen had je je fles JD nog niet op.
Oeh die ken ik van een film of serie I think..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |