Uit angst dat andere mensen hun mening gaan overnemen denk ik?quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef GSbrder het volgende:
Waarom zou je in discussie gaan met ranzige rechtsen?
Moet dit er nou weer tussendoor.quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog nooit enige domme strijd gevoerd hier, enkel klooien met Koos door de jaren heen, dat is het enige consistente eigenlijk. Maar gelukkig is daar nog smakeloze vetklep Erik en knappe hunk GS bij om de rechtse circlejerk compleet te maken.
Uiteraard, bolletje.quote:
....quote:
Ik ken 'm alleen als goede gozer, had 'm graag gekend.quote:Op maandag 26 september 2011 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als W_T heb je aardig lopen schoppen, dat weet jij zelf ook wel.
quote:
Ik wil ze wel gebruiken als bewegend doel.quote:Op maandag 26 september 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
Jij lijkt mij wel zo'n type voor Joling en Gordon Betyar
Tsjakka?quote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
Een aangename verrassing. Ik was er heilig van overtuigd dat ik vanavond naar een vergadering van de gemeente moest, dus ging ik vroeg in de middag al richting huis. Blijkt nu dat de betreffende vergadering morgen is.
Tsjakka!
De COC vergadering is vanavond in Deventer, ga je mee?quote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
Een aangename verrassing. Ik was er heilig van overtuigd dat ik vanavond naar een vergadering van de gemeente moest, dus ging ik vroeg in de middag al richting huis. Blijkt nu dat de betreffende vergadering morgen is.
Tsjakka!
Wat moeten die lui hier? Kunnen ze niet in Amsterdam blijven, die stad is toch zo ruimdenkend en vrijzinnig?quote:Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De COC vergadering is vanavond in Deventer, ga je mee?
Hoe moet dit in godsnaam grappig zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De COC vergadering is vanavond in Deventer, ga je mee?
Niet grappig, beetje quality time.quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe moet dit in godsnaam grappig zijn?
Als je hem in je mond steekt en dan de trekker overhaalt knallen je hersens op de witte muur achter je, dan weet je zeker dat je goed zit.quote:Op maandag 26 september 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ik later zo'n vrouw krijg. Dat ik dan op mijn 50ste wakker word en denk "hoe heeft het zover kunnen komen".
Hmm oke. Wierdo.quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet grappig, beetje quality time.
quote:Op maandag 26 september 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ik later zo'n vrouw krijg. Dat ik dan op mijn 50ste wakker word en denk "hoe heeft het zover kunnen komen".
quote:Op maandag 26 september 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je hem in je mond steekt en dan de trekker overhaalt knallen je hersens op de witte muur achter je, dan weet je zeker dat je goed zit.
Idd, want als je hem op je slaap zet en afdrukt kan het maar zomaar zijn dat je jezelf blind schiet maar niet dood bent.quote:
En weer een subtiele versiertruc mislukt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe moet dit in godsnaam grappig zijn?
Dat kan je ook doen bij de COC vergadering.quote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
Dankzij figuren zoals VS weet ik waarom potenrammen vroeger zo in trek was in ons land.
Da's meer iets voor de sadomasochistische tak toch?quote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen bij de COC vergadering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |