Klopt, die ken jij als kloon zijnde ook. Dat is logisch.quote:Op maandag 26 september 2011 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat ik wel meer mensen ken die Meki kennen.
Ter eigener spijt dat wel.
Jequote:
Heeft hij een kloon?!quote:Op maandag 26 september 2011 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die ken jij als kloon zijnde ook. Dat is logisch.
quote:Op maandag 26 september 2011 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je-smilies worden moe, flapdrol.
En het was een grapje, bedrijfspoedel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het hen niet kwalijk nemen. Ik zou eigenlijk ook moeten stoppen. Mijn obsessie met politiek en nieuws is niet gezond.quote:Op maandag 26 september 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft hij een kloon?!
Hmhm, waar zijn de goede dagen met IHVK, Meh7, Meki en Mutant.
Hm, de eerste en laatste zijn er nog, maar de rest is weg.
quote:
En ik een fles van jou.quote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg nog een fles van Koos bedenk ik mij nu
KEKEKEKEKE!quote:Op maandag 26 september 2011 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die ken jij als kloon zijnde ook. Dat is logisch.
Het is dan geen obsessie met politiek en nieuws, maar met ons.quote:Op maandag 26 september 2011 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het hen niet kwalijk nemen. Ik zou eigenlijk ook moeten stoppen. Mijn obsessie met politiek en nieuws is niet gezond.
Wanneer?quote:Op maandag 26 september 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik een fles van jou.
Daarom graag asap een meet. Mijn likeur is op.
Neuh, ben sinds 2001 bezig met de strijd tegen ranzige rechtsmensen als Nikita, X-Ray en de hele bende. Ben het wel zat eigenlijk. Herhaling van zetten. Zelfde discussie.quote:Op maandag 26 september 2011 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dan geen obsessie met politiek en nieuws, maar met ons.
Had eigenlijk gedacht dat je de stereotype kraag met mat en eeerrrrrr zou zijn, maar je bent eigenlijk een heel gewone jongen.quote:
Haha, ik heb nog nooit enige domme strijd gevoerd hier, enkel klooien met Koos door de jaren heen, dat is het enige consistente eigenlijk. Maar gelukkig is daar nog smakeloze vetklep Erik en knappe hunk GS bij om de rechtse circlejerk compleet te maken.quote:Op maandag 26 september 2011 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, ben sinds 2001 bezig met de strijd tegen ranzige rechtsmensen als Nikita, X-Ray en de hele bende. Ben het wel zat eigenlijk. Herhaling van zetten. Zelfde discussie.
Dit zit op het randje van discriminatie he, pas op.quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door Joling, dan ben je echt triest.
Danku danku.quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had eigenlijk gedacht dat je de stereotype kraag met mat en eeerrrrrr zou zijn, maar je bent eigenlijk een heel gewone jongen.
Als W_T heb je aardig lopen schoppen, dat weet jij zelf ook wel.quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog nooit enige domme strijd gevoerd hier, enkel klooien met Koos door de jaren heen, dat is het enige consistente eigenlijk. Maar gelukkig is daar nog smakeloze vetklep Erik en knappe hunk GS bij om de rechtse circlejerk compleet te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |