Dan valt z'n advies al helemaal niet serieus te nemen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet nodig. Deze meneer post hier niet eens.
Als je professor doctorandus bent, dan ben je erg goed in je vak.quote:Op maandag 26 september 2011 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik genezen?!
Hah, welke professor drs. heeft die foute constatering gemaakt?
Niet nodig. Je ademt W_T uit.quote:Op maandag 26 september 2011 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan valt z'n advies al helemaal niet serieus te nemen.
Maar zal voor de zekerheid de Mossad doorverwijzen naar Dedemsvaart just in case.
Dat blijkt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als je professor doctorandus bent, dan ben je erg goed in je vak.
NOT.
Smaad!quote:
Vals wijfquote:
Toch ernstig, een half uur geleden had je geen idee en nu adem ik ineens W_T.quote:
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Employé van de ECB?quote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Toevalligerwijs ontmoette ik zojuist het persoon dat u altijd al had willen zijn; een Italiaan in onberispelijk maatpak, een juridische functie bij een Europese instelling uitoefenende.
Toen had je je fles JD nog niet op.quote:Op maandag 26 september 2011 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch ernstig, een half uur geleden had je geen idee en nu adem ik ineens W_T.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen had je je fles JD nog niet op.
Oeh die ken ik van een film of serie I think..quote:
Ik had reeds een vermoeden. Kwam door je eigen uitspraak over Meki.quote:Op maandag 26 september 2011 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch ernstig, een half uur geleden had je geen idee en nu adem ik ineens W_T.
Ken je die scene Waht, met Michael die zo'n suikerpretzel heeft gehaald en op dit nummer zo fanatiek contracten loopt te tekenenquote:
Meh, ik denk dat ik wel meer mensen ken die Meki kennen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had reeds een vermoeden. Kwam door je eigen uitspraak over Meki.
Haha zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken je die scene Waht, met Michael die zo'n suikerpretzel heeft gehaald en op dit nummer zo fanatiek contracten loopt te tekenen
OH GAAN WE ELITAIR DOEN?quote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef betyar het volgende:
JD.die is alleen geschikt voor in de cola.
Hoe vol was de trein?quote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef Nautilus. het volgende:
Enfin, ik ging in de trein tegenover een kwikzilvertje van nog geen twintig jaar oud zitten, stond ze op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |