abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2011 @ 23:38:06 #201
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_102535057
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koop het pand en ga er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van het te laten verkrotten zoals de huidige eigenaar.
Dus als de eigenaar het gewoon te koop zet laten krakers het per definitie met rust?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:59:42 #202
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_102535908
ik vraag me af of de negatieve mensen hier ooit een kraakpand van binnen hebben gezien. het merendeel is gewoon normaal en knapt de panden -als dank voor inwoning- juist op.

het verhaal vanuit amsterdam dat de bewoners (krakers dus) een pand zouden laten instorten met behulp van een balk..

die balk stond daar juist om de boel de behouden voor instorting. maar je kunt maar beter aannemen dat het negatief bedoeld was en dit in de krant zetten.

iets aannemen zonder daadwerkelijk navraag te doen of er zelf een kijkje te nemen is veel leuker en gemakkelijker! :D
O+
pi_102537694
quote:
5s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Dus als de eigenaar het gewoon te koop zet laten krakers het per definitie met rust?
vroeger wel, werd je er toch gelijk uit gezet.
(maakt nu niks meer uit, want elke kraak is illegaal nu)
maar ja, bestemmingsplan = veilig, in principe.
  Spellchecker vrijdag 30 september 2011 @ 05:12:58 #204
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_102538893
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:59 schreef Saisai het volgende:
ik vraag me af of de negatieve mensen hier ooit een kraakpand van binnen hebben gezien. het merendeel is gewoon normaal en knapt de panden -als dank voor inwoning- juist op.

het verhaal vanuit amsterdam dat de bewoners (krakers dus) een pand zouden laten instorten met behulp van een balk..

die balk stond daar juist om de boel de behouden voor instorting. maar je kunt maar beter aannemen dat het negatief bedoeld was en dit in de krant zetten.

iets aannemen zonder daadwerkelijk navraag te doen of er zelf een kijkje te nemen is veel leuker en gemakkelijker! :D
De media belicht sowieso altijd met name de negatieve kanten van vrijwel alles, maar vooral zaken als deze, en schetst daarbij een totaal verkeerd beeld bij veel mensen.
Tevens -purist.
  vrijdag 30 september 2011 @ 05:37:02 #205
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_102538915
Zyklon B
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:37:00 #206
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102539214
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Wat is dit voor een non-argument :').

Als jij op straat loopt en je ziet dat iemand een fiets steelt, dan loop je lekker door en boeit het je geen fuck, "omdat het jouw spullen niet zijn"?
En ik zeg nog zo: Lees artikel 310 SR nou eens :')
quote:
En nee, als ze in mijn pand zaten liep ik niet op een forum te posten, dan was ik even langsgegaan met 5 vrienden en een honkbalknuppel.
Mijn punt precies.. De eigenaar van het pand onderneemt wel stappen. Ik zie de meerwaarde niet van het bij elke gelegenheid je gal over krakers spugen zoals sommige mensen doen :') Dat je je mening geeft ok, maar sommige mensen hier lijken oprecht heel, heel boos te zijn. Dat begrijp ik niet zo..
quote:
Het gaat toch om het principe, aan spullen komen (en in dit geval vastgoed, vind ik niet eens iets kleins) die niet van jou zelf zijn. Kan je wel met een leuke definitie komen en een link naar een wetsartikel maar ik vind dat je ook hiermee de plank misslaat. Leuk hoor, dat die wet er was (gelukkig mag het nu niet meer) maar ik zie dat meer als een maas dan als een "recht".
Nee, het is geen maas. Het is simpelweg geen diefstal, maar een ander vergrijp.
quote:
Leg mij eens uit hoe in iemand ANDERS zijn huis wonen niet valt onder "zich wederrechtelijk toe eigenen".
Als jij mij uitlegt hoe het kraken van hen huis valt onder "Het wegnemen van enig goed".
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:16:20 #207
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102549346
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:37 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

[..]

Mijn punt precies.. De eigenaar van het pand onderneemt wel stappen. Ik zie de meerwaarde niet van het bij elke gelegenheid je gal over krakers spugen zoals sommige mensen doen :') Dat je je mening geeft ok, maar sommige mensen hier lijken oprecht heel, heel boos te zijn. Dat begrijp ik niet zo..

[..]

[..]

Als jij mij uitlegt hoe het kraken van hen huis valt onder "Het wegnemen van enig goed".
In verweer gaan tegen een anti-kraker :') Je kan nog beter financiering van het wo goedpraten bij telegraaflezers; kansloos kunnen ze niet snappen.
pi_102549696
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Amen.
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koop het pand en ga er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van het te laten verkrotten zoals de huidige eigenaar.
Dit dus
pi_102552902
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:37 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja, dat artikel heb ik gelezen, en nu?
Dat de eigenaar van dat pand stappen MOET ondernemen om zijn pand leeg te houden is toch triest _O- het is toch JOUW pand, JOUW eigendom. Wat snap jij daar niet aan?

Ik bedoelde dat ik dat meer als een maas zag, het is natuurlijk geen maas, nee. Ik vind kraken diefstal, wat jij er van vindt maakt mij in principe vrij weinig uit want het is nu (gelukkig) gewoon illegaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Recht op woning is bij wet ook een grondrecht, je punt?
Alsof krakers ALLEEN maar in huizen van anderen kunnen wonen die leegstaan :'). Genoeg woonruimte te vinden dus dan zoeken ze maar wat harder. Verder is een grondrecht hierbij betrekken een beetje debiel, want kraken is gewoon strafbaar bij wet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:29 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

[..]

Dit dus
Nee, niet.

Je mag toch zelf weten wat je met je geld/eigendommen doet? Anderen moeten gewoon van jouw spullen afblijven.
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:18:54 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102552964
quote:
15s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef monkyyy het volgende:
Tekort aan woonruimte? Er staan een kwart miljoen huizen te koop. :{

Fundateller #19: Rally vanaf de 250k
JA MAAR IK WIL WEL IN AMSTERDAM MINIMAAL 70m2 HEBBEN BINNEN DE RING VOOR 300 EURO WANT IK KAN NIET MEER BETALEN VAN MIJN WAJONG
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102553150
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Dat de eigenaar van dat pand stappen MOET ondernemen om zijn pand leeg te houden is toch triest _O- het is toch JOUW pand, JOUW eigendom. Wat snap jij daar niet aan?

Ik bedoelde dat ik dat meer als een maas zag, het is natuurlijk geen maas, nee. Ik vind kraken diefstal, wat jij er van vindt maakt mij in principe vrij weinig uit want het is nu (gelukkig) gewoon illegaal.

[..]

Alsof krakers ALLEEN maar in huizen van anderen kunnen wonen die leegstaan :'). Genoeg woonruimte te vinden dus dan zoeken ze maar wat harder. Verder is een grondrecht hierbij betrekken een beetje debiel, want kraken is gewoon strafbaar bij wet.

[..]

Nee, niet.

Je mag toch zelf weten wat je met je geld/eigendommen doet? Anderen moeten gewoon van jouw spullen afblijven.
Precies als m'n vrouw een paar dagen 'leegstaat' wil ik ook niet dat één of andere kraker er zomaar in trekt.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:29:51 #212
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102553383
quote:

[..]

Ik begrijp dat prima hoor.. Beter dan jij het doet zou ik zelfs zeggen :)
quote:
Wat jij vind heeft er geen kut mee te maken. Het wetboek van strafrecht staat boven wat jij vind..

quote:
Het meeste gekraakte vastgoed is niet in handen van particulieren..

quote:
Mwoah, dat is nog niet zo heel lang zo. En je doet steeds alsof krakers keihard particulieren naaien.. Dat valt ontzettend mee. De meeste gekraakte panden zijn eigendom van vastgoedboeren.
Realiseer je ook dat er zonder de kraakbeweging nooit tijdelijk-woon projecten waren opgezet.
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:33:58 #213
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102553545
quote:

[..]

[..]

[..]

Nee, niet.

Jij snapt het niet, log gewoon uit en ga de afwas doen.. Of lees een keer een boek en leer wat :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:34:54 #214
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102553596
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef Jeff89 het volgende:
Wat jij vind heeft er geen kut mee te maken. Het wetboek van strafrecht gaat boven wat jij vind..
Precies. Klaar, over, punt uit. Niets meer niets minder.
pi_102559147
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef Jeff89 het volgende:

Ik begrijp dat prima hoor.. Beter dan jij het doet zou ik zelfs zeggen :)
Mooi :).
quote:
Wat jij vind heeft er geen kut mee te maken. Het wetboek van strafrecht staat boven wat jij vind..

In een discussie mag je toch wel je mening geven? :')
quote:
Het meeste gekraakte vastgoed is niet in handen van particulieren..

Dit verandert niks aan dit alles maar okay :').
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Precies. Klaar, over, punt uit. Niets meer niets minder.
:').
pi_102559490
Zolang er niks wordt gesloopt in kraakpanden, en krakers vrijwillig vertrekken als de eigenaar er eindelijk eens wat mee gaat doen, is er geen probleem toch?
sowieso is de functie van een gebouw om er te wonen, werken of verblijven. zonde om het leeg te laten staan...
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:12:38 #217
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102565905
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Mooi :).

[..]

In een discussie mag je toch wel je mening geven? :')

[..]

Dit verandert niks aan dit alles maar okay :').

[..]

:').
Tuurlijk henk, jij mag best je foutief gevormde, nergens op gebaseerde mening geven.. er is alleen niemand die je serieus neemt :*
pi_102565997
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zolang er niks wordt gesloopt in kraakpanden, en krakers vrijwillig vertrekken als de eigenaar er eindelijk eens wat mee gaat doen, is er geen probleem toch?
sowieso is de functie van een gebouw om er te wonen, werken of verblijven. zonde om het leeg te laten staan...
Oneens, als er mensen in zitten is er altijd onderhoud nodig.
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
pi_102566066
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als je knoeihard werkt en dan nog steeds slechts een huurhuisje kunt bewonen, werk je in een sociale werkplaats tegen minimumloon.
Maar dan werkt hij dus wel. Dat kan je van een groot deel van dat vieze zwetende tuig genaamd krakers niet zeggen.
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:16:40 #220
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102566102
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:14 schreef Bernays het volgende:

[..]

Oneens, als er mensen in zitten is er altijd onderhoud nodig.
Ik denk dat daar de schoen wringt; er zitten geen mensen in panden die gekraakt worden..
pi_102566132
Gewoon vanaf blijven, niks van jou bij, krakers zijn dieven en horen aan de hoogste boom te hangen, parasieten dat het er zijn.
pi_102566143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik denk dat daar de schoen wringt; er zitten geen mensen in panden die gekraakt worden..
Krakers wonen dan toch in die panden. Krakers zijn toch mensen? ik snap niet wat je bedoelt
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
pi_102566173
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Maar dan werkt hij dus wel. Dat kan je van een groot deel van dat vieze zwetende tuig genaamd krakers niet zeggen.
Daarom eruit slaan met een knok ploegje.
pi_102575833
daarom hondjes en knokploegjes weren. niet zo'n probleem hoor.
pi_102576281
Parasieten is de enige juiste benaming.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:35:18 #226
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102586091
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Bernays het volgende:

[..]

Krakers wonen dan toch in die panden. Krakers zijn toch mensen? ik snap niet wat je bedoelt
Maar je mag als eigenaan geen huisvredebreuk plegen, de woningbouw komt bij jou ook niet inbreken als ze onderhoud willen doen? :')
pi_102680753
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:44 schreef okiokinl het volgende:
8 jaar wachten op een sociale huurwoning in de randstad. en misschien moet je je eens afvragen waarom er zoveel huizen niet verkocht worden..
Er worden zoveel huizen niet verkocht omdat er zoveel volk is dat het vertikt een beetje voor een baan te gaan waardoor je een hypotheek kunt betalen.

De randstad is nou eenmaal geliefd, we kunnen niet met ze alle voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, wordt die rij zo druk he (en iets met vraag-aanbod maar dat is marktwerking en zijn krakers vies van)
pi_102683522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:06 schreef Goofy88 het volgende:

[..]

Er worden zoveel huizen niet verkocht omdat er zoveel volk is dat het vertikt een beetje voor een baan te gaan waardoor je een hypotheek kunt betalen.

De randstad is nou eenmaal geliefd, we kunnen niet met ze alle voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, wordt die rij zo druk he (en iets met vraag-aanbod maar dat is marktwerking en zijn krakers vies van)
of anders gezegd: mensen hebben geen geld voor koopwoningen. dus een tekort aan betaalbare woningen in de randstad.
dat heet woningnood.
pi_102684239
Als er niemand is die het kan betalen gaan de prijzen vanzelf omlaag. Vraag-aanbod.

Woningnood is het als er meer mensen zijn dan plaatsen in huizen, dat is niet het geval. Dat ik geen BMW M5 kan betalen betekent niet dat er te weinig auto's zijn. Dat betekent dat ik geen geld heb voor een BMW M5 en dus in een lelijk eendje moet rijden als ik een auto hebben wil.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:00:21 #230
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102686286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:57 schreef Goofy88 het volgende:
Als er niemand is die het kan betalen gaan de prijzen vanzelf omlaag. Vraag-aanbod.
Er staan op dit moment duizenden vierkante meters kantoorruimte leeg, waarvan de prijzen niet of nauwelijks zakken. Zelfde verhaal met woningen..
De vraag is er wel, de aanbieders willen er alleen niet op inspelen. (want dan moeten ze omlaag met hun prijzen)
quote:
Woningnood is het als er meer mensen zijn dan plaatsen in huizen, dat is niet het geval. Dat ik geen BMW M5 kan betalen betekent niet dat er te weinig auto's zijn. Dat betekent dat ik geen geld heb voor een BMW M5 en dus in een lelijk eendje moet rijden als ik een auto hebben wil.
Het punt is dus juist dat er een groot gebrek is aan lelijke eendjes :') M5's genoeg ja.. Maar als starter of student heb je daar zo weinig aan.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:03:17 #231
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102688731
quote:

Marktwerking is niet van toepassing op de huizenmartk schat
pi_102689504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Er staan op dit moment duizenden vierkante meters kantoorruimte leeg, waarvan de prijzen niet of nauwelijks zakken. Zelfde verhaal met woningen..
De vraag is er wel, de aanbieders willen er alleen niet op inspelen. (want dan moeten ze omlaag met hun prijzen)

[..]

Het punt is dus juist dat er een groot gebrek is aan lelijke eendjes :') M5's genoeg ja.. Maar als starter of student heb je daar zo weinig aan.
Met kantoren spelen hele andere boekhoudkundige zaken een rol m.b.t. afwaarderen en belastingaftrek regelingen. Dat is dus niet hetzelfde als met woningen. Google eens (op nieuws) op de term huizenprijs, de prijzen dalen wel degelijk alleen dat jij geen herenhuis kan betalen aan de gracht in A'dam met een inkomen van <EUR 50.000,-/jaar betekent niet dat de prijzen niet dalen of er woningnood is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Marktwerking is niet van toepassing op de huizenmartk schat
Dus als iemand maanden lang met dubbele lasten zit zal hij niet bereid zijn z'n vraagprijs te verlagen?:S Waar haal je dit nu weer vandaan?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:31:14 #233
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102689910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:21 schreef Goofy88 het volgende:

[..]

Met kantoren spelen hele andere boekhoudkundige zaken een rol m.b.t. afwaarderen en belastingaftrek regelingen. Dat is dus niet hetzelfde als met woningen. Google eens (op nieuws) op de term huizenprijs, de prijzen dalen wel degelijk alleen dat jij geen herenhuis kan betalen aan de gracht in A'dam met een inkomen van <EUR 50.000,-/jaar betekent niet dat de prijzen niet dalen of er woningnood is.

[..]

Dus als iemand maanden lang met dubbele lasten zit zal hij niet bereid zijn z'n vraagprijs te verlagen?:S Waar haal je dit nu weer vandaan?
Dan gaan ze naar de concurrentie die goedkoper is :Y oh wacht..
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:49:19 #234
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102690710
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:21 schreef Goofy88 het volgende:

Oftewel: Voor starters en studenten is de woningnood in de Randstad nog altijd actueel..
"Ja maar je hoeft niet in de randstad te wonen".. Dat hoeft wel, daarom doet iedereen die de kans krijgt dat ook.
pi_102708810
quote:

maar dan heet het weer het instorten van de huizenmarkt, en is iedereen n investering in hun huis kwijt. dat wordt actief voorkomen.
en het lelijke eendje, dat is dus een sociale huurwoning, en daar is een tekort. de vrije huursector, die hebben ook torenhoge prijzen.
het ligt gewoon niet zo simpel.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:49:33 #236
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_102717735
Krakers _O_
en een poot van snuffel de hond
  FOK!fotograaf woensdag 5 oktober 2011 @ 00:11:15 #237
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_102718732
Hoe komt het toch dat bijna iedereen die zeikt op krakers, zelf amper weet waarover hij het heeft. :')
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_102718876
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef moonmovies het volgende:
Hoe komt het toch dat bijna iedereen die zeikt op krakers, zelf amper weet waarover hij het heeft. :')
Het onbekende maakt mensen angstig.
En het is gewoon veel makkelijker om over dingen te zeiken waar je niets vanaf weet. Dan hoef je namelijk ook geen nuance te zien.
pi_102726568
Dat valt allemaal ook wel mee want zolang je een koophuis houdt kun je verkopen voor minder en kopen voor minder. Pas als je uit het koopcircuit gaat houd je een restschuld over.

In de randstad wonen moet omdat iedereen die de kans krijgt dat doet? Aha... Die sociale huur wachtlijsten zijn ook in de randstad, in IJmuiden (om maar een voorbeeld te noemen) hoef je echt niet zo lang te wachten. (wel een reden hebben om daar te wonen)

Waar haalt Moonmovies de kennis vandaan dat tegenstanders van kraken niet weten waar ze het over hebben?

@Juxtaposition, omdat het leegstaat en ik woonruimte hebben wil neem ik het en ga daarna wel overleggen, misschien tenminsnte, als mijn pet er naar staat. Dat is echt genuanceerd, vooral ook omdat je je zo verdiept in de reden waarom het leegstaat. Blijkt wel uit de kennis die de krakers hier tonen over afwaardering van kantoorpanden door niet particulieren en plannen en onderzoeken die bijv. DTZ Zadelhoff doet om zoveel mogelijk uit deze panden te halen.
pi_102730958
kom op zeg, er is echt een enorme leegstand onder kantoorpanden. het merendeel van de eigenaars daarvan doet helemaal niets.

en huiseigenaren moeten nog steeds hun hypotheek afbetalen, als de waarde instort.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:06:16 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102731007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef okiokinl het volgende:
kom op zeg, er is echt een enorme leegstand onder kantoorpanden. het merendeel van de eigenaars daarvan doet helemaal niets.

en huiseigenaren moeten nog steeds hun hypotheek afbetalen, als de waarde instort.
Krakers willen wel voor 200 euro in het centrum van de stad wonen he.

Dat is woningnood voor krakers. Ook als nietsnutlamzak een vet huis kunnen wonen is het doel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:07:36 #242
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_102731051
De Duitsers hadden die fietsen in 40-45 ook echt nodig.
Kraken=parasiteren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_102731621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat is woningnood voor krakers. Ook als nietsnutlamzak een vet huis kunnen wonen is het doel.
zucht..
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:06:33 #244
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102733164
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat sprookje is al uitgeblazen :*
pi_102743321
krakers zijn een plaag en dat krijg je nooit helemaal weg.
  FOK!fotograaf woensdag 5 oktober 2011 @ 19:13:33 #246
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_102743935
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Goofy88 het volgende:
Dat valt allemaal ook wel mee want zolang je een koophuis houdt kun je verkopen voor minder en kopen voor minder. Pas als je uit het koopcircuit gaat houd je een restschuld over.

In de randstad wonen moet omdat iedereen die de kans krijgt dat doet? Aha... Die sociale huur wachtlijsten zijn ook in de randstad, in IJmuiden (om maar een voorbeeld te noemen) hoef je echt niet zo lang te wachten. (wel een reden hebben om daar te wonen)

Waar haalt Moonmovies de kennis vandaan dat tegenstanders van kraken niet weten waar ze het over hebben?

@Juxtaposition, omdat het leegstaat en ik woonruimte hebben wil neem ik het en ga daarna wel overleggen, misschien tenminsnte, als mijn pet er naar staat. Dat is echt genuanceerd, vooral ook omdat je je zo verdiept in de reden waarom het leegstaat. Blijkt wel uit de kennis die de krakers hier tonen over afwaardering van kantoorpanden door niet particulieren en plannen en onderzoeken die bijv. DTZ Zadelhoff doet om zoveel mogelijk uit deze panden te halen.
Dat blijkt uit dit topic, en ook andere topics die over kraken gaan. Je doet niet eens de moeite om het te begrijpen, om jezelf te laten informeren, dingen van een andere kant te bekijken. Je houd veel liever vast aan die bekrompen mening van je die gebaseerd is op valse aannames en onjuistheden. Ik ga me verder ook niet mengen in de discussie, Met iemand in discussie gaan die niet open staat voor andere inbreng is niet de moeite waard. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef probly het volgende:
krakers zijn een plaag en dat krijg je nooit helemaal weg.
Domme mensen zijn een plaag.
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_102761823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:13 schreef moonmovies het volgende:

[..]

Dat blijkt uit dit topic, en ook andere topics die over kraken gaan. Je doet niet eens de moeite om het te begrijpen, om jezelf te laten informeren, dingen van een andere kant te bekijken. Je houd veel liever vast aan die bekrompen mening van je die gebaseerd is op valse aannames en onjuistheden. Ik ga me verder ook niet mengen in de discussie, Met iemand in discussie gaan die niet open staat voor andere inbreng is niet de moeite waard. :)

[..]

Domme mensen zijn een plaag.
Dat je geen discussie wilt heb je al wel laten blijken ja, als dat wel het geval was had je wel met onderbouwing en argumenten gekomen maar helaas, die mist.
pi_102767800
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:19 schreef Goofy88 het volgende:

[..]

Dat je geen discussie wilt heb je al wel laten blijken ja, als dat wel het geval was had je wel met onderbouwing en argumenten gekomen maar helaas, die mist.
gast, om de 5 posts hier in dit topic is er weer een krakers- tegenstander die iets doms roept. of zie je die over het hoofd?
pi_102769393
Dat men niet in gaat op "Krakers zijn een plaag en dat krijg je nooit helemaal weg" kan ik me wel in vinden. Dat zijn 2 onjuistheden in 1 zin. Dat betekent niet dat kraken opeens goed is en je maar zonder toestemming iemand zijn eigendom kan gaan gebruiken, al helemaal niet zonder fatsoenlijke onderbouwing!

Ik gebruik jouw auto zonder dat je het goed vindt omdat er in de kroeg rare dingen gezegd worden. Dat is natuurlijk net zo'n drogreden als die jij nu aanhaalt.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:49:11 #250
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102769710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Goofy88 het volgende:
Dat men niet in gaat op "Krakers zijn een plaag en dat krijg je nooit helemaal weg" kan ik me wel in vinden. Dat zijn 2 onjuistheden in 1 zin. Dat betekent niet dat kraken opeens goed is en je maar zonder toestemming iemand zijn eigendom kan gaan gebruiken, al helemaal niet zonder fatsoenlijke onderbouwing!

Ik gebruik jouw auto zonder dat je het goed vindt omdat er in de kroeg rare dingen gezegd worden. Dat is natuurlijk net zo'n drogreden als die jij nu aanhaalt.
Je snapt het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')