quote:Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koop het pand en ga er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van het te laten verkrotten zoals de huidige eigenaar.
iets reëler, ik ben niet rijk.quote:
Dan ga je zelf ook een leuk boerderijtje kraken ofzo. Hou je ook meer geld over voor linzensoep en wiet, net als alle andere krakers.quote:
Stumpertquote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tevens in before alle rechtse rakkers die krakers dieven noemen en melden "als jij je auto een paar uur ergens parkeert, dan mag ik 'm dus meenemen? Da's precies hetzelfde als kraken!!!!!!"
Theoretisch zou je je auto dan een jaar ergens neer moeten zetten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tevens in before alle rechtse rakkers die krakers dieven noemen en melden "als jij je auto een paar uur ergens parkeert, dan mag ik 'm dus meenemen? Da's precies hetzelfde als kraken!!!!!!"
Als je knoeihard werkt en dan nog steeds slechts een huurhuisje kunt bewonen, werk je in een sociale werkplaats tegen minimumloon.quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Hater het volgende:
Stumpert
Ik werk knoeihard voor mijn centen, en kan er met moeite een huisje voor huren. Ik word echt spuugziek van die gasten die denken een woning te kunnen stelen om er te gaan wonen.
Ja complete bullshit dus he? Hoekjes en plaatsen, jij snapt de link!quote:Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je knoeihard werkt en dan nog steeds slechts een huurhuisje kunt bewonen, werk je in een sociale werkplaats tegen minimumloon.
Hoe wilde je het dan noemen? Is gewoon pure diefstal. Iets je eigen maken wat niet van jou is, is gewoon strafbaar. En elke persoon met enig verstandelijk vermogen snapt dat ookquote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Amen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koop het pand en ga er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van het te laten verkrotten zoals de huidige eigenaar.
Ja, juridisch ligt het dus net wat anders. Krakers eigenen zich het gebruiksrecht toe, niet het eigendom. Maar goed, zulke subtiliteiten zijn voor het gros van de mensen al te moeilijk om te (willen) snappen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Hoe wilde je het dan noemen? Is gewoon pure diefstal. Iets je eigen maken wat niet van jou is, is gewoon strafbaar. En elke persoon met enig verstandelijk vermogen snapt dat ook
Gelukkig is kraken volgens de wet dan ook niet meer toegestaan. Tevens is gebruik maken van iets zonder toestemming ook niet recht te pratenquote:Op maandag 26 september 2011 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, juridisch ligt het dus net wat anders. Krakers eigenen zich het gebruiksrecht toe, niet het eigendom. Maar goed, zulke subtiliteiten zijn voor het gros van de mensen al te moeilijk om te (willen) snappen.
Kraken is niet meer toegestaan.quote:Op maandag 26 september 2011 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, juridisch ligt het dus net wat anders. Krakers eigenen zich het gebruiksrecht toe, niet het eigendom. Maar goed, zulke subtiliteiten zijn voor het gros van de mensen al te moeilijk om te (willen) snappen.
dus wanneer jij je tv niet aan hebt staan kan jan de buurman 'm ff lenen? En wanneer je 'm terug wil is 'ie ondergescheten en half kapot. Nee, rieleks man. Kut krakers.quote:Op maandag 26 september 2011 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, jij bent het toonbeeld van de keurige, hardwerkende Nederlander inderdaadquote:
Wat zal jou de waarde van je huurhuisje aan je kont roesten? Als je slim bent, praat je de huur naar beneden ivm gedaald woongenot.quote:maakt niet uit waar je werkt zolang je maar werkt, krakers doen geen reet de hele dag behalve de buurt lastigvallen met hun wietgeur, afvallucht en snoeiharde kutmuziek. Dan al niet te spreken over hun gedachtegang die niemand ergens kan plaatsen.
Liever een gehandicapte die bijzettafeltjes maakt in een huis dan een stel vieze krakers, waarvan je kan rekenen dat je eigen huiswaarde flink omlaag gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |