En jij begrijpt vrouwen niet en zal dat ook nooit doen. Dus daarom zal je altijd alleen blijvenquote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar ijj bent dan ook een vrouw. geen wonder dat je het niet begrijpt
'Tis niet eerlijk, boehoehoe, ik ga maar weer eten en zeiken op fokquote:Op maandag 26 september 2011 15:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Genoeg en genoeg. Wat is genoeg. Hoe zijn de verhoudingen wat zijn de statistieken. hoeveel op hoeveel. En zijn die partners die met die dikkerds hebben dan ook doorgaans mooi. Of hebben we het over uitzonderingen?
Er zijn genoeg mensen die de loterij hebben gewonnen, dus. Ik mag niet zieken. basta. ofzoiets.
zit in hetzelfde schuitje, neem nu pas kort wat meer initiatief (en moet dat nog veel meer doen) omdat ik ook het gevoel krijg dat de tijd begint te dringen (ben 29)..quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nou verdwaald niet, denk ook dat ik er de laatste jaren zelf er te weinig aan gedaan heb.
Maar het rare is, hoe ouder ik wordt hoemeer ik behoefte krijg aan gewoon een leuke vriendin.
Heb me er vroeger eigenlijk nooit druk over gemaakt (zo van het komt vanzelf wel)
Maar ik merk nu steeds meer dat dat gewoon niet gaat gebeuren als ik er niet zelf actief achteraan ga.
Okee, dan ben je gewoon dik en daarom kan je niemand krijgen. Nu blij?quote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat zijn de initiatieven zoal?quote:Op maandag 26 september 2011 15:19 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zit in hetzelfde schuitje, neem nu pas kort wat meer initiatief (en moet dat nog veel meer doen) omdat ik ook het gevoel krijg dat de tijd begint te dringen (ben 29)..
Oh ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
He dat ben ik maar dan 4 maanden jonger.quote:Op maandag 26 september 2011 15:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'Tis niet eerlijk, boehoehoe, ik ga maar weer eten en zeiken op fokwaarom altijd maar ik? Ik wil ook iemand'
datingsites, als ik uitga probeer ik wat meer te 'flirten', dansles, dat soort dingenquote:
Nee zo erg heb ik jou iig hier niet gezien. Zo erg als Schenkstroop kan namelijk nietquote:Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat ben ik maar dan 4 maanden jonger.
Ja god ik word gewoon enorm onzeker als een meid te mooi is.quote:Op maandag 26 september 2011 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is jou al heel vaak gezegd, maar dit is dus niet waar. Goed, misschien wel als haar beroep supermodel is, maar dat is een ander verhaal.
Mooie vrouwen vallen ook op minder mooie jongens. Precies om de reden die Catbert aanhaalt. Vrouwen zijn eerder geneigd voor innerlijk te kiezen en als je daarmee goed voor de dag komt maak je kans. Maar niet als je jezelf al op voorhand geen kansen toedicht.
Sowieso; met z'n "alle vrouwen zijn kuthoeren"-instelling alleen al gaat het volgens mij niet meer goedkomen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
En jij begrijpt vrouwen niet en zal dat ook nooit doen. Dus daarom zal je altijd alleen blijven
Dansles is een goedequote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
datingsites, als ik uitga probeer ik wat meer te 'flirten', dansles, dat soort dingen
Nee nee, je begrijpt het niet. Ik weet dat mijn kansen veel kleiner zijn als ik alleen mijn innerlijk mee heb. Want hoeveel kan ik alleen daarmee bereiken. Moet ik mn neus stoten tot het lot op mijn nummer valt. Dat ik met een bloedmooi jong blond ding krijg dat mij heel teovallig ziet zitten? Zoiezo zou ik me dan nog vies voelen want ik vind mezelf gewoon hartstikke lelijk. Zou ik niemand aandoen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben hier het al eens eerder over gehad, maar ik denk dat jij meer baat hebt bij werken aan je innerlijk. Maar goed, dit zijn weer oude koeien. Jij kan er geen vrede mee hebben dat je op dit moment alleen bent. Terwijl dat juist de reden is dat je ook alleen zal blijven als je zo door gaat.
Je bent al jaren aan het stagneren in plaats van aan het groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 26-09-2011 15:31:44 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Dating site probeer ik ook nu Paiq, maar kan niet zeggen dat het echt wat oplevert op het moment.quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
datingsites, als ik uitga probeer ik wat meer te 'flirten', dansles, dat soort dingen
Dansles dat lijkt mij ook wel leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dansles is een goede
Datingsites...Het is een vleeskeuring wat mij betreft. Als je van jezelf al weet dat je niet erg goed in de markt ligt dan gaat het daar niet lukken, tenzij je geluk hebt.
Ik ben op tijd gered door de juiste mensen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee zo erg heb ik jou iig hier niet gezien. Zo erg als Schenkstroop kan namelijk niet
Mij ook, maar ik ben motorisch gestoordquote:Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dansles dat lijkt mij ook wel leuk.
Begin dan eerst eens met een schattig blond dikkertje met een leuk koppie en dikke tieten. Da's een stuk realistischer dan maar meteen inzetten op een fotomodel. Da's met jouw social skills voorlopig te hoog gegrepen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee nee, je begrijpt het niet. Ik weet dat mijn kansen klein zijn als ik alleen mijn innerlijk mee heb. Maar hoeveel kan ik daarmee bereiken. Mn neus stoten tot het lot op mijn nummer valt. Dat ik met een bloedmooi jong blond ding krijg dta mij heel teovallig ziet zitten? Zoiezo zou ik me dan nog vies voelen want ik vind mezelf geowoon hartstikke lelijk.
Jij vindt haar mooi, maar misschien vindt zij zichzelf helemaal niet mooi, of anderen vinden haar niet mooi.quote:Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja god ik word gewoon enorm onzeker als een meid te mooi is.![]()
Dan heb ik liever iemand die mollig is zodat ik me wat zelfverzekerder voel.
dat klopt, heb zelf ook genoeg vrouwen waar ik prima vriendschappelijk mee om kan gaan. Vriendschappelijk samen naar de bios, uit eten. En daar zit dan ook het probleem, verder kom ik niet. In het geval van die vriendinnen heb ik ook geen behoefte aan maar met potentiele dates laat ik het ook liggen. Al een paar keer gehoord dat ik leuk ben gevonden en daar echt zelf nooit van heb meegekregen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Dating site probeer ik ook nu Paiq, maar kan niet zeggen dat het echt wat oplevert op het moment.
Zit er pas een paar weken op ook hoor.
Verder heb ik nooit problemen gehad contact te maken met meiden.
En dat was al in de hobby sfeer, heb niks te klagen daarover en vermaak me prima.
Alleen is het zo dat je wel leuk kunt praten met meiden, maar dat blijft altijd maar bij gewoon praten.
(of ze hebben al een vriend/getrouwd)
Weet je dat wordt ook moeilijker op deze leeftijd, de meeste zijn al gesetteld.
Dus minder vis in de vijver.
Salsa is leuk, zelfs als je de muziek niks vindt. Stijldansen is iets formeler naar mijn mening, doe je toch minder contacten op. Salsadansen is ontzettend prettig omdat er veel vrouwen zijn en vrijwel altijd mensen die wel van uitgaan houden. Des te meer reden om ze uit te nodigen voor een salsafeestje in de buurt, er is er altijd wel eentje.quote:Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dansles dat lijkt mij ook wel leuk.
Ga je wel eens uit? Man, ik heb zoveel horken gezien.quote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik ben motorisch gestoord
Ja ik begrijp je precies, we zitten in hetzelfde schuitje volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2011 15:30 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat klopt, heb zelf ook genoeg vrouwen waar ik prima vriendschappelijk mee om kan gaan. Vriendschappelijk samen naar de bios, uit eten. En daar zit dan ook het probleem, verder kom ik niet. In het geval van die vriendinnen heb ik ook geen behoefte aan maar met potentiele dates laat ik het ook liggen. Al een paar keer gehoord dat ik leuk ben gevonden en daar echt zelf nooit van heb meegekregen.
Ook word ik maar heel zelden verliefd en op mijn leeftijd zijn degene die ik echt leuk vind al best vaak een hele poos al in een lange relatie..
Gelukkigquote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben op tijd gered door de juiste mensen.
(Lees: dit topic door continu te herhalen dat ik niet lelijk was)
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik ben motorisch gestoord
Maar stijldansen met een vaste partner heeft ook wel weer voordelenquote:Op maandag 26 september 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Salsa is leuk, zelfs als je de muziek niks vindt. Stijldansen is iets formeler naar mijn mening, doe je toch minder contacten op. Salsadansen is ontzettend prettig omdat er veel vrouwen zijn en vrijwel altijd mensen die wel van uitgaan houden. Des te meer reden om ze uit te nodigen voor een salsafeestje in de buurt, er is er altijd wel eentje.
Dat, en je rouleert tijdens de les dus je danst sowieso met alle vrouwen. Je leert dus in no time zo 10 of meer vrouwen behoorlijk goed kennenquote:Op maandag 26 september 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
Salsa is leuk, zelfs als je de muziek niks vindt. Stijldansen is iets formeler naar mijn mening, doe je toch minder contacten op. Salsadansen is ontzettend prettig omdat er veel vrouwen zijn en vrijwel altijd mensen die wel van uitgaan houden. Des te meer reden om ze uit te nodigen voor een salsafeestje in de buurt, er is er altijd wel eentje.
Hehe.quote:Ga je wel eens uit? Man, ik heb zoveel horken gezien.
Vroeger danste ik ook nooit omdat ik aannam motorisch gestoord te zijn. Het enige waardoor je gestoord over komt is omdat je weerstand voelt om je een beetje te laten gaan. Toen ik over die drempel heen was bleek ik het nog best aardig te kunnen. Nu ga ik regelmatig naar een feestje.
En als je écht motorisch gestoord bent dan ga je naar een dubstepfeestje. Val je helemaal niet op
Het is mijn ervaring dat mooie vrouwen juist eerder op lelijke mannen vallen dan lelijke vrouwen. Ik heb in de kroeg ook vaak sjans met mooie dames maar de lelijke laten me links liggen. Een vriend van me had daar een theorie over; dat zij niet gefocust zijn op uiterlijk omdat dat toch altijd goed is, en dus ook minder op uiterlijk letten bij anderen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Begin dan eerst eens met een schattig blond dikkertje met een leuk koppie en dikke tieten. Da's een stuk realistischer dan maar meteen inzetten op een fotomodel. Da's met jouw social skills voorlopig te hoog gegrepen.
Ja, en het klinkt heel hard, maar ik denk ook dat de leukere mensen ook gewoon eerder bezet zijn (en ja, ik zet mezelf dus ook onder de minder leuke mensen, of dat nou met innerlijk en/of uiterlijk te maken heeft)..quote:Op maandag 26 september 2011 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je precies, we zitten in hetzelfde schuitje volgens mij.
Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe meer moeite het gaat kosten om iemand te vinden.
Dus tip aan Heloef, ga er nu voor, je kansen zijn groter op jou leeftijd als die van mij/ons
Neem haar mee naar Atak, aangezien ze toch in Enschede woont. Zijn leuke dansfeestjesquote:
Als je heel goed wilt leren dansen wel. Als je contact wil met nieuwe mensen niet. Kies zelf maarquote:Maar stijldansen met een vaste partner heeft ook wel weer voordelen
Er zijn toch zat dertigers die nog een vrouw tegenkomen? Vind dit dus een beetje onzin.quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ja, en het klinkt heel hard, maar ik denk ook dat de leukere mensen ook gewoon eerder bezet zijn (en ja, ik zet mezelf dus ook onder de minder leuke mensen, of dat nou met innerlijk en/of uiterlijk te maken heeft)..
Klinkt niet erg logisch.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Het is mijn ervaring dat mooie vrouwen juist eerder op lelijke mannen vallen dan lelijke vrouwen.
Sterker nog; best een hoop mensen bij wie nu de relatie op de klippen loopt om een of andere reden.quote:Op maandag 26 september 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn toch zat dertigers die nog een vrouw tegenkomen? Vind dit dus een beetje onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |