Als het zo obvious is dat je zelf moet veranderen waarom doe je er niks aan dan? Je zit hier al jaren te janken.quote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Pfffff. wat een.. h hoe noem je zo een uitspraak. like DUHHH!??
Obvious shyt is obvious?
Nee dat niet.quote:Op maandag 26 september 2011 15:05 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
kun je toch niet uitschakelen...wat anders, doodongelukkig in een relatie zitten omdat je die persoon wel kon 'krijgen'?
Meneer was zijn hele leven alleen geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wat zijn meneer de pizzaman
Het is jou al heel vaak gezegd, maar dit is dus niet waar. Goed, misschien wel als haar beroep supermodel is, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 26 september 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar ik kan wel iets minder mooie meiden de kans geven om het zo maar te zeggen.
Ik zal wel moeten, een supermodel gaat echt niet op mij vallen.
Ik wel, voor iedereen is iemand, de weg naar die persoon toe is soms moeilijk te vindenquote:Op maandag 26 september 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof daar echt niet in.![]()
Een gesprek met een man in een pizzeria een aantal jaar terug heeft me van die illusie verlost.
Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend! - Geen geld voor geen middelen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze bedoelt jouw innerlijk hè, niet je uiterlijk.
Het was inderdaad pointing the obvious. Je zeikt en zeikt en zeiktquote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pfffff. wat een.. h hoe noem je zo een uitspraak. like DUHHH!??
Obvious shyt is obvious?
Genoeg dikkerds met een vrouw. Blijkbaar knappen ze dus toch ergens anders op af.quote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend!
Geen geld voor geen middelen. En alleen afvallen helpt niet in gevallen zoals mij (dat geldt zoeizo voor alle dikkerds om hele nare biologische feiten). Dus kom niet aan met enkelt dieten. das ook een makkelijke open deur dat niet werkt. Tot je zelf meemaakt hoe dat is dan weet je war ik het oevr heb.
Ik ken geen grotere kwal als jouquote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Innerlijk is makkelijk bij mij.
Iedereen dat doet op zijn of haar manier. Er moet ook aantrekkingskracht zijn, een klik. Zo wel fysiek als mentaal. En hoe en wat dat verschilt.quote:Op maandag 26 september 2011 15:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja hallo, lekker makkelijk. Dan kun je aan het "ik moet haar accepteren"-kapstokje al je verdere wensen en eisen ophangen
Een naaktfoto online zetten en hoer zijn daar zit nog een wereld van verschil tussen.quote:[..]
Ik vind het spul daar tussen "niks bijzonders" en "gadver" zitten en bovendien vind ik het posten van die foto's voor anonieme rukkers te goedkoop voor woorden. Doe het dan niet zo halfslachtig en ga gewoon voor een raam zitten als je daar je eigenwaarde aan op moet hangen. My 2 cents.
Raap me opquote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Innerlijk is makkelijk bij mij.
Dit is niet nodig Waaghals, stop daarmee a.u.b.quote:Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ken geen grotere kwal als jou
Je kent mij alleen van fok. Ik maak makkelijk vrienden, geloof je me?quote:Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ken geen grotere kwal als jou
Idd. Een hoer verdient er geld mee.quote:Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
Een naaktfoto online zetten en hoer zijn daar zit nog een wereld van verschil tussen.
Lol. Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Je kent mij alleen van fok. Ik maak makkelijk vrienden, geloof je me?
We hebben hier het al eens eerder over gehad, maar ik denk dat jij meer baat hebt bij werken aan je innerlijk. Maar goed, dit zijn weer oude koeien. Jij kan er geen vrede mee hebben dat je op dit moment alleen bent. Terwijl dat juist de reden is dat je ook alleen zal blijven als je zo door gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend!
Geen geld voor geen middelen. En alleen afvallen helpt niet in gevallen zoals mij (dat geldt zoeizo voor alle dikkerds om hele nare biologische feiten). Dus kom niet aan met enkelt dieten. das ook een makkelijke open deur dat niet werkt. Tot je zelf meemaakt hoe dat is dan weet je war ik het oevr heb.
Ach joh, al ben je een fatty. Je zeikt gewoon.quote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend! - Geen geld voor geen middelen.
En alleen afvallen helpt niet in gevallen zoals mij (dat geldt zoeizo voor alle dikkerds om hele nare biologische feiten). Dus kom niet aan met enkelt dieten. das ook een makkelijke open deur dat gewoon niet werkt. Tot je zelf meemaakt hoe dat is dan pas weet je waar ik het over heb. Eerder moet je gewoon je bek houden over afvalen en wil ik het nieteens lezen wat je te zgegen hebt.
Ik kan me deels wel vinden in de uitspraak van Heloef.quote:Op maandag 26 september 2011 15:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wel, voor iedereen is iemand, de weg naar die persoon toe is soms moeilijk te vinden
of je bent zo'n beetje verdwaald en loopt al jaren in een rondje..quote:Op maandag 26 september 2011 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan me deels wel vinden in de uitspraak van Heloef.
Denk er namelijk ook een beetje zo over, iedereen zegt maar dat je altijd iemand kan vinden die bij je past.
Maarja ik ben 28 en ik heb haar nog niet gevonden.
Maar wat jij zegt is ook waar, de weg ernaar toe is moeilijk (en misschien lang)
Nouja wieweet.
Genoeg en genoeg. Wat is genoeg. Hoe zijn de verhoudingen wat zijn de statistieken. hoeveel op hoeveel. En zijn die partners die met die dikkerds hebben dan ook doorgaans mooi. Of hebben we het over uitzonderingen?quote:Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Genoeg dikkerds met een vrouw. Blijkbaar knappen ze dus toch ergens anders op af.
Idd. Teamgenoot van me is ook aziatisch EN redelijk fatty maar hij heeft wel een leuke chick en is gewoon een enorm relaxte gast. Maargoed, Schenk gooit alles op z'n uiterlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ach joh, al ben je een fatty. Je zeikt gewoon.ik ben ook niet dun en ik ben ook niet makkelijk in de omgang en ik heb toch ook iemand?!
Sommige mensen zijn tevreden met niemand hebben. Ik ken iemand die is 47 en heeft haar nu gevondenquote:Op maandag 26 september 2011 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Denk er namelijk ook een beetje zo over, iedereen zegt maar dat je altijd iemand kan vinden die bij je past.
Maar wat jij zegt is ook waar, de weg ernaar toe is moeilijk (en misschien lang)
Nouja wieweet.
Jamaar ijj bent dan ook een vrouw. geen wonder dat je het niet begrijptquote:Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, al ben je een fatty. Je zeikt gewoon.ik ben ook niet dun en ik ben ook niet makkelijk in de omgang en ik heb toch ook iemand?!
Nou verdwaald niet, denk ook dat ik er de laatste jaren zelf er te weinig aan gedaan heb.quote:Op maandag 26 september 2011 15:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
of je bent zo'n beetje verdwaald en loopt al jaren in een rondje..
Je moet ook wel je best doen je kansen te vergroten. Zorg voor hobbies waarbij je veel vrouwen tegenkomt (heb teamsporten en dansles al genoemd) en je komt er vanzelf wel een tegen waarmee een klik is.quote:Op maandag 26 september 2011 15:15 schreef kree het volgende:
Ik ben een man die geen issues heeft met vrouwen en neem maar van mij aan (hoewel ik weet dat je dat niet gaat doen maar je leest dit wel) dat ze gewoon gelijk heeft.quote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Jamaar ijj bent dan ook een vrouw. geen wonder dat je het niet begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |