abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 15:09:51 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102399295
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Pfffff. wat een.. h hoe noem je zo een uitspraak. like DUHHH!??

Obvious shyt is obvious?
Als het zo obvious is dat je zelf moet veranderen waarom doe je er niks aan dan? Je zit hier al jaren te janken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 26 september 2011 @ 15:10:15 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102399307
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:05 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

kun je toch niet uitschakelen...wat anders, doodongelukkig in een relatie zitten omdat je die persoon wel kon 'krijgen'?
Nee dat niet.
Maar ik kan wel iets minder mooie meiden de kans geven om het zo maar te zeggen.

Ik zal wel moeten, een supermodel gaat echt niet op mij vallen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 26 september 2011 @ 15:11:18 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102399343
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel wat zijn meneer de pizzaman
Meneer was zijn hele leven alleen geweest.
En kon daar prima mee leven.

Daarom is er niet voor potje een dekseltje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102399349
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 15:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Maar ik kan wel iets minder mooie meiden de kans geven om het zo maar te zeggen.

Ik zal wel moeten, een supermodel gaat echt niet op mij vallen.
Het is jou al heel vaak gezegd, maar dit is dus niet waar. Goed, misschien wel als haar beroep supermodel is, maar dat is een ander verhaal.

Mooie vrouwen vallen ook op minder mooie jongens. Precies om de reden die Catbert aanhaalt. Vrouwen zijn eerder geneigd voor innerlijk te kiezen en als je daarmee goed voor de dag komt maak je kans. Maar niet als je jezelf al op voorhand geen kansen toedicht.
pi_102399352
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 15:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik geloof daar echt niet in. :')
Een gesprek met een man in een pizzeria een aantal jaar terug heeft me van die illusie verlost.
Ik wel, voor iedereen is iemand, de weg naar die persoon toe is soms moeilijk te vinden
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 15:12:01 #131
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102399367
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze bedoelt jouw innerlijk hè, niet je uiterlijk.
Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend! - Geen geld voor geen middelen.

En alleen afvallen helpt niet in gevallen zoals mij (dat geldt zoeizo voor alle dikkerds om hele nare biologische feiten). Dus kom niet aan met enkelt dieten. das ook een makkelijke open deur dat gewoon niet werkt. Tot je zelf meemaakt hoe dat is dan pas weet je waar ik het over heb. Eerder moet je gewoon je bek houden over afvalen en wil ik het nieteens lezen wat je te zgegen hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102399381
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Pfffff. wat een.. h hoe noem je zo een uitspraak. like DUHHH!??

Obvious shyt is obvious?

Het was inderdaad pointing the obvious. Je zeikt en zeikt en zeikt
Anonimity is a bliss
pi_102399398
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend!

Geen geld voor geen middelen. En alleen afvallen helpt niet in gevallen zoals mij (dat geldt zoeizo voor alle dikkerds om hele nare biologische feiten). Dus kom niet aan met enkelt dieten. das ook een makkelijke open deur dat niet werkt. Tot je zelf meemaakt hoe dat is dan weet je war ik het oevr heb.
Genoeg dikkerds met een vrouw. Blijkbaar knappen ze dus toch ergens anders op af.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  maandag 26 september 2011 @ 15:13:13 #134
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_102399403
quote:

[..]

Innerlijk is makkelijk bij mij.
Ik ken geen grotere kwal als jou
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_102399414
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja hallo, lekker makkelijk. Dan kun je aan het "ik moet haar accepteren"-kapstokje al je verdere wensen en eisen ophangen :)
Iedereen dat doet op zijn of haar manier. Er moet ook aantrekkingskracht zijn, een klik. Zo wel fysiek als mentaal. En hoe en wat dat verschilt.

quote:
[..]

Ik vind het spul daar tussen "niks bijzonders" en "gadver" zitten en bovendien vind ik het posten van die foto's voor anonieme rukkers te goedkoop voor woorden. Doe het dan niet zo halfslachtig en ga gewoon voor een raam zitten als je daar je eigenwaarde aan op moet hangen. My 2 cents.
Een naaktfoto online zetten en hoer zijn daar zit nog een wereld van verschil tussen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 26 september 2011 @ 15:14:05 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102399424
quote:
Innerlijk is makkelijk bij mij.
Raap me op _O- _O- _O-
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 26 september 2011 @ 15:14:12 #137
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102399431
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Dit is niet nodig Waaghals, stop daarmee a.u.b.
Je moeder is een hamster
  maandag 26 september 2011 @ 15:14:25 #138
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102399436
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Je kent mij alleen van fok. Ik maak makkelijk vrienden, geloof je me?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 26 september 2011 @ 15:14:32 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102399440
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
Een naaktfoto online zetten en hoer zijn daar zit nog een wereld van verschil tussen.
Idd. Een hoer verdient er geld mee.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Je kent mij alleen van fok. Ik maak makkelijk vrienden, geloof je me?
Lol. Nee. :D
pi_102399442
quote:

[..]

Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend!

Geen geld voor geen middelen. En alleen afvallen helpt niet in gevallen zoals mij (dat geldt zoeizo voor alle dikkerds om hele nare biologische feiten). Dus kom niet aan met enkelt dieten. das ook een makkelijke open deur dat niet werkt. Tot je zelf meemaakt hoe dat is dan weet je war ik het oevr heb.
We hebben hier het al eens eerder over gehad, maar ik denk dat jij meer baat hebt bij werken aan je innerlijk. Maar goed, dit zijn weer oude koeien. Jij kan er geen vrede mee hebben dat je op dit moment alleen bent. Terwijl dat juist de reden is dat je ook alleen zal blijven als je zo door gaat.

Je bent al jaren aan het stagneren in plaats van aan het groeien.
pi_102399448
quote:

[..]

Innerlijk is makkelijk bij mij. Uiterlijk, das pas een nare en super tricky... Super moeilijk. Onztettend! - Geen geld voor geen middelen.

En alleen afvallen helpt niet in gevallen zoals mij (dat geldt zoeizo voor alle dikkerds om hele nare biologische feiten). Dus kom niet aan met enkelt dieten. das ook een makkelijke open deur dat gewoon niet werkt. Tot je zelf meemaakt hoe dat is dan pas weet je waar ik het over heb. Eerder moet je gewoon je bek houden over afvalen en wil ik het nieteens lezen wat je te zgegen hebt.
Ach joh, al ben je een fatty. Je zeikt gewoon. :') ik ben ook niet dun en ik ben ook niet makkelijk in de omgang en ik heb toch ook iemand?!
Anonimity is a bliss
pi_102399456
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 15:11 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik wel, voor iedereen is iemand, de weg naar die persoon toe is soms moeilijk te vinden
Ik kan me deels wel vinden in de uitspraak van Heloef.
Denk er namelijk ook een beetje zo over, iedereen zegt maar dat je altijd iemand kan vinden die bij je past.
Maarja ik ben 28 en ik heb haar nog niet gevonden.

Maar wat jij zegt is ook waar, de weg ernaar toe is moeilijk (en misschien lang)
Nouja wieweet. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_102399482
Schenkie krijgt weer zijn 5 minuten aandacht :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102399486
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:15 schreef kree het volgende:

[..]

Denk er namelijk ook een beetje zo over, iedereen zegt maar dat je altijd iemand kan vinden die bij je past.

Maar wat jij zegt is ook waar, de weg ernaar toe is moeilijk (en misschien lang)
Nouja wieweet. ;)
of je bent zo'n beetje verdwaald en loopt al jaren in een rondje..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 26 september 2011 @ 15:16:46 #145
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102399492
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Genoeg dikkerds met een vrouw. Blijkbaar knappen ze dus toch ergens anders op af.
Genoeg en genoeg. Wat is genoeg. Hoe zijn de verhoudingen wat zijn de statistieken. hoeveel op hoeveel. En zijn die partners die met die dikkerds hebben dan ook doorgaans mooi. Of hebben we het over uitzonderingen?

Er zijn ook genoeg mensen die de loterij hebben gewonnen, dus. Ik mag niet zeiken basta. ofzoiets. Wat moet ik daarmee?
  maandag 26 september 2011 @ 15:16:56 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102399495
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ach joh, al ben je een fatty. Je zeikt gewoon. :') ik ben ook niet dun en ik ben ook niet makkelijk in de omgang en ik heb toch ook iemand?!
Idd. Teamgenoot van me is ook aziatisch EN redelijk fatty maar hij heeft wel een leuke chick en is gewoon een enorm relaxte gast. Maargoed, Schenk gooit alles op z'n uiterlijk.

Oh, en hij reageert al heel lang niet meer want hij heeft een pesthekel aan me. Ik roep teveel dingen waarvan hij stiekem wel weet dat ze waar zijn :D
pi_102399504
quote:

[..]

Nouja wieweet. ;)
Sommige mensen zijn tevreden met niemand hebben. Ik ken iemand die is 47 en heeft haar nu gevonden O+
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 15:17:44 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102399516
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Jamaar ijj bent dan ook een vrouw. geen wonder dat je het niet begrijpt _O-
pi_102399520
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:16 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

of je bent zo'n beetje verdwaald en loopt al jaren in een rondje..
Nou verdwaald niet, denk ook dat ik er de laatste jaren zelf er te weinig aan gedaan heb.
Maar het rare is, hoe ouder ik wordt hoemeer ik behoefte krijg aan gewoon een leuke vriendin.

Heb me er vroeger eigenlijk nooit druk over gemaakt (zo van het komt vanzelf wel)
Maar ik merk nu steeds meer dat dat gewoon niet gaat gebeuren als ik er niet zelf actief achteraan ga.
Do what you love, love what you do!
  maandag 26 september 2011 @ 15:18:09 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102399523
quote:
Je moet ook wel je best doen je kansen te vergroten. Zorg voor hobbies waarbij je veel vrouwen tegenkomt (heb teamsporten en dansles al genoemd) en je komt er vanzelf wel een tegen waarmee een klik is.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Jamaar ijj bent dan ook een vrouw. geen wonder dat je het niet begrijpt _O-
Ik ben een man die geen issues heeft met vrouwen en neem maar van mij aan (hoewel ik weet dat je dat niet gaat doen maar je leest dit wel) dat ze gewoon gelijk heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')