abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 13:04:32 #1
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102395338

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102395412
Ik kan echt enorm hard om heloef lachen O+
Anonimity is a bliss
pi_102395434
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat mag ook wel als hij claimt grappiger te zijn dan Quintus :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  maandag 26 september 2011 @ 13:07:29 #4
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102395447
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Singles zit vol met verzuurde mensen
Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102395449
@ catbert: toch blijf ik twijfels hebben bij zo'n relatie van dat soort mensen. Het lijkt mij een recept voor een probleem gezin mochten er kinderen komen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102395451
Uiterlijk vind ik wel belangrijk voor de 1e indruk, maar ik ben zelf wat meer van het iemand leren kennen. Als iemand er niet echt leuk uit ziet voor mijn smaak, is ze nog lang niet kansloos als blijkt dat ik het gewoon een prettig iemand vind :)
pi_102395468
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?

quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hem ook erg grappig vind. Sterke humor, waar ik helemaal niet uit vind spreken dat hij zich onzeker voelt.

Het is ook de humor die ik grappig vind trouwens, die van hem :)
pi_102395474
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik hoop alleen voor hem alleen niet zijn uiterlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102395516
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?

Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minder
14 SHADES OF GREY
pi_102395521
quote:

[..]

Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon hetero
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 13:09:41 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102395527
quote:

[..]

Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar speciaal aan?

Ik denk dat mensen hem grpapig vinden alleen vanwege hun eigen vooroordelen over dikke surinamers (surinamers zijn feest en grappen en aardig zijn enzovoorts, grote bullshit natuurlijk ik kom uit een chinees-surinaams gezin incl. kennisen kring)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102395555
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...
Daarom zijn ze ook single :')
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 13:11:13 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102395582
jo ik doe ook wel eens dingen waar van je kan zeggen, jij spoort niet gedraag je eens volwassen. Maar zo lang je zelf maar lol hebt! Ik heb zaterdag nacht nog een kinderwagen in een flat geleend om even een blokje met een vriendin er in mee te lopen. En dan zijn we beiden rond de 30. Volwassen gedrag? Nop Respectloos? Jep Boeit het ons? Nop Dachten we zondag van oh wat erg? Jep Hadden we het naar ons zin? Onwijs! Al dat gedragen naar ne leeftijd of volwassen gedrag gezeik? Boeit het nou. Als je maar plezier hebt!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102395599
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar zo speciaal aan?

Ik denk dat mensen hem grpapig vinden alleen vanwege hun eigen vooroordelen over dikke surinamers (surinamers zijn alom feest en grappen en aardig enzovoorts, grote bullshit natuurlijk ik kom uit een chinees-surinaams gezin incl. kennisen kring)
Flikker op man met je vooroordelen :')
Hij is gewoon baas ^O^!
Dat jij nou om te huilen bent hoef je niet op anderen af te schuiven, en zeker niet op vooroordelen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102395647
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef ook_gek het volgende:
jo ik doe ook wel eens dingen waar van je kan zeggen, jij spoort niet gedraag je eens volwassen. Maar zo lang je zelf maar lol hebt! Ik heb zaterdag nacht nog een kinderwagen in een flat geleend om even een blokje met een vriendin er in mee te lopen. En dan zijn we beiden rond de 30. Volwassen gedrag? Nop Respectloos? Jep Boeit het ons? Nop Dachten we zondag van oh wat erg? Jep Hadden we het naar ons zin? Onwijs! Al dat gedragen naar ne leeftijd of volwassen gedrag gezeik? Boeit het nou. Als je maar plezier hebt!
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!
Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde! :P :P :P
pi_102395663
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minder
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
Anonimity is a bliss
pi_102395719
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde! :P :P :P
Lijkt de meet je nog wat? :)
  maandag 26 september 2011 @ 13:15:27 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102395742
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk, dat je gewoon donderdag avond innde kroeg zit en dan opeens besluit van, we gaan weekendje skien. Ga ook ooit nog eens doen!

Ik zit ik net te denken, heel vaak Doe ik gekke dingen....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_102395760
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
14 SHADES OF GREY
pi_102395764
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Lijkt de meet je nog wat? :)
Heb me er al aangemeld :P
pi_102395857
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah, ik zie het! ^O^
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar zal het vanmiddag een mod vragen :)
  maandag 26 september 2011 @ 13:19:26 #22
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102395912
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is je leeftijd, dan zet ik je bij 'misschien'
Je moeder is een hamster
pi_102395924
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Uitgaan heeft ook alleen zin met vrienden. Dus beter pak je in het verenigings- of vrijwilligersleven wat op.
  maandag 26 september 2011 @ 13:20:15 #24
118585 Crutch
pi_102395954
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat is je leeftijd, dan zet ik je bij 'misschien'
En geef mij even een schop, want deze vraag had ik in het meettopic moeten stellen. o|O
Je moeder is een hamster
  maandag 26 september 2011 @ 13:20:50 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102395983
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
Valt mee vind ik.

Ik zit sinds kort ad en toe in de R&P sc en daar kom je zo tussen.
pi_102396037
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Valt mee vind ik.

Ik zit sinds kort ad en toe in de R&P sc en daar kom je zo tussen.
Die is wel oke inderdaad. Aantal posters ken ik wel uit Singles
14 SHADES OF GREY
  maandag 26 september 2011 @ 13:22:21 #27
118585 Crutch
pi_102396048
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beste Tijn, ook hier ontstaat een soort van kliek.
Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiëren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Je moeder is een hamster
pi_102396107
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiëren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Valt wel mee toch :?
Ligt volgens mij helemaal aan jezelf en of je opgewassen bent tegen kritiek, anders moet het geen probleem zijn, lijkt me :)
Ik vond het in elk geval geen grote drempel om mee te gaan posten hier.
pi_102396110
quote:

[..]

Hmm ik post hier nog niet zolang mee.
Maar moet zeggen dat ik niet echt moeite had om zo in dit topic te vallen. ;)
Do what you love, love what you do!
  maandag 26 september 2011 @ 13:25:07 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102396168
quote:

[..]

Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102396193
quote:

[..]

Volgens mij valt dit wel mee. Er is wel een vaste kliek, maar uit eigen ervaring merk ik dat (ook omdat ik zelf ook pas sinds kort weer hier deel neem) je best wel geaccepteerd wordt, zolang je maar een beetje normaal doet, niet? ;)

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef kree het volgende:

[..]

Hmm ik post hier nog niet zolang mee.
Maar moet zeggen dat ik niet echt moeite had om zo in dit topic te vallen. ;)
Wees welkom! ;)
pi_102396211
quote:

[..]

Die aanvallen zijn soms ook terecht en lang niet altijd een aanval.
14 SHADES OF GREY
pi_102396269
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan ben je zeker teveel gewend aan je eigen humor die veel beter is :P
Kun je je voordeel mee doen hoor, met grappige opmerkingen, sommige vrouwen vallen daarop! ^O^
pi_102396275
De laatste keer dat ik hier was, zaten er ook 2 de boel te vergallen. Die hebben we toen met z'n allen zitten negeren. Klasse gewoon! :)
  maandag 26 september 2011 @ 13:29:24 #35
118585 Crutch
pi_102396309
Stelletje ontkennerts. :{w :P
Al moet ik toegeven dat er sinds de laatste paar delen wel aardig wat nieuwe posters zijn.
Je moeder is een hamster
pi_102396398
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef Crutch het volgende:
Stelletje ontkennerts. :{w :P
Al moet ik toegeven dat er sinds de laatste paar delen wel aardig wat nieuwe posters zijn.
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker :P
pi_102396463
Pfoeh, nou heloef heb ik al langer voorbij zien komen. Evenals strawberry en Catbert
Maar ik ben zelf niet echt oude garde te noemen. Kom hier iets van een half jaartje of zo?
pi_102396477
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:

[..]

dat is omdat je zelf zo grappig bent
Anonimity is a bliss
pi_102396537
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Weer +1 voor heloef :P

Ik raak nu toch wel een beetje nieuwsgierig hoe hij nou in 't echt is. Misschien kan ik hem wel een hart onder de riem steken :P
pi_102396566
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker :P
Heb even een maandje of twee wat anders gedaan, maar hang hier toch ook al enige tijd rond.
pi_102396568
zijn er hier eigenlijk al successtories geweest?
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 13:37:23 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102396595
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 13:36 schreef gewoonfaye het volgende:
zijn er hier eigenlijk al successtories geweest?
Ja zeker.
Vooral in het begin.

Er zijn zelfs koppels voortgekomen uit deze reeks.
C'est la vie
pi_102396634
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja zeker.
Vooral in het begin.

Er zijn zelfs koppels voortgekomen uit deze reeks.
Zeker, ik geloof ook sterk dat deze reeks wel degelijk zin heeft. Zat mensen die hier net dat duwtje krijgen dat ze nodig hebben.

Of de reality check ;)
pi_102396674
sommige mensen in deze reeks hebben het ook gewoon niet helemaal door.

Maaarja, waar vind je ware liefde?
Anonimity is a bliss
pi_102396749
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:

Op de meest onverwachte plekken :P
  maandag 26 september 2011 @ 13:42:18 #46
118585 Crutch
pi_102396763
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ga ik niet op in, in niet alleen offtopic, maar ik weet zeker dat ik er een paar ga vergeten. :')
Je moeder is een hamster
pi_102396788
quote:

Ben op de eerste meet geweest, zoveel positieve mensen waarvan je je niet voor kunt stellen dat ze niet in de smaak vallen.

Het komt vaak neer op houding. Hopelijk krijgen ze hier de inzichten die ze nodig hebben om er overheen te komen.
pi_102396800
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Op de meest onverwachte plekken :P
Ik vond mijn vriendje in de KLB :')
Anonimity is a bliss
pi_102396811
KLB?
  maandag 26 september 2011 @ 13:44:29 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102396825
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon hetero
Jij moet later echt teksten gaan schrijven voor advertenties. :')
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 13:46:24 #51
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102396880
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Flikker op man met je vooroordelen :')
Hij is gewoon baas ^O^!
Dat jij nou om te huilen bent hoef je niet op anderen af te schuiven, en zeker niet op vooroordelen.
Vooroordelen kunnen ook positief zijn voor de tegenpartij. Maar het blijven vooroordelen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102396929
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
KLB?
klaagbaak, de afvoerput van fok
Anonimity is a bliss
pi_102396953
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben op de eerste meet geweest, zoveel positieve mensen waarvan je je niet voor kunt stellen dat ze niet in de smaak vallen.

Het komt vaak neer op houding. Hopelijk krijgen ze hier de inzichten die ze nodig hebben om er overheen te komen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de meet en hoe iedereen in het echt is! :)
pi_102397019
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:48 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd naar de meet en hoe iedereen in het echt is! :)
Als hij net zo leuk is als de eerste dan wordt het tof :Y Genoeg leuke mensen in elk geval.
pi_102397194
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als hij net zo leuk is als de eerste dan wordt het tof :Y Genoeg leuke mensen in elk geval.
het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te groot :')
Maar volgens mij moet het wel lukken. En we kunnen altijd nog naar buiten gaan :)
pi_102397226
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te groot :')
Maar volgens mij moet het wel lukken.
Lekker knus :P met 10 op 10 m2
14 SHADES OF GREY
pi_102397230
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Maar volgens mij moet het wel lukken. En we kunnen altijd nog naar buiten gaan :)
We kunnen altijd nog naar een park oid gaan, toch? ;)
  maandag 26 september 2011 @ 13:56:49 #58
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102397235
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen zienswijzen opdringen. Want als je niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je uitgekotst. De zg hulpverleners zitten hier dus niet om mensen te helpen maar voor hun eigen ego.
pi_102397263
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen oplosisngen opdringen. Want als er niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je gebashed. De zg hulpverleners zitten hier dus niet om mensen te helpen maar alleen voor hun eigen ego.
Fok! zit daar vol mee helaas.
pi_102397277
quote:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen oplosisngen ellende opdringen. Want als er niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je gebashed. De zg hulpverleners huilebalken zitten hier dus niet om mensen te helpen maar alleen voor hun eigen ego.
See what I did there?
pi_102397313
quote:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen zienswijzen opdringen. Want als je niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je uitgekotst. De zg hulpverleners zitten hier dus niet om mensen te helpen maar voor hun eigen ego.
Ik heb het nog niet zoveel gemerkt, maar jij zult er denk ik meer last van hebben, aangezien je wel erg stug vasthoudt aan een paar verknipte denkbeelden over vrouwen, en dan voel ik me inderdaad geroepen je te gaan bashen ;)
pi_102397390
quote:
Ik kan me het aan de ene kant wel voorstellen.
Ben ook in een paar discussies terecht gekomen (met name Flepke dan).

Maar het is nou niet echt dat ik me daar druk over maak.
een beetje discussiëren is wel leuk eigenlijk. :) (heb me er toch wel een paar avonden mee vermaakt)

En ik ben het nog steeds niet eens met zijn zienswijze (en ik denk dat ik dat ook nooit ga worden)
Maargoed hij mag z'n mening hebben hoor zat anderen in dit topic die weer een andere mening hebben.
Ik pak er maar uit waar ik wat aan heb :D
Do what you love, love what you do!
  maandag 26 september 2011 @ 14:06:36 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102397539
quote:

Ik heb nooit wat door. :')
C'est la vie
pi_102397612
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lekker knus :P met 10 op 10 m2
ach, leuk toch :)
Het is niet ruim, 18 m2, maar er zijn in elk geval genoeg zitplaatsen.
  maandag 26 september 2011 @ 14:10:08 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102397641
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nee, Quintes is gewoon niet grappig.
C'est la vie
pi_102397710
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan ook :')
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 14:12:40 #67
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102397713
quote:
Ja, want voor mijn ego heb ik het echt nodig om kanslozen als jij af te zeiken :')
pi_102397894
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 14:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb nooit wat door. :')
Ik bedoelde het niet zo
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 14:20:56 #69
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102397940
quote:

Wie zegt dat ware liefde bestaat?
  maandag 26 september 2011 @ 14:22:16 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102397978
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:18 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet zo
Nee maar goed.
Mijn gebrek aan subtiliteit is schrijnend. :')
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 14:22:46 #71
118585 Crutch
pi_102397993
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Tja, als je het principe van 'de ware liefde' uit het hoofd van vrouwen kunt krijgen zou versieren een stuk makkelijker gaan.
Je moeder is een hamster
pi_102398071
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 14:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee maar goed.
Mijn gebrek aan subtiliteit is schrijnend. :')
Ik zou jou eerder inschatten als te subtiel. Zo subtiel dat niemand het doorheeft.
  maandag 26 september 2011 @ 14:25:40 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102398086
quote:
Jij zoekt bevestiging dat je verknipte ideeen kloppen.

Maar helaas, omdat je er gruwelijk naast zit vind je geen medestanders maar tegen standers.

Maar als het allemaal zo slecht gesteld is met deze reeks.... Wtf doe je hier nog dan?

Jou leven is een drama, dat doe jij je zelf aan en niemand anders. Dus of je gaat eens leren open te staan voor een andere denkwijzen, of je gaat lekker zitten janken in een hoekje. Aan joubde keus!

Benzin was ook zo een type die alles gemeen en oneerlijk vond.

Op dit moment heeft hij besloten daar wat aan te doen en is nu serieus aan het proberen er wat van te maken. En dat gaat op dit moment de goede kant op. Hij neemt nu stappen die hij tot 2 maanden geleden niet durfde te maken.

En dat is het verschil tussen jullie. Hij onderneemt wat en gaat er volledig voor.

Jij zoekt alleen maar begrip terwijl je zelf weet dat je die net gaat vinden. Jij zit namelijk fout!

Jij zal nog eens wat kunnen leren van benzin!
  maandag 26 september 2011 @ 14:27:16 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102398132
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zou jou eerder inschatten als te subtiel. Zo subtiel dat niemand het doorheeft.
_O-
Nee maar als iemand al hintend iets probeert te vertellen snap ik het meestal nooit.
Dan moet er altijd iemand even uitleggen wat er zo juist is gebeurd. :')
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 14:27:27 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102398143
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef ook_gek het volgende:
Jij zal nog eens wat kunnen leren van benzin!
Idd, misschien dat ooit een keer bij Schenk het kwartje valt. Maar dan mag 'ie eerst z'n excuses aanbieden voor al die beledigende opmerkingen voordat ik 'em weer probeer te helpen.
  maandag 26 september 2011 @ 14:27:48 #76
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102398155
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, als je het principe van 'de ware liefde' uit het hoofd van vrouwen kunt krijgen zou versieren een stuk makkelijker gaan.
De prins op het witte paard bestaat alleen in sprookjes
Tsja dat is het nadeel van onze cultuur. Ware liefde, ideaal beelden, sprookjes en films.

En dat sprookjesachtige ideaal heeft een regelrecht verband met bijvoorbeeld depressie en heel belangrijk anorexia. Anorexia komt dus alleen in ons soort "ontwikkelde" maatschappij voor.

Het grappige is, dat bovenstaande je ook zal worden verteld door moslims die verplicht moeten trouwen met de keuze van hun ouders. Toch zit er zeker wel een kern van waarheid in.
  maandag 26 september 2011 @ 14:31:03 #77
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102398240
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

De prins op het witte paard bestaat alleen in sprookjes
Tsja dat is het nadeel van onze cultuur. Ware liefde, ideaal beelden, sprookjes en films.

En dat sprookjesachtige ideaal heeft een regelrecht verband met bijvoorbeeld depressie en heel belangrijk anorexia. Anorexia komt dus alleen in ons soort "ontwikkelde" maatschappij voor.

Het grappige is, dat bovenstaande je ook zal worden verteld door moslims die verplicht moeten trouwen met de keuze van hun ouders. Toch zit er zeker wel een kern van waarheid in.
En wel meer digen zoals vrees voor overbevolking/voedselschaarste, terrorisme, enge ziekten. Allemaal bangmakerij en dat begint dus al bij Disney ;(
  maandag 26 september 2011 @ 14:31:09 #78
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102398241
Op zich is het wel logisch te willen gaan voor de "ware". In plaats van voor "Mr. Right" voor "Mr. Good Enough" gaan klinkt toch wat deprimerend. "Ben ik de ware voor je?" "Nah, maar je kunt er wel mee door" :)

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:31 schreef Schenkstroop het volgende:
En wel meer digen zoals vrees voor overbevolking/voedselschaarste, terrorisme, enge ziekten. Allemaal bangmakerij en dat begint dus al bij Disney ;(
Tief op naar BNW met je consipracymeuk aub :W
pi_102398285
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:31 schreef Catbert het volgende:
Op zich is het wel logisch te willen gaan voor de "ware". In plaats van voor "Mr. Right" voor "Mr. Good Enough" gaan klinkt toch wat deprimerend. "Ben ik de ware voor je?" "Nah, maar je kunt er wel mee door" :)

Ik denk dat niemand met 'minder' genoegen neemt. Maar veel mensen stellen hun ideaalbeeld niet bij en laten een goede vangst meer dan eens lopen.
pi_102398320
Het is natuurlijk logisch dat je op zoek bent naar iemand die het best bij je past, maar ik denk dat er meerdere personen zijn die daarvoor in aanmerking komen in je leven, en naar perfectie moet je al helemaal niet op zoek gaan, want ik weet zelf ook best dat ik verre van perfect ben en dat ook niet van een ander mag verwachten :)
  maandag 26 september 2011 @ 14:35:42 #81
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102398360
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
Het is natuurlijk logisch dat je op zoek bent naar iemand die het best bij je past, maar ik denk dat er meerdere personen zijn die daarvoor in aanmerking komen in je leven, en naar perfectie moet je al helemaal niet op zoek gaan, want ik weet zelf ook best dat ik verre van perfect ben en dat ook niet van een ander mag verwachten :)
Tru dat :)
  maandag 26 september 2011 @ 14:36:30 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102398381
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Vind ik ook. Quintes is gewoon een nromale surinamer en ik denk dat men hem geforceerd grappig wilt vinden juist vanwege de vooroordelen die de mensen zelf hebben jegens surinamers.

Grappig is anders. tenzij hij nu standup comedy doet ofzo. Maar parreren in een sisi reklame spotje en een beetje met accent lullen en een gimick-oneliner is niet grappig. dat is juist triest.

Je zou als buitenlander de vooroordelen juist moeten ontstijgen. In plaats daarvan willen blanken dat je iets doet wat de vooroordelen juist in stand houdt.
  maandag 26 september 2011 @ 14:36:36 #83
118585 Crutch
pi_102398383
quote:
^O^
Je moeder is een hamster
  maandag 26 september 2011 @ 14:36:39 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102398384
Ik geloof niet in ware liefde.
Ik geloof in eerder in het eerste wat genoeg is nemen.
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 14:37:26 #85
118585 Crutch
pi_102398409
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Dat hoeft ook niet per se.
Je moeder is een hamster
pi_102398438
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Vind ik ook. Quintes is gewoon een nromale surinamer en ik denk dat men hem geforceerd grappig wilt vinden juist vanwege de vooroordelen die de mensen zelf hebben jegens surinamers.

Grappig is anders. tenzij hij nu standup comedy doet ofzo. Maar parreren in een sisi reklame spotje en een beetje met accent lullen en een gimick-onliner is niet grpapig. dat is juist triest.

Je zou als buitenlander de vooroordelen juist moeten wilen ontstijgen. In plaats daarvan willen blanken dat je iets doet wat de vooroordelen juist instand houdt. En dat is triest.
In Rayman is laat was hij anders wel grappig :6
pi_102398470
quote:
Mwa, dat komt wel erg wanhopig over :P
Dat zou ik dan weer niet doen, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde hoop ik. :)
pi_102398488
quote:
Genoeg mensen die daar anders over denken. Die nemen met minder dan een god geen genoegen. En maar klagen. :')
14 SHADES OF GREY
  maandag 26 september 2011 @ 14:41:48 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102398523
quote:
Begin eerst eens met een praatje, misschien mag je d'r daarna een keertje nemen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
Genoeg mensen die daar anders over denken. Die nemen met minder dan een god geen genoegen. En maar klagen. :')
Misschien moet je je iets meer begeven in de echte wereld. De meeste mensen zijn gelukkig een stuk realistischer.
  maandag 26 september 2011 @ 14:43:42 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102398581
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

In Rayman is laat was hij anders wel grappig :6
De items die hij maakte waren grappig.
Maar dat kwam door de mensen op straat die op soms briljante wijze commentaar leveren.
C'est la vie
pi_102398616
quote:
16s.gif Op maandag 26 september 2011 14:43 schreef heloef het volgende:

[..]

De items die hij maakte waren grappig.
Maar dat kwam door de mensen op straat die op soms briljante wijze commentaar leveren.
En de soort interviewer heeft wel degelijk invloed op de sfeer van het gesprek waardoor het grappig kan worden, ik denk niet dat iedereen het had kunnen doen :)
edit: maar jij natuurlijk wel ;)
:P
  maandag 26 september 2011 @ 14:47:37 #92
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102398679
Laten we geen hele discussies gaan voeren of iemand grappig is, dat is nogal persoonlijk. Ik vind hem ook niks bijzonders. Ik vind Andre van Duijn bijvoorbeeld ook te suf voor woorden maar anderen vinden hem helemaal super. Smaken verschillen.
pi_102398719
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Begin eerst eens met een praatje, misschien mag je d'r daarna een keertje nemen ;)

[..]

Misschien moet je je iets meer begeven in de echte wereld. De meeste mensen zijn gelukkig een stuk realistischer.
Wat is realistisch?
14 SHADES OF GREY
pi_102398826
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is realistisch?
zit vaak ook nog een verschil tussen wat mensen zeggen en dan vervolgens doen. Als je iemand vraagt over zijn/haar eisenlijstje komt er bijna altijd een hele waslijst. Alleen op het moment dat ze verliefd raken verdwijnt dat wel weel bij de meeste mensen. Neemt niet weg dat er heus wat ontzettende kritische figuren bij lopen die niet niet met minder genoegen nemen dan hun eigen Brad/Scarlett.......en dat is dus niet realistsch..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_102398827
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is realistisch?
Realistisch als in: ze weten best dat perfectie niet bestaat, en kunnen er dus niet op gaan rekenen dat hun partner perfect is. Doen ze dat wel, dat zijn ze of te dom om een relatie mee te hebben, of ze hebben een enorm groot ego ;)
pi_102398884
Ik heb maar een eis: zij moet mij accepteren zoals ik ben en andersom ik haar.
14 SHADES OF GREY
pi_102398885
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik geloof in ware liefde, ik geloof ook dat een relatie met de ware door omstandigheden fout kan gaan en ik geloof ook dat er meerdere mensen de ware kunnen zijn. En ik denk dat de ware niet perfect is.

Ik heb nu een lieve vriend. Of hij de ware is, weet ik niet. Voor mij is hij speciaal, volgens mij kon jij het wat minder met hem vinden. Ik wil me nog niet echt bezig houden met de ware.
Anonimity is a bliss
pi_102398915
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik geloof in ware liefde, ik geloof ook dat een relatie met de ware door omstandigheden fout kan gaan en ik geloof ook dat er meerdere mensen de ware kunnen zijn. En ik denk dat de ware niet perfect is.

Ik heb nu een lieve vriend. Of hij de ware is, weet ik niet. Voor mij is hij speciaal, volgens mij kon jij het wat minder met hem vinden. Ik wil me nog niet echt bezig houden met de ware.
Maar hoe weet je dat iemand de ware is?
14 SHADES OF GREY
pi_102398924
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is het belangrijkste ja, en zonder dat gaat een relatie sowieso niet werken! :)
  maandag 26 september 2011 @ 14:57:05 #100
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102398937
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Zoek een lelijke trol en je bent klaar dus :)

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
Maar hoe weet je dat iemand de ware is?
Ik denk bij alle serieuze relaties dat die persoon "de ware" is, voor minder doe ik het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')