SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Dat mag ook wel als hij claimt grappiger te zijn dan Quintusquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan echt enorm hard om heloef lachen
Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Singles zit vol met verzuurde mensen
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Ik moet zeggen dat ik hem ook erg grappig vind. Sterke humor, waar ik helemaal niet uit vind spreken dat hij zich onzeker voelt.quote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan echt enorm hard om heloef lachen
Ik hoop alleen voor hem alleen niet zijn uiterlijkquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als hij claimt grappiger te zijn dan Quintus
Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minderquote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?
Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon heteroquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar speciaal aan?quote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook singlequote:Op maandag 26 september 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...
Flikker op man met je vooroordelenquote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar zo speciaal aan?
Ik denk dat mensen hem grpapig vinden alleen vanwege hun eigen vooroordelen over dikke surinamers (surinamers zijn alom feest en grappen en aardig enzovoorts, grote bullshit natuurlijk ik kom uit een chinees-surinaams gezin incl. kennisen kring)
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef ook_gek het volgende:
jo ik doe ook wel eens dingen waar van je kan zeggen, jij spoort niet gedraag je eens volwassen. Maar zo lang je zelf maar lol hebt! Ik heb zaterdag nacht nog een kinderwagen in een flat geleend om even een blokje met een vriendin er in mee te lopen. En dan zijn we beiden rond de 30. Volwassen gedrag? Nop Respectloos? Jep Boeit het ons? Nop Dachten we zondag van oh wat erg? Jep Hadden we het naar ons zin? Onwijs! Al dat gedragen naar ne leeftijd of volwassen gedrag gezeik? Boeit het nou. Als je maar plezier hebt!
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangenquote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minder
Lijkt de meet je nog wat?quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!
Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde!![]()
![]()
Lijkt me heerlijk, dat je gewoon donderdag avond innde kroeg zit en dan opeens besluit van, we gaan weekendje skien. Ga ook ooit nog eens doen!quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!
Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde!![]()
![]()
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
Ah, ik zie het!quote:
Uitgaan heeft ook alleen zin met vrienden. Dus beter pak je in het verenigings- of vrijwilligersleven wat op.quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
En geef mij even een schop, want deze vraag had ik in het meettopic moeten stellen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd, dan zet ik je bij 'misschien'
Valt mee vind ik.quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
Die is wel oke inderdaad. Aantal posters ken ik wel uit Singlesquote:Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt mee vind ik.
Ik zit sinds kort ad en toe in de R&P sc en daar kom je zo tussen.
Beste Tijn, ook hier ontstaat een soort van kliek.quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
Valt wel mee tochquote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beste Tijn, ook hier ontstaat een soort van kliek.
Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiëren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Hmm ik post hier nog niet zolang mee.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiëren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.quote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit wel mee. Er is wel een vaste kliek, maar uit eigen ervaring merk ik dat (ook omdat ik zelf ook pas sinds kort weer hier deel neem) je best wel geaccepteerd wordt, zolang je maar een beetje normaal doet, niet?quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wees welkom!quote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik post hier nog niet zolang mee.
Maar moet zeggen dat ik niet echt moeite had om zo in dit topic te vallen.
Die aanvallen zijn soms ook terecht en lang niet altijd een aanval.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan ben je zeker teveel gewend aan je eigen humor die veel beter isquote:Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijkerquote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef Crutch het volgende:
Stelletje ontkennerts.![]()
![]()
Al moet ik toegeven dat er sinds de laatste paar delen wel aardig wat nieuwe posters zijn.
dat is omdat je zelf zo grappig bentquote:Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.
Weer +1 voor heloefquote:Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is omdat je zelf zo grappig bent
Heb even een maandje of twee wat anders gedaan, maar hang hier toch ook al enige tijd rond.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker
Ja zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 13:36 schreef gewoonfaye het volgende:
zijn er hier eigenlijk al successtories geweest?
Zeker, ik geloof ook sterk dat deze reeks wel degelijk zin heeft. Zat mensen die hier net dat duwtje krijgen dat ze nodig hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vooral in het begin.
Er zijn zelfs koppels voortgekomen uit deze reeks.
Op de meest onverwachte plekkenquote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
sommige mensen in deze reeks hebben het ook gewoon niet helemaal door.
Maaarja, waar vind je ware liefde?
Ga ik niet op in, in niet alleen offtopic, maar ik weet zeker dat ik er een paar ga vergeten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker
Ben op de eerste meet geweest, zoveel positieve mensen waarvan je je niet voor kunt stellen dat ze niet in de smaak vallen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vond mijn vriendje in de KLBquote:Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de meest onverwachte plekken
Jij moet later echt teksten gaan schrijven voor advertenties.quote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon hetero
Vooroordelen kunnen ook positief zijn voor de tegenpartij. Maar het blijven vooroordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Flikker op man met je vooroordelen
Hij is gewoon baas!
Dat jij nou om te huilen bent hoef je niet op anderen af te schuiven, en zeker niet op vooroordelen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de meet en hoe iedereen in het echt is!quote:Op maandag 26 september 2011 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben op de eerste meet geweest, zoveel positieve mensen waarvan je je niet voor kunt stellen dat ze niet in de smaak vallen.
Het komt vaak neer op houding. Hopelijk krijgen ze hier de inzichten die ze nodig hebben om er overheen te komen.
Als hij net zo leuk is als de eerste dan wordt het tofquote:Op maandag 26 september 2011 13:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd naar de meet en hoe iedereen in het echt is!
het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te grootquote:Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als hij net zo leuk is als de eerste dan wordt het tofGenoeg leuke mensen in elk geval.
Lekker knusquote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te groot
Maar volgens mij moet het wel lukken.
We kunnen altijd nog naar een park oid gaan, toch?quote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te groot
Maar volgens mij moet het wel lukken. En we kunnen altijd nog naar buiten gaan
Fok! zit daar vol mee helaas.quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen oplosisngen opdringen. Want als er niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je gebashed. De zg hulpverleners zitten hier dus niet om mensen te helpen maar alleen voor hun eigen ego.
See what I did there?quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen oplosisngen ellende opdringen. Want als er niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je gebashed. De zg hulpverleners huilebalken zitten hier dus niet om mensen te helpen maar alleen voor hun eigen ego.
Ik heb het nog niet zoveel gemerkt, maar jij zult er denk ik meer last van hebben, aangezien je wel erg stug vasthoudt aan een paar verknipte denkbeelden over vrouwen, en dan voel ik me inderdaad geroepen je te gaan bashenquote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen zienswijzen opdringen. Want als je niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je uitgekotst. De zg hulpverleners zitten hier dus niet om mensen te helpen maar voor hun eigen ego.
Ik kan me het aan de ene kant wel voorstellen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen zienswijzen opdringen. Want als je niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je uitgekotst. De zg hulpverleners zitten hier dus niet om mensen te helpen maar voor hun eigen ego.
Ik heb nooit wat door.quote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
ach, leuk tochquote:
Nee, Quintes is gewoon niet grappig.quote:Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is omdat je zelf zo grappig bent
Kan ookquote:Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, Quintes is gewoon niet grappig.
Ja, want voor mijn ego heb ik het echt nodig om kanslozen als jij af te zeikenquote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie zegt dat ware liefde bestaat?quote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee maar goed.quote:
Tja, als je het principe van 'de ware liefde' uit het hoofd van vrouwen kunt krijgen zou versieren een stuk makkelijker gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ware liefde bestaat?
Ik zou jou eerder inschatten als te subtiel. Zo subtiel dat niemand het doorheeft.quote:Op maandag 26 september 2011 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar goed.
Mijn gebrek aan subtiliteit is schrijnend.
Jij zoekt bevestiging dat je verknipte ideeen kloppen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou jou eerder inschatten als te subtiel. Zo subtiel dat niemand het doorheeft.
Idd, misschien dat ooit een keer bij Schenk het kwartje valt. Maar dan mag 'ie eerst z'n excuses aanbieden voor al die beledigende opmerkingen voordat ik 'em weer probeer te helpen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef ook_gek het volgende:
Jij zal nog eens wat kunnen leren van benzin!
De prins op het witte paard bestaat alleen in sprookjesquote:Op maandag 26 september 2011 14:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, als je het principe van 'de ware liefde' uit het hoofd van vrouwen kunt krijgen zou versieren een stuk makkelijker gaan.
En wel meer digen zoals vrees voor overbevolking/voedselschaarste, terrorisme, enge ziekten. Allemaal bangmakerij en dat begint dus al bij Disneyquote:Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De prins op het witte paard bestaat alleen in sprookjes
Tsja dat is het nadeel van onze cultuur. Ware liefde, ideaal beelden, sprookjes en films.
En dat sprookjesachtige ideaal heeft een regelrecht verband met bijvoorbeeld depressie en heel belangrijk anorexia. Anorexia komt dus alleen in ons soort "ontwikkelde" maatschappij voor.
Het grappige is, dat bovenstaande je ook zal worden verteld door moslims die verplicht moeten trouwen met de keuze van hun ouders. Toch zit er zeker wel een kern van waarheid in.
Tief op naar BNW met je consipracymeuk aubquote:Op maandag 26 september 2011 14:31 schreef Schenkstroop het volgende:
En wel meer digen zoals vrees voor overbevolking/voedselschaarste, terrorisme, enge ziekten. Allemaal bangmakerij en dat begint dus al bij Disney
Ik denk dat niemand met 'minder' genoegen neemt. Maar veel mensen stellen hun ideaalbeeld niet bij en laten een goede vangst meer dan eens lopen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:31 schreef Catbert het volgende:
Op zich is het wel logisch te willen gaan voor de "ware". In plaats van voor "Mr. Right" voor "Mr. Good Enough" gaan klinkt toch wat deprimerend. "Ben ik de ware voor je?" "Nah, maar je kunt er wel mee door"
Tru datquote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
Het is natuurlijk logisch dat je op zoek bent naar iemand die het best bij je past, maar ik denk dat er meerdere personen zijn die daarvoor in aanmerking komen in je leven, en naar perfectie moet je al helemaal niet op zoek gaan, want ik weet zelf ook best dat ik verre van perfect ben en dat ook niet van een ander mag verwachten
Vind ik ook. Quintes is gewoon een nromale surinamer en ik denk dat men hem geforceerd grappig wilt vinden juist vanwege de vooroordelen die de mensen zelf hebben jegens surinamers.quote:Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, Quintes is gewoon niet grappig.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
Het is natuurlijk logisch dat je op zoek bent naar iemand die het best bij je past, maar ik denk dat er meerdere personen zijn die daarvoor in aanmerking komen in je leven, en naar perfectie moet je al helemaal niet op zoek gaan, want ik weet zelf ook best dat ik verre van perfect ben en dat ook niet van een ander mag verwachten
Dat hoeft ook niet per se.quote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik geloof niet in ware liefde.
Ik geloof in eerder in het eerste wat genoeg is nemen.
In Rayman is laat was hij anders wel grappigquote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vind ik ook. Quintes is gewoon een nromale surinamer en ik denk dat men hem geforceerd grappig wilt vinden juist vanwege de vooroordelen die de mensen zelf hebben jegens surinamers.
Grappig is anders. tenzij hij nu standup comedy doet ofzo. Maar parreren in een sisi reklame spotje en een beetje met accent lullen en een gimick-onliner is niet grpapig. dat is juist triest.
Je zou als buitenlander de vooroordelen juist moeten wilen ontstijgen. In plaats daarvan willen blanken dat je iets doet wat de vooroordelen juist instand houdt. En dat is triest.
Mwa, dat komt wel erg wanhopig overquote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Genoeg mensen die daar anders over denken. Die nemen met minder dan een god geen genoegen. En maar klagen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
Begin eerst eens met een praatje, misschien mag je d'r daarna een keertje nemenquote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Misschien moet je je iets meer begeven in de echte wereld. De meeste mensen zijn gelukkig een stuk realistischer.quote:Op maandag 26 september 2011 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
Genoeg mensen die daar anders over denken. Die nemen met minder dan een god geen genoegen. En maar klagen.
De items die hij maakte waren grappig.quote:Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
In Rayman is laat was hij anders wel grappig
En de soort interviewer heeft wel degelijk invloed op de sfeer van het gesprek waardoor het grappig kan worden, ik denk niet dat iedereen het had kunnen doenquote:Op maandag 26 september 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De items die hij maakte waren grappig.
Maar dat kwam door de mensen op straat die op soms briljante wijze commentaar leveren.
Wat is realistisch?quote:Op maandag 26 september 2011 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Begin eerst eens met een praatje, misschien mag je d'r daarna een keertje nemen
[..]
Misschien moet je je iets meer begeven in de echte wereld. De meeste mensen zijn gelukkig een stuk realistischer.
zit vaak ook nog een verschil tussen wat mensen zeggen en dan vervolgens doen. Als je iemand vraagt over zijn/haar eisenlijstje komt er bijna altijd een hele waslijst. Alleen op het moment dat ze verliefd raken verdwijnt dat wel weel bij de meeste mensen. Neemt niet weg dat er heus wat ontzettende kritische figuren bij lopen die niet niet met minder genoegen nemen dan hun eigen Brad/Scarlett.......en dat is dus niet realistsch..quote:
Realistisch als in: ze weten best dat perfectie niet bestaat, en kunnen er dus niet op gaan rekenen dat hun partner perfect is. Doen ze dat wel, dat zijn ze of te dom om een relatie mee te hebben, of ze hebben een enorm groot egoquote:
Ik geloof in ware liefde, ik geloof ook dat een relatie met de ware door omstandigheden fout kan gaan en ik geloof ook dat er meerdere mensen de ware kunnen zijn. En ik denk dat de ware niet perfect is.quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ware liefde bestaat?
Maar hoe weet je dat iemand de ware is?quote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik geloof in ware liefde, ik geloof ook dat een relatie met de ware door omstandigheden fout kan gaan en ik geloof ook dat er meerdere mensen de ware kunnen zijn. En ik denk dat de ware niet perfect is.
Ik heb nu een lieve vriend. Of hij de ware is, weet ik niet. Voor mij is hij speciaal, volgens mij kon jij het wat minder met hem vinden. Ik wil me nog niet echt bezig houden met de ware.
Dat is het belangrijkste ja, en zonder dat gaat een relatie sowieso niet werken!quote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb maar een eis: zij moet mij accepteren zoals ik ben en andersom ik haar.
Zoek een lelijke trol en je bent klaar dusquote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb maar een eis: zij moet mij accepteren zoals ik ben en andersom ik haar.
Ik denk bij alle serieuze relaties dat die persoon "de ware" is, voor minder doe ik het niet.quote:Op maandag 26 september 2011 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
Maar hoe weet je dat iemand de ware is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |