abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 13:04:32 #1
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102395338

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102395412
Ik kan echt enorm hard om heloef lachen O+
Anonimity is a bliss
pi_102395434
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat mag ook wel als hij claimt grappiger te zijn dan Quintus :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  maandag 26 september 2011 @ 13:07:29 #4
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102395447
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Singles zit vol met verzuurde mensen
Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102395449
@ catbert: toch blijf ik twijfels hebben bij zo'n relatie van dat soort mensen. Het lijkt mij een recept voor een probleem gezin mochten er kinderen komen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102395451
Uiterlijk vind ik wel belangrijk voor de 1e indruk, maar ik ben zelf wat meer van het iemand leren kennen. Als iemand er niet echt leuk uit ziet voor mijn smaak, is ze nog lang niet kansloos als blijkt dat ik het gewoon een prettig iemand vind :)
pi_102395468
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?

quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hem ook erg grappig vind. Sterke humor, waar ik helemaal niet uit vind spreken dat hij zich onzeker voelt.

Het is ook de humor die ik grappig vind trouwens, die van hem :)
pi_102395474
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik hoop alleen voor hem alleen niet zijn uiterlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102395516
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?

Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minder
14 SHADES OF GREY
pi_102395521
quote:

[..]

Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon hetero
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 13:09:41 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102395527
quote:

[..]

Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar speciaal aan?

Ik denk dat mensen hem grpapig vinden alleen vanwege hun eigen vooroordelen over dikke surinamers (surinamers zijn feest en grappen en aardig zijn enzovoorts, grote bullshit natuurlijk ik kom uit een chinees-surinaams gezin incl. kennisen kring)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102395555
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...
Daarom zijn ze ook single :')
Anonimity is a bliss
  maandag 26 september 2011 @ 13:11:13 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102395582
jo ik doe ook wel eens dingen waar van je kan zeggen, jij spoort niet gedraag je eens volwassen. Maar zo lang je zelf maar lol hebt! Ik heb zaterdag nacht nog een kinderwagen in een flat geleend om even een blokje met een vriendin er in mee te lopen. En dan zijn we beiden rond de 30. Volwassen gedrag? Nop Respectloos? Jep Boeit het ons? Nop Dachten we zondag van oh wat erg? Jep Hadden we het naar ons zin? Onwijs! Al dat gedragen naar ne leeftijd of volwassen gedrag gezeik? Boeit het nou. Als je maar plezier hebt!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102395599
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar zo speciaal aan?

Ik denk dat mensen hem grpapig vinden alleen vanwege hun eigen vooroordelen over dikke surinamers (surinamers zijn alom feest en grappen en aardig enzovoorts, grote bullshit natuurlijk ik kom uit een chinees-surinaams gezin incl. kennisen kring)
Flikker op man met je vooroordelen :')
Hij is gewoon baas ^O^!
Dat jij nou om te huilen bent hoef je niet op anderen af te schuiven, en zeker niet op vooroordelen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102395647
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef ook_gek het volgende:
jo ik doe ook wel eens dingen waar van je kan zeggen, jij spoort niet gedraag je eens volwassen. Maar zo lang je zelf maar lol hebt! Ik heb zaterdag nacht nog een kinderwagen in een flat geleend om even een blokje met een vriendin er in mee te lopen. En dan zijn we beiden rond de 30. Volwassen gedrag? Nop Respectloos? Jep Boeit het ons? Nop Dachten we zondag van oh wat erg? Jep Hadden we het naar ons zin? Onwijs! Al dat gedragen naar ne leeftijd of volwassen gedrag gezeik? Boeit het nou. Als je maar plezier hebt!
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!
Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde! :P :P :P
pi_102395663
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minder
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
Anonimity is a bliss
pi_102395719
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde! :P :P :P
Lijkt de meet je nog wat? :)
  maandag 26 september 2011 @ 13:15:27 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102395742
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk, dat je gewoon donderdag avond innde kroeg zit en dan opeens besluit van, we gaan weekendje skien. Ga ook ooit nog eens doen!

Ik zit ik net te denken, heel vaak Doe ik gekke dingen....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_102395760
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
14 SHADES OF GREY
pi_102395764
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Lijkt de meet je nog wat? :)
Heb me er al aangemeld :P
pi_102395857
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah, ik zie het! ^O^
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar zal het vanmiddag een mod vragen :)
  maandag 26 september 2011 @ 13:19:26 #22
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102395912
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is je leeftijd, dan zet ik je bij 'misschien'
Je moeder is een hamster
pi_102395924
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Uitgaan heeft ook alleen zin met vrienden. Dus beter pak je in het verenigings- of vrijwilligersleven wat op.
  maandag 26 september 2011 @ 13:20:15 #24
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102395954
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat is je leeftijd, dan zet ik je bij 'misschien'
En geef mij even een schop, want deze vraag had ik in het meettopic moeten stellen. o|O
Je moeder is een hamster
  maandag 26 september 2011 @ 13:20:50 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102395983
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
Valt mee vind ik.

Ik zit sinds kort ad en toe in de R&P sc en daar kom je zo tussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')