SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Dat mag ook wel als hij claimt grappiger te zijn dan Quintusquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan echt enorm hard om heloef lachen
Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Singles zit vol met verzuurde mensen
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Ik moet zeggen dat ik hem ook erg grappig vind. Sterke humor, waar ik helemaal niet uit vind spreken dat hij zich onzeker voelt.quote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan echt enorm hard om heloef lachen
Ik hoop alleen voor hem alleen niet zijn uiterlijkquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als hij claimt grappiger te zijn dan Quintus
Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minderquote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd? Kom je genoeg onder de mensen?
Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon heteroquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar speciaal aan?quote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook singlequote:Op maandag 26 september 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open... Tijdje gepost maar wat een irritante kliek is dat zeg...
Flikker op man met je vooroordelenquote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Quintus dat is toch die dikke surinamer met zn 'soko soko'. Wat is daar zo speciaal aan?
Ik denk dat mensen hem grpapig vinden alleen vanwege hun eigen vooroordelen over dikke surinamers (surinamers zijn alom feest en grappen en aardig enzovoorts, grote bullshit natuurlijk ik kom uit een chinees-surinaams gezin incl. kennisen kring)
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef ook_gek het volgende:
jo ik doe ook wel eens dingen waar van je kan zeggen, jij spoort niet gedraag je eens volwassen. Maar zo lang je zelf maar lol hebt! Ik heb zaterdag nacht nog een kinderwagen in een flat geleend om even een blokje met een vriendin er in mee te lopen. En dan zijn we beiden rond de 30. Volwassen gedrag? Nop Respectloos? Jep Boeit het ons? Nop Dachten we zondag van oh wat erg? Jep Hadden we het naar ons zin? Onwijs! Al dat gedragen naar ne leeftijd of volwassen gedrag gezeik? Boeit het nou. Als je maar plezier hebt!
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangenquote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fokken, spelletjes, concerten. Dat verschilt soms wat meer soms wat minder
Lijkt de meet je nog wat?quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!
Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde!![]()
![]()
Lijkt me heerlijk, dat je gewoon donderdag avond innde kroeg zit en dan opeens besluit van, we gaan weekendje skien. Ga ook ooit nog eens doen!quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over dit soort fratsen kan ik wel meepraten haha!
Ik ben 1 keertje spontaan naar Berlijn afgereisd. Kan je vertellen, m'n moeder wist niet wat ze hoorde!![]()
![]()
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
Ah, ik zie het!quote:
Uitgaan heeft ook alleen zin met vrienden. Dus beter pak je in het verenigings- of vrijwilligersleven wat op.quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga nu niet zeggen; ga uit! Want jouw type is daar denk ik niet vertegenwoordigd. Ga wat meer in de sc's hangen
En geef mij even een schop, want deze vraag had ik in het meettopic moeten stellen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd, dan zet ik je bij 'misschien'
Valt mee vind ik.quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
Die is wel oke inderdaad. Aantal posters ken ik wel uit Singlesquote:Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt mee vind ik.
Ik zit sinds kort ad en toe in de R&P sc en daar kom je zo tussen.
Beste Tijn, ook hier ontstaat een soort van kliek.quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste SC hier op fok! zijn kliekjes daar kom je niet zo makkelijk tussen. Dat is best jammer.
Valt wel mee tochquote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beste Tijn, ook hier ontstaat een soort van kliek.
Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiëren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Hmm ik post hier nog niet zolang mee.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiëren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.quote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit wel mee. Er is wel een vaste kliek, maar uit eigen ervaring merk ik dat (ook omdat ik zelf ook pas sinds kort weer hier deel neem) je best wel geaccepteerd wordt, zolang je maar een beetje normaal doet, niet?quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wees welkom!quote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik post hier nog niet zolang mee.
Maar moet zeggen dat ik niet echt moeite had om zo in dit topic te vallen.
Die aanvallen zijn soms ook terecht en lang niet altijd een aanval.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan ben je zeker teveel gewend aan je eigen humor die veel beter isquote:Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijkerquote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef Crutch het volgende:
Stelletje ontkennerts.![]()
![]()
Al moet ik toegeven dat er sinds de laatste paar delen wel aardig wat nieuwe posters zijn.
dat is omdat je zelf zo grappig bentquote:Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.
Weer +1 voor heloefquote:Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is omdat je zelf zo grappig bent
Heb even een maandje of twee wat anders gedaan, maar hang hier toch ook al enige tijd rond.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker
Ja zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 13:36 schreef gewoonfaye het volgende:
zijn er hier eigenlijk al successtories geweest?
Zeker, ik geloof ook sterk dat deze reeks wel degelijk zin heeft. Zat mensen die hier net dat duwtje krijgen dat ze nodig hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vooral in het begin.
Er zijn zelfs koppels voortgekomen uit deze reeks.
Op de meest onverwachte plekkenquote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
sommige mensen in deze reeks hebben het ook gewoon niet helemaal door.
Maaarja, waar vind je ware liefde?
Ga ik niet op in, in niet alleen offtopic, maar ik weet zeker dat ik er een paar ga vergeten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker
Ben op de eerste meet geweest, zoveel positieve mensen waarvan je je niet voor kunt stellen dat ze niet in de smaak vallen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
sommige mensen in deze reeks hebben het ook gewoon niet helemaal door.
Maaarja, waar vind je ware liefde?
Ik vond mijn vriendje in de KLBquote:Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de meest onverwachte plekken
Jij moet later echt teksten gaan schrijven voor advertenties.quote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon hetero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |