vertelquote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang voor een andere TT.
Iets over mijn enorme penis?quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang voor een andere TT.
Nee, daarom heb ik het weggelaten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt nooit gelogen in TTs.
Cue_, het gaat over mij. Ik vertel alles. Dan heeft hij dat toch ook wel eens gelezen, over hoe groot die van mij is.quote:
Ah, okayquote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh. Maar ook geen enorme. Zeker niet in vergelijking met de FOK!-standaard.
Mijn gaydar gaat nu wel afquote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef rival het volgende:
En dan ga je op zaterdagmiddag naar de ikea.....
wacht ff....
En dan ga je als man, met een andere man op zaterdagmiddag naar de ikea
Ik wil t niet wetenquote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef rival het volgende:
wacht ff....
Jij was met Baby naar de beurs?quote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef rival het volgende:
wacht ff....
Ach nu weet je wat niet te doen op volgende zaterdagmiddagenquote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef rival het volgende:
wacht ff....
quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh. Maar ook geen enorme. Zeker niet in vergelijking met de FOK!-standaard.
Nee hoor, nooit klachten gehad. Alleen wel eens een auw.quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, okayniks mis mee lijkt me dan
Zondagmiddag?quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil ook wel weer eens naar Ikea. Maar niet op zaterdagmiddag.
Regelmatig gedaan met een vriend. En dan de inner-child los laten gaan. Speurtochten uitzetten met wasborstels met zuignap bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef rival het volgende:
wacht ff....
euhm ik kom daar niet spelen, maar kopenquote:Op maandag 26 september 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Regelmatig gedaan met een vriend. En dan de inner-child los laten gaan. Speurtochten uitzetten met wasborstels met zuignap bijvoorbeeld.
viel best mee eigenlijk, vooral na alle horrorverhalenquote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach nu weet je wat niet te doen op volgende zaterdagmiddagen
Multitasken kan een man ook hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
euhm ik kom daar niet spelen, maar kopen
Ach, ik heb erger gedaan op een zaterdagmiddag. Met 3 andere mannen in prenatal rondlopen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja en die van iedereen die naar mij keek geloof ik
ach, we hebben wel gelachen
Daar zou ik gewoon nooit naar binnen gaan. Dan wacht ik wel buiten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik heb erger gedaan op een zaterdagmiddag. Met 3 andere mannen in prenatal rondlopen.
Heb me nog nooit zo onprettig in mijn vel gevoeld als die middag in die winkel
Prenatal, damn wat een kutwinkel is dat.quote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik heb erger gedaan op een zaterdagmiddag. Met 3 andere mannen in prenatal rondlopen.
ik moest spullen kopen, zocht geen vermaak.. dat doe ik wel na het shoppen... niet alles wat kan dat moet hequote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Multitasken kan een man ook hoor.
Wat moet jij daar?quote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
waarom kijk ik hier niet van op?quote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We moesten wel, een van onze vrienden was vader geworden. Maar liever niet meer inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zou ik gewoon nooit naar binnen gaan. Dan wacht ik wel buiten.
cute.. wiesda?quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We moesten wel, een van onze vrienden was vader geworden. Maar liever niet meer inderdaad.
Omdat ik altijd een overtreffende trap heb in het doen van niet slimme dingen?quote:
En je bent met z'n 4en, kan er toch 1 naar binnen. Take one for the team enzo.quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We moesten wel, een van onze vrienden was vader geworden. Maar liever niet meer inderdaad.
Je had ook kunnen zeggen dat je stiekem naar de zwangere vrouwen aan het kijken wasquote:Op maandag 26 september 2011 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ik altijd een overtreffende trap heb in het doen van niet slimme dingen?
Ik zag een keer zo'n uitnodigend bed staan dat ike en aanloop nam en een duikvlucht er in nam. Jammer alleen dat ik vergeten was dat dat niet kan met een jukje aan en die jurk dus over mijn oren zatquote:Op maandag 26 september 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Regelmatig gedaan met een vriend. En dan de inner-child los laten gaan. Speurtochten uitzetten met wasborstels met zuignap bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zag een keer zo'n uitnodigend bed staan dat ike en aanloop nam en een duikvlucht er in nam. Jammer alleen dat ik vergeten was dat dat niet kan met een jukje aan en die jurk dus over mijn oren zat
klinkt als goed leedvermaak voor de omstandersquote:Op maandag 26 september 2011 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zag een keer zo'n uitnodigend bed staan dat ike en aanloop nam en een duikvlucht er in nam. Jammer alleen dat ik vergeten was dat dat niet kan met een jukje aan en die jurk dus over mijn oren zat
jij kijkt 90210?????? over gaydar gesprokenquote:
Iedereen had denk ik de gedachte dit gebeurd nooit meer dus ik ga niet alleen naar binnen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je bent met z'n 4en, kan er toch 1 naar binnen. Take one for the team enzo.
Ik hou het wel op niet slimme dingen doen in een overtreffende trap, Tijnquote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat je stiekem naar de zwangere vrouwen aan het kijken was
Nee, ik kijk topics op FOK! Dom wicht.quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef clevy het volgende:
[..]
jij kijkt 90210?????? over gaydar gesproken
had imdb nodig om dat te weten
Tsja als je echt lef hebt ga je daar een vrouw proberen te versierenquote:Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen had denk ik de gedachte dit gebeurd nooit meer dus ik ga niet alleen naar binnen.
[..]
Ik hou het wel op niet slimme dingen doen in een overtreffende trap, Tijn
Mijn idee.quote:
Die van mij houdt net als ik van de wat kleinere tetten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij vond ze veel te klein.
We kunnen een clubje startenquote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij houdt net als ik van de wat kleinere tetten.
wel. zit weer aan stoel geketend maar kan tussen rondes van de bewaking door snel wat typenquote:Op maandag 26 september 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk topics op FOK! Dom wicht.
Mijn god. Gaat de afdeling niet weer op slot na de lunch?
Be my guest.quote:Op maandag 26 september 2011 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja als je echt lef hebt ga je daar een vrouw proberen te versieren
Nee snap ik wel hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk! Want ik wil niet in clubjes met kast homo's
Ik ben in gesprek over een directie functie.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij zouden bij oprichting al 2 van de 3 leden niet werkende mensen (managers) zijn. Brrr
hahaquote:
quote:
Wat als hij daar een date regeltquote:
Oh, maar daar moet je wel weer werken he. Kun je dat wel aan?quote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek over een directie functie.
Geen ideequote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, maar daar moet je wel weer werken he. Kun je dat wel aan?
Very wise decisionquote:
Barney Stinson, is that you?quote:
Goed, nu even serieusquote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Zal wel ff uitdaging worden. Maar ja alles voor geld.
Bij mijn huidige werkgever maar nog heeeeel erg begin stadium.quote:Op maandag 26 september 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, nu even serieus
Groot bedrijf dan? Of, grote directie groep? Of jij als enige directeur?
Klinkt wel kicke. Succes!quote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mijn huidige werkgever maar nog heeeeel erg begin stadium.
Er gaat iemand weg en ik wil die plek graag bezetten en dat heb ik aangegeven.
Ik word binnenkort uitgenodigd voor een gespren om de mogelijkheden nu of voor in de toekomst te bespreken.
Dank.quote:
haha. Ik ga het gewoon in de supermarkt proberenquote:
Nog geeneens een ex zo te lezenquote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
ik ben geplayed
Mannen die exen van maten neuken
Nou ja, hij dacht van wel. Dus meer reken ik hem nog niet aan.quote:Op maandag 26 september 2011 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog geeneens een ex zo te lezen![]()
Leuke vrienden
Fake.quote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
ik ben geplayed
gelukkig denken mijn vrienden niet zoquote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
ik ben geplayed
Jullie exen gaan gewoon gezellig rond de vriendengroep?quote:Op maandag 26 september 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig denken mijn vrienden niet zo
Daar ben je vrienden voor.quote:Op maandag 26 september 2011 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie exen gaan gewoon gezellig rond de vriendengroep?
als het tussen mij en een meid niet lukt, waarom zou ik mijn maat dat niet laten proberen? als hij dat nou wilquote:Op maandag 26 september 2011 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie exen gaan gewoon gezellig rond de vriendengroep?
en aangezien je dat niet altijd kunt weten, blijf je er vanaf.quote:Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
als het tussen mij en een meid niet lukt, waarom zou ik mijn maat dat niet laten proberen? als hij dat nou wil
is wel in elk geval verschillend... soms zit een maat er nog erg mee bv, na een jarenlange serieuze relatie... oid.. dan kan je het niet maken....
je kan het toch iig ff vragenquote:Op maandag 26 september 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en aangezien je dat niet altijd kunt weten, blijf je er vanaf.
Slimme ventquote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
ik ben geplayed
waarom gelukkig?quote:Op maandag 26 september 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Bij ons in de vriendengroep is het gelukkig een big no.
Is gewoon niet tof om op bijvoorbeeld een verjaardag verplicht geconfronteerd te worden. Vrienden blijven met je ex kun je zelf bepalen. Je kunt er ook voor kiezen om haar nooit weer te zien. Die keuze is aan jou. Niet aan een vriend die haar op die manier in de vriendengroep houdt.quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
waarom gelukkig?
stelletje gierige gasten / emotionele watjes.
gewoon met je klauwen van afblijven.quote:Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
als het tussen mij en een meid niet lukt, waarom zou ik mijn maat dat niet laten proberen? als hij dat nou wil
is wel in elk geval verschillend... soms zit een maat er nog erg mee bv, na een jarenlange serieuze relatie... oid.. dan kan je het niet maken....
ik leg net al uit dat je dat soort zaken bespreekt.quote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is gewoon niet tof om op bijvoorbeeld een verjaardag verplicht geconfronteerd te worden. Vrienden blijven met je ex kun je zelf bepalen. Je kunt er ook voor kiezen om haar nooit weer te zien. Die keuze is aan jou. Niet aan een vriend die haar op die manier in de vriendengroep houdt.
meisje a is met dinges geweest....quote:Op maandag 26 september 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon met je klauwen van afblijven.
jij en 20 vriendenquote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
meisje a is met dinges geweest....
laten we nu met 20 man van a afblijven voor de rest van ons leven
heb jij 20 vriendenquote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
meisje a is met dinges geweest....
laten we nu met 20 man van a afblijven voor de rest van ons leven
Er zitten er nog maar 19 in een pakje...quote:
jaquote:Op maandag 26 september 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
moeilijk voor te stellen he als je bijna altijd alleen bent
Is het nu al herfst?quote:Op maandag 26 september 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Situatie's kunnen veranderen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik leg net al uit dat je dat soort zaken bespreekt.
Het is een kutherfst! Waar is de regen, de kou, de wind?quote:Op maandag 26 september 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het nu al herfst?
Lekker naar buiten man
Ik noem niet elke vage kennis gelijk een vriend nee.quote:Op maandag 26 september 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn droom wat doe je!quote:Op maandag 26 september 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem niet elke vage kennis gelijk een vriend nee.
wat is dat nou voor kul argument...quote:
Truequote:Op maandag 26 september 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:
In tijden van nood en ernst leer je je ware vrienden kennen
Dan heb je rare vrienden.quote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat is dat nou voor kul argument...
als wij als 2 vrienden onderling nou zeggen dat het ons niet boeit dat de ander mijn/jouw ex doet... en die mogelijkheid komt... wat is dan het probleem?
Als jullie dat geen probleem vinden, is er geen probleem. Ik zal er misschien wel een probleem mee hebben, en heb het liever niet, en mijn vrienden denken daar ook zo over. Gelukkig.quote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat is dat nou voor kul argument...
als wij als 2 vrienden onderling nou zeggen dat het ons niet boeit dat de ander mijn/jouw ex doet... en die mogelijkheid komt... wat is dan het probleem?
zoals ik al zei. snap dat het voor sommige hier lastig te snappen isquote:Op maandag 26 september 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem niet elke vage kennis gelijk een vriend nee.
als iemand er een probleem mee heeft, blijf je er vanaf..... is toch niet moeilijk? elke situatie is weer anders.quote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jullie dat geen probleem vinden, is er geen probleem. Ik zal er misschien wel een probleem mee hebben, en heb het liever niet, en mijn vrienden denken daar ook zo over. Gelukkig.
Geen idee of je goed bent in breien.quote:Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Heb wel eens gezegd dat elke ex verplicht de rest van haar leven in een klooster moet. Maar ja, wat zegt dat over mijn kwaliteiten...
Oja, duh.quote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn vrienden van Rival. Wat dacht je anders?
Ik weet dat je in het echte leven een hele bink bent, dat geloof ik zo, maar het is toch geen normale gang van zaken.quote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
zoals ik al zei. snap dat het voor sommige hier lastig te snappen is
Precies, en die situatie wil nog wel eens veranderen. Ik krijg een relatie met de ex van een maat, heb gevraagd of hij daar een probleem mee heeft, en hij zei nee. Een jaar later, krijgt hij het er toch moeilijk mee. En dan kan je moeilijk verwachten dat ik de relatie verbreek, dus probleem. Als ik 1 van de andere 8 miljoen vrouwen in Nederland pak, heb ik dat probleem niet.quote:Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand er een probleem mee heeft, blijf je er vanaf..... is toch niet moeilijk? elke situatie is weer anders.
omdat ik vrienden heb?quote:Op maandag 26 september 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet dat je in het echte leven een hele bink bent
heel veilig!quote:Op maandag 26 september 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Als ik 1 van de andere 8 miljoen vrouwen in Nederland pak, heb ik dat probleem niet.
Ik ben inderdaad supereenzaam. Niemand wil vriendjes met mij zijn omdat ik zo afzichtelijk en dom ben.quote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik vrienden heb?
kan er niks aan doen dat dat voor jou niet normaal is.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad supereenzaam. Niemand wil vriendjes met mij zijn omdat ik zo afzichtelijk en dom ben.
Bij gebrek aan foto's in je fobo geloof ik jequote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad supereenzaam. Niemand wil vriendjes met mij zijn omdat ik zo afzichtelijk en dom ben.
Mijn domheid past niet op een fotoquote:Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij gebrek aan foto's in je fobo geloof ik je.
Dus zusjes van een maat kunnen welquote:Op maandag 26 september 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en die situatie wil nog wel eens veranderen. Ik krijg een relatie met de ex van een maat, heb gevraagd of hij daar een probleem mee heeft, en hij zei nee. Een jaar later, krijgt hij het er toch moeilijk mee. En dan kan je moeilijk verwachten dat ik de relatie verbreek, dus probleem. Als ik 1 van de andere 8 miljoen vrouwen in Nederland pak, heb ik dat probleem niet.
Oh kijk eens in mijn fobo danquote:Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn domheid past niet op een foto
ik kan er toch niks aan doen dat jij 20 een heel groot aantal noemt?quote:Op maandag 26 september 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Superantwoord. Je hebt me door.
Je hebt waarschijnlijk een andere definitie van 'vriend'.quote:Op maandag 26 september 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er toch niks aan doen dat jij 20 een heel groot aantal noemt?
kunnen we verder wel met dat soort kutposts naar elkaar strooien.....
In de vriendengroep van mijn vriend gaat het precies zoquote:Op maandag 26 september 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet dat je in het echte leven een hele bink bent, dat geloof ik zo, maar het is toch geen normale gang van zaken.
Er is hier een groep... van totaal zo'n 40 mensen... allemaal vrienden/bekenden die nu al zo'n 15 jaar met elkaar omgaan (sommige ken ik zelfs al vanaf de basisschool) ... zeker de helft van die groep ben ik mee op vakantie geweest, komen op mijn verjaardag.. ik ga daarheen. we helpen elkaar met verhuizen. we drinken samen bier.quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een andere definitie van 'vriend'.
Dat zijn heel wat worstenbroodjes...quote:Op maandag 26 september 2011 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
Kom maar op met de 'Nouk heeft de halve vriendengroep van bakker al gehad'
Meer maten toch?quote:Op maandag 26 september 2011 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Er is hier een groep... van totaal zo'n 40 mensen... allemaal vrienden/bekenden die nu al zo'n 15 jaar met elkaar omgaan (sommige ken ik zelfs al vanaf de basisschool) ... zeker de helft van die groep ben ik mee op vakantie geweest, komen op mijn verjaardag.. ik ga daarheen. we helpen elkaar met verhuizen. we drinken samen bier.
dat noem ik vrienden
Niet echt vind ik. Ik heb maten en vrienden. Met maten ga je stappen, zuipen, vrouwen versieren, met vrienden praat je meer over diepere dingen.quote:
Als je dood wil jaquote:Op maandag 26 september 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus zusjes van een maat kunnen wel
Het zou wel aan mij liggen dat ik niet snap waarom dat raar.quote:
Exactquote:Op maandag 26 september 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt vind ik. Ik heb maten en vrienden. Met maten ga je stappen, zuipen, vrouwen versieren, met vrienden praat je meer over diepere dingen.
Soms is een maat een vriend en soms niet.
Nee! PC en fallout new vegasquote:
Het is alleen lastig als de relatie fout gaat lopen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zusjes van een maat mogen mits je serieus bent.
oppassen met wilde verhalen natuurlijk
Ik ken maar twee zusjes van maten, en die waren allebei zeer duidelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zusjes van een maat mogen mits je serieus bent.
oppassen met wilde verhalen natuurlijk
gamen? ik had het over TV kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee! PC en fallout new vegas
Altijd leuk als je een vorig spel ontzettend tof vond en een week terug hoort dat er al lang een vervolg is
eens.quote:Op maandag 26 september 2011 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is alleen lastig als de relatie fout gaat lopen.
boeit mij het nou als een maat mijn zus wilt....quote:Op maandag 26 september 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken maar twee zusjes van maten, en die waren allebei zeer duidelijk.
Eerste keer dat ik er één ontmoette: Oh, is wel een leuke meid (gewoon, platonisch, en gemeend, als compliment). Zijn reactie: EN JIJ BLIJFT GODVERDOMME MET JE TENGELS VAN MIJN ZUSJE AF!
Duidelijk
Juist.quote:
quote:
streamen via pc... ps3 als mediacenter... series en films.... geen tv met reclame babs!quote:Op maandag 26 september 2011 15:03 schreef Belsezar het volgende:
PS3 roept bij mij gamen op, geen tv
Ik ben blij dat ik enig kind benquote:Op maandag 26 september 2011 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
eens.
[..]
boeit mij het nou als een maat mijn zus wilt....
Als ie maar niet in de kroeg gaat beginnen over... nou heb ik gisteren dat wijf van me toch lekker volgeblaft........
Als hij op zo'n manier over vrouwen praat zou ik mij toch gaan afvragen wat voor maten/vrienden ik hebquote:Op maandag 26 september 2011 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
eens.
[..]
boeit mij het nou als een maat mijn zus wilt....
Als ie maar niet in de kroeg gaat beginnen over... nou heb ik gisteren dat wijf van me toch lekker volgeblaft........
Fixedquote:Op maandag 26 september 2011 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet enig kind ben
Vrienden van wie je iets kan leren?quote:Op maandag 26 september 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij op zo'n manier over vrouwen praat zou ik mij toch gaan afvragen wat voor maten/vrienden ik heb
Ahh ja dat kan ookquote:Op maandag 26 september 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
streamen via pc... ps3 als mediacenter... series en films.... geen tv met reclame babs!
In mijn geval is dat niet zo moeilijkquote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrienden van wie je iets kan leren?
en het werkt nog prima ookquote:Op maandag 26 september 2011 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ja dat kan ook
Binnenkort glasvezel voor tv, internet en telefoonCant wait
ah right, danst goequote:Op maandag 26 september 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
streamen via pc... ps3 als mediacenter... series en films.... geen tv met reclame babs!
Jaaa, de snelheid! 30 Mb/sec up en down, heerlijkquote:Op maandag 26 september 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
en het werkt nog prima ook
relaxed
Je maakt porno en upload om later weer te downloaden?quote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaa, de snelheid! 30 Mb/sec up en down, heerlijk
En ja kom maar met de dubbelzinnige opmerkingen
30 Mb/sec? Ik heb 120Mb/sec...quote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaa, de snelheid! 30 Mb/sec up en down, heerlijk
En ja kom maar met de dubbelzinnige opmerkingen
Nee, porno maken doe ik niet tijn hehe. Maar fijn om te weten dat je dat wel in mij ziet zittenquote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je maakt porno en upload om later weer te downloaden?
Thuis?quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30 Mb/sec? Ik heb 120Mb/sec...
Ik moet toch leren hoe het niet moet. Als ik wil weten hoe het wel moet kijk ik wel naar iemand andersquote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, porno maken doe ik niet tijn hehe. Maar fijn om te weten dat je dat wel in mij ziet zitten
Vanavond dus meteen de download aanzetten.quote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet toch leren hoe het niet moet. Als ik wil weten hoe het wel moet kijk ik wel naar iemand anders
Nee tijn, je moet geen porno maken, echt niet.quote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet toch leren hoe het niet moet. Als ik wil weten hoe het wel moet kijk ik wel naar iemand anders
Livestreamen?quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond dus meteen de download aanzetten.
Als acteur niet nee.quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee tijn, je moet geen porno maken, echt niet.
Van lunchen word ik ook blijquote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Lekker decadent geluncht op het terras met kleine man die zich voorbeeldig gedroeg. ja daar word ik blij van
Alles was ook gewoon goed, heerlijk eten (biefstukreepjes met ketjap en sesam en nog meer lekkers), het weer, het kind.quote:
Ik doelde op jij de download aan moest zetten. Maar als je liever een stream hebt, go for itquote:Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Livestreamen?
[..]
Als acteur niet nee.Regisseur kan best
Biefstukreepjesquote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles was ook gewoon goed, heerlijk eten (biefstukreepjes met ketjap en sesam en nog meer lekkers), het weer, het kind.
Nee, vind ik niet. Ik vind het heerlijk om mijn series en films met 8MB/s binnen te halen en nog steeds voldoende bandbreedte te hebben voor mij en mijn vriendin om te internetten, internetradio, online gamen, etc. etc.quote:Op maandag 26 september 2011 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thuis?
Is dat niet wat overkill?
Krijg over een jaartje pas een 100MB/s verbinding, eindelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik vind het heerlijk om mijn series en films met 8MB/s binnen te halen en nog steeds voldoende bandbreedte te hebben voor mij en mijn vriendin om te internetten, internetradio, online gamen, etc. etc.
Die staat al aanquote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik doelde op jij de download aan moest zetten. Maar als je liever een stream hebt, go for it
100MB/s ??? Dat zou pas overkill zijn (en overigens op dit moment in Nederland particulier compleet onmogelijkquote:Op maandag 26 september 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg over een jaartje pas een 100MB/s verbinding, eindelijk.
Heeft je zoon al zaadproductie? Dan zou het kunnen ja.quote:Op maandag 26 september 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nu zou ik het liefst een tukje doen, granny alert, granny alert!
En groeien dat die pornocollectie van jou dan doet!quote:Op maandag 26 september 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg over een jaartje pas een 100MB/s verbinding, eindelijk.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft je zoon al zaadproductie? Dan zou het kunnen ja.
Foutje, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 26 september 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100MB/s ??? Dat zou pas overkill zijn (en overigens op dit moment in Nederland particulier compleet onmogelijk)
Porno eerst apart downloaden en dan bekijken.. doen mensen dat nog? Je kunt toch meteen kijken (streamen)?quote:Op maandag 26 september 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En groeien dat die pornocollectie van jou dan doet!
Te laat voor dat laatste nu hequote:Op maandag 26 september 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Daar wil ik het niet over hebben. Of over nadenken überhaupt.
Nog geen vreemde vlekken in zijn laken gevonden dusquote:Op maandag 26 september 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Daar wil ik het niet over hebben. Of over nadenken überhaupt.
Jawel hoorquote:Op maandag 26 september 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Foutje, maar je snapt wat ik bedoel
Ik kijk niet zo veel porno schat.quote:Op maandag 26 september 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Porno eerst apart downloaden en dan bekijken.. doen mensen dat nog? Je kunt toch meteen kijken (streamen)?
Dat is veel pornoquote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Daarover gesproken, ik wil wel op de kabel van LOFAR aangesloten worden. Daar kunnen 4000 DVD's per seconde overheen![]()
![]()
![]()
![]()
En als je het kijkt, kijk je op xhamster of youporn of zo, neem ik aan?quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo veel porno schat.
Ik ben een vrouw, dus wil ik een verhaal en veel soft focus, duh.quote:Op maandag 26 september 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je het kijkt, kijk je op xhamster of youporn of zo, neem ik aan?
Of ben je meer van de verhaaltjes? (ik wel)
Dan ben je niet zoals de meeste vrouwen die ik kenquote:Op maandag 26 september 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus wil ik een verhaal en veel soft focus, duh.
Niet alle vrouwen willen datquote:Op maandag 26 september 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus wil ik een verhaal en veel soft focus, duh.
Das teveel manquote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Daarover gesproken, ik wil wel op de kabel van LOFAR aangesloten worden. Daar kunnen 4000 DVD's per seconde overheen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij van de hardere pr0n houdt hoor
Met zweepjes en gagballen toch. Niet dat softe gedoe met handboeien enzoquote:
Klinkt als een uitdaging voor je SATA-bus.quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die gagballen daar wil ik het niet meer over hebben, vervloekte Air!quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met zweepjes en gagballen toch. Niet dat softe gedoe met handboeien enzo
Porno branden voor een vriendin? Die is nieuw voor mij.quote:Op maandag 26 september 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest voor een vriendin regelmatig porno branden en dat waren niet de softe films
Porno doen is één ding, maar branden..quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Porno branden voor een vriendin? Die is nieuw voor mij.
ik was toch niet altijd in de buurt om het te doen en dan moest ze iets hequote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Porno doen is één ding, maar branden..
Zeker wel! Ik doe ook mee met de events 22 december 2012 en 2013. Heb er al heel erg zin in. En vergeet niet: double tap.quote:Op maandag 26 september 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh babs, ik zie dat we samen naar de zombie apocalypse gaan!Gezellig!
Dat inderdaad, maar ook zoiets van als iemand mij dat vraagt, met name een vrouw, gaat er bij mij een ander lampje branden.quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Porno doen is één ding, maar branden..
En je boogschieten komt dan ook goed van pas!quote:Op maandag 26 september 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker wel! Ik doe ook mee met de events 22 december 2012 en 2013. Heb er al heel erg zin in. En vergeet niet: double tap.
Oh welk lampje dan?quote:Op maandag 26 september 2011 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ook zoiets van als iemand mij dat vraagt, met name een vrouw, gaat er bij mij een ander lampje branden.
Gelukkig hebben de lui in Groningen die de signalen van 5 van die kabels moeten bestuderen daarvoor de juiste apparatuur.quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging voor je SATA-bus.
Waarom denk je dat ik er mee ben begonnen!quote:Op maandag 26 september 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je boogschieten komt dan ook goed van pas!
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik was toch niet altijd in de buurt om het te doen en dan moest ze iets he
Heel goed jongen, heel goed!quote:Op maandag 26 september 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er mee ben begonnen!
Liever dat ze dan porno kijkt dan dat ze een andere vent opzoekt lijkt me.quote:
Dat is waar maar hij noemde het een vriendin. Niet zijn vriendin.quote:Op maandag 26 september 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liever dat ze dan porno kijkt dan dat ze een andere vent opzoekt lijkt me.
Ik verwacht je daar!quote:
Alleen jammer dat de wereld op 21-12-2012 vergaatquote:Op maandag 26 september 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, event is aangemaakt op FB. 22-12-2012. 1,032,362 guests
Hoaxquote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de wereld op 21-12-2012 vergaat
Hebben we het nu over boeken?quote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Oh barb, als het goed is heb is zo eindelijk WWZ binnen, kan ik daar in beginnen, heb Survival Guide bijna uit.
En American Gods van Gaiman begint eindelijk te boeien.quote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben we het nu over boeken?
Net begonnen aan Paulo Coelho, The alchemist
quote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben we het nu over boeken?
Net begonnen aan Paulo Coelho, The alchemist
Ik ben door mijn boeken heen, tijd om wat nieuwe te bestellenquote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En American Gods van Gaiman begint eindelijk te boeien.
U zult niet teleurgesteld zijn!quote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Oh barb, als het goed is heb is zo eindelijk WWZ binnen, kan ik daar in beginnen, heb Survival Guide bijna uit.
Daar MOET ik natuurlijk bij zijn!quote:Op maandag 26 september 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, event is aangemaakt op FB. 22-12-2012. 1,032,362 guests
Ik heb er nog 25 ongelezen liggenquote:Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben door mijn boeken heen, tijd om wat nieuwe te bestellen
En wat als dat nu eens geen hoax is?quote:
En wat loopt er dus de dag erna rond??? Kolere zeg...quote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de wereld op 21-12-2012 vergaat
quote:Op maandag 26 september 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat loopt er dus de dag erna rond??? Kolere zeg...
quote:Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
U zult niet teleurgesteld zijn!
[..]
Daar MOET ik natuurlijk bij zijn!
Dat doen we al, het heet: accijns.quote:Op maandag 26 september 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
Lekker voor MissB!![]()
'Rokers moeten meer zorgpremie betalen'
autist hey I cannot help it.quote:Op maandag 26 september 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat loopt er dus de dag erna rond??? Kolere zeg...
Ken ik niet, is ie leuk?quote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En American Gods van Gaiman begint eindelijk te boeien.
Begin is goed, nu nog de rest lezenquote:Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, dat hebben we! En is het wat?
Nee, de accijns gelden gaan niet naar de gezondheidszorg of zorgverzekeraars.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen we al, het heet: accijns.
Autisme heeft een nadeel op heel veel zaken, logische verbanden leggen is er daar niet één van.quote:
Ze willen ook dat mensen die veel drinken meer gaan betalen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
Maar laten we dat dan ook doen voor iedereen die zich de tering vreet enzo.
Grote kist geld komt geld in, grote kist geld gaat geld uit. Dat er verschillende vakjes zijn, kan mij mijn anus oxideren.quote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, de accijns gelden gaan niet naar de gezondheidszorg of zorgverzekeraars.
De regering en het CBS niet dus meer betalen!quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grote kist geld komt geld in, grote kist geld gaat geld uit. Dat er verschillende vakjes zijn, kan mij mijn anus oxideren.
Teveel drinkt, teveel eet, te ongezond eet, drugs gebruikt, sport, niet sport, eigenlijk iedereen die leeft. En dan komen we gewoon weer uit bij waar we nu zijn: iedereen krijgt voor hetzelfde geld de basiszorg.quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
Maar laten we dat dan ook doen voor iedereen die zich de tering vreet enzo.
The Zombie Apocalypsequote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Barbusse het volgende:
Babs, wat is de complete naam? Want ik kan geen event vinden met zoveel leden...
quote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Zombies vs. unicorns heeft ie dan wel binnengehaald
Ik nodig je wel even uit..quote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Barbusse het volgende:
Babs, wat is de complete naam? Want ik kan geen event vinden met zoveel leden...
Als ze dit gaan invoeren, zijn het een stel nazi's.quote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
De regering en het CBS niet dus meer betalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze was toch wel zo voor de hand liggendquote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Autisme heeft een nadeel op heel veel zaken, logische verbanden leggen is er daar niet één van.
quote:Op maandag 26 september 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze dit gaan invoeren, zijn het een stel nazi's.Hielden de Nazi's ook niet van rokers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb me bijna twee maanden lang door de eerste helft geworsteld en nu heb ik in één dag 100 blz gelezen, dus ik twijfel nog over m'n oordeelquote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ken ik niet, is ie leuk?
[..]
Begin is goed, nu nog de rest lezen
Godskolere, weet je hoeveel events ik daarop aantref?quote:
Te weinig sex, te veel sexquote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teveel drinkt, teveel eet, te ongezond eet, drugs gebruikt, sport, niet sport, eigenlijk iedereen die leeft. En dan komen we gewoon weer uit bij waar we nu zijn: iedereen krijgt voor hetzelfde geld de basiszorg.
quote:
Hitler was fel anti-roken!quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hielden de Nazi's ook niet van rokers?
Hmm ik weet niet of het gelukt is.. stomme FBquote:
Wat zijn gezonde dingen? Sporten? En wie betaald er voor de blessures? Alleen maar heel gezond eten? Wie betaald er voor de zorg als die mensen allerlei ziektes krijgen omdat hun immuniteit naar de klote is. Etc. etc. etc.quote:Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te weinig sex, te veel sex![]()
Wat dan wel zo eerlijk zou zijn als je ongezonde dingen duurder gaat maken moet je gezonden dingen goedkoper maken
Zyklon B brandt niet.quote:Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Duh! vet gevaarlijk met al dat gas
bv: bij lid van de sportschool 5 euro korting op je verzekering, zulk soort dingen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat zijn gezonde dingen? Sporten? En wie betaald er voor de blessures? Alleen maar heel gezond eten? Wie betaald er voor de zorg als die mensen allerlei ziektes krijgen omdat hun immuniteit naar de klote is. Etc. etc. etc.
Paar jaar terug had iemand een theorie dat dit kwam door een vitamine te kortquote:
Veel duitsers dachten dat ook in het beginquote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij leek mij best sympathiek.
En toen brandde het nog steeds niet.quote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeiden ze tegen de joden.......
Ze zeiden dat ze gingen douchen, ze zeiden helemaal niks over het blauwzuur of de brandbaarheid daarvan.quote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeiden ze tegen de joden.......
Hij had zijn lesje eerder geleerd. Toen de Hindenburg in vlammen opgingquote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen brandde het nog steeds niet.
Hij was zo charismatischquote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij leek mij best sympathiek.
verstuur net uitnodigingen voor mijn verjaardag via de BB chat.... 19 stuksquote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen brandde het nog steeds niet.
Neequote:Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of het gelukt is.. stomme FB
Ja kijk, je loog!quote:Op maandag 26 september 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
verstuur net uitnodigingen voor mijn verjaardag via de BB chat.... 19 stuks
Jan Marijnissenquote:Op maandag 26 september 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zou er nu zo weer een Hitler-achtig figuur kunnen opstaan. Zelfs met het voorbeeld van de 2de Wereldoorlog. Ook in huidig Nederland. En de meeste mensen die je kent, en wellicht jijzelf, zal er vol enthousiasme achteraan wandelen.
gohquote:Op maandag 26 september 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze gingen douchen, ze zeiden helemaal niks over het blauwzuur of de brandbaarheid daarvan.
Big Brother chat? Bestaat dat nog?quote:Op maandag 26 september 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
verstuur net uitnodigingen voor mijn verjaardag via de BB chat.... 19 stuks
*kuch*Wilders*kuch*Moslims*kuch*quote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jan Marijnissen
De vuile communist zie ik er wel toe in staat.
Iedereen boven de 20.000 pj naar de gaskamers
De Dushi'squote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
dus dat zijn alleen vrienden die ook een BB hebben
Daar heb ik het toch niet overquote:Op maandag 26 september 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*kuch*Wilders*kuch*Moslims*kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |