Dus ik hang een beetje rond op het internet, venstertjes open, hier en daar. Waaronder mijn msn. Ploef, berichtje van een meid, ik ken haar al een tijdje, via via in de vriendgroep gerold. Nou wil het zo zijn dat ze sinds een tijdje bij haar vriend heeft gewoond maar sindskort nadat het uit is gegaan een eigen kamer heeft gevonden. Of ik vanavond eindelijk haar nieuwe kamer kwam checken. Zo gezegd zo gedaan
Dus ik stap onder de douche (vandaag wat maten meegeholpen verhuizen, dus wilde wel ff lekker fris en fruitig op pad), lekker warm. Zoek een leuk dvd'tje uit (ze had Big Fish nog nooit gezien ) en stap op mijn ijzeren ros. MP3 speler op full blast met wet lekkere oldskool hardcore en trappen als een malle.
Fastforward naar de bank, kaarsje en een meid die bovenop me ligt zonder kleren. Dus wij gaan over naar de wat hetere actie leuk en aardig, kom ik ook eens aan mijn trekken, prima allemaal. We liggen nog een beetje na te knuffelen en een peukie te roken en ik vraag haar waarom het eigenlijk uit is gegaan met haar ex (maat van me). Kijkt ze me dom aan en zegt dat het helemaal niet uit is maar dat ie ff in Belgie zit voor een conferentie. Ze ging er van uit dat ik dat wel wist
Dus nu heeft die hoer ervoor gezorgd dat ze is vreemdgegaan, erger nog... met mij; een maat van haar vriend. Ze dacht dat ik het niet erg zou vinden en dat ik wel in was voor wet rondneukerij achter de rug om van een vriend. Heb nu al zin in nieuwjaar enzo
Wat te doen? Sorry voor het lange verhaal.