quote:Nou wil het zo zijn dat ze sinds een tijdje bij haar vriend heeft gewoond maar sindskort nadat het uit is gegaan een eigen kamer heeft gevonden.
Dat was ook mijn idee. Beter dat dan dat hij er zelf achterkomt. (omdat zij het natuurlijk vertelt)quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:19 schreef zarGon het volgende:
Breng je maat op de hoogte zodat hij weet wat voor vriendin hij heeft. Wel eerlijk zijn wat betreft jouw aandeel.
En doe het ajb voordat hij zijn kwakje weer in haar gaat droppen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee. Beter dat dan dat hij er zelf achterkomt. (omdat zij het natuurlijk vertelt)
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:06 schreef poepeneesje het volgende:
En werd je wakker met en natte ballenknijper.
Niks. Je hebt een fuckbuddy. Ik zou er van genieten als ik jou was en natuurlijk niemand laten weten dat je een geheimpje hebt...quote:Wat te doen?
BroCode: "Bro's before hoes!"quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef joeyonfire het volgende:
Daarom neuk je ook nooit de ex van je vrienden. Ongeschreven regel.
zal ook weer veel problemen opleveren, we zitten in dezelfde vriendengroepquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef shifto het volgende:
Been there, done that. Maar je komt er wel overheen hoor jonge. Die kerel en dat wijf zie je alleen nooit meer.
ditte ...quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:19 schreef zarGon het volgende:
Breng je maat op de hoogte zodat hij weet wat voor een vriendin hij heeft. Wel eerlijk zijn wat betreft jouw aandeel.
Waarom? Je kan het ook gewoon doen alsof het niet gebeurd is, in principe is er niemand die van jullie afspraak afweet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:44 schreef Splashh het volgende:
[..]
zal ook weer veel problemen opleveren, we zitten in dezelfde vriendengroep
Maar jij hebt nog nooit geneukt en geen vrienden, dus wat lul je nou eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef jaha het volgende:
Wat een moraalridderij weer. Natuurlijk maakt het geen bal uit hoe je vriendenclubje inelkaar steekt: bij sex moet je je alleen afvragen of de ander het zelf ook wil, zo ja, genieten van elkaar, niemand anders, geen vriend, geen staat geen God, heeft daar ook maar iets mee te maken.
En ja, als je verder geen problemen wil moet je wel je mondje dicht houden. Mensen zijn per definitie niet te vertrouwen als het gaat om geheimen bewaren en als andere mensen achter een sociaal minder geaccepteerde sexuele relatie komen dan is de kans nogal groot op afkeuring, zodat vriendschappen op de proef worden gesteld. De meeste mensen zijn er trots op om in een liberale samenleving te wonen, maar oh wee als dat in hun eigen kringetje gebeurd: dan zijn "ze" weer Roomser dan de Paus zelf
Sinds ik mijn morele kompas op de spreekwoordelijke vuinisbelt heb gegooid is mijn sexleven met sprongen vooruitgegaanquote:Op maandag 26 september 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog nooit geneukt en geen vrienden, dus wat lul je nou eigenlijk?
Met het oog op de rest van je post moest ik even lachenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef Splashh het volgende:
Wat te doen? Sorry voor het lange verhaal.
Tsja, lelijke dikke wijven heb je vaak zo om inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef jaha het volgende:
[..]
Sinds ik mijn morele kompas op de spreekwoordelijke vuinisbelt heb gegooid is mijn sexleven met sprongen vooruitgegaan![]()
Je bedoelt dat je tegenwoordig geen moeite meer hebt met inbreken in de veeschuur van Boer Bertus.quote:Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef jaha het volgende:
[..]
Sinds ik mijn morele kompas op de spreekwoordelijke vuinisbelt heb gegooid is mijn sexleven met sprongen vooruitgegaan![]()
kant zit vast aan zn eigen persoonlijke ervaringswereld kan verder alleen maar aannames maken. ik zou zeggen.. als de empirische ervaring van TS overeenkomt met zijn conceptuele voorkennis over goede seks/genot.. tsja, dan zit ie goed, jeej.quote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef jaha het volgende:
Ah leuk. Wat zou Kant hiervan gevonden hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Immanuel_Kant
Ik had bij het doorlezen van dit topic sterk het vermoeden dat ik dit verhaal (letterlijk) al eens eerder voorbij heb zien komen op fokquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef Splashh het volgende:
Dus ik hang een beetje rond op het internet, venstertjes open, hier en daar. Waaronder mijn msn. Ploef, berichtje van een meid, ik ken haar al een tijdje, via via in de vriendgroep gerold. Nou wil het zo zijn dat ze sinds een tijdje bij haar vriend heeft gewoond maar sindskort nadat het uit is gegaan een eigen kamer heeft gevonden. Of ik vanavond eindelijk haar nieuwe kamer kwam checken. Zo gezegd zo gedaan
Dus ik stap onder de douche (vandaag wat maten meegeholpen verhuizen, dus wilde wel ff lekker fris en fruitig op pad), lekker warm. Zoek een leuk dvd'tje uit (ze had Big Fish nog nooit gezien ) en stap op mijn ijzeren ros. MP3 speler op full blast met wet lekkere oldskool hardcore en trappen als een malle.
Fastforward naar de bank, kaarsje en een meid die bovenop me ligt zonder kleren. Dus wij gaan over naar de wat hetere actie leuk en aardig, kom ik ook eens aan mijn trekken, prima allemaal. We liggen nog een beetje na te knuffelen en een peukie te roken en ik vraag haar waarom het eigenlijk uit is gegaan met haar ex (maat van me). Kijkt ze me dom aan en zegt dat het helemaal niet uit is maar dat ie ff in Belgie zit voor een conferentie. Ze ging er van uit dat ik dat wel wist
Dus nu heeft die hoer ervoor gezorgd dat ze is vreemdgegaan, erger nog... met mij; een maat van haar vriend. Ze dacht dat ik het niet erg zou vinden en dat ik wel in was voor wet rondneukerij achter de rug om van een vriend. Heb nu al zin in nieuwjaar enzo
Wat te doen? Sorry voor het lange verhaal.
Vaag. Waarom niet meteen een ban uit R&P van een paar maanden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Woffel het volgende:
Betere speurwerk hierboven, 14.gif
Maar geef trolls groot gelijk, je krijgt hooguit met een slotje te maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |