abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75713483
Dus ik hang een beetje rond op het internet, venstertjes open, hier en daar. Waaronder mijn msn. Ploef, berichtje van een meid, ik ken haar al een tijdje, via via in de vriendgroep gerold. Nou wil het zo zijn dat ze sinds een tijdje bij haar vriend heeft gewoond maar sindskort nadat het uit is gegaan een eigen kamer heeft gevonden. Of ik vanavond eindelijk haar nieuwe kamer kwam checken. Zo gezegd zo gedaan

Dus ik stap onder de douche (vandaag wat maten meegeholpen verhuizen, dus wilde wel ff lekker fris en fruitig op pad), lekker warm. Zoek een leuk dvd'tje uit (ze had Big Fish nog nooit gezien ) en stap op mijn ijzeren ros. MP3 speler op full blast met wet lekkere oldskool hardcore en trappen als een malle.

Fastforward naar de bank, kaarsje en een meid die bovenop me ligt zonder kleren. Dus wij gaan over naar de wat hetere actie leuk en aardig, kom ik ook eens aan mijn trekken, prima allemaal. We liggen nog een beetje na te knuffelen en een peukie te roken en ik vraag haar waarom het eigenlijk uit is gegaan met haar ex (maat van me). Kijkt ze me dom aan en zegt dat het helemaal niet uit is maar dat ie ff in Belgie zit voor een conferentie. Ze ging er van uit dat ik dat wel wist

Dus nu heeft die hoer ervoor gezorgd dat ze is vreemdgegaan, erger nog... met mij; een maat van haar vriend. Ze dacht dat ik het niet erg zou vinden en dat ik wel in was voor wet rondneukerij achter de rug om van een vriend. Heb nu al zin in nieuwjaar enzo

Wat te doen? Sorry voor het lange verhaal.
  donderdag 17 december 2009 @ 01:06:12 #2
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_75713503
Het meteen vertellen aan je mattie en de klappen incasseren.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_75713516
ow jee maar dan is t niet zo'n goede vriend, als je niet eens wist dat het weer aan was
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_75713520

Zo eentje indoen en alles opbiechten aan die vriend.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75713525
ik kan maar een reactie bedenken

Genaaid
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
  donderdag 17 december 2009 @ 01:09:12 #6
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_75713556
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:07 schreef Technofreakzz het volgende:
ik kan maar een reactie bedenken

Genaaid
Letterlijk en figuurlijk.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_75713559
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
ow jee maar dan is t niet zo'n goede vriend, als je niet eens wist dat het niet uit was
Nou ze zijn een beetje vaag geweest de afgelopen tijd. Officieel was het uit, en toen ik hem er naar vroeg was het ook echt uit, maar blijkbaar zijn ze een week geleden weer opnieuw begonnen en dat heb ik allemaal niet meegekregen. Plus dat ze het in het afgelopen half jaar sowieso allemaal vaag hielden, ik blijf niet constant checken hoe het tussen hun zit.

Maar het is een maat van me, zeker niet mijn beste, maar het is een ongelooflijk goede kloot, té aardig.
pi_75713566
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:07 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]

Zo eentje indoen en alles opbiechten aan die vriend.
Evenzo belangrijk:

pi_75713582
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Het meteen vertellen aan je mattie en de klappen incasseren.
Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boter
pi_75713594
ach als het maar lekker was toch
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_75713608
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:

[..]

Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boter
Zulke manse taal voor iemand die een R&P-topic opent.
  donderdag 17 december 2009 @ 01:14:48 #12
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_75713652
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:

[..]

I know, maar zo werkt het nou eenmaal. Persoonlijk heb ik trouwens liever een vuist en dat het daarna okay is dan iemand die meteen zegt: "Het is okay man .".
pi_75713655
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:09 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Evenzo belangrijk:

[ afbeelding ]
Deze heeft zelfs prioriteit. Het veilig stellen van je ongeschonden mannelijkheid gaat boven alles!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75713660
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Zulke manse taal voor iemand die een R&P-topic opent.
Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.

Maar serieus, dit is toch niet mijn fout??
pi_75713661
Opbiechten man! Een maat naai je nooit....Jahh ok jij naaide zijn vriendin, maar gewoon vertellen. beste is als je het nu zeg en nu maar even ruzie met hem heb zodat je rond de jaarwisseling door kan gaan feesten. voordat het in een of andere dronken bui eruit kom
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_75713672
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef BossJos het volgende:

[..]

Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.

Waar er twee strelen hebben er twee schuld.
pi_75713690
ho's for bro's! of was het nou andersom? In dit geval je bro's ho
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_75713704
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Waar er twee strelen hebben er twee schuld.
Onzin. Ik dacht dat ze fair game was, zij was bewust haar man aan het cheaten.
pi_75713726
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef BossJos het volgende:

[..]

Dat er ook mongolen in R&P zitten? Ik weet niet.
pi_75713739
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef otacon het volgende:
Opbiechten man! Een maat naai je nooit....Jahh ok jij naaide zijn vriendin, maar gewoon vertellen. beste is als je het nu zeg en nu maar even ruzie met hem heb zodat je rond de jaarwisseling door kan gaan feesten. voordat het in een of andere dronken bui eruit kom
Ja die vriendin smeekte dat ik het niet moest vertellen, zij zou d'r bek houden, anders raakt ze hem kwijt. Ik ben dan ook behoorlijk boos op d'r geworden. Als zei niets zegt en ik ook niet is er in prinicpe niets aan de hand... Tenzij die leugenachtige hoer d'r kop niet kan houden...
pi_75713742
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef BossJos het volgende:

[..]

Onzin. Ik dacht dat ze fair game was, zij was bewust haar man aan het cheaten.
Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.
  donderdag 17 december 2009 @ 01:20:56 #22
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_75713765
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef BossJos het volgende:

[..]

Ja die vriendin smeekte dat ik het niet moest vertellen, zij zou d'r bek houden, anders raakt ze hem kwijt. Ik ben dan ook behoorlijk boos op d'r geworden. Als zei niets zegt en ik ook niet is er in prinicpe niets aan de hand... Tenzij die leugenachtige hoer d'r kop niet kan houden...
Dat duivelse dilemma, waarbij altijd de foute keuze wordt gemaakt.
pi_75713783
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.
Ik heb nadat het uit was (waarom denk je anders dat ik er zo mee zit) aan hem gevraagd of het cool was als ik ooit iets met d'r zou doen. Hij vond het geen probleem, zoalng het maar niet 'in zijn face' was. Weet ik veel dat die twee het weer gingen proberen.
pi_75713784
laten we t anders stellen: zou jij willen dat je vriend iets heeft met iemand die vreemdgaat?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_75713800
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Naast dat je iedere keer naar het kruis van je mattie kijkt, en denkt: ik weet je vital stats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')