Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:07 schreef Technofreakzz het volgende:
ik kan maar een reactie bedenken
Genaaid
Nou ze zijn een beetje vaag geweest de afgelopen tijd. Officieel was het uit, en toen ik hem er naar vroeg was het ook echt uit, maar blijkbaar zijn ze een week geleden weer opnieuw begonnen en dat heb ik allemaal niet meegekregen. Plus dat ze het in het afgelopen half jaar sowieso allemaal vaag hielden, ik blijf niet constant checken hoe het tussen hun zit.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
ow jeemaar dan is t niet zo'n goede vriend, als je niet eens wist dat het niet uit was
Evenzo belangrijk:quote:Op donderdag 17 december 2009 01:07 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje indoen en alles opbiechten aan die vriend.
Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boterquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Het meteen vertellen aan je mattie en de klappen incasseren.
Zulke manse taal voor iemand die een R&P-topic opent.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boter
I know, maar zo werkt het nou eenmaal. Persoonlijk heb ik trouwens liever een vuist en dat het daarna okay is dan iemand die meteen zegt: "Het is okay manquote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boter
Deze heeft zelfs prioriteit. Het veilig stellen van je ongeschonden mannelijkheid gaat boven alles!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Evenzo belangrijk:
[ afbeelding ]
Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zulke manse taal voor iemand die een R&P-topic opent.
Waar er twee strelen hebben er twee schuld.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef BossJos het volgende:
[..]
Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.
Maar serieus, dit is toch niet mijn fout??
Onzin. Ik dacht dat ze fair game was, zij was bewust haar man aan het cheaten.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waar er twee strelen hebben er twee schuld.
Dat er ook mongolen in R&P zitten? Ik weet niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef BossJos het volgende:
[..]
Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.
Maar serieus, dit is toch niet mijn fout??
Ja die vriendin smeekte dat ik het niet moest vertellen, zij zou d'r bek houden, anders raakt ze hem kwijt. Ik ben dan ook behoorlijk boos op d'r geworden. Als zei niets zegt en ik ook niet is er in prinicpe niets aan de hand... Tenzij die leugenachtige hoer d'r kop niet kan houden...quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef otacon het volgende:
Opbiechten man! Een maat naai je nooit....Jahh ok jij naaide zijn vriendin, maar gewoon vertellen. beste is als je het nu zeg en nu maar even ruzie met hem heb zodat je rond de jaarwisseling door kan gaan feesten. voordat het in een of andere dronken bui eruit kom
Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef BossJos het volgende:
[..]
Onzin. Ik dacht dat ze fair game was, zij was bewust haar man aan het cheaten.
Dat duivelse dilemma, waarbij altijd de foute keuze wordt gemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja die vriendin smeekte dat ik het niet moest vertellen, zij zou d'r bek houden, anders raakt ze hem kwijt. Ik ben dan ook behoorlijk boos op d'r geworden. Als zei niets zegt en ik ook niet is er in prinicpe niets aan de hand... Tenzij die leugenachtige hoer d'r kop niet kan houden...
Ik heb nadat het uit was (waarom denk je anders dat ik er zo mee zit) aan hem gevraagd of het cool was als ik ooit iets met d'r zou doen. Hij vond het geen probleem, zoalng het maar niet 'in zijn face' was. Weet ik veel dat die twee het weer gingen proberen.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.
Naast dat je iedere keer naar het kruis van je mattie kijkt, en denkt: ik weet je vital stats.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |