Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:07 schreef Technofreakzz het volgende:
ik kan maar een reactie bedenken
Genaaid
Nou ze zijn een beetje vaag geweest de afgelopen tijd. Officieel was het uit, en toen ik hem er naar vroeg was het ook echt uit, maar blijkbaar zijn ze een week geleden weer opnieuw begonnen en dat heb ik allemaal niet meegekregen. Plus dat ze het in het afgelopen half jaar sowieso allemaal vaag hielden, ik blijf niet constant checken hoe het tussen hun zit.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
ow jeemaar dan is t niet zo'n goede vriend, als je niet eens wist dat het niet uit was
Evenzo belangrijk:quote:Op donderdag 17 december 2009 01:07 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje indoen en alles opbiechten aan die vriend.
Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boterquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Het meteen vertellen aan je mattie en de klappen incasseren.
Zulke manse taal voor iemand die een R&P-topic opent.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boter
I know, maar zo werkt het nou eenmaal. Persoonlijk heb ik trouwens liever een vuist en dat het daarna okay is dan iemand die meteen zegt: "Het is okay manquote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niets verkeerds gedaan. En dan nog, die gast mept geen deuk in een pakkie boter
Deze heeft zelfs prioriteit. Het veilig stellen van je ongeschonden mannelijkheid gaat boven alles!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Evenzo belangrijk:
[ afbeelding ]
Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zulke manse taal voor iemand die een R&P-topic opent.
Waar er twee strelen hebben er twee schuld.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef BossJos het volgende:
[..]
Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.
Maar serieus, dit is toch niet mijn fout??
Onzin. Ik dacht dat ze fair game was, zij was bewust haar man aan het cheaten.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waar er twee strelen hebben er twee schuld.
Dat er ook mongolen in R&P zitten? Ik weet niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef BossJos het volgende:
[..]
Wilde m niet in KLB openen omdat daar alleen maar mongolen zitten, blijkbaar zitten ze hier ook.
Maar serieus, dit is toch niet mijn fout??
Ja die vriendin smeekte dat ik het niet moest vertellen, zij zou d'r bek houden, anders raakt ze hem kwijt. Ik ben dan ook behoorlijk boos op d'r geworden. Als zei niets zegt en ik ook niet is er in prinicpe niets aan de hand... Tenzij die leugenachtige hoer d'r kop niet kan houden...quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef otacon het volgende:
Opbiechten man! Een maat naai je nooit....Jahh ok jij naaide zijn vriendin, maar gewoon vertellen. beste is als je het nu zeg en nu maar even ruzie met hem heb zodat je rond de jaarwisseling door kan gaan feesten. voordat het in een of andere dronken bui eruit kom
Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef BossJos het volgende:
[..]
Onzin. Ik dacht dat ze fair game was, zij was bewust haar man aan het cheaten.
Dat duivelse dilemma, waarbij altijd de foute keuze wordt gemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja die vriendin smeekte dat ik het niet moest vertellen, zij zou d'r bek houden, anders raakt ze hem kwijt. Ik ben dan ook behoorlijk boos op d'r geworden. Als zei niets zegt en ik ook niet is er in prinicpe niets aan de hand... Tenzij die leugenachtige hoer d'r kop niet kan houden...
Ik heb nadat het uit was (waarom denk je anders dat ik er zo mee zit) aan hem gevraagd of het cool was als ik ooit iets met d'r zou doen. Hij vond het geen probleem, zoalng het maar niet 'in zijn face' was. Weet ik veel dat die twee het weer gingen proberen.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.
Naast dat je iedere keer naar het kruis van je mattie kijkt, en denkt: ik weet je vital stats.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nouja ik vind exen van vrienden "overnemen" ook een soort van backstabben. Op den duur krijg je toch die roddelbladtakkies.
Dan is er toch ook geen probleem?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig. Als je eerlijk bent vertel je het gewoon aan je bro, ondanks haar smeekbedes. Probleem is dat je jezelf dan cockblockt. Je kunt het ook niet zeggen, maar de kans is groot dat zij het dan wel een keer gaat opbiechten. Ze lijkt me behoorlijk slinks.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:21 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ik heb nadat het uit was (waarom denk je anders dat ik er zo mee zit) aan hem gevraagd of het cool was als ik ooit iets met d'r zou doen. Hij vond het geen probleem, zoalng het maar niet 'in zijn face' was. Weet ik veel dat die twee het weer gingen proberen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Naast dat je iedere keer naar het kruis van je mattie kijkt, en denkt: ik weet je vital stats.
Was dus ook mijn eerste vraag, heb namelijk nog een tijdje met d'r zitten praten (nouja, eerst was ik behoorlijk over de zeik, ruzie in je blote pik is zo knulligquote:Op donderdag 17 december 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
laten we t anders stellen: zou jij willen dat je vriend iets heeft met iemand die vreemdgaat?
Wat doe je dan moeilijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef BossJos het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:23 schreef di0r1 het volgende:
Ik geloof dit niet. Het klinkt allemaal te perfect.
Goeie stelling. Laten we dan nog 1 stelling maken: Zou jij willen dat als het uit is met een meisje een maat van je achter je rug om ligt te krikken met haar terwijl je haar terugwilt?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
laten we t anders stellen: zou jij willen dat je vriend iets heeft met iemand die vreemdgaat?
Dat jij geen ass krijgt wil niet zeggen dat niemand neuktquote:Op donderdag 17 december 2009 01:23 schreef di0r1 het volgende:
Ik geloof dit niet. Het klinkt allemaal te perfect.
Like I said, zover ik wist was alles goed. Blijkbaar ben ik een bokkelul die zich niet zo in zijn maten interresseerd. Anders wist ik dit wel..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Goeie stelling. Laten we dan nog 1 stelling maken: Zou jij willen dat als het uit is met een meisje een maat van je achter je rug om ligt te krikken met haar terwijl je haar terugwilt?
TS heeft hoe dan ook een fout gemaakt, opbiechten zal laten zien dat hij een smeerpijp is die exen doorsmeert maar anderzijds dat ie toch een beetje eerlijk is.
Die meisje zal het echt wel vertellen, geloof me maar. Ze zeggen dat ze iets niet willen/durven vertellen en als de ander dan een keer vraagt:"wat is er?" komt het verhaal langzaam eruit en dan is ze een spraakwaterval met tig smoesjes als "ja maar hij liep te zwaaien met zijn big fish". "hij zette een geilmakend muziekje op" "Hij liet de hele avond geen scheet en dat wond me op" enz enz
Dude, bro's before ho's.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:35 schreef poqpoq het volgende:
gewoon NIETS zeggen! Je moet haar als je fuckbuddy houden man.
Als je je er echt druk om maakt biecht je het gewoon op. Was ze werkelijk zo prettig?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:39 schreef BossJos het volgende:
Maar de situatie is zo klote. Er was helemaal niets aan de hand, zij net een nieuw huise, die maat blijkbaar ook gelukkig dat ie weer bij zijn ex is en ik heb sinds lange tijd weer eens een keer goede seks gehad. Als ik mijn scheur opentrek gaat het allemaal weer mis
Het zal hoe dan ook wel uitkomen hoor. Ik heb ooit ook aan iemand gevraagd (ook geen deukje in pakje boter) of ik zijn ex mocht versieren en in bed krijgen. Dat vond ie prima, geen enkel probleem.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:36 schreef BossJos het volgende:
[..]
Like I said, zover ik wist was alles goed. Blijkbaar ben ik een bokkelul die zich niet zo in zijn maten interresseerd. Anders wist ik dit wel..
Misschien moet ik het hem toch vertellen, eerst vragen hoe het tussen hun zit enzo met een goede joint erbij ofzo...
Ja dat is dus precies wat ik hier vertel. Die maat van me kan blijkbaar geen deuk in een pakje boter meppen of neuken. Niet mijn fout. Maar dat die meid het dan ergens anders gaat zoeken, is ook niet goed. Fuck it.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook wel uitkomen hoor. Ik heb ooit ook aan iemand gevraagd (ook geen deukje in pakje boter) of ik zijn ex mocht versieren en in bed krijgen. Dat vond ie prima, geen enkel probleem.
Nadat ik haar gekrikt had en hij het via via hoorde (ik zie hem niet zo vaak) werd ie woest, was ze een hoer en zij kwam daarna woedend naar mij en ik op mijn beurt weer naar hem wat het probleem was want ik had zijn goedkeuring. Hij verwachtte niet dat het me zou lukken, maar als ik haar zo hoor is het niet zo moeilijk om hem te overtreffen.
En nee, is geen verzonnen of aangedikt verhaal, gewoon waarheid.
Hoezo ben ik nou weer de klootzak van het verhaalquote:Op donderdag 17 december 2009 01:47 schreef Seven. het volgende:
Ik geloof je niet. Maar hypothetisch gesproken: opbiechten. Want:
1. Zij praat d'r mond toch wel voorbij ooit
2. Hij is je maat en hij verdient beter dan jullie beiden
Omdat alleen klootzakken binnen korte tijd de ex van hun maat batsen.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:48 schreef BossJos het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer de klootzak van het verhaal
Dat gesprek met die maat waar ik het over had is dan ook al weer een maand of wat geleden. Ik had niet eens de intentie om daar heen te gaan als bootie call, helemaal haar initiatief. In mijn hoofd zat het allemaal prima, weet ik veel wat die gast en die meid allemaal doen als ik er niet ben.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat alleen klootzakken binnen korte tijd de ex van hun maat batsen.
Je hebt niet duidelijk genoeg gemaakt dat je zijn toestemming min of meer had.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:48 schreef BossJos het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer de klootzak van het verhaal
True, maar hij heeft het gevraagd, of het OK was om iets met de ex te beginnen, dat was geen probleem aldus die maat, zolang hij het maar niet hoefde te zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat alleen klootzakken binnen korte tijd de ex van hun maat batsen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:53 schreef BossJos het volgende:
[..]
Dat gesprek met die maat waar ik het over had is dan ook al weer een maand of wat geleden. Ik had niet eens de intentie om daar heen te gaan als bootie call, helemaal haar initiatief. In mijn hoofd zat het allemaal prima, weet ik veel wat die gast en die meid allemaal doen als ik er niet ben.
Ik ben een fucking slachtoffer en dan word ik voor rotte vis uitgemaakt, mooi is dat
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
True, maar hij heeft het gevraagd, of het OK was om iets met de ex te beginnen, dat was geen probleem aldus die maat, zolang hij het maar niet hoefde te zien.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
True, maar hij heeft het gevraagd, of het OK was om iets met de ex te beginnen, dat was geen probleem aldus die maat, zolang hij het maar niet hoefde te zien.
Als iemand mij vraagt of hij/zij ooit iets met mijn ex mag doen, prima. Maar ik verwacht wel respect van mijn vrienden, in die zin dat ze wachten tot alles definitief afgesloten is (met andere woorden, tot ik er overheen ben).quote:Op donderdag 17 december 2009 01:21 schreef BossJos het volgende:
Ik heb nadat het uit was (waarom denk je anders dat ik er zo mee zit) aan hem gevraagd of het cool was als ik ooit iets met d'r zou doen. Hij vond het geen probleem, zoalng het maar niet 'in zijn face' was. Weet ik veel dat die twee het weer gingen proberen.
ook weer true, ik weet dus niet of die maat er echt overheen is en waarom ie nu eigenlijk weer terug is. Is het gemakzucht, is het dat hij zich laat bespelen door haar, is het omdat hij niet alleen kan zijn of ja weet ik veel wat zijn reden is om terug bij haar te gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Als iemand mij vraagt of hij/zij ooit iets met mijn ex mag doen, prima. Maar ik verwacht wel respect van mijn vrienden, in die zin dat ze wachten tot alles definitief afgesloten is (met andere woorden, tot ik er overheen ben).
Dat dus. Kan ik ook allemaal niet ruiken.Het is een maat van me maar over zijn vriendin en zijn relatie hebben we het zelden. Laatste keer maakte hij het zelfs uit als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ook weer true, ik weet dus niet of die maat er echt overheen is en waarom ie nu eigenlijk weer terug is. Is het gemakzucht, is het dat hij zich laat bespelen door haar, is het omdat hij niet alleen kan zijn of ja weet ik veel wat zijn reden is om terug bij haar te gaan.
Ja. Ik heb voor veel mensen een OK gekregen. En ook kansen gehad met die mensen, tóch nee gezegd. Want ik vind het respectloos. Iemand moet volledig uit beeld zijn, anders hoeft het voor mij niet. En er zijn meiden en jongens die ik nooit en te nimmer zou doen voor alleen seks ondanks het groene licht. Verliefd kun je altijd worden op de ex van je maat, maar in dat geval vertel je de vriend in kwestie dat je zijn ex echt wel ziet zitten voordat zij op de hoogte wordt gesteld. Bro's before ho's.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:05 schreef BossJos het volgende:
[..]
Dat dus. Kan ik ook allemaal niet ruiken.Het is een maat van me maar over zijn vriendin en zijn relatie hebben we het zelden. Laatste keer maakte hij het zelfs uit als ik me niet vergis.
En Seven. als jij een go hebt gekregen van een vriend (en je hebt het idee dat het allemaal prima zit zo) en een geile dude zit waar je wel wat voor voelt aan je te kroelen, zeg je dan ook zomaar nee??
Ik mis een stuk verhaal tussen deze 2 zinnen..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef BossJos het volgende:
MP3 speler op full blast met wet lekkere oldskool hardcore en trappen als een malle.
Fastforward naar de bank, kaarsje en een meid die bovenop me ligt zonder kleren.
Nou respect voor jou. Die meid wist wat haar doel was en ze heeft me bespeeld als een fucking harp. Ik zal nooit verliefd op haar worden, daar is ze mijn type niet voor. En als ik had geweten dat ze met me het bed in wilde duiken had ik die maat denk ik van te voren ook wel ingelicht, ik zou dat namelijk ook graag willen weten, ware het niet dat dit meer een spur of the moment type thing was.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja. Ik heb voor veel mensen een OK gekregen. En ook kansen gehad met die mensen, tóch nee gezegd. Want ik vind het respectloos. Iemand moet volledig uit beeld zijn, anders hoeft het voor mij niet. En er zijn meiden en jongens die ik nooit en te nimmer zou doen voor alleen seks ondanks het groene licht. Verliefd kun je altijd worden op de ex van je maat, maar in dat geval vertel je de vriend in kwestie dat je zijn ex echt wel ziet zitten voordat zij op de hoogte wordt gesteld. Bro's before ho's.
Kerel, wat verwacht je dan? DVD kijken is codetaal voor neuken man!quote:Op donderdag 17 december 2009 02:14 schreef BossJos het volgende:
[..]
Nou respect voor jou. Die meid wist wat haar doel was en ze heeft me bespeeld als een fucking harp. Ik zal nooit verliefd op haar worden, daar is ze mijn type niet voor. En als ik had geweten dat ze met me het bed in wilde duiken had ik die maat denk ik van te voren ook wel ingelicht, ik zou dat namelijk ook graag willen weten, ware het niet dat dit meer een spur of the moment type thing was.
En ja, ik probeer het goed te praten, omdat ik weet dat het gewoon een kut situatie is.
Fiets, aanbellen, hoi hoi, paar glaasjes wijn, dvd op, lichten uit, kaarsjes aan en na een half uur friemelen en kroelen zijn we er. Doet er verder niet echt toe.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:13 schreef mezzy het volgende:
[..]
Ik mis een stuk verhaal tussen deze 2 zinnen..
OK. Dus tijdens het friemelen had je even naar de WC kunnen gaan om te sms-en. Dat gaat je maatje zich in ieder geval wel bedenken.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:16 schreef BossJos het volgende:
[..]
Fiets, aanbellen, hoi hoi, paar glaasjes wijn, dvd op, lichten uit, kaarsjes aan en na een half uur friemelen en kroelen zijn we er. Doet er verder niet echt toe.
True, fucking true.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kerel, wat verwacht je dan? DVD kijken is codetaal voor neuken man!
Ja hallo, laatste meid waar ik een filmpje mee ging kijken was ook geen neuken. Die meid heeft nooit interresse in me getoond op dat gebied, op de af en toe schunnige opmerking na die iedereen wel eens maakt. Fuck me, I'm oblivious.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kerel, wat verwacht je dan? DVD kijken is codetaal voor neuken man!
Ja en dan met blauwe ballen naar huis gaan, kom op zeg. Als je al met iemand aan het friemelen bent dan staat dat in mijn boek nog steeds gelijk aan vreemdgaan. Of er nou daadwerkelijke seks bij komt of niet. Fout was ik dan sowieso al.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. Dus tijdens het friemelen had je even naar de WC kunnen gaan om te sms-en. Dat gaat je maatje zich in ieder geval wel bedenken.
Je kent mijn antwoord he? Je kan oeverloos doorgaan met discussieren met een vrouw (win je nooit) maar ik pak mijn spulletjes en ik ga in een ander topic zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 02:19 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja en dan met blauwe ballen naar huis gaan, kom op zeg. Als je al met iemand aan het friemelen bent dan staat dat in mijn boek nog steeds gelijk aan vreemdgaan. Of er nou daadwerkelijke seks bij komt of niet. Fout was ik dan sowieso al.
Ik zou toch blauwe ballen voor mijn geld kiezen als het om mijn vrienden gaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:19 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja en dan met blauwe ballen naar huis gaan, kom op zeg. Als je al met iemand aan het friemelen bent dan staat dat in mijn boek nog steeds gelijk aan vreemdgaan. Of er nou daadwerkelijke seks bij komt of niet. Fout was ik dan sowieso al.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ja die vriendin smeekte dat ik het niet moest vertellen, zij zou d'r bek houden, anders raakt ze hem kwijt. Ik ben dan ook behoorlijk boos op d'r geworden. Als zei niets zegt en ik ook niet is er in prinicpe niets aan de hand... Tenzij die leugenachtige hoer d'r kop niet kan houden...
Niet echt een PD denk ik, als ik opbiecht ben ik natuurlijk ook gewoon een klootzak, zelfde geldt voor haar. Als we allebei zouden opbiechten en zij zou de waarhedi vertellen dat ik van niets wist weet ik neit hoe dat afloopt. Grote kans dat die maat zonder vriendin zit, en ik weet niet of dat iets is wat een goed idee is.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Prachtig praktijkvoorbeeld van een prisoner's dilemma
Dus wel prisoner's dilemma, de kans blijft aanwezig dat hij het je niet vergeeftquote:Op donderdag 17 december 2009 02:45 schreef BossJos het volgende:
[..]
Niet echt een PD denk ik, als ik opbiecht ben ik natuurlijk ook gewoon een klootzak, zelfde geldt voor haar. Als we allebei zouden opbiechten en zij zou de waarhedi vertellen dat ik van niets wist weet ik neit hoe dat afloopt. Grote kans dat die maat zonder vriendin zit, en ik weet niet of dat iets is wat een goed idee is.
Ik ga er morgen even een maat van me bij betrekken, die heeft er misschien meer kijk op. Truste en bedankt allemaal voor het advies..
Dat zit wel snor, maak ik me dan ook niet echt zorgen over.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:48 schreef 49euro het volgende:
[..]
Dus wel prisoner's dilemma, de kans blijft aanwezig dat hij het je niet vergeeft
Dan zal ik je voorlopig maar niet scheren vriendquote:Op donderdag 17 december 2009 02:53 schreef BossJos het volgende:
[..]
Dat zit wel snor, maak ik me dan ook niet echt zorgen over.
Toch wel. Beiden niks vertellen is 'vrijuit' gaan. Jij vertelt terwijl zij niks vertelt heeft dan is hij wellicht ff pissig op jou, maar meer op haar wegens het niet vertellen. Dit is ook vice versa. Ervan uitgaan dat jullie beiden jullie eigen versie vertellen (die ongetwijfeld ander isquote:Op donderdag 17 december 2009 02:45 schreef BossJos het volgende:
[..]
Niet echt een PD denk ik, als ik opbiecht ben ik natuurlijk ook gewoon een klootzak, zelfde geldt voor haar. Als we allebei zouden opbiechten en zij zou de waarhedi vertellen dat ik van niets wist weet ik neit hoe dat afloopt. Grote kans dat die maat zonder vriendin zit, en ik weet niet of dat iets is wat een goed idee is.
Ik ga er morgen even een maat van me bij betrekken, die heeft er misschien meer kijk op. Truste en bedankt allemaal voor het advies..
Wijfquote:Op donderdag 17 december 2009 02:45 schreef BossJos het volgende:
[..]
Ik ga er morgen even een maat van me bij betrekken, die heeft er misschien meer kijk op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |