Jahaaaaaaaaaaaquote:
Ik moet ook werken hoor!quote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef Barbaaf het volgende:
Werken
Maar het is jullie gegunden ik ga kijken of ik een dagje vrij kan krijgen deze week.
Ja, ik denk dat ik één van beide dagen wel vrij kan krijgen. Zou top zijn!quote:Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat ook al te denken om donderdag ende vrijdag vrij te nemen
Ja, iemand moet het doen. Aan jou hoef ik het ook niet over te laten.quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Een hoop denkwerk al voor jouw doen ieg
Post is al een week? Nah, sinds woensdag ofzo? Op de postquote:Op maandag 26 september 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens, ik heb nog geen post van je gehad , of is het nog niet verzonden?
Magneet is ook nooit aangekomen van Vamp, zo stom, die postmongolen
quote:Op maandag 26 september 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Echt, hoerige schijt ook zeg, Kim heeft een hond wiens tong dr uit hangt , en nou zit de fokker van die hond te zeiken dat IK twee foto's van die hond van Facebook af moet halen.
Dus ik zeg net, ze kan kiezen of delen, ik trek dan namelijk al mn peruanenfoto's dr vanaf ook, ik ga niet alleen de leuke dingen laten zien hoor, tis alles of niks
Nou, ze zijn nu weg, Kim zet dr zelf maar op wat ze wil, ik doe niet mee aan gratis reclamequote:Op maandag 26 september 2011 11:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Ohoh wat een zeikerd. Ik moest wel lachen om die ene foto in de bench
Godverdomme, das toch echt vet niet normaal?quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Post is al een week? Nah, sinds woensdag ofzo? Op de post!
Serieus? Wat een heerlijk luxe probleem!quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet toch nog bijna alle dagen van dit jaar opmaken
Dit jaar niet echt gehad, ik was natuurlijk wel lang ziek begin dit jaar ook.quote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Wat een heerlijk luxe probleem!Of heb je niet de gelegenheid om ze op te maken?
Jezus Christus wat een debielheid van die kut post NLquote:Op maandag 26 september 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdomme, das toch echt vet niet normaal?
Ik wilde vragen of je t naar mn werk wilde sturen anders.
Maja
Nou, ik vind het knap, als ze bij Post.NL al geen post kunnen bezorgen, wat kunnen ze dan nog wel?quote:Op maandag 26 september 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een debielheid van die kut post NL
Blije Maesquote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
postnl is kut.
Hier toch een tijd terug pakket kwijtgeraakt.
Had ik een brief gekregen die ik terug moest sturen, om aan te geven dat ik het pakket echt niet ontvangen heb.
Zijn ze die ook kwijt
postnl is kut.
Had ik een brief gekregen die ik terug moest sturen, om aan te geven dat ik het pakket echt niet ontvangen heb.
Zijn ze die ook kwijt
Zeuren over salaries.quote:Op maandag 26 september 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik vind het knap, als ze bij Post.NL al geen post kunnen bezorgen, wat kunnen ze dan nog wel?
postnl is kut.
Zijn ze die ook kwijt
Was ze kwijt?quote:Op maandag 26 september 2011 11:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
De collega die erover gaat was er niet dus tja.....![]()
![]()
Jaaa ik ben nog helemaal in de stemming. Het was heerlijk, super!! En het weerquote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mis jij het zwembadje en de jacuzzi ook nu al?
Wat boften we met het weer he?
Mijn zus heeft daar ook een keer gehannes mee gehadquote:Op maandag 26 september 2011 11:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja denk het wel. Hoor ik vast niets meer van.
Kreeg een aanmaning van dat bedrijf, ja doei. Ze lossen het maar op met postnl.
Ja je betaalt toch geen pakketkosten dat ze t maar ergens rond laten slingeren ook?quote:Op maandag 26 september 2011 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft daar ook een keer gehannes mee gehadze had iets ingelijst besteld, kwamen ze bezorgen toen ze niet thuis was, hadden ze het onder de deurmat gelegd
!
Dus ja, mijn zus komt thuis, loopt het huis in, hoort *krak*, vindt ze die lijst. Zij bellen met postnl, moet ze er foto's van maken. Gedaan, krijgt ze van postnl als reactie dat ze willen komen kijken hoe erg het gebroken is!
Volgens mij is dat toch echt net als zwanger zijn: je bent het of je bent het niet.
Faalneuzen.
Greysiemeis.....hoe was het in the Get Back en Saunaat?quote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
Ingeping
Elegant he, de foto's?
Q, de zon is hier!
Heb je een klacht ingediend?quote:Op maandag 26 september 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
GLS heeft hier ooit es 3 grote en ontilbare Zooplusdozen pontificaal voor de voordeur gezet, ik kon niet eens in huis komen![]()
Had iedereen zo kunnen meenemen...
Breng eens?quote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
Ingeping
Elegant he, de foto's?
Q, de zon is hier!
Maes is nu ook fan van de Turkse Tosti!quote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Goodbye het volgende:
Fijn dat het leuk was in de sauna, Greys & Maes!![]()
Hier ook volop zon!
Hihi, ben ik ook!quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes is nu ook fan van de Turkse Tosti!![]()
Onder andere...![]()
Excuuuuuse me?quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Maes het volgende:
En ik was met een vreemde man onder de douche![]()
Niet volledig toch?quote:
Ja en later kwam ie langs lopen toen wij aan het bubbelen waren en toen zei hij vriendelijk goeiendag en Greys vragen: wiesda? Ik heel cool: oh dat is mijn douchemaatjequote:
wel fan hoorquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en later kwam ie langs lopen toen wij aan het bubbelen waren en toen zei hij vriendelijk goeiendag en Greys vragen: wiesda? Ik heel cool: oh dat is mijn douchemaatje
Je douche-PARTNER zelfsquote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en later kwam ie langs lopen toen wij aan het bubbelen waren en toen zei hij vriendelijk goeiendag en Greys vragen: wiesda? Ik heel cool: oh dat is mijn douchemaatje
Maes en ik zaten serieus tijdens het wapperen al hardop naar die tosti te smachtenquote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel fan hoormaar qua lekker ga ik voor de turkse tosti
heerlijk die tosti iddquote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes en ik zaten serieus tijdens het wapperen al hardop naar die tosti te smachten
En later hadden we nog een stuk brownietaartMaar die kon ik niet op
Een pm van mij! Ing snapte 'm niet helemaal denk ikquote:Op maandag 26 september 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik snap hem niet
PM? Waarover?Ik heb niks?
De Turkse tosti en de brownietaart waren ECHT een turkse tosti en een brownietaart hoor, geen 'ik bedoel eigenlijk niets anders'
Hoezo, ik bedoelde gewoon een antwoord op een pm die ik had gestuurd.quote:
Ohquote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef Goodbye het volgende:
En met quelle surprise bedoelde ik dat je 'm niet op kon, die brownietaart
En je broodje brie met mango chutney ook al nietquote:Op maandag 26 september 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Nee dat is voor mij geen uitzondering inderdaad
Hij was wel heel lekker! Maar erg machtig! Die appeltaart toen kon ik ook al niet op, mietjuhhhhh.
Oh neequote:Op maandag 26 september 2011 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je broodje brie met mango chutney ook al niet
Je was bleek idd, maar niets wat een ezelsoor en fotosessie op/in diverse dieren niet konden verhelpenquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Maes zei gister trouwens hetzelfde als jij in Blijdorp zei. "Wat zag je d'r beroerd uit 's ochtends, gelukkig trok je na je broodje weer bij".
Ik vond het zelf wel meevallen toen ik in de spiegel keek 's ochtends haha.
Dat zegt Janice Dickinson ook tegen zichzelf.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Maes zei gister trouwens hetzelfde als jij in Blijdorp zei. "Wat zag je d'r beroerd uit 's ochtends, gelukkig trok je na je broodje weer bij".
Ik vond het zelf wel meevallen toen ik in de spiegel keek 's ochtends haha.
Auwquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zegt Janice Dickinson ook tegen zichzelf.
Ja daar fleurde ik helemaal van opquote:Op maandag 26 september 2011 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was bleek idd, maar niets wat een ezelsoor en fotosessie op/in diverse dieren niet konden verhelpen
Whoehoehoeeeeeequote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Gisteravond nog ff "gezellig" met meneer I. de foto's bekeken; ik hinnikent op de bank, hij glimlachend ernaast proberen om zo onopvallend de tv te blijven volgen
"Ja, leuk hoor, in die schildpad, maar moeten daar nu echt 30 foto's van gemaakt worden?"quote:Op maandag 26 september 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeee
Je moet er bij geweest zijn dan denk ik om het te kunnen waarderen?
Dat zei Mike ookquote:Op maandag 26 september 2011 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Ja, leuk hoor, in die schildpad, maar moeten daar nu echt 30 foto's van gemaakt worden?"
Ksssjjjjjtquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik moest ook wel lachen om die foto's van mij en Greys op die eeeeeh, wat waren het? Ik klikte maar door en ik dacht echt van, hebben we zo lang op die krengen gezeten dan?
Ja, van elke situaaaaaaaaaasie waren wel véél foto's iddquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik moest ook wel lachen om die foto's van mij en Greys op die eeeeeh, wat waren het? Ik klikte maar door en ik dacht echt van, hebben we zo lang op die krengen gezeten dan?
Jaquote:
Ik dacht echt dat ik in m'n broek zou zeiken toenquote:
quote:
Ja, ik dacht dus dat ze dat jochie bedoeldequote:
Een liefdevolle kssjtquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Die was geniaal
![]()
![]()
En dat kind maar kijken en zitten blijven
Eerst opruimen, dan krijg je - als je lief bent - PM.quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer opruimen, anders zit ik hier over een uur nog![]()
Greys, ik wil graag een gedetailleerd verslag van zaterdagavond en zondag in PM
quote:Op maandag 26 september 2011 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eerst opruimen, dan krijg je - als je lief bent - PM.
ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus dat ze dat jochie bedoelde
quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh dat snotjoch dat maar op dat nijlpaard (?) bleef zitten ja
En wij maar allemaal giftig kijken. En zelfs ksssssjt hielp niet, wat een hardnekking ding!
Ik dacht dat dat kind vanzelf wel zou vertrekken, maar inderdaad, hardnekkig dingquote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh dat snotjoch dat maar op dat nijlpaard (?) bleef zitten ja
En wij maar allemaal giftig kijken. En zelfs ksssssjt hielp niet, wat een hardnekking ding!
quote:Op maandag 26 september 2011 12:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat kind vanzelf wel zou vertrekken, maar inderdaad, hardnekkig ding![]()
Jaaaajaja, shush shush Tombo![]()
hij moest gewoon zelf weggaanquote:Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef Muis006 het volgende:
En vriendelijk vragen of ie eraf wilde gaan ging niet?
Wie is dat? Ohhh dat is die je bedoelde?quote:
Timothy Olyphantquote:Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef tombolafan het volgende:
wie is het?ik ken hem ergens van
nu weet ik nog niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 26 september 2011 14:24 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed!
Zulk nieuws moet eerder in capslock dan in een spoiler cat![]()
Da's altijd dankbaar werk. Pokkewerk, maar het levert wel wat op.quote:Op maandag 26 september 2011 14:17 schreef Qwea het volgende:
Pfff, we zijn in de tuin bezig. De achtertuin knapt al aardig opOnkruid weg, en ik heb de planten en coniferen uit die bak getrokken en weggepleurd
Wat een ruimte ineens lijkt het
Niet totdat er zaken getekend zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef Oognip het volgende:
[..]Wat goed!
Zulk nieuws moet eerder in capslock dan in een spoiler cat
Ohja, wij zijn mevrouwen in zijn ogen, hè. Ik vind mezelf altijd nog zo jongquote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's altijd dankbaar werk. Pokkewerk, maar het levert wel wat op.![]()
Het kssssjjjt kind!En wij maar praten over zaken die niet voor kinderoortjes bedoeld waren., En die kinderoortjes maar focussen op die rare mevrouwen.
Oh hou jij zo van tuinieren Q?quote:Op maandag 26 september 2011 14:17 schreef Qwea het volgende:
Pfff, we zijn in de tuin bezig. De achtertuin knapt al aardig opOnkruid weg, en ik heb de planten en coniferen uit die bak getrokken en weggepleurd
Wat een ruimte ineens lijkt het
Maar je ksssjjjttte, dus ben je ook een mevrouw.quote:Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, wij zijn mevrouwen in zijn ogen, hè. Ik vind mezelf altijd nog zo jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeli!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Neequote:
You dirty girl.quote:Op maandag 26 september 2011 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb een tuin dus ik moet wel
Ik ga ff hogedrukspuiten
Is ze nog niet, wordt ze wel.quote:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd Catteke![]()
![]()
Ging ik maar meer verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, dat was wel het minste wat ie kon doen na al dat lobbyen dan O voor hem deedquote:Op maandag 26 september 2011 15:06 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Cat!
Obama en zijn vrouw bij Oprah, kewl!
cattyman?quote:
Da's waarquote:Op maandag 26 september 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat was wel het minste wat ie kon doen na al dat lobbyen dan O voor hem deed
Je dacht dat hij onze hilarische obert was?quote:
Ja, gadver, dan moet je je eerst gaan douchen voordat je dit soort voorstellen doet.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je dacht dat hij onze hilarische obert was?
Hoezo, houdt het toch spannendquote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gadver, dan moet je je eerst gaan douchen voordat je dit soort voorstellen doet.
Ransaap
"heej, wie zat er aan m'n achterwerk?"quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
" Ze heeft dr morning afterpil niet bij zich" ]
-Ooh dat geeft niks
"Die had Clinton ook niet nodig!"quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
" Ze heeft dr morning afterpil niet bij zich" ]
-Ooh dat geeft niks
quote:Op maandag 26 september 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ze is ff veters strikkenwerken
Jaaaaaa!quote:
Jaquote:
Kom we gaan binnenkort nog een xquote:
Ik wilde vragen hoe je dat wist, maar jij ging niet voor niks nog even snel terug naar binnen.quote:
Jaaaaa!quote:
Restaurant week?quote:Op maandag 26 september 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Maar niet vanavond, want vanaaf ga ik sterren-eten eten.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I know, right! Liek, omg u guise!!!
Avant Garde van Groeninge is erg lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aubergine, Avant Garde en Bretelli.
quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aubergine, Avant Garde en Bretelli.
Oeh! Daar gaat een dinnetje naartoe! Ik vond het voor een door de weekse avond (er moet die dag en de daaropvolgende dag nog gewerkt worden) wat ver rijden.quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Avant Garde van Groeninge is erg lekker
Als het niet te ver rijden is moet je volgend jaar eens de Karpendonkse Hoeve doen, daar ben ik vorig jaar geweest en dat was ook verschrikkelijk lekker.
Camera vergeten en ik kom niet meer thuis.quote:
1,2....quote:
Bitch! Hebbie geen camera op je foon? En dan wordt het dus alleen een verslagquote:Op maandag 26 september 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Camera vergeten en ik kom niet meer thuis.![]()
Woensdag probeer ik eraan te denken.
Hij is geil. Jij ook?quote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Cattyman welkom
Wie bent u? En hoe bent u hier zo beland?
Of staat dat hier al ergens en moet ik teruglezen?
Begin jij ook al? In CUL werd ik ook al aangespoord daartoe.quote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bitch! Hebbie geen camera op je foon? En dan wordt het dus alleen een verslag
Ik zat in cul te lezenquote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin jij ook al? In CUL werd ik ook al aangespoord daartoe.![]()
Maar aangezien ik nog nooit een flits heb gezien in zo'n restaurant en me daar niet prettig bij voel als ik dat doe, blijft het bij een verslag. Hopelijk onthoud ik genoeg.
U kent me al , maar denk niet dat u mij nog onthouden heeftquote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Cattyman welkom
Wie bent u? En hoe bent u hier zo beland?
Of staat dat hier al ergens en moet ik teruglezen?
Ik lust ook koekjesquote:Op maandag 26 september 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is geil. Jij ook?
Ik heb een koekje. Wil je ook?
Trut!quote:
Zover was ik ook al.quote:
Ja duh,quote:
Ga je uit eten met kerst?quote:Op maandag 26 september 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
zo ik heb voor kerst gereserveerd![]()
Ooh, Greys lees je PM es
Ik weet wie je bent.quote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Cattyman het volgende:
[..]
Ja duh,maar waar ken ik Catteke dan van
Dat is waarquote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent.En ik heb jou kort geleden heel blij gemaakt.
Dan heb je goed gelezenquote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben keitrots op mezelf omdat ik weet wie Cattyman is
Ik snap dergelijke dingen namelijk nooit.
Hallo Cattyman
Kom op zeg! Als ik het zelfs weet moet jij het helemaal supersnel doorhebben.quote:Op maandag 26 september 2011 16:46 schreef tombolafan het volgende:
ik heb ook geen pm van Q![]()
en ik weet niet... Is cattyman jjh?
Als mijn tafelgenoten er geen last van hebben dan maak ik een snel kiekje. In deze restaurants zijn de borden gewoon kunstwerkjes, mag best vastgelegd worden Maar idd voluit gaan flitsen vind ik aso.quote:Op maandag 26 september 2011 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind foto's maken van je eten als je uit eten bent echt paupermaar goed, dat is slechts mijn bescheiden mening.
Bijijijijijijijna goed!quote:Is Cattyman de adoptief vader van een Schoen?
Daar heb je geen drol aan in dit geval, Sherlockquote:Op maandag 26 september 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel dus zie geen geslacht en ui
quote:Op maandag 26 september 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel dus zie geen geslacht en ui
quote:
Dat bestaat.quote:Op maandag 26 september 2011 16:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]bestaat dit echt?
Nee he! nee toch?
Ik heb geen familie die van GTST houdt.quote:Op maandag 26 september 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Spammerdespam omdat er wellicht niet al te veel meedoen (alleen degenen die in het topic posten!) en de winkans dus dan groot is en ook als je zelf geen GTST fan bent je er misschien wel eentje in je familie hebt enzo
[WIN!] Goede Tijden, Slechte Tijden dvd-box seizoen 4
Gelukkig.quote:
Dan kan hij toch beter een instantie zoeken waar niet 90% van de consulenten hem in de zeik neemtquote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
En liever dat hij fok weet te vinden om het te checken als dat hij door andere foute ideeën een meisje écht zwanger maakt.
Dat wel. Maar op fok denk ik vaak dat het een grapje van iemand is.quote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
En liever dat hij fok weet te vinden om het te checken als dat hij door andere foute ideeën een meisje écht zwanger maakt.
Dat je honger hebt... okay, maar een trein lijkt me toch wel erg zwaar op de maag liggen.quote:
Die moet je ook net weten te vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 17:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan kan hij toch beter een instantie zoeken waar niet 90% van de consulenten hem in de zeik neemt. Ook al zal het niet lang duren voor dergelijke instanties door het huidige kabinet worden verboden
Ik kan er de boon niet achter krijgen wie het is en wat Cat heeft gedaan om hem zo blij te krijgenquote:
Als je het topic hebt gelezen zou je het echt moeten weten.quote:Op maandag 26 september 2011 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan er de boon niet achter krijgen wie het is en wat Cat heeft gedaan om hem zo blij te krijgen![]()
Wel het bonentopic weer ff doorgelezen, hilarisch
Zou kunnen, mijn moeder werkte voor de Rutgersstichting/NVSH dus ik weet niet beterquote:Op maandag 26 september 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die moet je ook net weten te vinden.
Iemand die serieus zo'n vraag post gaat echt niet bedenken dat er een GGD of sense.info of iets anders is waar hij antwoord kan krijgen.
Ja. sorry, beroepsdeformatie.
Relax, de baas moet hem even goedkeurenquote:
Ik zat meer te scrollen naar posts van DirkH, want die zijn grappigquote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je het topic hebt gelezen zou je het echt moeten weten.
Luilakje, het staat nog wel in zijn eerste post.quote:Op maandag 26 september 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zat meer te scrollen naar posts van DirkH, want die zijn grappig
Ik ben er achter heurquote:Op maandag 26 september 2011 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Luilakje, het staat nog wel in zijn eerste post.
Ja, ik ga uit eten met kerstquote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je uit eten met kerst?Ik heb nog steeds trauma's van jaaaaaren geleden van overvolle restaurants waar je de deur haast uitgekeken werd als je de laatste hap op had.
![]()
En waarom zit ik niet in de PM circle?KLIEKJE!
quote:Op maandag 26 september 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Spammerdespam omdat er wellicht niet al te veel meedoen (alleen degenen die in het topic posten!) en de winkans dus dan groot is en ook als je zelf geen GTST fan bent je er misschien wel eentje in je familie hebt enzo
[WIN!] Goede Tijden, Slechte Tijden dvd-box seizoen 4
Ah cute, jij bent geboren met een condoom omquote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zou kunnen, mijn moeder werkte voor de Rutgersstichting/NVSH dus ik weet niet beter
Dat valt ook weer tegen, m'n moeder zei altijd 'Je kan alles vragen' maar toen ik een keer wat vroeg wilde ze geen antwoord geven tot ik verteld had waarom ik het vroeg (iets over SOA's). Dat was dus ook meteen de laatste keerquote:Op maandag 26 september 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah cute, jij bent geboren met een condoom om
quote:Op maandag 26 september 2011 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat valt ook weer tegen, m'n moeder zei altijd 'Je kan alles vragen' maar toen ik een keer wat vroeg wilde ze geen antwoord geven tot ik verteld had waarom ik het vroeg (iets over SOA's). Dat was dus ook meteen de laatste keer
Dat is toch schandalig want jij kent me persoonlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Ik heb ook geen idee wie cattyman is.
Het ziet er hier uit alsof het gaat regenen en het was zo mooi weer vandaag
Nou doe vooral meequote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik weet iemand die ik daar echt heel blij mee kan maken en die mij dan eeuwig dankbaar zou zijn en zulks
Ik dacht dat ie nog bestond, maar op de nominatie stond om opgeheven te worden.quote:Op maandag 26 september 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Bestaat die stiching eigenlijk nog, of issie opgeheven wegens water naar de zee dragen?
Gedaan, ik weet niet eens of die persoon nog mee doet überhauptquote:
mijquote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik weet iemand die ik daar echt heel blij mee kan maken en die mij dan eeuwig dankbaar zou zijn en zulks
leren handschoenen en beschermingspak aan?quote:
Van de asielactie of van wat anders?quote:Op maandag 26 september 2011 17:22 schreef Cattyman het volgende:
[..]
Dat is toch schandalig want jij kent me persoonlijk.
Psssst, tis de man van Indahaquote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de asielactie of van wat anders?
Bij wie ben je een tijdje geleden op bezoek geweest met je mooie dochter. Daar heb ik je ontmoet.quote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de asielactie of van wat anders?
Niet eensquote:Op maandag 26 september 2011 17:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
leren handschoenen en beschermingspak aan?
Favo scene of karakter mag ook geloof ikquote:Op maandag 26 september 2011 17:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mij![]()
![]()
kga eens goed nadenken over mn favo scene![]()
zo vandaag weer een gezellig dagje bij de dierenarts geweest, afke het heksenkonijn is dr eierstokjes kwijt, cricket de chinchilla zn kiesjes bijgewerkt. vonden het zo gezellig, volgende week gaan we weer
wegen in een mandje ? eerst mandje wegen en dan kat erin en nog eens wegen ? of ik leer lezenquote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Oognip het volgende:
Dat bange kitten van mij eet amper
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, kan haar ook niet wegen en zo.
ja ik zag hetquote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Favo scene of karakter mag ook geloof ik
Ga er weer eens vandoor, indaha heeft honger.quote:
Ze krijgt natvoer maar dat eet ze dus amper, brokjes ook niet. Ik kan het mengen maar ze eet zo weinig brokjes dat ik denk dat het natvoer bederft als ik het er door heen meng.quote:Op maandag 26 september 2011 17:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wegen in een mandje ? eerst mandje wegen en dan kat erin en nog eens wegen ? of ik leer lezen
en blikvoer even oppiepen in de magnetron ? desnoods een likje door dr brokken ?
En van de appie?quote:
Jij weet ook niksquote:
Ooh, hoerig. Nou gelukkig heb ik ook ik en mijn chocolade mousse meegenomenquote:Op maandag 26 september 2011 17:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die van de AH vind ik niet lekker
Ik weet best veulquote:
Zwembandjes, tingelingelingquote:Ooh, hoerig. Nou gelukkig heb ik ook ik en mijn chocolade mousse meegenomen
als ze dr opgewarmde prakje wel goed eet zou ik het gewoon proberen met een klein beetje brokkenquote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze krijgt natvoer maar dat eet ze dus amper, brokjes ook niet. Ik kan het mengen maar ze eet zo weinig brokjes dat ik denk dat het natvoer bederft als ik het er door heen meng.
Opwarmen in de magnetron is wel een idee
Heel goed vrouwke, heel goedquote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik moet namelijk beter eten.
In de sauna kreeg ik mijn brownietaart niet eens op
Ga ik zeker proberen. Over een half uurtje komt eerst de coordinator langs om me te helpen ontvlooien en ontwormen, want dat durf ik nietquote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ze dr opgewarmde prakje wel goed eet zou ik het gewoon proberen met een klein beetje brokkeneen theelepeltje ofzo er door roeren, als ze dat doorheeft maak je er een half schepje van ofzo
Pardon?quote:Op maandag 26 september 2011 18:06 schreef Oognip het volgende:
Gaat de aankomende meet ook gepland worden met een select groepje?
Blijkbaar wel dus.
Ik kom bij jou etenquote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
Kipfiletjes staan te marineren in ketjap, kruiden en sweet chili.
Straks lekker op de grillpan. Met verse frietjesEn appelmoes
Nee man, ik kan al niet trainen, dan moet ik geen vette sauzen gaan etenquote:
is ze vals/bang ?quote:Op maandag 26 september 2011 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga ik zeker proberen. Over een half uurtje komt eerst de coordinator langs om me te helpen ontvlooien en ontwormen, want dat durf ik niet
Whutquote:Op maandag 26 september 2011 18:06 schreef Oognip het volgende:
Gaat de aankomende meet ook gepland worden met een select groepje?
Blijkbaar wel dus.
Greys, heeft het liever per dm dus dat doen we nuquote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whutlees jij mijn pm's
Wat is het probleem?
Lynn is gister pas gevangen van de straat en direct naar mij verhuisd. Ze is al een week of 8 en dus helemaal verwilderd. Je kan haar niet aanraken zonder handdoek en met handdoek is ze ook best gevaarlijkquote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is ze vals/bang ?
ontwormen vind ik ook altijd een hel, van de laatste keer zit er nog een luchtbel onder mn nagelontvlooien doe ik met pipetjes dus das zo gepiept.
Zijn ze weer/nog onvindbaar? Ik zat het net bij te lezenquote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Hallo, nog net op tijd voordat deze sluit.
Wisten jullie al dat we katten hebben?
Ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |