Da's waarquote:Op maandag 26 september 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat was wel het minste wat ie kon doen na al dat lobbyen dan O voor hem deed
Je dacht dat hij onze hilarische obert was?quote:
Ja, gadver, dan moet je je eerst gaan douchen voordat je dit soort voorstellen doet.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je dacht dat hij onze hilarische obert was?
Hoezo, houdt het toch spannendquote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gadver, dan moet je je eerst gaan douchen voordat je dit soort voorstellen doet.
Ransaap
"heej, wie zat er aan m'n achterwerk?"quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
" Ze heeft dr morning afterpil niet bij zich" ]
-Ooh dat geeft niks
"Die had Clinton ook niet nodig!"quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
" Ze heeft dr morning afterpil niet bij zich" ]
-Ooh dat geeft niks
quote:Op maandag 26 september 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ze is ff veters strikkenwerken
Jaaaaaa!quote:
Jaquote:
Kom we gaan binnenkort nog een xquote:
Ik wilde vragen hoe je dat wist, maar jij ging niet voor niks nog even snel terug naar binnen.quote:
Jaaaaa!quote:
Restaurant week?quote:Op maandag 26 september 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Maar niet vanavond, want vanaaf ga ik sterren-eten eten.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I know, right! Liek, omg u guise!!!
Avant Garde van Groeninge is erg lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aubergine, Avant Garde en Bretelli.
quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aubergine, Avant Garde en Bretelli.
Oeh! Daar gaat een dinnetje naartoe! Ik vond het voor een door de weekse avond (er moet die dag en de daaropvolgende dag nog gewerkt worden) wat ver rijden.quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Avant Garde van Groeninge is erg lekker
Als het niet te ver rijden is moet je volgend jaar eens de Karpendonkse Hoeve doen, daar ben ik vorig jaar geweest en dat was ook verschrikkelijk lekker.
Camera vergeten en ik kom niet meer thuis.quote:
1,2....quote:
Bitch! Hebbie geen camera op je foon? En dan wordt het dus alleen een verslagquote:Op maandag 26 september 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Camera vergeten en ik kom niet meer thuis.![]()
Woensdag probeer ik eraan te denken.
Hij is geil. Jij ook?quote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Cattyman welkom
Wie bent u? En hoe bent u hier zo beland?
Of staat dat hier al ergens en moet ik teruglezen?
Begin jij ook al? In CUL werd ik ook al aangespoord daartoe.quote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bitch! Hebbie geen camera op je foon? En dan wordt het dus alleen een verslag
Ik zat in cul te lezenquote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin jij ook al? In CUL werd ik ook al aangespoord daartoe.![]()
Maar aangezien ik nog nooit een flits heb gezien in zo'n restaurant en me daar niet prettig bij voel als ik dat doe, blijft het bij een verslag. Hopelijk onthoud ik genoeg.
U kent me al , maar denk niet dat u mij nog onthouden heeftquote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Cattyman welkom
Wie bent u? En hoe bent u hier zo beland?
Of staat dat hier al ergens en moet ik teruglezen?
Ik lust ook koekjesquote:Op maandag 26 september 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is geil. Jij ook?
Ik heb een koekje. Wil je ook?
Trut!quote:
Zover was ik ook al.quote:
Ja duh,quote:
Ga je uit eten met kerst?quote:Op maandag 26 september 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
zo ik heb voor kerst gereserveerd![]()
Ooh, Greys lees je PM es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |