quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een springende spermacelquote:Op maandag 26 september 2011 09:32 schreef Shockiee het volgende:
Ja want ik had me handen nog niet gewassen papi's.. dus dan dachtbik van hij kan overgesprongenbzijn ofzo : o
Yep, ze doen aan verspringen.quote:Op maandag 26 september 2011 09:32 schreef Shockiee het volgende:
Ja want ik had me handen nog niet gewassen papi's.. dus dan dachtbik van hij kan overgesprongenbzijn ofzo : o
Jah jong, maar tegenwoordig heeft de SGP hier veel te zeggen dus worden bijvoorbeeld voorlichtingspotjes pas na acht uur uitgezonden.quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
En hier zien we waarom seksuele voorlichting op scholen veel vroeger en duidelijker gegeven moet worden
Als je met je duim je penis bedoelt en met haar hand haar binnenste schaamlip... Ja, dan is de kans aanwezig.quote:Op maandag 26 september 2011 09:48 schreef Shockiee het volgende:
Kijk.. als dat stukje sperma van mijn duim tijdens het slaan op haar hand kwam kan toch joh 11!!!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |