Ik weet wie je bent.quote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Cattyman het volgende:
[..]
Ja duh,maar waar ken ik Catteke dan van
Dat is waarquote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent.En ik heb jou kort geleden heel blij gemaakt.
Dan heb je goed gelezenquote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben keitrots op mezelf omdat ik weet wie Cattyman is
Ik snap dergelijke dingen namelijk nooit.
Hallo Cattyman
Kom op zeg! Als ik het zelfs weet moet jij het helemaal supersnel doorhebben.quote:Op maandag 26 september 2011 16:46 schreef tombolafan het volgende:
ik heb ook geen pm van Q![]()
en ik weet niet... Is cattyman jjh?
Als mijn tafelgenoten er geen last van hebben dan maak ik een snel kiekje. In deze restaurants zijn de borden gewoon kunstwerkjes, mag best vastgelegd worden Maar idd voluit gaan flitsen vind ik aso.quote:Op maandag 26 september 2011 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind foto's maken van je eten als je uit eten bent echt paupermaar goed, dat is slechts mijn bescheiden mening.
Bijijijijijijijna goed!quote:Is Cattyman de adoptief vader van een Schoen?
Daar heb je geen drol aan in dit geval, Sherlockquote:Op maandag 26 september 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel dus zie geen geslacht en ui
quote:Op maandag 26 september 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel dus zie geen geslacht en ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Dat bestaat.quote:Op maandag 26 september 2011 16:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]bestaat dit echt?
Nee he! nee toch?
Ik heb geen familie die van GTST houdt.quote:Op maandag 26 september 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Spammerdespam omdat er wellicht niet al te veel meedoen (alleen degenen die in het topic posten!) en de winkans dus dan groot is en ook als je zelf geen GTST fan bent je er misschien wel eentje in je familie hebt enzo
[WIN!] Goede Tijden, Slechte Tijden dvd-box seizoen 4
Gelukkig.quote:
Dan kan hij toch beter een instantie zoeken waar niet 90% van de consulenten hem in de zeik neemtquote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
En liever dat hij fok weet te vinden om het te checken als dat hij door andere foute ideeën een meisje écht zwanger maakt.
Dat wel. Maar op fok denk ik vaak dat het een grapje van iemand is.quote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
En liever dat hij fok weet te vinden om het te checken als dat hij door andere foute ideeën een meisje écht zwanger maakt.
Dat je honger hebt... okay, maar een trein lijkt me toch wel erg zwaar op de maag liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |