Zo'n dag had ik vorige week, maar toen was het met huilen en kramp. Nergens anders als bij mij en dan ook zo nu en dan een brulbui. Vermoeiend als je ook nog andere dingen moet doen op een dag. Had je vrouw de rust en tijd om met hem te tutten en was ie verder wel goed te pas?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef cleany het volgende:
belde net m'n vrouw, blijkt dat ze de hele dag al met Evan op schoot zat tot 15 minuten geleden, toen ie wel even zin had om te spelen.
dat heeft ze idd bij Liene ook gedaan, en volgende week moet ik even weer langskomen, wordt het ws nog herhaald.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef Aventura het volgende:
@BJ, hier ook zo'n naveltje, er kwam na een week of 4 nog steeds rotzooi uit. Aangestipt met zilvernitraat en toen is het mooi genezen.
Muziekdoosje hebben we en dat werkt zeker kalmerend, maar zodra het muziekje afgelopen is komt dat "slaaphuiltje"... Echt lastig vind ik dit soort dingen, het is echt zoeken naar een manier die voor Simon werkt en die voor ons ook goed voelt. Mijn gevoel, alle boekenkennis en de adviezen uit mijn omgeving spreken elkaar nogals eens tegen, erg verwarrend somsquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:16 schreef Juud79 het volgende:
Lientje gaat sinds kort jengelen als ze moe is en bijv aan het spelen is, heel handig, want ik weet exact waneer ze moe is.
Mevr_Mus, laten huilen druist ook tegen alles in, het is niet voor niets dat alles in je 'roept' dat je er iets aan moet doen.
Ik laat Lientje nooit huilen, troost haar altijd. Waarmee ik niet zeg dat jouw manier verkeerd is. Soms is ze ook wel eens moe en verdrietig in bed, maar als ik haar dan gewoon over haar bolletje aai, haar handje vastpak en zachtjes tegen haar praat, dan kalmeerd ze en komt ze tot rust. Zo kan ze toch in slaap vallen in haar bed, want op de arm pakken werkt dan niet, maar weet ze wel dat ik er altijd voor haar ben. Zodra ze echt hardverscheurend dreigt te gaan huilen pak ik haar wel onmiddelijk op.
Heb je een muziekdoosje? Vaak is dat genoeg afleiding om tot rust te komen en in slaap te kunnen vallen.
Ach bj toch...quote:Op woensdag 28 september 2011 15:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gatsie bj...dat is een hele hoop ellende tegelijk
En nou kan ik het boek ineens niet meer vinden, hij moet er zijn, ergens....
Maar als er iemand was die hem zo kon pakken en je hebt het erg nodig, dan zou ik diegene vragen...
Sterkte meis, komt allemaal goed...
Ja echt! Hand op hoofd geeft gevoel van vertrouwde begrenzing zoals in de baarmoeder. Ik doe het nog steeds als ze wat onrustig is en eigenlijk wil slapen en haar oogjes worden dan vaak direct spleetjesquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja? hand op het hoofd en ze kalmeren?? Hmmm ga ik ook maar eens proberen...
Overigens is Eva nooit echt helemaal overstuur, wat ik al zei: We pakken haar op en ze is al rustig. Behalve als er een boer heel vervelend dwars zit, dat is zooo zielig... we zijn nu Infacol aan het proberen, kijken of dat de ergste krampjes wat wegneemt.
Wat een heerlijk idee! ik sla het mentaal opquote:Op woensdag 28 september 2011 22:13 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja echt! Hand op hoofd geeft gevoel van vertrouwde begrenzing zoals in de baarmoeder. Ik doe het nog steeds als ze wat onrustig is en eigenlijk wil slapen en haar oogjes worden dan vaak direct spleetjes
Hey, jij daar, mooi menneke heb je gebakken.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
zet Lex er maar bij
Lex Lucian 28-9-2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De fysio en de manueel therapeut hadden het beide over inbakeren voor haar middagdutjes. Kan dat nog wel nu ze al 4,5 maand is? Is er een alternatief naast een normaal slaapzakje (die heeft ze al namelijk)?
Sorry als het een wirwar aan tekst is, ik ben een beetje grieperig en niet helemaal helder
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Ik heb nu gewone inbakerdoeken te leen van het cb om te kijken of Jelle er baat bij heeft als dat zo is ben ik ook van plan om de pacco aan te schaffen (ook via marktplaats denk ik). Dit op aanraden van de mevrouw die me uitleg gegeven had (pacco of gewone doeken) in de Puck-a-baby zou te veel bewegingsruimte nog zijn voor de armen, dus ben nu al even een beetje aan het rondkijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
HB; wat fijn dat je mannetje zijn rust ook lijkt te pakken nu hij ingebakerd is!
Liene wordt nu bijna 2 weken ingebakerd; en ik heb dr de laatste 3 dagen ook overdag 2 keer een dutje kunnen laten doen in dr eigen wiegje. Vanmorgen 1,5 uur en nu ligt ze ook al meer dan een uur te slapen...terwijl ze eerst alleen maar op mij wilde slapen overdag. Vind het wel heel fijn voor mijn meisje dat ze zo meer rust lijkt te krijgen.Ik heb zelfs via MP 2 pacco's bijgekocht.. want 1tje is wel wat lastig. (ivm spugen enzo). (en deze heb ik te leen.).
en wat jij zegt herken ik wel HB; als Liene overdag meer slaapt ben ik ook bang dat ze snachts weer veel wakker is.. maar eigenlijk merk ik tot dusver daar weinig verschil in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |