abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102469721
Wij gaan de 4e weer heen, inclusief prikjes... Zal alvast even zetpilletjes halen voor na de tijd.
Of is het raadzaam een voor de tijd te doen? Hoop dat het mee gaat vallen, heb zelf een ongelooflijke hekel aan naalden :')
pi_102469850
Wij hebben toen gewacht tot daarna. Je weet nooit hoe ze reageren op de prikjes. Sofie heeft alleen van de eerste last gehad, daarna niet weer.
Wij mogen 10 oktober ook weer. Dan mag ze ook weer prikken. Ben benieuwd hoe ze reageerd. Ze is nu natuurlijk een stuk groter dan de laatste keer.
*poef* nu is het weg
pi_102469876
Ze heeft nu natuurlijk al een leeftijd dat ze door heeft wat er gaat gebeuren... Cas gelukkig nog niet. Volgende afspraak zorg ik mooi dat er weer iemand mee gaat, dit keer gaat (8> mee.
pi_102469988
B-J succes vandaag, hopelijk lukt het een beetje vandaag.

Tankgirl beterschap voor je meisje.

Cleany dat klinkt als een prutnacht! Hopelijk vannacht een betere nacht.

Juud lekker dat het zo goed gaat met Lientje. en idd gewoon je eigen gevoel volgen qua bijvoeding.

Hier een goede nacht, Floris kwam om 22.30/02.30/06.00 dus dat viel weer mee :). Zo die kleine man weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij nu weegt. Niet dat ik me daar nu erg druk om maak maar altijd fijn om te weten. En natuurlijk zo ook zijn prikjes, eens kijken hoe hij daar op reageert. Ik vind het iig reuze spannend :o
  woensdag 28 september 2011 @ 10:45:58 #125
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102470237
Ik heb de vorige keer pas 's avonds Viburcol gegeven na de enting, eerst even gekeken hoe het ging met de koorts, die bleef laag en pas 's avonds rond 22.00 uur was ie 38,7 volgens mij.
Toen heb ik eigenlijk uit voorzorg wat gegeven en omdat ze dan wat meer comfortabel de nacht in zou gaan.De volgende dag was alles prima in orde.

Het is niet nodig om voor de enting iets te geven, je kan beter even afwachten en kijken wat het doet, sommige kindjes krijgen namelijk ook geen koorts en dan geef je iets zonder dat het nodig is.
pi_102470318
^O^

Hij is erg verkouden, slecht geslapen afgelopen nacht. Hij was veel aan het woelen. Nu even een dutje, zien hoe lang hij blijft slapen.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:30:13 #127
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102471627
Hier ook een verkouden jochie. We werden vannacht rond 1 uur wakker van wat hoesten. Hebben hem toen bij ons in bed genomen en even gevoed, en toen weer terug in bedje gelegd. Daarna heeft-ie doorgeslapen tot 8:45. Het lijkt erop dat hij vooral 's nachts veel hoest.
pi_102475472
Navelstompje is er gisteren pas afgekomen, dag 19 (!), is dat een record?
We hebben AB-creme gehad, want het zag er niet zo lekker uit...
pi_102477949
bah ik jank al bijna een uur... ben zo intens moe, en verdrietig.. hoop drama om me heen de laatste weken/ maanden.. het gaat echt niet goed met mijn moeder en ik maak me zo'n ontzettende zorgen om dr. verder oma en zus beide afgelopen week geopereerd.. dus veel stress en zorgen, geen lekkere combi met een klein beebje en een drukke dreumes.. :'(
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102478022
Gatsie bj...dat is een hele hoop ellende tegelijk
En nou kan ik het boek ineens niet meer vinden, hij moet er zijn, ergens....
Maar als er iemand was die hem zo kon pakken en je hebt het erg nodig, dan zou ik diegene vragen...
Sterkte meis, komt allemaal goed...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 28 september 2011 @ 15:35:55 #131
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102479081
Jeetje BJ, wat vervelend meis, dat je je zo rot voelt.

Het is ook een pittige omschakeling zo ineens met twee meiden, dan heb je aan dat meer dan genoeg je handen vol. Als er dan om je heen van alles gaande is kan ik het me goed voorstellen dat het je even teveel wordt.
  woensdag 28 september 2011 @ 15:37:41 #132
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102479140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gatsie bj...dat is een hele hoop ellende tegelijk
En nou kan ik het boek ineens niet meer vinden, hij moet er zijn, ergens....
Maar als er iemand was die hem zo kon pakken en je hebt het erg nodig, dan zou ik diegene vragen...
Sterkte meis, komt allemaal goed...
Ach bj toch... :* Dat boek van Ria Blom vind ik echt een aanrader, de voorspelbare regelmaat lijkt hier goed te werken, hoop dat het bij jullie ook rust brengt. Als je niet al een andere optie hebt om aan het boek te komen moet je even een gil geven, wij hebben 'm bijna uit dus dan mag je die van ons lenen :)
Oude (on)bekende.
  woensdag 28 september 2011 @ 15:38:44 #133
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102479163

[ Bericht 100% gewijzigd door Mevr_Mus op 28-09-2011 15:40:16 (Twee keer is niet nodig!) ]
Oude (on)bekende.
pi_102479834
Phhff Matthias zit nog steeds niet aan zijn geboortegewicht. Hij heeft nog tot zondag de tijd om het te halen anders moeten we maandag naar de kinderarts. Hij drinkt nog zo weinig en spuugt nog zoveel. Hij was met de geboorte 3530 gram en nu 3310 gram. Dus hij moet nog wel ff. Tis maar goed dat we veel kleerjes hebben :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 28 september 2011 @ 16:28:17 #135
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102480859
BJ, wat naar, huil maar even lekker uit!

:* :* :* :* :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102482205
Jeej BJ, das niet lekker meis. Ff uithuilen kan opluchten hè, gewoon doen :*

f_r: je vroeg van de week of een tandje al mogelijk is. Nou het is mogelijk hoor, Eva d'r eerste tandje is door *O* :X Snellerd. Het kostte wel schone kleertjes, want voor het eerst ook een echte explosie in d'r luier. Had ze nog nooit gehad :9
pi_102482439
BJ wat naar zeg!!! Je emoties gaan al zo met je aan de haal in het eerste jaar na je bevalling en dan ook nog allemaal onzekerheden erbij ;( :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102482805
We hebben vastgelegd op film dat onze kleine baby kan staan...
pi_102485040
Hahaha MP geweldig, zwengel zwengel op die beentjes! O+
pi_102485527
Geweldig! Wat een super snel meisje! O+ Even lekker aan de spijlen van de box likken :9
pi_102490968
BJ lekker uithuilen hoor!!

MP wat schattig O+

Een vraagje. Onze Eva vertikt het echt om in haar wiegje te gaan slapen. Toen de kraamhulp er was sliep ze na de voeding wel in de wieg en ook een enkele keer 's nachts, maar nu... drama, drama, drama. Als ze slaapt en je legt haar er voorzichtig in wordt ze toch wakker en zet ze het op een brullen, tot het hysterische aan toe. En dan pak je haar op en is het weer over!
Kruik er in of niet, het maakt allemaal niks uit. Een vastzittend boertje is het ook niet.
En geef ik haar liggend voeding in ons eigen bed kukelt ze in slaap en is er niks aan de hand. Ik snap het niet meer. Iemand nog tips/ideeen???
Ik vind het heel gezellig dat ze lekker bij ons wil slapen, maar zo kunnen wij zelf niet echt slapen...
Tralalalaaa
  woensdag 28 september 2011 @ 21:19:06 #142
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102491459
Wat lief mamapurk, dat gezwalk, geweldig :D

Nog even terugkomend op het "slaaphuiltje", Simon is vandaag alle keren zonder te huilen ingeslapen, zo fijn! O+
Oude (on)bekende.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:34:50 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102492143
TAP, hier heeft Seth dat ook gehad in het begin. Het leek hier echt de behoefte aan geborgenheid. Wij hebben toch aan die behoefte toegegeven, zon kleintje wil contact, en zijn ook eventjes aan jet inbakeren geweest. Maar in het begin wilde hij gewoon warmte en knusheid. Was ook meteen stil als ie dat had. Inmiddels slaapt ie prima in zijn eigen bed trouwens.

Zijn grote zus was precies hetzelfde verhaal.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102492177
Dank jullie voor de lieve reactie op wiebel Sarah!

Ze ligt nu op mijn arm te slapen want haar bedje wil ze weer eens niet. Hopelijk slaapt ze zo na de laatste fles wel lekker in haar eigenste bedje.

Lastig TAP maar ik dnk dat je meisje gewoon heel graag bij jullie ligt.. Ik heb geen tips verder helaas.
pi_102492269
Thanks Takkembah.... wanneer is inmiddels? Is dat 4 weken of 4 maanden bijvoorbeeld? En ging dat vanzelf?
En hoe sliepen jullie dan? Lag Seth dan verhoogd oid? Hier ligt Eva gewoon naast me, ik heb een breed bed dus het kan wel, alleen slaap ik gewoon niet goed, kan mn dekbed niet over me heen trekken en lig toch wat krampachtig.
Tralalalaaa
  woensdag 28 september 2011 @ 21:42:37 #146
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102492480
Met Alexa sliep ik fchtop half, dat was een hel. Met Seth sliep ik in de foetushouding en hij in mijn kommetje. Ik had de dekens over mijn benen en van bovenaf een kleine deken.
Alexa en Seth zijn lief
pi_102492723
De eerste week (vorige week dus, haha) sliep ik ook een soort van zittend (m'n hoofdeinde van mn bed kan omhoog), dat was echt vreselijk. Zere rug etc en helemaal niet slapen. Nu gewoon naast haar... och het is zo'n hummeltje, ik vind het ook wel schattig... Maar hoop toch dat ze binnen niet al te lange tijd gewoon in haar eigen bedje wil gaan slapen ;) Overdag wil ze namelijk ook niet daar slapen :P
Tralalalaaa
  woensdag 28 september 2011 @ 21:47:54 #148
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102492759
Crap telefoon.

Anyways, Seth en ik sliepen dus buik-tegen-buik, vaak ook na het voeden. Daar zijn mooie artikelen van ook ergens op bv.com. We zijn toen ook gaan inbakeren en hebben dat afgewisseld. En tja, l een gegeven moment op zijn buik gelegd overdag. Hij slaapt sinds dat hij een week of 12 is altijd in bed, soms overdag nog in de doek. Maar dat laatste is meer omdat ik dat heerlijk vind...... :D

Ach, over een jaar denk je ws.: wat ging die tijd toch snel ;)
Alexa en Seth zijn lief
pi_102492794
Kleintjes moeten leren in hun eigen bedje te slapen. Dat kan wel even duren. Dat is heftig van jouw knusse buik naar zo een grote 'kille' ruimte.
Is het een optie om de kinderwagenbak te gebruiken of is jullie wieg al 'geborgen/knus' genoeg?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 28 september 2011 @ 21:49:00 #150
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102492816
En misschien cosleeper? Kun je haar s nachts wat wegschuiven?
Alexa en Seth zijn lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')