TAP, ik ben echt fan van een cosleeper. Lekker verlengde van je bed,oftewl je kan er half bijliggen, makkelijk speen ploppen of pink erin stoppen. Of aanraken en zelf ook weer rustig in slaap vallen. Dat geeft enorm veel rust.
BJ, even een heel erg dikke kus en knuffel voor jou
Ik hoop dat het niet heel ernstig is met je mams maar ook je zus en je oma. En gewoon laten gaan en toelaten die waterlanders.
Als er iets met je mams is, is dat gewoon heel erg heftig en confronterend. Moeders hebben een status van onsterfelijkheid en als het dan niet goed gaat komt dat hard aan.
Mijn mams heeft borstkanker gehad met operaties, chemo en daarna ook nog bestraling. Dat was een zeer heftig jaar voor mij, want moeders worden niet ziek.
Dus meis, ik hoop dat het allemaal snel wat beter met gaan voor je naasten.
Maar ook met jou, want jij móet alles maar zien gebeuren, jij wil er graag voor iedereen zijn terwijl jij eigenlijk heel veel hulp zou kunnen gebruiken momenteel.
Probeer echt je rust te blijven pakken. Kan Evie misschien tijdelijk een dag extra naar de opvang?
Nou ja, ik denk aan je en als ik ergens mee kan helpen
Hier met Wiesje alles zeer flex, ik mag niet klagen. Oja, haar naveltje is alleen wat ontstoken, vrijdag even naar het inloopspreekuur strompelen met haar. Daarintegen gaat het met de dreumes erg slecht (oorproblemen) maar dat hoort niet in dit topic
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..