Ananas cocktailquote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, jij kan de naam van die ziekte niet eens meer onthouden.
Dit wordt een goed topic zo.quote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Als dat zo is. Echt bedankt Yvonne. Je moet het eens zeggen als ik iets voor je kan doen.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Je moet het eens zeggen als ik iets voor je kan doen.
Uit eigen ervaring weet ik dat alles wat niet zwart is op FOK! super eng is enzo. Brrrrrquote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet zo heel eng, bruinen daar moet je voor oppassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Gast, doe niet zo onnozel!quote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Nou, wat ik zei tegen Yvonne meen ik. Dat wou ik even laten weten. Niks om grappig over te doen.
Vraag hem zijn naam nog eens te posten, dan moet hij wel, vicieuze cirkel enzoquote:
Je hoeft niks terug te doen hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Nou, wat ik zei tegen Yvonne meen ik. Dat wou ik even laten weten. Niks om grappig over te doen.
Ja, dat zal niet meer gebeuren. Bah, wat ben ik een oen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef yvonne het volgende:
En zit die knul nou niet uit te dagen dat ie z'n naam zegt![]()
Niet meer verspreiden nou, ook niet in pm/dm, oké?
hihi jij bent van de serieuze onderwerpen hè hohohoquote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Welnee, da's gewoon rekkie.quote:
Ja, oké.quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoeft niks terug te doen hoor.
En laat je niet op je kop zitten
Al ben je een oen je krijgt toch eenquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, dat zal niet meer gebeuren. Bah, wat ben ik een oen.
Eigenlijk wel, maar dan alleen als je zo enorm dom bent geweest als TS.quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind het wel lief dat hij Yvonne zo bedankt. Zo hoort het.
Er zijn genoeg users die zulke uitspraken uberhaupt niet tegen moderators durven te maken.quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat de neuk is daar nu durven aan?
Dat zijn mietjes.quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die zulke uitspraken uberhaupt niet tegen moderators durven te maken.
Is toch cute!quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Marie30 het volgende:
Inderdaad! Ik wil hem ook graag aanraken!quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor ik was serieus! sowieso heatwave aanraken wie wil dat nou niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Marie30 het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |