Vraag hem zijn naam nog eens te posten, dan moet hij wel, vicieuze cirkel enzoquote:
Je hoeft niks terug te doen hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Nou, wat ik zei tegen Yvonne meen ik. Dat wou ik even laten weten. Niks om grappig over te doen.
Ja, dat zal niet meer gebeuren. Bah, wat ben ik een oen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef yvonne het volgende:
En zit die knul nou niet uit te dagen dat ie z'n naam zegt![]()
Niet meer verspreiden nou, ook niet in pm/dm, oké?
hihi jij bent van de serieuze onderwerpen hè hohohoquote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Nou, wat ik zei tegen Yvonne meen ik. Dat wou ik even laten weten. Niks om grappig over te doen.
Welnee, da's gewoon rekkie.quote:
Ja, oké.quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoeft niks terug te doen hoor.
En laat je niet op je kop zitten
Al ben je een oen je krijgt toch eenquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, dat zal niet meer gebeuren. Bah, wat ben ik een oen.
Eigenlijk wel, maar dan alleen als je zo enorm dom bent geweest als TS.quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind het wel lief dat hij Yvonne zo bedankt. Zo hoort het.
Er zijn genoeg users die zulke uitspraken uberhaupt niet tegen moderators durven te maken.quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat de neuk is daar nu durven aan?
Dat zijn mietjes.quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die zulke uitspraken uberhaupt niet tegen moderators durven te maken.
Is toch cute!quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Marie30 het volgende:
Inderdaad! Ik wil hem ook graag aanraken!quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor ik was serieus! sowieso heatwave aanraken wie wil dat nou niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Marie30 het volgende:
quote:
Newbies zoals jij moeten dat ook niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die zulke uitspraken uberhaupt niet tegen moderators durven te maken.
De gemiddelde midbie durft het ook niet hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Newbies zoals jij moeten dat ook niet doen.
Midbie.quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De gemiddelde midbie durft het ook niet hoor!
quote:
Midbies kotsen in modjes d'r schoenen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De gemiddelde midbie durft het ook niet hoor!
Ja omdat de moed daarvoor al in zn eigen schoenen is gezakt!quote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Midbies kotsen in modjes d'r schoenen.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Guttegutquote:
Zeg ikquote:
Typische newbie actiequote:Op zondag 25 september 2011 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
GuttegutAlsof ik verwijderde posts niet kan zien
bosbeetle!! Waar is Het Topic?!quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Midbie.Die had ik nog niet gehoord.
quote:
Marie!!! Hier!!!quote:
Binnenkort weer een Midbies/oldbies meet las ik?quote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ohja ?quote:Op maandag 26 september 2011 01:43 schreef PP. het volgende:
[..]
Binnenkort weer een Midbies/oldbies meet las ik?
HeatWave's ranzige FOK!meet op 29 oktoberquote:Op maandag 26 september 2011 01:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja ?
Ik heb trouwens niks meer vernomen van die zwolle meet, ik kon zelf niet want er was een rally in hellendoorn, maar ik heb ook de reeks niet meer in myat gezien.
Dat is mij iets te dicht bij 1 november.quote:Op maandag 26 september 2011 01:48 schreef PP. het volgende:
[..]
HeatWave's ranzige FOK!meet op 29 oktober
Als een bedrijf op grond van wat ze op fok vinden jou niet aannemen, kan geen serieus bedrijf zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Een tijdje geleden heb ik onder een andere account mijn naam per ongeluk bekendgemaakt. Nu heb ik mijzelf net even opgezocht met google.nl.
En ben tot de conclusie gekomen dat als ik later ga solliciteren ik heel moeilijk een baan kan krijgen omdat werkgevers mij kunnen opzoeken op het internet.
Nu ben ik ten einde raad en weet niet meer hoe ik mijn naam moet verwijderen uit deze topics. Ik ben ervan op de hoogte dat ik dat zelf niet kan. Tevens ben ik gequote en heb deze fokkers een PM gestuurd of ze mijn naam wouden verwijderen. Deze konden helaas de posts niet meer wijzigen na een tijdje.
Wie weet hoe ik dit moet oplossen? Kan ik het uberhaupt oplossen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |