Hoeze een domme vraag? Het gaat om mijn naam die ik heb bekendgemaakt. Tuurlijk zit ik daarom in het geniep.quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kap eens met je domme vragen mattie.
nee hoor ik was serieus! sowieso heatwave aanraken wie wil dat nou niet!quote:
Ja, je hebt gelijk dat ik rustig moet doen. Helaas maak ik mij wel druk.quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Man, doe eens rustig ofzo. Behandel het als een brief, geef het een week reactietijd...
Ik ben nu aan het kijken of ik jouw verzonden email in mijn mailbox vind... wat is jouw volledige naam alweer? Zoekt wat makkelijker.quote:Op zondag 25 september 2011 23:08 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ik heb een e-mail gestuurd naar forum.fok.nl en een van de moderators. En nu maar afwachten. Iemand enige idee wanneer ik antwoord terug kan verwachten?
Welke naam was dat? Zal eens kijken of ik hem nog terugvind...quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Hoeze een domme vraag? Het gaat om mijn naam die ik heb bekendgemaakt. Tuurlijk zit ik daarom in het geniep.
Je hoeft je er echt niet druk over te maken, echt een grote kans dat het aangepast wordt. Met domme vraag bedoel ik dat je eigenlijk al meerdere keren dezelfde vraag stelt alleen dan op een andere manier.quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Hoeze een domme vraag? Het gaat om mijn naam die ik heb bekendgemaakt. Tuurlijk zit ik daarom in het geniep.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken of ik jouw verzonden email in mijn mailbox vind... wat is jouw volledige naam alweer? Zoekt wat makkelijker.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Welke naam was dat? Zal eens kijken of ik hem nog terugvind...
Het is al opgelost hoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk dat ik rustig moet doen. Helaas maak ik mij wel druk.
Nee, ik maak mijn naam niet bekend op dit forum. Een keer maar niet meer. Ik wacht het antwoord op mijn e-mail af. Ook al zal dat moeilijk gaan. Gezien het feit dat ik mij echt druk maak.quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken of ik jouw verzonden email in mijn mailbox vind... wat is jouw volledige naam alweer? Zoekt wat makkelijker.
Ik, weet je hoe eng blauwen zijn?quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor ik was serieus! sowieso heatwave aanraken wie wil dat nou niet!
Niet zo heel eng, bruinen daar moet je voor oppassen.quote:
Als dat zo is. Echt bedankt Yvonne. Je moet het eens zeggen als ik iets voor je kan doen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is al opgelost hoor
Niet zo in paniek raken, persoonsgegevens verwijderen we altijd
Vr gr
Yvonne
Ze houdt van likken.quote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Als dat zo is. Echt bedankt Yvonne. Je moet het eens zeggen als ik iets voor je kan doen.
Ananas cocktailquote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, jij kan de naam van die ziekte niet eens meer onthouden.
Dit wordt een goed topic zo.quote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Als dat zo is. Echt bedankt Yvonne. Je moet het eens zeggen als ik iets voor je kan doen.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Je moet het eens zeggen als ik iets voor je kan doen.
Uit eigen ervaring weet ik dat alles wat niet zwart is op FOK! super eng is enzo. Brrrrrquote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet zo heel eng, bruinen daar moet je voor oppassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Gast, doe niet zo onnozel!quote:Op zondag 25 september 2011 23:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Nou, wat ik zei tegen Yvonne meen ik. Dat wou ik even laten weten. Niks om grappig over te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |