quote:
Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:Een tijdje geleden heb ik onder een andere account mijn naam per ongeluk bekendgemaakt. Nu heb ik mijzelf net even opgezocht met google.nl.
En ben tot de conclusie gekomen dat als ik later ga solliciteren ik heel moeilijk een baan kan krijgen omdat werkgevers mij kunnen opzoeken op het internet.
Nu ben ik ten einde raad en weet niet meer hoe ik mijn naam moet verwijderen uit deze topics. Ik ben ervan op de hoogte dat ik dat zelf niet kan. Tevens ben ik gequote en heb deze fokkers een PM gestuurd of ze mijn naam wouden verwijderen. Deze konden helaas de posts niet meer wijzigen na een tijdje.
Wie weet hoe ik dit moet oplossen? Kan ik het uberhaupt oplossen?
Als een bedrijf op grond van wat ze op fok vinden jou niet aannemen, kan geen serieus bedrijf zijn.
Er bestaat ook nog zoiets als werk en privé. Op je werk voer je je functie uit en wat je in je vrije tijd doet (op fok zitten) dat gaat het bedrijf geen zak aan.
Tenzij je natuurlijk de meest wilde/radicale/politiek incorrecte uitspraken hebt gemaakt.. We hebben dan nu wel een rechtse regering maar Nederland wordt nog altijd geteisterd met linkse managers met zo'n mentaliteit van
"Ok jongens! We gaan lekker moderne anglicisme gebruiken! We moeten onze targets halen! Maar als je hebt gestemd op de PVV, VVD of elk ander politieke rechtse partij, dan ben je een racist en een xenofoob" (ja, zo krom is de mentaliteit van die linkse stakkers)