Dat doet hij ook altijd in mijn oor.quote:
jij hebt seks met alberto!quote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doet hij ook altijd in mijn oor.
Ganz Toll!quote:
door Fransen nog wel!quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Nou ja, het zal je maar gebeuren, dat je op vakantie bent en je villa wordt in de fik gestoken...
je favoriete afwerkplek?quote:
oud nieuwsquote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef Autodrop het volgende:
http://redonsvanalbertostegeman.nl/
Wut?
quote:Van Apeldoorn:
Reisorganisaties- en medewerkers worden door Stegeman neergezet als een stel domme ezels, dat beeld is belachelijk. We hebben het over een zeer professionele branche die jaarlijks voor miljoenen gasten een perfecte vakantie verzorgd. Hij mag van ons best twee mensen helpen die een slechte kamer hebben getroffen, maar overdreven en vaak onnodig de betrokken reisorganisatie te kijk zetten gaat mij te ver.
Flauwe kul, je moet geen rotzooi aan biedenquote:
Zijn terroristen ik voel het gewoon. Dit is een oefeningquote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Zware explosieven... je verwacht het niet.
Moet je zoeken bij de A van ANUSBEFFEN!quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Moet je zoeken bij de A van ANUSBEFFEN!
JE MOET ZOEKEN BIJ DE C. VAN Cameraman schoppenquote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
xdxdquote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef DinkMonkey het volgende:
Wat denk jezelf xdd. Wat moet ik doen met lippen? Likken xd. btw i kkan niet wachten wanneer die vrouw de cameraman schopt.
Anusbeffen - Likken van de anus. Zie ook de R van Rimmen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ah weer iets nieuws om leuke berichtjes op te posten.quote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef donald_dick het volgende:
http://redonsvanalbertostegeman.nl/reageren/
ff op reageren!
vervuil het internet, kom op voor alberto!@quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Ah weer iets nieuws om leuke berichtjes op te posten.
Gewoon elke week iets vol spammenquote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Jammerlijk geen plaatjes en foto'squote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met die extreme berichten van vorige weekquote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Verwijderd en iedereen heeft volgens mij een IP ban op het afbeeldingen uploaden gedeeltequote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met die extreme berichten van vorige week
old news, foto's hebben een foutquote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=23674
foto's verwijderd
Behalve ik omdat ik tor gebruiktequote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Verwijderd en iedereen heeft volgens mij een IP ban op het afbeeldingen uploaden gedeelte
Hoe doe je dat dan met een soort van proxy of zoquote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Behalve ik omdat ik tor gebruikte
LLORET DE MARquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
LEUGENAREN. DAT DIT KAN IN .........
quote:Als je meent mensen te moeten schoppen en zo asociaal te reageren en ook nog een website als deze opstart om sympathie te kweken dan ben je diep en diep triest.
Wat mij betreft heeft alberto groot gelijk wat een reis organisatie, echt niets waard.
vast weer een vaderrrrrrrrr die advocaatje isquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kakkers zeglangharig tuig.
en dan hun de schuld gevenquote:Op zondag 25 september 2011 22:26 schreef Autodrop het volgende:
Gewoon dat kantoor in de fik steken dan
Goed zo!quote:Op zondag 25 september 2011 22:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
Villamar heeft echt geen klanten meer.
Dit meisje was vorige week ook al. Toen haalde ze opeens iemand tevoorschijn uit een kamertje.quote:
Blijkbaar welquote:Op zondag 25 september 2011 22:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
Villamar heeft echt geen klanten meer.
whutquote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er kwamen 2 vliegtuigen voorbij?
Is hip, zwembroek met overhemd.quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze dragen standaard zwembroeken die gasten
was dat niet de confrontatie van 20 laptops die lege dozen bleven?quote:
jij zwemt in een rode spijkerbroek?quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze dragen standaard zwembroeken die gasten
quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef WcPot het volgende:
hopelijk staat die camping ook op campingmening.nl
Dit.quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot de volgende keer maar weer mensen. Het was weer gezellig vanavond
quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot de volgende keer maar weer mensen. Het was weer gezellig vanavond
Slacht ze allemaal af!quote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Was weer gezellig mensen! Ik ga ff Gears of War 3 afmaken en me bedje in.
nog niet eens uitgespeeldquote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Was weer gezellig mensen! Ik ga ff Gears of War 3 afmaken en me bedje in.
anders is er nog altijd www.vakantiereiswijzer.nlquote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef WcPot het volgende:
hopelijk staat die camping ook op campingmening.nl
kort kapsels en agentes zijn altijd -1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |