Ja, dat wel! Mijn eerste naamtopic!!quote:
Slaap lekker!!quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef Allrounder het volgende:
Ik duik m'n nest maar eens in. Tot later!
manke schijtlijster!quote:
Pfff... Nouja zeg!! Bij jou rollen de beledigingen vandaag ook gemakkelijk de bek uit!!quote:
Nee, gaat nog heel lang duren. Das het vermoeden tenminste, ik ga nu van week tot week kijken. Net al mijn werkafspraken van komende week afgezegdquote:
ik loopt hier verdomme net een heel verhaal te posten, submit de hele teringzooi, en vervolgens is alles wegquote:Op zondag 25 september 2011 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En de stilte was oorverdovend... Haters
The Smiths is wat mij betreft de band van de 80s, envandaag tijdens de zwemles van onze oudste zat op de tribune iets te lezen van iemand die voor mij zat waar in hoofdletter MR JOHNNY MARR boven stond. Dus dat had gelijk mijn aandachtquote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef minthy het volgende:
Zonde!!
En ik geloof je direct, moet even Googlen om te weten wie het is...
Edit: The Smiths is wat voor mijn tijd, al heb ik wel eens van de band gehoord![]()
Ik ben van 1976, van de 80's heb ik alleen het laatste stukje met wat meer interesse voor muziek meegemaakt. M'n ouders draaiden veel 60's, daarmee ben ik haast bekender dan de 80'squote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
The Smiths is wat mij betreft de band van de 80s, envandaag tijdens de zwemles van onze oudste zat op de tribune iets te lezen van iemand die voor mij zat waar in hoofdletter MR JOHNNY MARR boven stond. Dus dat had gelijk mijn aandacht
ben van 74, en mijn moeder draaide alles van de jaren 50 tot het hedenquote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben van 1976, van de 80's heb ik alleen het laatste stukje met wat meer interesse voor muziek meegemaakt. M'n ouders draaiden veel 60's, daarmee ben ik haast bekender dan de 80's
Topicopenvrees, ga morgen in behandeling... Net als voor drempelvreesquote:
Klopt, is erg handig nu! Af en toe heb ik nog een 60's-avondje, heerlijkquote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben van 74, en mijn moeder draaide alles van de jaren 50 tot het hedenLuister nu ouwe muziek, dat is het mooie nu, je kan zo makkelijk muziek van vroeger terug luisteren
quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Godver, wakker worden en meteen Miranda horen is dé horror.
Radio stond nog aan.
Je bent wel wakkerquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Godver, wakker worden en meteen Miranda horen is dé horror.
Radio stond nog aan.
ontdekkingkje van Frank. Ik denk dat deze artiest wel eens kan gaan doorbreken....hitpotentie heeft het zeker!twitter:FrankDane twitterde op maandag 26-09-2011 om 01:27:51Deze gast is echt super hot in Parijs: reageer retweet
Lijkt me heerlijk met dit weerquote:Op maandag 26 september 2011 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal zo Plage wel weer ingestart worden
twitter:eijkb twitterde op maandag 26-09-2011 om 11:28:12Mag ik ook SMS-en waarom ik per definitie níet naar Coldplay wil? #3fm reageer retweet
quote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:eijkb twitterde op maandag 26-09-2011 om 11:28:12Mag ik ook SMS-en waarom ik per definitie nÃet naar Coldplay wil? #3fm reageer retweet
Het is ook gewoon zomer buiten. Balen natuurlijk, want de zomervakantie is alweer voorbij. Oh en Plage is eigenlijk wel erg dood gedraaid.quote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk met dit weer
Weekje vrij nemen zit er helaas niet in deze week maar wel de optie om veel thuis te werken. Het is best uit te houden zo in het zonnetje op mijn balkon, nu alleen nog Plage op de radio om het helemaal ideaal te makenquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zomer buiten. Balen natuurlijk, want de zomervakantie is alweer voorbij. Oh en Plage is eigenlijk wel erg dood gedraaid.
Summerjam ook goed?quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weekje vrij nemen zit er helaas niet in deze week maar wel de optie om veel thuis te werken. Het is best uit te houden zo in het zonnetje op mijn balkon, nu alleen nog Plage op de radio om het helemaal ideaal te maken
Erg mooi en vernieuwd vind ik, zal wel zo'n love it or hate it gevalletje zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus dát was Lana del Rey. Al paar keer tegengekomen, maar niet één keer beluisterd. Toch maar eens wel gaan doen dan.
Tsja, school/werk hèquote:
Saai hoor!!quote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, school/werk hèEn maandag is een flutdag, moesten ze verbieden
Inderdaad. Weekend weer voorbij. Weer op gang moeten komen. Dingen plannen en doen. Ach, was 't maar vast vrijdagquote:Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Saai hoor!!![]()
En maandag is inderdaad een stomme dag
Mwoah, voor mij lijken nu alle dagen op elkaar. Klein wereldje, niet veel afleiding.quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inderdaad. Weekend weer voorbij. Weer op gang moeten komen. Dingen plannen en doen. Ach, was 't maar vast vrijdag
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 26-09-2011 om 16:11:33Na het succes van #fortboyard (vanavond weer op ned.3) nu ook: 'Fort Bejaard'! http://t.co/V4q41dlJ reageer retweet
Het kan zijn dat ik me de originele serie leuker herinner dan het was, maar ik vind er geen ruk aan met Ekdom en die BN-ers.quote:Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 26-09-2011 om 16:11:33Na het succes van #fortboyard (vanavond weer op ned.3) nu ook: 'Fort Bejaard'! http://t.co/V4q41dlJ reageer retweet
Ik heb nog niet de behoefte gehad om het te gaan kijken. Gok dat het ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me de originele serie leuker herinner dan het was, maar ik vind er geen ruk aan met Ekdom en die BN-ers.
Ik heb een oude aflevering gevonden en ik vind het nogal langdradig.quote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me de originele serie leuker herinner dan het was, maar ik vind er geen ruk aan met Ekdom en die BN-ers.
Yiiihaaaa!!quote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nu gaat het los hoor, ik ben weer thuis
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 26-09-2011 om 09:56:04@JorgenRaymann Leuk dat je binnenkort bij het #3fm / NTR programma #ekstraweekend te gast bent. Tot snel in de studio:) reageer retweet
quote:Op maandag 26 september 2011 17:16 schreef gerbenp het volgende:
Ah, Jorgen Raymann binnenkort in Ekstra Weekend.twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 26-09-2011 om 09:56:04@JorgenRaymann Leuk dat je binnenkort bij het #3fm / NTR programma #ekstraweekend te gast bent. Tot snel in de studio:) reageer retweet
haters gonna hatequote:Op maandag 26 september 2011 17:16 schreef gerbenp het volgende:
Ah, Jorgen Raymann binnenkort in Ekstra Weekend.twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 26-09-2011 om 09:56:04@JorgenRaymann Leuk dat je binnenkort bij het #3fm / NTR programma #ekstraweekend te gast bent. Tot snel in de studio:) reageer retweet
leuk!quote:Op maandag 26 september 2011 17:16 schreef gerbenp het volgende:
Leuk!!quote:Op maandag 26 september 2011 17:16 schreef gerbenp het volgende:
Zeg dat!quote:Op maandag 26 september 2011 18:50 schreef Evertjan het volgende:
Hallo mensen de kop is er weer vanaf
Donders, wat geil!quote:
Ik moet 'em naar beneden drukken.quote:
Zonde...quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet 'em naar beneden drukken.
Het alternatief is fappen tot de vellen erbij hangen.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet 'em naar beneden drukken.
Ja, moet je het hoogtepunt maar niet zo lang uitstellenquote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het alternatief is fappen tot de vellen erbij hangen.
Dit is een after-foto...quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als dat mijn dochter was geweest had ik haar al lang plastische chirurgie cadeau gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |