quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Godver, wakker worden en meteen Miranda horen is dé horror.
Radio stond nog aan.
Je bent wel wakkerquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Godver, wakker worden en meteen Miranda horen is dé horror.
Radio stond nog aan.
ontdekkingkje van Frank. Ik denk dat deze artiest wel eens kan gaan doorbreken....hitpotentie heeft het zeker!twitter:FrankDane twitterde op maandag 26-09-2011 om 01:27:51Deze gast is echt super hot in Parijs: reageer retweet
Lijkt me heerlijk met dit weerquote:Op maandag 26 september 2011 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal zo Plage wel weer ingestart worden
twitter:eijkb twitterde op maandag 26-09-2011 om 11:28:12Mag ik ook SMS-en waarom ik per definitie níet naar Coldplay wil? #3fm reageer retweet
quote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:eijkb twitterde op maandag 26-09-2011 om 11:28:12Mag ik ook SMS-en waarom ik per definitie nÃet naar Coldplay wil? #3fm reageer retweet
Het is ook gewoon zomer buiten. Balen natuurlijk, want de zomervakantie is alweer voorbij. Oh en Plage is eigenlijk wel erg dood gedraaid.quote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk met dit weer
Weekje vrij nemen zit er helaas niet in deze week maar wel de optie om veel thuis te werken. Het is best uit te houden zo in het zonnetje op mijn balkon, nu alleen nog Plage op de radio om het helemaal ideaal te makenquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zomer buiten. Balen natuurlijk, want de zomervakantie is alweer voorbij. Oh en Plage is eigenlijk wel erg dood gedraaid.
Summerjam ook goed?quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weekje vrij nemen zit er helaas niet in deze week maar wel de optie om veel thuis te werken. Het is best uit te houden zo in het zonnetje op mijn balkon, nu alleen nog Plage op de radio om het helemaal ideaal te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |