Erg mooi en vernieuwd vind ik, zal wel zo'n love it or hate it gevalletje zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus dát was Lana del Rey. Al paar keer tegengekomen, maar niet één keer beluisterd. Toch maar eens wel gaan doen dan.
Tsja, school/werk hèquote:
Saai hoor!!quote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, school/werk hèEn maandag is een flutdag, moesten ze verbieden
Inderdaad. Weekend weer voorbij. Weer op gang moeten komen. Dingen plannen en doen. Ach, was 't maar vast vrijdagquote:Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Saai hoor!!![]()
En maandag is inderdaad een stomme dag
Mwoah, voor mij lijken nu alle dagen op elkaar. Klein wereldje, niet veel afleiding.quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inderdaad. Weekend weer voorbij. Weer op gang moeten komen. Dingen plannen en doen. Ach, was 't maar vast vrijdag
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 26-09-2011 om 16:11:33Na het succes van #fortboyard (vanavond weer op ned.3) nu ook: 'Fort Bejaard'! http://t.co/V4q41dlJ reageer retweet
Het kan zijn dat ik me de originele serie leuker herinner dan het was, maar ik vind er geen ruk aan met Ekdom en die BN-ers.quote:Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 26-09-2011 om 16:11:33Na het succes van #fortboyard (vanavond weer op ned.3) nu ook: 'Fort Bejaard'! http://t.co/V4q41dlJ reageer retweet
Ik heb nog niet de behoefte gehad om het te gaan kijken. Gok dat het ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me de originele serie leuker herinner dan het was, maar ik vind er geen ruk aan met Ekdom en die BN-ers.
Ik heb een oude aflevering gevonden en ik vind het nogal langdradig.quote:Op maandag 26 september 2011 16:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me de originele serie leuker herinner dan het was, maar ik vind er geen ruk aan met Ekdom en die BN-ers.
Yiiihaaaa!!quote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nu gaat het los hoor, ik ben weer thuis
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 26-09-2011 om 09:56:04@JorgenRaymann Leuk dat je binnenkort bij het #3fm / NTR programma #ekstraweekend te gast bent. Tot snel in de studio:) reageer retweet
quote:Op maandag 26 september 2011 17:16 schreef gerbenp het volgende:
Ah, Jorgen Raymann binnenkort in Ekstra Weekend.twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 26-09-2011 om 09:56:04@JorgenRaymann Leuk dat je binnenkort bij het #3fm / NTR programma #ekstraweekend te gast bent. Tot snel in de studio:) reageer retweet
haters gonna hatequote:Op maandag 26 september 2011 17:16 schreef gerbenp het volgende:
Ah, Jorgen Raymann binnenkort in Ekstra Weekend.twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 26-09-2011 om 09:56:04@JorgenRaymann Leuk dat je binnenkort bij het #3fm / NTR programma #ekstraweekend te gast bent. Tot snel in de studio:) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |