Iedereen gaat daar gewoon aan de max zitten volgens mij. Als je vanaf nu 5 kinderen mag hebben maken ze er 5. Mogen het er 10 zijn, dan baren ze er 10.quote:Op zondag 25 september 2011 17:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je HOEFT niet per se 2 kinderen, je kan toch ook minder of helemaal geen kinderen.
Lekker dan.quote:Op zondag 25 september 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, alles is in het Chinees, zelfs in Beijing, alleen in Hong Kong staat er engels bij. Af en toe is dat best kut
quote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Middag!
Gaat goed hier. Gesprekken met enig niveau.
SV.quote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag!
Hoe gaat het hier?
Ik dacht dat daar de cultuur was om zoveel mogelijk kinderen te verwekken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je HOEFT niet per se 2 kinderen, je kan toch ook minder of helemaal geen kinderen.
Zozoquote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Middag!
Gaat goed hier. Gesprekken met enig niveau.
quote:
Rezaniaquote:Op zondag 25 september 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
SV.![]()
We hebben gesprekken op niveau, dus gaat wel lekker.
[..]
Ik dacht dat daar de cultuur was om zoveel mogelijk kinderen te verwekken.
ik moest lachenquote:
En niemand kan Engelsquote:
Ja, best wel.quote:
Maar je gaat toch ook niet met het ov als je daar als toerist bent.quote:Op zondag 25 september 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, alles is in het Chinees, zelfs in Beijing, alleen in Hong Kong staat er engels bij. Af en toe is dat best kut
Pff, dan sta je daar ook niet helemaal relaxed. In een land aan de andere kant van de wereld, allemaal van die vage tekens, mensen die geen Engels kunnen. Wel een tof avontuur hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En niemand kan EngelsAf en toe hadden we iemand van het hotel die dan toevallig een beetje engels kan en die gevraagd oftie het op een briefje wilden schrijven
Hoe wil je dan reizen?quote:Op zondag 25 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, best wel.
[..]
Maar je gaat toch ook niet met het ov als je daar als toerist bent.
En dan klagen dat de trein in Nederland tijdens de spits druk is.
Dat moet je toch een keer meemaken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, best wel.
[..]
En dan klagen dat de trein tijdens de spits in Nederland druk is.
Niet met het ov? Dat is het snelste en beste manier van reizen daar. En het kost sowieso bakken met geld om elke keer met het vliegtuig te gaanquote:Op zondag 25 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, best wel.
[..]
En dan klagen dat de trein tijdens de spits in Nederland druk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |