quote:Op zondag 25 september 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie het al voor mij:
Tsjoban loopt net jungle in. Tsjoban aan het fokken op mobiel. Tsjoban loopt 100 m jungle in. Mobiel raakt bereik kwijt. Tsjoban in paniek want druk met FOK!ken dus geen idee hoe ze gelopen heeft. r.i.p. Tsjoban
Ik ben daar met iemand, met een electrische scooter door de stad gaan crossen, was echt vetquote:Op zondag 25 september 2011 17:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je wordt dan sowieso kapotgereden, het verkeer is daar zo anders. Daar kan je niet eventjes rustig in de stad fietsen. Geloof mij maar. Beter lopen en met taxi of OV gaan. Niet zelf gaan kloten met vervoer.
quote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef coban het volgende:
Ik wil in mijn eentje de jungle doortrekken like a boss.
Wat neem ik mee:
- ipod
- mobiel met internet
Of gewoon die bazen van Top Gear nadoen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gwn door bomen en dieren heen
Wat?quote:Op zondag 25 september 2011 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, nu zijn we 2 watten op een stokje, een wattenstokje
Nou, geloof me. Je moet sowieso de trein pakken. In de trein zelf heb je ook slaapplekken en eerste en tweede klas. Het is niet luxe ofzo, maar 1 avondje is wel te trekken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik noem gewoon een paar populaire bestemmingen.Je kan ze natuurlijk ook over 3 reizen spreiden.
Dat in Jordanië heb ik gezien bij 3opreis. Dat zag er wel baas uit hoor! Party in de woestijn met heel veel toffe mensen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb wel nog wat plannen, waar ik ooit heen wil.
• Brazilië, voor het weer, de sfeer en de dames.
• Nieuw-Zeeland, als echte reis. Backpacken.
• India (streek Goa om precies te zijn) voor de spirituele kant.
• Jordanië, daar heb je van die toffe grotten en zo'n hard feest, ben ff de naam kwijt.
• Berlijn, nog nooit geweest. Lijkt me een superleuke stad. Aparte mensen en goed eten.
• Noorwegen of IJsland oid in de Winter. Dat lijkt me ook supertof.
Afgelopen vakantie tijdens een roadtrip Berlijn erbij gepakt, best een bazenstad inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2011 17:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb wel nog wat plannen, waar ik ooit heen wil.
• Brazilië, voor het weer, de sfeer en de dames.
• Nieuw-Zeeland, als echte reis. Backpacken.
• India (streek Goa om precies te zijn) voor de spirituele kant.
• Jordanië, daar heb je van die toffe grotten en zo'n hard feest, ben ff de naam kwijt.
• Berlijn, nog nooit geweest. Lijkt me een superleuke stad. Aparte mensen en goed eten.
• Noorwegen of IJsland oid in de Winter. Dat lijkt me ook supertof.
Ja, maar dan is het niet meer echt ov hè? Ik zag echt ov voor me, van die treinen die mensen gebruiken om naar hun werk te gaan.quote:Op zondag 25 september 2011 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, geloof me. Je moet sowieso de trein pakken. In de trein zelf heb je ook slaapplekken en eerste en tweede klas. Het is niet luxe ofzo, maar 1 avondje is wel te trekken.
Ja, hij zou nog een verhaal vertellen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
SV zegt gedag en daarna niks meer? Gezellig hoor.
Nee, dat zijn echt nachttreinen inderdaad. Maar die 'OV-treinen' heb ik nooit gepakt. Ik pakte alleen de trein als ik van stad naar stad wilde en de rest daar is of met de taxi of metro/bus.quote:Op zondag 25 september 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het niet meer echt ov hè? Ik zag echt ov voor me, van die treinen die mensen gebruiken om naar hun werk te gaan.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2011 17:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, hij zou nog een verhaal vertellen.
quote:
Nou ik was aan het stappen met een paar vrienden van me, krijg ik opeens een Whatsapp bericht van een oude vriend van me die ik nog ken van de middelbare school maar al een jaar of 4 niet meer gezien heb en nauwelijks nog contact mee heb, maar blijkbaar had hij mijn nummer nogquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie het al voor mij:
Tsjoban loopt net jungle in. Tsjoban aan het fokken op mobiel. Tsjoban loopt 100 m jungle in. Mobiel raakt bereik kwijt. Tsjoban in paniek want druk met FOK!ken dus geen idee hoe ze gelopen heeft. r.i.p. Tsjoban
Edit:
Of Tsjoban gaat survivallen en over 10 jaar verwilderde Tsjoban op FOK!
Hehehe nicequote:Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Nou ik was aan het stappen met een paar vrienden van me, krijg ik opeens een Whatsapp bericht van een oude vriend van me die ik nog ken van de middelbare school maar al een jaar of 4 niet meer gezien heb en nauwelijks nog contact mee heb, maar blijkbaar had hij mijn nummer nog
Hij was aan het stappen hier in Hilversum en mijn zusje was daar ook in dezelfde tent als waar hij zat, maar hij wilde iets aan haar vragen ofso maar was haar kwijt, en toen stuurde hij mij zo van of ik haar nummer kon geven.
Wij waren ergens anders in 't land aan het stappen en we vonden het wel leuk om een geintje uit te halen en we begonnen al aardig dronken te worden, dus toen gaf ik het nummer van 1 van die vrienden van me en die kreeg dus de heletijd smsjes van die gozer (die dus dacht dat hij mijn zusje was) hij ging ook echt typen zoals mijn zusje typt. En die gast stuurde dingen zoals dat hij met haar naar bed wilde enzo, wij helemaal in een deuk liggen
Op een gegeven moment hebben we wel de waarheid verteld en hij kon er gelukkig zelf ook wel om lachen![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Nou ik was aan het stappen met een paar vrienden van me, krijg ik opeens een Whatsapp bericht van een oude vriend van me die ik nog ken van de middelbare school maar al een jaar of 4 niet meer gezien heb en nauwelijks nog contact mee heb, maar blijkbaar had hij mijn nummer nog
Hij was aan het stappen hier in Hilversum en mijn zusje was daar ook in dezelfde tent als waar hij zat, maar hij wilde iets aan haar vragen ofso maar was haar kwijt, en toen stuurde hij mij zo van of ik haar nummer kon geven.
Wij waren ergens anders in 't land aan het stappen en we vonden het wel leuk om een geintje uit te halen en we begonnen al aardig dronken te worden, dus toen gaf ik het nummer van 1 van die vrienden van me en die kreeg dus de heletijd smsjes van die gozer (die dus dacht dat hij mijn zusje was) hij ging ook echt typen zoals mijn zusje typt. En die gast stuurde dingen zoals dat hij met haar naar bed wilde enzo, wij helemaal in een deuk liggen
Op een gegeven moment hebben we wel de waarheid verteld en hij kon er gelukkig zelf ook wel om lachen![]()
Sowieso dat jij holbewoner wordtquote:Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
[..]omg hahahah
Ik ben een tsjoban, een herder. Ik zal mij er thuisvoelen. Hb altijd wel iets van holbewoner zijn in me gehad.
De navigatie van mijn iphone zal mij nooit in de steek laten
Toffe oude vriend wel, als hij er ook om kan lachenquote:Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Ik zal op je verhalen wachten en er naar smachtenquote:Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
[..]omg hahahah
Ik ben een tsjoban, een herder. Ik zal mij er thuisvoelen. Hb altijd wel iets van holbewoner zijn in me gehad.
Jij weet geloof ik nog niet eens hoe je water moet koken, laat staan overleven in de jungle.quote:Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
[..]omg hahahah
Hahahhaha naaais.quote:Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
wat is waterquote:Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij weet geloof ik nog niet eens hoe je water moet koken, laat staan overleven in de jungle.
Jawel. Het blijkt dat als je je hele leven lang gilt dat je genoeg warmte produceert om een glaasje water op te warmenquote:Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij weet geloof ik nog niet eens hoe je water moet koken, laat staan overleven in de jungle.
Daar ben je nu dus al te laat mee.quote:Op zondag 25 september 2011 17:29 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel. Het blijkt dat als je je hele leven lang gilt dat je genoeg warmte produceert om een glaasje water op te warmen
Daar heb je waarschijnlijk niet eens je hele leven voor nodig.quote:Op zondag 25 september 2011 17:29 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel. Het blijkt dat als je je hele leven lang gilt dat je genoeg warmte produceert om een glaasje water op te warmen
nee man wel mijn grapjurkquote:Op zondag 25 september 2011 17:31 schreef TWP het volgende:
Fries heeft een lollige broek aan vandaag.
FOTOSOFOTOSTOFOTSOFOTFOTOSOFOTOFOTOFOTOFOTSOFOTSOquote:Op zondag 25 september 2011 17:32 schreef aight1 het volgende:
ER ZIT EEN GAT IN MIJN TRAININGSBROEK NU IS EEN DEEL VAN MIJN ONTBLOTE BOVENBEEN ZICHTBAAR
erg perversquote:Op zondag 25 september 2011 17:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
FOTOSOFOTOSTOFOTSOFOTFOTOSOFOTOFOTOFOTOFOTSOFOTSO
Ha hallo.quote:Op zondag 25 september 2011 17:33 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi,
Ik heb me toch een partij koppijn, niet leuk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |