Ligt eraan wat je wilt hequote:Op zondag 25 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
Maar is het dan ook niet een beter idee om een georganiseerde reis te boeken als je naar China gaat, in plaats van er zelf op uit te trekken?
Als er iets kut is, zijn het georganiseerde reizen. Djoser Reizenquote:Op zondag 25 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
Maar is het dan ook niet een beter idee om een georganiseerde reis te boeken als je naar China gaat, in plaats van er zelf op uit te trekken?
Nou, ik denk dat je best wel een reis kan boeken naar Hong Kong, de Grote Muur en de Verboden stad. Dat moet toch wel te doen zijn?quote:
Die Djoser reizen zijn nog sterves duur ook volgens mij. Wel eens mee gegaan?quote:Op zondag 25 september 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als er iets kut is, zijn het georganiseerde reizen. Djoser ReizenHoe tof ze er ook uit zien.
Alles met een sneltreinvaart zien, niet even de mogelijkheid om er zelf op uit te trekken, nee dank je.
Je wordt dan sowieso kapotgereden, het verkeer is daar zo anders. Daar kan je niet eventjes rustig in de stad fietsen. Geloof mij maar. Beter lopen en met taxi of OV gaan. Niet zelf gaan kloten met vervoer.quote:
Vertel.quote:Op zondag 25 september 2011 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb me toch een bazenactie uitgehaald vannacht![]()
Vertel vertel.quote:Op zondag 25 september 2011 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb me toch een bazenactie uitgehaald vannacht![]()
Ik ben met Interpid gegaan, maar wij kregen veel meer vrijheid. Af en toe een vrije dag er tussendoor, beetje je eigen weg door de stad.quote:Op zondag 25 september 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als er iets kut is, zijn het georganiseerde reizen. Djoser ReizenHoe tof ze er ook uit zien.
Alles met een sneltreinvaart zien, niet even de mogelijkheid om er zelf op uit te trekken, nee dank je.
IS TOCH OOK ZO!??!?!?!!quote:Op zondag 25 september 2011 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja want anders werden de meisjes vermoord omdat jongen beter was ofzo
Ik ben maar een watjequote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT KOM JIJ NOU WEER STOER PRATEN.
Geen zakmes? Nou iedereen, zeg maar gedag tegen coban, haar zien we nooit meer terug.quote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef coban het volgende:
Ik wil in mijn eentje de jungle doortrekken like a boss.
Wat neem ik mee:
- ipod
- mobiel met internet
Dus naar Hong Kong en Beijing? En dan? Dan heb je een kleine week gevuld als je met het vliegtuig gaat.quote:Op zondag 25 september 2011 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je best wel een reis kan boeken naar Hong Kong, de Grote Muur en de Verboden stad. Dat moet toch wel te doen zijn?
Doe maar even een grote ontvanger op je backpack dan. Internet in de jungle.quote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef coban het volgende:
Wat neem ik mee:
- ipod
- mobiel met internet
Zie het al voor mij:quote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef coban het volgende:
Wat neem ik mee:
- ipod
- mobiel met internet
gwn iphone danquote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef coban het volgende:
Wat neem ik mee:
- ipod
- mobiel met internet
Weet ik veel, ik noem gewoon een paar populaire bestemmingen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus naar Hong Kong en Beijing? En dan? Dan heb je een kleine week gevuld als je met het vliegtuig gaat.
quote:Op zondag 25 september 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie het al voor mij:
Tsjoban loopt net jungle in. Tsjoban aan het fokken op mobiel. Tsjoban loopt 100 m jungle in. Mobiel raakt bereik kwijt. Tsjoban in paniek want druk met FOK!ken dus geen idee hoe ze gelopen heeft. r.i.p. Tsjoban
Ik ben daar met iemand, met een electrische scooter door de stad gaan crossen, was echt vetquote:Op zondag 25 september 2011 17:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je wordt dan sowieso kapotgereden, het verkeer is daar zo anders. Daar kan je niet eventjes rustig in de stad fietsen. Geloof mij maar. Beter lopen en met taxi of OV gaan. Niet zelf gaan kloten met vervoer.
quote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef coban het volgende:
Wat neem ik mee:
- ipod
- mobiel met internet
Of gewoon die bazen van Top Gear nadoen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gwn door bomen en dieren heen
Wat?quote:Op zondag 25 september 2011 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, nu zijn we 2 watten op een stokje, een wattenstokje
Nou, geloof me. Je moet sowieso de trein pakken. In de trein zelf heb je ook slaapplekken en eerste en tweede klas. Het is niet luxe ofzo, maar 1 avondje is wel te trekken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik noem gewoon een paar populaire bestemmingen.Je kan ze natuurlijk ook over 3 reizen spreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |