quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schaal in Amsterdam. Vorig seizoen, dit seizoen, volgend seizoen.
Dusseh, mondje dicht ja [ afbeelding ]
HAHAHAHAAHAHAH.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Bravebart het volgende:
Schaal in Twente 2013-2045, dus mondje dicht
Ja ik zat ook al te denken, gaan ze dat live editten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef Piles het volgende:
Het is allemaal doorgestoken kaart
De samenvatting is al begonnen voor de wedstrijd klaar is
ZEG JIJquote:
Zal wel moetenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te denken, gaan ze dat live editten?
En dan met name voetbalquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mensen die dingen veel te serieus nemen.
Het is even hard koffiedik kijken, dus in.die zin..quote:
Huilen dan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZEG JIJ![]()
bwahahaha.![]()
Mensen die dingen veel te serieus nemen.
Leugens. Dan wint Vitesse 'm alquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Bravebart het volgende:
Schaal in Twente 2013-2045, dus mondje dicht
Dan wil ik graag de vrienden uit rotterdam en omstreken bedanken voor het feestje in het maasgebouw.quote:
Oja, daar heeft het grote geld dan eindelijk effect gehadquote:
hang je sjaaltje maar weer in de kast tot volgende week.quote:
Heb die van mij ook maar in de kast laten hangen. Leek me wel zo verstandig als je in Amsterdam gaat wonenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hang je sjaaltje maar weer in de kast tot volgende week.
Wil hem ook wel om een balk knopen. En daarna om jouw nek.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hang je sjaaltje maar weer in de kast tot volgende week.
Je AGOVV-sjaal?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb die van mij ook maar in de kast laten hangen. Leek me wel zo verstandig als je in Amsterdam gaat wonen
Ach ik zag vorige week vrijdag nog iemand met een Feyenoord shirtje in het centrum van Amsterdam op de tram wachten. Of ie de tram ook heeft gehaald weet ik nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb die van mij ook maar in de kast laten hangen. Leek me wel zo verstandig als je in Amsterdam gaat wonen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedankt Vink en cornuiten.
Ajax heeft gewoon zelf keihard gefaald.quote:
als die sjaal van den zelfden kwaliteit is als het spel van ajax, durf ik met vertrouwen op dat krukje te gaan staan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil hem ook wel om een balk knopen. En daarna om jouw nek.
Het is inderdaad ALTIJD de scheids ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedankt Vink en cornuiten.
De tram heeft hij wel gehaald, vraag is meer ervoor of erin...quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ach ik zag vorige week vrijdag nog iemand met een Feyenoord shirtje in het centrum van Amsterdam op de tram wachten. Of ie de tram ook heeft gehaald weet ik niet
Apeldoorn, vandaar die A, duh!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Sssstt, niet zo hard
Waar komt dat in godsnaam vandaan eigenlijk, AGOVV
Natuurlijk, want dat is de enige plaats met een Aquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Apeldoorn, vandaar die A, duh!
Mmh je hebt gelijk, Assen ook nogquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dat is de enige plaats met een A
In assen doen ze niet aan voetbal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh je hebt gelijk, Assen ook nog
Huh, waar dienen die hunebedden dan voor?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In assen doen ze niet aan voetbal.
Als een loepzuiver doelpunt wordt afgekeurd, dan ligt het inderdaad aan de scheids.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is inderdaad ALTIJD de scheids ja.![]()
De 10 andere kansen niet scoren en als amateurs dekken bij de 1-1, dat ligt allemaal aan de scheids jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als een loepzuiver doelpunt wordt afgekeurd, dan ligt het inderdaad aan de scheids.
M'n grap, wat doe je?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, waar dienen die hunebedden dan voor?
Dan was het alsnog 2-1 geweest.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
De 10 andere kansen niet scoren en als amateurs dekken bij de 1-1, dat ligt allemaal aan de scheids ja
Laat die falers maar lekker, luccie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan was het alsnog 2-1 geweest.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
M'n grap, wat doe je?![]()
Nu heb ik voor niks een plaatje van een hunebed zitten zoeken
Idd, het resultaat is wat telt. Proost jongensquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat die falers maar lekker, luccie.
neuknquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, waar dienen die hunebedden dan voor?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het resultaat is wat telt. Proost jongens
lekker huilen in de bus naar amsterdamquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat die falers maar lekker, luccie.
wie kijkt er nou naar de publieke omroep.quote:
Wij spreken elkaar nog wel op 6 mei, wanneer de schaal weer naar Amsterdam gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het resultaat is wat telt. Proost jongens
Nirvana gast, 1 van de beste albums ooit gemaaktquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie kijkt er nou naar de publieke omroep.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:16 schreef jna het volgende:
Whehehehehehehehehehehe die bassist ziet er nu ook uit als een ict'er
Kurt is dood jonge! Die doet heul geen interviews in deze documentaire! Of leeft leeft ie stiekem nog samen met Elvis, biggie en tupac?quote:
En Amy, ja!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef jna het volgende:
[..]
Kurt is dood jonge! Die doet heul geen interviews in deze documentaire! Of leeft leeft ie stiekem nog samen met Elvis, biggie en tupac?
Op m'n studie zit ook een gast die sprekend op Jezus lijkt. Speelt ook gitaar in een band.... Hmmm misschien is het Kurtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef Bravebart het volgende:
Uiteraard. Maar Kurt zou er nu ook uitzien als een zwerver. Of als Jezus, dat kan ook.
Ik denk het wel. Vraag z'n handtekening en vraag het hem dan, anders gaat hij er misschien vandoor omdat hij ontdekt is!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:29 schreef jna het volgende:
[..]
Op m'n studie zit ook een gast die sprekend op Jezus lijkt. Speelt ook gitaar in een band.... Hmmm misschien is het Kurt
En had zijn eigen realitysoap.. Smells Like Kurt..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef Bravebart het volgende:
Uiteraard. Maar Kurt zou er nu ook uitzien als een zwerver. Of als Jezus, dat kan ook.
Maar wel ongedeerd?quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, en vandaag 1 van m'n maatjes over de kop zien vliegen.
Gaat wel lekker zo.
Een voor een, ruimt lekker op zo.quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat wel lekker zo.
Dat wel ja.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een voor een, ruimt lekker op zo.
Mwa, de karaoke gedeelte vind ik wat apart.quote:
Dat gedeelte klopt ook niet helemaal.quote:Op zondag 25 september 2011 20:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mwa, de karaoke gedeelte vind ik wat apart.
http://www.topgear.com/uk/car-news/biker-crash-2011-09-23quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat wel lekker zo.
Dat drummen is om te jankenquote:
Komt omdat je geen ritme hebt, je bent immers blank. Bij concerten klap je zeker ook op de 1 en de 3?quote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat drummen is om te jankenIk faalde er keihard in
Volgens mij heb je prima ritme, als je op de 1 en de 3 klapt? Je klapt in tegenfase, ok, maar ritme heb je welquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef jna het volgende:
[..]
Komt omdat je geen ritme hebt, je bent immers blank. Bij concerten klap je zeker ook op de 1 en de 3?
Ja. Dit is blijkbaar het uitgelezen moment om 2 lantaarnpalen te gaan vervangen. De gehele paal dusquote:
Ajoh boeiend, alsof jij nu al gaat slapen!quote:Op maandag 26 september 2011 00:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Dit is blijkbaar het uitgelezen moment om 2 lantaarnpalen te gaan vervangen. De gehele paal dusgelukkig maken al die machines totaal geen geluid.
Nee, maar het zou kunnen! Dan hadden ze een probleem gehad!quote:Op maandag 26 september 2011 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh boeiend, alsof jij nu al gaat slapen!
quote:
OMGquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Tuurlijk niet gek, zit op mijn werk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef jna het volgende:
Als jullie straks maar niet vunzig gaan cammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ok doei! Kunnen Dean en ik eindelijk cammen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:54 schreef Lithia het volgende:
Ik ga afmelden van msn hier. Ik hoor al een half uur geleden al naar huis te gaan.
Nog 5 minuten pauze, dan weer hard aan het werkquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:48 schreef jna het volgende:
Straks maar even leren. Donderdag tussentoets
![]()
Met jou?
Tot straksquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:54 schreef Lithia het volgende:
Ik ga afmelden van msn hier. Ik hoor al een half uur geleden al naar huis te gaan.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ok doei! Kunnen Dean en ik eindelijk cammen!
cola light en gezond?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:42 schreef Lithia het volgende:
GRATIS COLA light![]()
Alle shit wat ze hebben is gezond... het heeft een boodschap!
kankerdrankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ga je nou serieus mierenneuken op iets wat totaal niet boeiend is?quote:
Je bent er regelmatig, ofniet? Achja, op de brommer ben je er ook zomaar natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
Weer terug van dagje Eifel [ afbeelding ] .
Blijft lekker.
Klinkt verdomd goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef The_Dean het volgende:
*zet de nieuwe Machine Head af
Goed plan. Welterusten
Vandaag binnendoor gereden, dan doe je er 2 uur over voordat je echt los mag (in Belgie ook een paar leuke stukjes meegepakt dus het was geen strafquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent er regelmatig, ofniet? Achja, op de brommer ben je er ook zomaar natuurlijk
Behoorlijk, was drijfnat toen ik 'even' naar Schiphol fietstequote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer tropisch vandaag.
Ik was drijfnat van even een rondje door de stad lopen tijdens de lunchpauze.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk, was drijfnat toen ik 'even' naar Schiphol fietste
Gokte de windrichting ook verkeerd helaas (terug tegen)
nice!!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoo... dat ook weer gezien! Noorderlicht boven ons stadje! Super ervaring!
En waar is het NSFW-gedeelte?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
En ik dacht dat ik al genoeg WTF momentjes gehad had vandaag..
WAT IS DITquote:Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Terechte klacht man.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar is het NSFW-gedeelte?
Aircoquote:Op donderdag 29 september 2011 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Wat een hitte weer vandaag. Ik zweet me echt kapot op het werk.
Gelukkig nog maar één dagje naar die sauna en dan weer weekend
Ik zat te etenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Bwhahahquote:Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Bingo!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Op die vrachtwagen, op weg naar de sloop?
Die hebben we op het werk niet. Wel ARKO, maar dat helpt ook niet met die hitte.quote:
Stfu.quote:Op vrijdag 30 september 2011 06:41 schreef Lithia het volgende:
iiiiiiiiit's fried egg, fried, egg.. gotta get down on fried egggg.
Ik wilde 'JE MOEDER' zeggen, maar ze is zo'n schatje.quote:
Aw, sterkte man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Pfffffff, ik moet verplicht in de zon zitten omdat m'n computerprogramma niet werkt
Ja thanksquote:
Staat in de OP van dat whatpulse reeksquote:
Sowieso!quote:
quote:
Werken zal je! Student!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Computerprogramma werkte toch, nu pas thuis, fml
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Computerprogramma werkte toch, nu pas thuis, fml
Jwt!quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maandag begin ik weer met stage.![]()
Hoi.
Ja, dat zijn wel de regels hequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik voel me meteen al welkom.
Zal ik me even voorstellen ofzo?
Bad Teacher al gezien? Zoniet, snel doen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ik ben dus Klinkerbotsing/KB/Klinker/etc. Ik ben 19 jaar en ik zit op de Pabo en op de pabo draait het allemaal om de stages en om zo goed mogelijk voor de klas komen te staan. In het eerste jaar beginnen we na vier weken al met de eerste stage.
De eerste periode loop je in de bovenbouw (groep 5 - 8) en de tweede periode de onderbouw (groep 1-2). Ik heb een studievertraging opgelopen (jeuj) en daarom moet ik de laatste periode opnieuw doen, wat betekent opnieuw stage lopen in groep 1-2.
Oh ik loop alleen op maandag stage en soms hebben we een stageweek en dan zijn we de hele week aanwezig op de stageschool.
Zoiets?
Ja, grappig was diequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bad Teacher al gezien? Zoniet, snel doen!
Oh en welkom uiteraard!
Ja, echt een voorbeeld voor de nieuwe leraressen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, grappig was dieIk word ook zo harharr.
Bedankt!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ik ben dus Klinkerbotsing/KB/Klinker/etc. Ik ben 19 jaar en ik zit op de Pabo en op de pabo draait het allemaal om de stages en om zo goed mogelijk voor de klas komen te staan. In het eerste jaar beginnen we na vier weken al met de eerste stage.
De eerste periode loop je in de bovenbouw (groep 5 - 8) en de tweede periode de onderbouw (groep 1-2). Ik heb een studievertraging opgelopen (jeuj) en daarom moet ik de laatste periode opnieuw doen, wat betekent opnieuw stage lopen in groep 1-2.
Oh ik loop alleen op maandag stage en soms hebben we een stageweek en dan zijn we de hele week aanwezig op de stageschool.
Zoiets?
Supertof toch gwn gwn omg boobjob do want.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, echt een voorbeeld voor de nieuwe leraressen!
Dankje! Vorige stage was naar, geen klik met de mentrix waardoor ik me niet lekker in mn vel zat en waardoor ik niet helemaal alles durfde te geven tijdens de lessen.quote:
quote:
Best goed!quote:
quote:
Jij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Supertof toch gwn gwn omg boobjob do want.
Maar goed dat er zo weinig vrouwen in deze reeks zitten, anders had je het maar zwaar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
Sinds bootje weg is moet toch iemand het doen
Ja, dan had ik nog moeten kiezen ook...quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar goed dat er zo weinig vrouwen in deze reeks zitten, anders had je het maar zwaar!
Jouw boobs zijn echt prima zoals ze zijn!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet kunnen.Anders is het ook maar zo gemiddeld.
Kiezen is niks voor mannenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dan had ik nog moeten kiezen ook...
WATWAT WAAR HEB JE ZE NU GEZIEN DAN?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jouw boobs zijn echt prima zoals ze zijn!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jouw boobs zijn echt prima zoals ze zijn!
quote:
HEHEHEHEHEEHEHHEEHE!quote:
Stonden ze daar echt in? :S :S :Squote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WATWAT WAAR HEB JE ZE NU GEZIEN DAN?!Ik heb ze laten verwijderen uit KPD.
Ja, ik was raarrrr.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stonden ze daar echt in? :S :S :S
Ik had ze. Maar onze wegen zijn gescheiden.quote:
quote:
Aww balen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had ze. Maar onze wegen zijn gescheiden.
In elk geval, ik heb er geen dibs meer op.
Ja, optyfen kut newb!quote:
quote:
Ja, belachelijk dat niemand hier iets aan doet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, fuck de wereldproblematiek.. mijn gebrek aan tetten, dát is pas schrijnend.
Leg deze eens uit aan mij?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat niemand hier iets aan doet!
Nee.quote:[..]
Leg deze eens uit aan mij?
En daatom betaal ik zoveel wegenbelasting!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ja ik rijt gewoon hele lappen asfalt open met m'n knie.
Lienquote:
Ik kan dan op zijn vroegst om 20:30 uur bij julie zijn zonder stop om even iets te eten onderweg en zonder files.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 06:04 schreef Lithia het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die 28 oktober 's avonds iets te doen hebben? Ik vier een halloweenfeestje, dus lijkt me ook wel leuk om een mini-meeting van te maken.
Maarja.. het is in Friesland hè.
Ik ben de dag erná jarig, dus die combi wordt wat lastig ben ik bangquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 06:04 schreef Lithia het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die 28 oktober 's avonds iets te doen hebben? Ik vier een halloweenfeestje, dus lijkt me ook wel leuk om een mini-meeting van te maken.
Maarja.. het is in Friesland hè.
Gaan we toch de dag erna met z'n allen naar jou door.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben de dag erná jarig, dus die combi wordt wat lastig ben ik bang
Zullen m'n ouders blij mee zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we toch de dag erna met z'n allen naar jou door.
Kan je ze nu alvast op de hoogte brengen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn ouders zijn allergisch voor forummensen
quote:
Veel plezierquote:
Mja, ligt wat lastigquote:
In Friesland is geen winkel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga zo eens boodschappen doen in Duitsland denk ik.
Ik begin pas om 20:00 Het maakt helemaal niet uit als je later komt hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan dan op zijn vroegst om 20:30 uur bij julie zijn zonder stop om even iets te eten onderweg en zonder files.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |