abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:52:20 #101
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102342362
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:41 schreef Jipster het volgende:

[..]

HILARISCH dit zou ik ook kunnen zeggen/denken en vriendlief verklaart me dan voor gek ;)
_O-
pi_102342371
Ik vind octopussen stom. Doet me denken aan Paulie en dan komt er nog een onverwerkt trauma naar boven }:|
pi_102342402
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:54:44 #104
348178 NotTheSame
pi_102342427
Dit roept heel hard POLLE!

Klikkie doen
pi_102342460
hahahah ja!! maar straks is het wel een overkill aan uilen in zijn hokje!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102342480
Oh ja, NTS! Typisch Polle!

plaatje is stuk
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:58:22 #107
348178 NotTheSame
pi_102342532
Je kunt daar ook gewoon op thema zoeken

Nog meer uilen!
pi_102342568
ja, ik zoek op schaap en ik krijg een ezel :?
pi_102342599
NTS! ahhhhhhh dat had ik nog niet eens gezien!

Haahaha Kyara :D
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:05:27 #110
348178 NotTheSame
pi_102342853
nah, ik hou het wel bij mijn eigen schapies.....

Deze is echt afschuwelijk
pi_102342878
OMG hun schapen zijn eng zeg :X
pi_102342909
yup....

ik ga maar eens schaapjes tellen :O
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:09:37 #114
348178 NotTheSame
pi_102342945
Ik durfde die al niet te laten zien Kyara!

Weltrusten! En waar één schaap over de dam is, volgen er meerdere.... Ik denk dat ik ook zo eens gaan kijken of m'n bedje er nog staat.
pi_102342986
Trusten :* :* :W

Ik wacht tot Ajax-Twe af is :O mannetje vind het niet leuk als ik alleen naar bed ga
pi_102343115
:W :W :*
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:14:09 #117
348178 NotTheSame
pi_102343120
[offtopic] Vind het overigens maar een tamme pot... [/offtopic]

Manlief is het wel gewend om alleen naar bed te gaan sinds ik zwanger ben. Hij slaapt maar 4 à 6 uurtjes per nacht en ik heb gewoon het dubbele nodig momenteel.
pi_102343336
NTS: mijn man vindt het een spannende tamme pot :D

4-6 uur slaap :o jeetje, onder 8 uur slaap functioneer ik niet....wordt straks spannend met de kleine!
pi_102346492
@kyara, ergens in t kinderkamertopic staat ie, maar zit nu mobiel dus geen link sorry..
pi_102348251
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:54 schreef NotTheSame het volgende:
Dit roept heel hard POLLE!

Klikkie doen
ik ken m idd! maar ik heb voor polle een veule leukere gemaakt joh
pi_102352495
:O :O Mogguh! Ik ben al een 20min op.. kon om half 6 niet meer slapen :')
Dus eerste was zit er al in, haha, vanmiddag maar even bijslapen als ik moe ben..

Nog geen babynieuws verder?

Het is maar saai hier op dit tijdstip... :D >:)

[ Bericht 20% gewijzigd door Jipster op 25-09-2011 06:24:52 ]
  zondag 25 september 2011 @ 07:33:06 #122
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102352580
Zo goeiemorgen ben net een kwartier op, kon niet meer slapen door de pijn in mijn heupen.
Straks maar een inhaalslaapje doen dan.... ;)
Nu eerst een paracetamol want ik krijg een pijnaanval :( :'(
Rayen 2½ jaar!
pi_102352614
Mogguh dames :) weer zon nazomerse dag voor de boeg vandaag. Ook prima dag om te bevallen Sandous ;).

Ik ben onzeker geworden in de afgelopen 24 uur: doet hij of zij het nog wel daarbinnen ? :@. Morgen misschien maar even de vk bellen :@.

Straks als ik niet mobiel zit ga ik al die schapenlinks maar eens bekijken :7
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 25 september 2011 @ 08:47:07 #124
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102352835
Mornings!
Ik heb het nog een uurtje langer volgehouden dan TJ, jeetje wat doen die heupen hier ook zeer....
Wat een vervelend gevoel is dat Kuukske, daarom heb ik toen angelsound aangeschaft. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 25 september 2011 @ 09:03:36 #125
30252 Soempie
Procreating
pi_102352912
Scorpionsworld, wat een mooi jongetje. O+

Gister van 12 tot 5 alleen maar gewandeld en trappen geklommen. Ook ladders in een grote molen wat niet zo'n succes was, maar wat een uitzicht. O+ En gisteravond had ik zo'n pijn in m'n onderbuik. Net een soort spierpijn. :? Komt dat ook bekend voor? Heb verder op zich niet veel last van m'n heupen of rug, terwijl ik dat eerder had verwacht.

En m'n verlofdatum is eindelijk bekend. Aftellen tot 6 december. *O* Dan ben ik precies 36 weken zwanger. Wat zijn jullie overwegingen geweest? Ik vind het fijn om die twee weken die ik langer werk te kunnen pakken na de geboorte. Iemand anders noemde dat het juist fijn is om nog even 2 weken helemaal voor jezelf te hebben voor de geboorte, dus dat ze daarom met 24 weken verlof heeft genomen. Vond ik ook wel een goeie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 25 september 2011 @ 09:04:33 #126
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102352916
Kuukske hij of zij zal het heus nog wel doen daarbinnen, maar ik herken je ongerustheid, ik had dat ook af en toe. Gaat een beetje op en neer.
Maar gewoon de verloskundige bellen hoor, misschien kan/mag je even langskomen om te kijken/luisteren en is je ongerustheid weg.
Rayen 2½ jaar!
pi_102352991
Ik heb ook over een Angelsound nagedacht Susie, maar ik weet niet hoe leuk JD het vindt als ik wéér geld uit wil geven.

Soempie, heerlijk een datum om naartoe te leven. Die avan mij ligt nog wel heel veer weg, maar toch! Lekker is dat. Ik heb met 34 weken verlof gepakt, omdat ik stik van de overuren en nu mooi een maand na afloop van die 10 weken vrij heb gepland.

TJ ik moest inderdaad gewoon bellen als ik me ongerust voelde, dan konden ze even luisteren. Dus ik denk dat ik de assistente morgen inderdaad even ga bellen.
  zondag 25 september 2011 @ 09:16:10 #128
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102352996
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:03 schreef Soempie het volgende:
Scorpionsworld, wat een mooi jongetje. O+

Gister van 12 tot 5 alleen maar gewandeld en trappen geklommen. Ook ladders in een grote molen wat niet zo'n succes was, maar wat een uitzicht. O+ En gisteravond had ik zo'n pijn in m'n onderbuik. Net een soort spierpijn. :? Komt dat ook bekend voor? Heb verder op zich niet veel last van m'n heupen of rug, terwijl ik dat eerder had verwacht.

En m'n verlofdatum is eindelijk bekend. Aftellen tot 6 december. *O* Dan ben ik precies 36 weken zwanger. Wat zijn jullie overwegingen geweest? Ik vind het fijn om die twee weken die ik langer werk te kunnen pakken na de geboorte. Iemand anders noemde dat het juist fijn is om nog even 2 weken helemaal voor jezelf te hebben voor de geboorte, dus dat ze daarom met 24 weken verlof heeft genomen. Vond ik ook wel een goeie.
Ik ben helaas werkloos. :{
Maar ik zou 4 weken vantevoren pakken en de rest daarna.
Lijkt mij veel leuker en handiger (als je het red lichamelijk natuurlijk) om langer na de bevalling vrij te zijn zodat je meer tijd met je kleintje kan spenderen.
En aan het nieuwe "ritme" kan wennen :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102353012
Ik kon hier ook niet langer mee liggen. Heupen waren er weer klaar mee.

Soempie, de beslissing is voor mij genomen. Aangezien ik voor 50% in de ziektewet zit, moet ik ook met 34 weken met verlof. Ik hoef dus nog maar 9 weken tot 26 november. Ik kan gelukkig wel mijn vrije dagen meenemen naar volgend jaar dus ik plak er na afloop gewoon nog 2 weken bij zodat ik toch nog op de 12 weken na de bevalling zit.

Kuukske, hier ook een (tweedehands) angelsound voor dat doeleinde. Nu schopt ie er aardig op los maar in het begin vond ik het ook zo onzeker.
pi_102353052
Jee, helemaal gemist dat kaarr en Scorpio nu kindjes hebben!! Gefeliciteerd!!!!!!!! *O* *O*

Eva is nu al een week oud, de tijd vliegt echt enorm als je een kleintje hebt.
Maar t is zo heerlijk O+
Tralalalaaa
pi_102353161
volgens mij komt er vandaag babynieuws :+
niet van mij hoor ;)
pi_102353177
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij komt er vandaag babynieuws :+
niet van mij hoor ;)
Jij weet ook alles. :D.
pi_102353194
Kaarr & Scorpionsworld: gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_102353207
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:19 schreef TimeJumper het volgende:
En over moeders zullen we het maar niet hebben :|W
De mijne vind dat we maar groter moeten wonen omdat we een kind krijgen. Vind alles raarrrrrrr waar ik last van heb, dus sindsdien heb ik tegenover haar nergens meer last van :6
Is haast nog niet positief , dus het zal me benieuwen.
Wat vervelend dat je moeder zo negatief doet -O-
pi_102353276
Ik heb 16 weken zwangerschaps verlof, en verlof begint ook met 36 weken. Was het maar vast zover, kan niet wachten !
Maar ik werk voor mn schoonvader dus als ik eerder wil of langer is het zo geregeld.
pi_102353280
Kaar, Scorpionsw, gefeliciteerd!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*

Kuukske ik had een Angelsound van Marktplaats, 12 euro. Geen geld en zo fijn om af en toe even te checken......gewoon doen!

Ik dacht eerst ook aan 4 weken van te voren met zw.verlof, maar nu denk ik aan 6 weken. Je beeb zal maar twee weken te vroeg geboren worden, zag het bij een vriendin. Ik wil nog even de tijd hebben om de laatste dingen te doen (geboortekaartjes etc) en vooral om uit te rusten.

TJ, hier een minder leuke schoonmoeder. Die beweert dat we alleen kinderen willen omdat onze vrienden ze hebben. Dat we 3 jaar zijn bezig geweest en dus meer tijd hebben gehad om na te denken dan onze vrienden over waarom we kinderen willen, weet ze niet.. :') En nu we ook gaan trouwen was ze weer niet enthousiast. Jammer maar ja...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102353298
mijn moeder wint :')
die heb ik al meer dan een jaar niet gesproken omdat ze Elins verjaardag steeds vergat (en maar 3 x langs was geweest in 2 jaar)
pi_102353309
Even aanvullende tip voor het verlof: tuurlijk is het lekker om tot 4 weken door te werken, dan zou je er 12 na hebben, leuk met kindje.
Maar wat nou als die kleine later komt? Je hebt recht op 10 weken na de bevalling, dus die tijd tussen de uitgerekende datum en de geboorte gaat toch echt van je 12 weken met kind af.

Mocht je 6 weken van tevoren stoppen, dan heb je 10 weken erna. Komt die kleine later, wordt je verlof dus nog verlengt, omdat je toch recht hebt op die 10 weken met kindje.
Dat was voor mij reden om met 6 weken te stoppen. (hoop dat het duidelijk is).
pi_102353342
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn moeder wint :')
die heb ik al meer dan een jaar niet gesproken omdat ze Elins verjaardag steeds vergat (en maar 3 x langs was geweest in 2 jaar)
Ok jij wint... ;( Bah wat naar... :* Zielig ook voor Elin (en Polle) dat ze niet echt een oma heeft..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102353347
als het je eerste kindje is zou ik echt aanraden om eerder te stoppen met werken. nog even genieten van je rust en je leventje, want die gaat helemaal op zijn kop.. en dat heeft tijd nodig hoor :D
pi_102353363
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:56 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Ok jij wint... ;( Bah wat naar... :* Zielig ook voor Elin (en Polle) dat ze niet echt een oma heeft..
nouja, een moeder was ze ook al niet :P
mijn schoonouders zijn dol op r (ik niet zo op hen) maargoed.. t jammere is dat ook zij per 1 oktober (fijne timing zo met een kleinzoon op komst) vertrekken naar spanje om daar voorlopig elk jaar 6 mnd te vertoeven)
pi_102353399
ooh ik weet niet hoe ik erbij kwam maar had de hele tijd in mijn hoofd dat je maar 12 weken verlof hebt. Heerlijk nog een maand meer :D kan ik mooi midden augustus beginnen. Zie het nu al zitten. :P

Ik ben bang dat mijn schoonmoeder suuuuuuper blij is. En dan zo blij. Dat ze elke week met nieuwe cadeaus komt, verteld hoe alles bij haar was, hoe we alles moeten doen. En dat wat wij willen/vinden/voelen er eigenlijk niet toe doet. (is altijd zo) Maar ik laat me verrassen.
  zondag 25 september 2011 @ 10:00:39 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102353412
hier ook 6 wkn van te voren, omdat ik teveel mensen in mijn omgeving heb meegemaakt die eerder zijn bevallen...niet dat dat bij mij dan hoeft te gebeuren natuurlijk, maar je weet maar nooit! Ik wilde gewoon echt die rust hebben voor de bevalling en zoals eerder aangegeven nog wat laatste dingen kunnen regelen. Buiten dit om....ik had de adgelopen 2 weken er niet aan moeten denken nog naar mijn werk te moeten gaan!
En ik heb de mogelijkheid om er nog 4 weken aan vast te plakken, dus dat is ook wel erg fijn!
pi_102353439
KD zou fijn zijn als jouw moeder dan een stuk van mijn schoonmoeder kon krijgen.
Was het allemaal een beetje meer in balans :P
pi_102353489
ik heb hetzelfde als kyara: voor 50% in de ziektewet dus de keuze is al voor mij gemaakt met 34 weken! Vond ik in het begin wel jammer, nu begin ik er de voordelen wel van te zien :)

ik mocht een angelsounds lenen van een vriendin maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. Ik was bang dat ik daar te ver in door zou slaan en elke dag obsessief bezig zou gaan om het hartje te luistern. Ik heb wel een keer extra naar de vk gebeld omdat ik me onzeker voelde of de baby het nog wel deed en toen mocht ik ook vrijwel meteen even langskomen.

maar truth be told: als ik dacht dat ik niet die neiging naar obsessief gedrag had, zou ik er zeker een aanschaaffen!
pi_102353491
mijn verlof stopt op 31 dec :')
dus dan heb ik iig nog vrij op oud en nieuw :+
pi_102353503
Nou ik lig nu in bed mee te lezen maar ik hoor beneden mijn schoonmoeder alweer boven alles uitkomen. Ze wonen een paar deuren verder en komen denk ong 10 x per dag binnen vallen wat best vermoeiend is soms.
pi_102353509
dan wisselen we elkaar mooi af KD, mijne begint op 1 januari :+
pi_102353572
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:52 schreef danic het volgende:
Even aanvullende tip voor het verlof: tuurlijk is het lekker om tot 4 weken door te werken, dan zou je er 12 na hebben, leuk met kindje.
Maar wat nou als die kleine later komt? Je hebt recht op 10 weken na de bevalling, dus die tijd tussen de uitgerekende datum en de geboorte gaat toch echt van je 12 weken met kind af.

Mocht je 6 weken van tevoren stoppen, dan heb je 10 weken erna. Komt die kleine later, wordt je verlof dus nog verlengt, omdat je toch recht hebt op die 10 weken met kindje.
Ik had 5 weken gedaan, en Sofie kwam 10 dagen te laat. Die 10 dagen zijn wel achter mijn verlof aan geplakt.
*poef* nu is het weg
pi_102353596
:W

Moeders... :') die van mij is errug lief maar zo overheersend. Behalve dat ze echo's een slecht en dom idee vindt, wordt ze boos omdat het niet schoon genoeg is hier...ik moet volgens haar geen geld uitgeven aan onzin(boxkleed, ledikant dekens...) maar aan een schoonmaakster }:|
Nou mooi niet.

danic wat je zegt heeft wel wat zeker! over verlof...ik wou met 36 weken gaan maar door mijn bekken zou het eerder kunnen nu denk ik
pi_102353662
Ik ben de vorige keer doorgegaan met werken tot 35 weken, ook met het idee dat je dan nog een weekje langer hebt na de geboorte. En toen beviel ik pas met 42 weken, dus daar had ik niet zo veel aan :+ Deze keer sowieso dus 6 wk van tevoren verlof, al heb ik nu geen keus omdat ik deels arbeidsongeschikt ben.

Ik heb een vader die toch wel in de buurt komt van KD's moeder trouwens, die is 2x langsgeweest in de afgelopen 2 jaar, weet ook niet dat ik zwanger ben trouwens. Ga niet weer beginnen aan alle loze beloftes van de vorige keer.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102353782
o nouja mn vader slaat helemaal alles :P die heb ik al niet gezien vanaf mn 18e :+ en voor t eerst op mn 17e

wow :+x
  zondag 25 september 2011 @ 10:26:54 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102353794
Mijn moeder bemoeit zich nergens mee O+
Vorige zwangerschap en de situatie er om heen etc. Heeft er best infehakt.. Ik had nergens keuze in en wat over te zeggen. Nu kiezen D en Ik samen :)

Ook bij mijn bevallingsplan is vooral duidelijk dat Ik als eerste die kleine vasthou.. D vond dat niet meer als normaal want hij heeft toch weken in mijn buik gewoond.. Zo fijn die support O+

( bij Arwen hadden M en zijn ouders en mijn ouders allemaal die kleine vastgehouden voor dat ik kon/mocht .. T eerste flesje.. Was ik niet eens bij.. )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102353869
Laten jullie je ouders/schoonouders aan het bed staan tijdens bevalling?

Mijnes mogen het best wéten dat het bezig is, maar ik bel wel als hij/zij er is en dan mogen ze komen.
pi_102353886
Babynieuws op komst dus! Spannend! Lujaxa heeft zich nog niet gemeld vandaag....

Evenstar, oh, dat lijkt me echt afschuwelijk. Groot gelijk dat je het even duidelijk stelt.

Mijn moeder is vooral betrokken. Nog niet zo overheersend als de moeder van bitterend maar ze heeft er wel trekjes van. Mijn vader leeft helaas niet meer. Mijn schoonouders komen volgende week terug uit Frankrijk en dan blijven ze tot maart in NL, speciaal voor de geboorte van de kleine. Ik heb ze nog niet gezien sinds ik zwanger ben dus vind het wel leuk dat ze weer komen. Ze willen ook cadeautjes meenemen maar vragen dan eerst even wat we nog nodig hebben/leuk vinden. Zijn ook betrokken maar meer op afstand dus. O+
pi_102353910
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:31 schreef covie het volgende:
Laten jullie je ouders/schoonouders aan het bed staan tijdens bevalling?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

in principe bellen we wel als de kleine er is. Wil ook niet dat ze zich druk maken zoals bij Aventura als het wat langer duurt. Ook omdat mijn moeder ook maar alleen is (ben ook nog enig kind) dus die zit dan helemaal alleen in d'r stress.
  zondag 25 september 2011 @ 10:34:30 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102353937
Ik weet zeker dat als mijn moeder of schoonmoeder er allebei nog waren, dat ze zich niet zo met ons zouden bemoeien. Als dat wel zo had geweest, dan had ik dat ook gerust kunnen zeggen. En af en toe mis ik die feedback wel! Maar ik heb gelukkig een hele lieve zus.
pi_102354009
Susie, lijkt me best moeilijk nu. Ik mis mijn vader ook enorm en vind het ook heel erg jammer dat hij zijn kleinzoon nooit zal ontmoeten (en omgekeerd) maar ik denk dat het gemist van een moeder er nog dieper inhakt. Zeker als je ook nog allebei je moeder moet missen. :*
pi_102354047
Nou mn ouders gaan wel proberen hier te zijn rond de tijd dat ik moet bevallen maar ik hoef ze niet aan mn bed, ze mogen wel in de kliniek zelf zijn en mn schoonouders ook, maar niet aan t bed.
  zondag 25 september 2011 @ 10:43:34 #160
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102354107
quote:
17s.gif Op zondag 25 september 2011 10:38 schreef Kyara het volgende:
Susie, lijkt me best moeilijk nu. Ik mis mijn vader ook enorm en vind het ook heel erg jammer dat hij zijn kleinzoon nooit zal ontmoeten (en omgekeerd) maar ik denk dat het gemist van een moeder er nog dieper inhakt. Zeker als je ook nog allebei je moeder moet missen. :*
Is het soms wel. Mijn moeder is 3 november 2007 overleden, lief zijn moeder heb ik helaas nooit gekend. Mijn uitgerekende datum is dus op zich best dichtbij (ik kan tot max 6 november doorlopen) de overlijdensdag van mijn moeder en ik hoop toch echt niet dat deze kleine meid het in d'r hoofd haalt om dan te komen!
We hebben wel onze vaders nog en die hebben beiden al namen verzonnen voor de beeb, de een voor een jongen, de ander voor een meid! Echt te grappig was dat gewoon.

@Evenstar; ik kan me zo voorstellen dat je het deze keer anders wilt! :*

En hier geen vaders of andere familie-leden bij de bevalling hoor, alsjeblieft zeg :{w
pi_102354157
Ja, dat komt dan inderdaad dichtbij. Ik hoop voor je dat de kleine meid een andere dacht uitzoekt. Mijn vader is 26 november 2004 overleden. Wel wordt de kleine naar hem vernoemd (2e naam). Leuk dat de vaders zo meeleven en mee namen verzinnen!
pi_102354504
Nirak, ik heb jullie kamertje gevonden! Leuk!! Had helemaal niet in de gaten dat jullie ook een schaap geschilderd hadden :D
  zondag 25 september 2011 @ 11:06:14 #163
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102354529
Kyara, misschien kunnen je schoonouders rompertjes van Petit Bateau voor je meenemen uit Frankrijk, die zijn zooo fijn! O+ En misschien wat goedkoper daar!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102354555
nog niks gelezen maar hier nog met baby in buik.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102354653
Isis, ik denk dat ik ze na de geboorte sowieso eens op pad stuur. Ook naar dpam en zo.

Oh, Lujaxa was het dus niet......
  zondag 25 september 2011 @ 11:15:20 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102354678
Ik gok op BassMiss.....
pi_102354742
Ja, denk het ook Susie.
  zondag 25 september 2011 @ 11:24:48 #168
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102354852
quote:
17s.gif Op zondag 25 september 2011 11:13 schreef Kyara het volgende:
Isis, ik denk dat ik ze na de geboorte sowieso eens op pad stuur. Ook naar dpam en zo.

Oh, Lujaxa was het dus niet......
Da's ook een prima plan! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 25 september 2011 @ 11:28:06 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102354903
Kaar en scorpio, gefeliciteerd!!

Kuukske, ik ben superblij met mn angelsound. Misschien kun je m 2e hands kopen? Maar met een relaxte vk kom je ook al een eind.
pi_102354957
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:52 schreef danic het volgende:

das niet waar hoor :o
je verlof is in principe op gesplitst in zwangerschapsverlof en bevallingsverlof. Als je 4 weken van tevoren zwangerschapsverlof opneemt dan hou je 12 weken bevallingsverlof over. Die weken bevallingsverlof gaan altijd pas in ná de bevalling, dus als je met 41 weken bevalt (zoals ik ;) ) dan gaat de teller voor je 12 weken bevallingsverlof pas lopen vanaf de bevaldatum.

In principe heb je 16 weken verlof, met een maximum uitloopt van 18 weken. Als je 6 weken eerder verlof opneemt en je bevalt met 42 weken dan heb je dus 8 weken verlof gehad, en worden daar later nog eens 10 weken aan vast geplakt.
Als je met 36 weken met verlof gaat en je bevalt met 42, dan krijg je 6 + 12 weken verlof.

Het enige is dus als je éérder bevalt, dat je bevallingsverlof dan dus ook eerder ingaat, en dan kom je totaal gezien op minder weken uit.

Geen idee of k zo duidelijk ben :') :D maar voor overtijd gaan maakt het geen klap uit welk verlof je neemt, je gaat er niet op achteruit ofzo.
:)
pi_102355108
Je hebt altijd minimaal 16 weken verlof. Als je kind eerder komt, heb je nog steeds 16 weken verlof.

Zie hier meer info over het zwangerschaps- en bevallingsverlof.
  zondag 25 september 2011 @ 11:37:22 #172
30252 Soempie
Procreating
pi_102355128
Heel duidelijk mignonne. :Y Bedankt voor je post, want ik begon al te twijfelen. :)

Wat is het toch met die moeders en schoonmoeders... ik kreeg een berichtje: 'wanneer is de volgende echo?? kan ik erbij zijn??'. Nu nog op een vriendelijke manier vertellen dat ik alleen m'n man erbij wil.... En ik kreeg ook te horen dat ze direct deze kant op komen als de bevalling begonnen is. Gister dus duidelijk afgesproken dat iedereen na de bevalling wordt gebeld. 8)7

Het enthousiasme is zo groot en overweldigend dat ik er helemaal geen zin meer in heb om mensen over de vloer te hebben. Het werkt compleet averechts. M'n schoonouders daarentegen laten alles lekker aan ons over, zijn zeker wel geinteresseerd maar niet zo... opdringerig? dwingend?

Maar 't is lief bedoeld. :z
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102355161
Oh, en als je bevalt voordat je verlof uberhaupt begonnen is, dan heb je 16 weken daarna verlof.

Linkje
  zondag 25 september 2011 @ 11:46:38 #174
30252 Soempie
Procreating
pi_102355348
Kyara, helemaal duidelijk zo.
pi_102355988
Ik ben heeeeeeel blij met mijn ouders :D Gewoon superfijne mensen.
Mijn schoonouders zien we niet veel, die wonen lekker ver weg :)

Ben benieuwd van wie we babynieuws krijgen vandaag, heeft Sandous zich al gemeld vanmorgen?
pi_102356071
Meld me ook met beeb in buik en wordt ook nog eens verkouden.

Ik was bij de eerste met 36 weken gestopt, een weeknlater was ze er al. MOest echt van alles nog gebeuren.

Dit keer met 34 weken en zit nu dus al 6 weken thuis, haha ieder kind anders dus
pi_102356201
ohja Kyara dat was het, altijd minimaal 16 weken. Je hebt gelijk.

Nouja dat dus :)
:)
  zondag 25 september 2011 @ 12:50:49 #178
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_102357110
M'n zusje ligt nu te bevallen! :X . Vijf weken te vroeg, dus naar het ziekenhuis (al denk ik niet dat ze daar lang moet blijven: aan haar buik te zien moeten ze dat kind halen met een takelwagen :') ), en wij hier in spanning wachten aan de andere kant van het land... Zwager om de haverklap aan de telefoon, drie hysterische katten op de achtergrond, m'n vader die er (ondanks protest van m'n moeder) nu, nu, NU heen wil rijden ook al kan het nog dagen duren. Whehehe. Het zal ook eens volgens plan gaan _O-
pi_102360201
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:50 schreef Lente_ninja het volgende:
M'n zusje ligt nu te bevallen! :X . Vijf weken te vroeg, dus naar het ziekenhuis (al denk ik niet dat ze daar lang moet blijven: aan haar buik te zien moeten ze dat kind halen met een takelwagen :') ), en wij hier in spanning wachten aan de andere kant van het land... Zwager om de haverklap aan de telefoon, drie hysterische katten op de achtergrond, m'n vader die er (ondanks protest van m'n moeder) nu, nu, NU heen wil rijden ook al kan het nog dagen duren. Whehehe. Het zal ook eens volgens plan gaan _O-
Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokker ;) Maar toi toi toi!
pi_102360362
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef Nirak het volgende:

[..]

Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokker ;) Maar toi toi toi!
Volgens mij niet iemand uit dit topic. 5 weken te vroeg kom je uit rond 29 - 30 okt en dan is er niemand uitgerekend zie ik. Maar goed dat is even mijn logica :@

Of het moet meissie1595 zijn. Dat zou heel misschien nog kunnen volgens mij.
pi_102360557
Nou ik ben het in ieder geval niet hoor.
pi_102360725
Dan zou ik het ook niet meer weten _O-
pi_102360809
Nja, we horen het vanzelf :D of niet natuurlijk..
pi_102361021
Misschien is zusje wel helemaal geen fokker....

Heeft iemand Crazymoon trouwens nog wel eens gespot?
pi_102361044
Haha ben benieuwd!!

Ik heb een minder dag...seksen op de oude vertrouwde manier zit er niet meer in...heb nu sinds vanochtend behoorlijk pijn in mijn stuitje en bekken :'(

Oh hier geen schoon ouders of ouders aan mijn bed hoor! alleen mijn man...
Ik weet nog niet wanneer ik wie ga bellen!

Edit: geen crazymoon, jessie of raantje gespot hier
pi_102362023
Ik lurk altijd stiekum mee maar hoewel ik jullie allemaal sterke wijven vind moet ik heel vaak lachen om Kleurdoos... die droge humor, dat gedoe met ziekenhuis in en weer uit, hoe ze dat allemaal verwoordt, op KD-wijze respect hoor en sorry dat ik af en toe echt moet lachen om jouw opmerkingen KD maar je kan het zo lekker droog brengen, alsof het een makkie is allemaal wat het echt niet is. Superleuk om te lezen maar ook ik als lurker wil niks lezen over bevallen tot dat Polle zo ver is. Maar nogmaals: respect voor hoe je het omschrijft, je had zó een collumn kunnen hebben in een blad.
Polle krijgt ook een hele leuke mams :Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 25 september 2011 @ 16:57:56 #187
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_102365195
oh Kleurdoos, ik zat net de folders door te bladeren, bij de KIK (duitsland) hebben ze een bruine rib tuinbroek 6,99 http://www.kaufda.de/Geschaefte/KiK
pi_102366962
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lurk altijd stiekum mee maar hoewel ik jullie allemaal sterke wijven vind moet ik heel vaak lachen om Kleurdoos... die droge humor, dat gedoe met ziekenhuis in en weer uit, hoe ze dat allemaal verwoordt, op KD-wijze respect hoor en sorry dat ik af en toe echt moet lachen om jouw opmerkingen KD maar je kan het zo lekker droog brengen, alsof het een makkie is allemaal wat het echt niet is. Superleuk om te lezen maar ook ik als lurker wil niks lezen over bevallen tot dat Polle zo ver is. Maar nogmaals: respect voor hoe je het omschrijft, je had zó een collumn kunnen hebben in een blad.
Polle krijgt ook een hele leuke mams :Y
O+ thnx
pi_102367428
ben nu toch benieuwd wie er baby nieuws heeft.

Hier last van onregelmatige rugweeën. Afgelopen nacht ook al. Morgen maar even melden als we aan monitor gaan. Ga de kindjes nu in bad doen.
Kyan
pi_102367513
Spannend luxaja! Hopelijk zet het door, hier al dagen krampen maar geen wee..

Misschien bass miss
pi_102367606
kan zo veranderen.
Net zoals de weeën die plots weer stoppen.
Kyan
pi_102367607
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Sandous het volgende:
Spannend luxaja! Hopelijk zet het door, hier al dagen krampen maar geen wee..

Misschien bass miss
Neen, het leek erop deze nacht, maar blijkbaar toch vals alarm.
pi_102367787
Eh, ik zit, áls ik even inbreek en mee lees regelmatig zo ongeveer mee te persen :o
Ik wens dus ook in no time een paar prachtfoto's van beebs te zien :Y
Zonder gein, sorry dat ik zo maar binnenval en me er mee moei maar tjonge, wat leef ik met jullie mee en wat een respect heb ik voor aanstaande en verse mamsen. Al zijn we er allemaal zo gekomen, het blijft respect verdienen om zomaar een wondertje op de wereld te brengen dus ik zeg: go en sterkte dames. :*
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 25 september 2011 @ 19:19:49 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102369891
Geen verse beebs?
Jammer -O-

Hier vandaag een off-dagje. Hopelijk gaat het morgen wat beter.
pi_102370552
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer -O-

Post gekregen? O-)
  zondag 25 september 2011 @ 19:58:06 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102371410
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Post gekregen? O-)
:Y
Sorry, vergeten door te geven dat het binnen is...
pi_102374726
Ik ben er nog hoor :)
Ben nog steeds misselijk en niet lekker. Heb daarom ook niet echt fut om te reageren.
Ook erg veel pijn in mijn billen, rug en benen waardoor ik niet meer op de stoel achter de comp kan zitten.

Gisteren was ik precies 20 weken zwanger, het gaat nu nog erg snel!! Donderdag hebben we de 20 weken echo.

Ik zal proberen wat vaker iets van me te laten horen.
Ik lees wel regelmatig mee hoor!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 26 september 2011 @ 03:35:29 #198
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102388132
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer -O-

Ik vind heel de zwangerschap een "off-dagje" :P
En elke dag hoop ik dat het beter gaat maar het word alleen maar erger, en vetter en groter :9
Ben benieuwd of ik mijn mooie geliefde lichaam ooit weer terugkrijg :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102388417
Heb hier niet bijgelezen, maar voor ieder die het nodig heeft een :*
Ik heb in het babytopic een bericht geplaats over linus.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102388454
Kaarr dikke :* voor jou en sterkte! Hoop dat linus snel naar huis mag!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')