quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:41 schreef Jipster het volgende:
[..]
HILARISCH dit zou ik ook kunnen zeggen/denken en vriendlief verklaart me dan voor gek
ik ken m idd! maar ik heb voor polle een veule leukere gemaakt johquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:54 schreef NotTheSame het volgende:
Dit roept heel hard POLLE!
Klikkie doen
Ik ben helaas werkloos.quote:Op zondag 25 september 2011 09:03 schreef Soempie het volgende:
Scorpionsworld, wat een mooi jongetje.
Gister van 12 tot 5 alleen maar gewandeld en trappen geklommen. Ook ladders in een grote molen wat niet zo'n succes was, maar wat een uitzicht.En gisteravond had ik zo'n pijn in m'n onderbuik. Net een soort spierpijn.
Komt dat ook bekend voor? Heb verder op zich niet veel last van m'n heupen of rug, terwijl ik dat eerder had verwacht.
En m'n verlofdatum is eindelijk bekend. Aftellen tot 6 december.Dan ben ik precies 36 weken zwanger. Wat zijn jullie overwegingen geweest? Ik vind het fijn om die twee weken die ik langer werk te kunnen pakken na de geboorte. Iemand anders noemde dat het juist fijn is om nog even 2 weken helemaal voor jezelf te hebben voor de geboorte, dus dat ze daarom met 24 weken verlof heeft genomen. Vond ik ook wel een goeie.
Jij weet ook alles.quote:Op zondag 25 september 2011 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij komt er vandaag babynieuws
niet van mij hoor
Wat vervelend dat je moeder zo negatief doetquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:19 schreef TimeJumper het volgende:
En over moeders zullen we het maar niet hebben![]()
De mijne vind dat we maar groter moeten wonen omdat we een kind krijgen. Vind alles raarrrrrrr waar ik last van heb, dus sindsdien heb ik tegenover haar nergens meer last van![]()
Is haast nog niet positief , dus het zal me benieuwen.
Ok jij wint...quote:Op zondag 25 september 2011 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn moeder wint
die heb ik al meer dan een jaar niet gesproken omdat ze Elins verjaardag steeds vergat (en maar 3 x langs was geweest in 2 jaar)
nouja, een moeder was ze ook al nietquote:Op zondag 25 september 2011 09:56 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Ok jij wint...Bah wat naar...
Zielig ook voor Elin (en Polle) dat ze niet echt een oma heeft..
Ik had 5 weken gedaan, en Sofie kwam 10 dagen te laat. Die 10 dagen zijn wel achter mijn verlof aan geplakt.quote:Op zondag 25 september 2011 09:52 schreef danic het volgende:
Even aanvullende tip voor het verlof: tuurlijk is het lekker om tot 4 weken door te werken, dan zou je er 12 na hebben, leuk met kindje.
Maar wat nou als die kleine later komt? Je hebt recht op 10 weken na de bevalling, dus die tijd tussen de uitgerekende datum en de geboorte gaat toch echt van je 12 weken met kind af.
Mocht je 6 weken van tevoren stoppen, dan heb je 10 weken erna. Komt die kleine later, wordt je verlof dus nog verlengt, omdat je toch recht hebt op die 10 weken met kindje.
Dat was voor mij reden om met 6 weken te stoppen. (hoop dat het duidelijk is).
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2011 10:31 schreef covie het volgende:
Laten jullie je ouders/schoonouders aan het bed staan tijdens bevalling?
Is het soms wel. Mijn moeder is 3 november 2007 overleden, lief zijn moeder heb ik helaas nooit gekend. Mijn uitgerekende datum is dus op zich best dichtbij (ik kan tot max 6 november doorlopen) de overlijdensdag van mijn moeder en ik hoop toch echt niet dat deze kleine meid het in d'r hoofd haalt om dan te komen!quote:Op zondag 25 september 2011 10:38 schreef Kyara het volgende:
Susie, lijkt me best moeilijk nu. Ik mis mijn vader ook enorm en vind het ook heel erg jammer dat hij zijn kleinzoon nooit zal ontmoeten (en omgekeerd) maar ik denk dat het gemist van een moeder er nog dieper inhakt. Zeker als je ook nog allebei je moeder moet missen.
Da's ook een prima plan!quote:Op zondag 25 september 2011 11:13 schreef Kyara het volgende:
Isis, ik denk dat ik ze na de geboorte sowieso eens op pad stuur. Ook naar dpam en zo.
Oh, Lujaxa was het dus niet......
das niet waar hoorquote:Op zondag 25 september 2011 09:52 schreef danic het volgende:
Even aanvullende tip voor het verlof: tuurlijk is het lekker om tot 4 weken door te werken, dan zou je er 12 na hebben, leuk met kindje.
Maar wat nou als die kleine later komt? Je hebt recht op 10 weken na de bevalling, dus die tijd tussen de uitgerekende datum en de geboorte gaat toch echt van je 12 weken met kind af.
Mocht je 6 weken van tevoren stoppen, dan heb je 10 weken erna. Komt die kleine later, wordt je verlof dus nog verlengt, omdat je toch recht hebt op die 10 weken met kindje.
Dat was voor mij reden om met 6 weken te stoppen. (hoop dat het duidelijk is).
Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokkerquote:Op zondag 25 september 2011 12:50 schreef Lente_ninja het volgende:
M'n zusje ligt nu te bevallen!. Vijf weken te vroeg, dus naar het ziekenhuis (al denk ik niet dat ze daar lang moet blijven: aan haar buik te zien moeten ze dat kind halen met een takelwagen
), en wij hier in spanning wachten aan de andere kant van het land... Zwager om de haverklap aan de telefoon, drie hysterische katten op de achtergrond, m'n vader die er (ondanks protest van m'n moeder) nu, nu, NU heen wil rijden ook al kan het nog dagen duren. Whehehe. Het zal ook eens volgens plan gaan
Volgens mij niet iemand uit dit topic. 5 weken te vroeg kom je uit rond 29 - 30 okt en dan is er niemand uitgerekend zie ik. Maar goed dat is even mijn logicaquote:Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokkerMaar toi toi toi!
quote:Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lurk altijd stiekum mee maar hoewel ik jullie allemaal sterke wijven vind moet ik heel vaak lachen om Kleurdoos... die droge humor, dat gedoe met ziekenhuis in en weer uit, hoe ze dat allemaal verwoordt, op KD-wijze respect hoor en sorry dat ik af en toe echt moet lachen om jouw opmerkingen KD maar je kan het zo lekker droog brengen, alsof het een makkie is allemaal wat het echt niet is. Superleuk om te lezen maar ook ik als lurker wil niks lezen over bevallen tot dat Polle zo ver is. Maar nogmaals: respect voor hoe je het omschrijft, je had zó een collumn kunnen hebben in een blad.
Polle krijgt ook een hele leuke mams
Neen, het leek erop deze nacht, maar blijkbaar toch vals alarm.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Sandous het volgende:
Spannend luxaja! Hopelijk zet het door, hier al dagen krampen maar geen wee..
Misschien bass miss
Post gekregen?quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer![]()
Hier vandaag een off-dagje. Hopelijk gaat het morgen wat beter.
Ik vind heel de zwangerschap een "off-dagje"quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer![]()
Hier vandaag een off-dagje. Hopelijk gaat het morgen wat beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |