Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokkerquote:Op zondag 25 september 2011 12:50 schreef Lente_ninja het volgende:
M'n zusje ligt nu te bevallen!. Vijf weken te vroeg, dus naar het ziekenhuis (al denk ik niet dat ze daar lang moet blijven: aan haar buik te zien moeten ze dat kind halen met een takelwagen
), en wij hier in spanning wachten aan de andere kant van het land... Zwager om de haverklap aan de telefoon, drie hysterische katten op de achtergrond, m'n vader die er (ondanks protest van m'n moeder) nu, nu, NU heen wil rijden ook al kan het nog dagen duren. Whehehe. Het zal ook eens volgens plan gaan
Volgens mij niet iemand uit dit topic. 5 weken te vroeg kom je uit rond 29 - 30 okt en dan is er niemand uitgerekend zie ik. Maar goed dat is even mijn logicaquote:Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokkerMaar toi toi toi!
quote:Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lurk altijd stiekum mee maar hoewel ik jullie allemaal sterke wijven vind moet ik heel vaak lachen om Kleurdoos... die droge humor, dat gedoe met ziekenhuis in en weer uit, hoe ze dat allemaal verwoordt, op KD-wijze respect hoor en sorry dat ik af en toe echt moet lachen om jouw opmerkingen KD maar je kan het zo lekker droog brengen, alsof het een makkie is allemaal wat het echt niet is. Superleuk om te lezen maar ook ik als lurker wil niks lezen over bevallen tot dat Polle zo ver is. Maar nogmaals: respect voor hoe je het omschrijft, je had zó een collumn kunnen hebben in een blad.
Polle krijgt ook een hele leuke mams
Neen, het leek erop deze nacht, maar blijkbaar toch vals alarm.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Sandous het volgende:
Spannend luxaja! Hopelijk zet het door, hier al dagen krampen maar geen wee..
Misschien bass miss
Post gekregen?quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer![]()
Hier vandaag een off-dagje. Hopelijk gaat het morgen wat beter.
Ik vind heel de zwangerschap een "off-dagje"quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer![]()
Hier vandaag een off-dagje. Hopelijk gaat het morgen wat beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |