abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102356071
Meld me ook met beeb in buik en wordt ook nog eens verkouden.

Ik was bij de eerste met 36 weken gestopt, een weeknlater was ze er al. MOest echt van alles nog gebeuren.

Dit keer met 34 weken en zit nu dus al 6 weken thuis, haha ieder kind anders dus
pi_102356201
ohja Kyara dat was het, altijd minimaal 16 weken. Je hebt gelijk.

Nouja dat dus :)
:)
  zondag 25 september 2011 @ 12:50:49 #178
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_102357110
M'n zusje ligt nu te bevallen! :X . Vijf weken te vroeg, dus naar het ziekenhuis (al denk ik niet dat ze daar lang moet blijven: aan haar buik te zien moeten ze dat kind halen met een takelwagen :') ), en wij hier in spanning wachten aan de andere kant van het land... Zwager om de haverklap aan de telefoon, drie hysterische katten op de achtergrond, m'n vader die er (ondanks protest van m'n moeder) nu, nu, NU heen wil rijden ook al kan het nog dagen duren. Whehehe. Het zal ook eens volgens plan gaan _O-
pi_102360201
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:50 schreef Lente_ninja het volgende:
M'n zusje ligt nu te bevallen! :X . Vijf weken te vroeg, dus naar het ziekenhuis (al denk ik niet dat ze daar lang moet blijven: aan haar buik te zien moeten ze dat kind halen met een takelwagen :') ), en wij hier in spanning wachten aan de andere kant van het land... Zwager om de haverklap aan de telefoon, drie hysterische katten op de achtergrond, m'n vader die er (ondanks protest van m'n moeder) nu, nu, NU heen wil rijden ook al kan het nog dagen duren. Whehehe. Het zal ook eens volgens plan gaan _O-
Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokker ;) Maar toi toi toi!
pi_102360362
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef Nirak het volgende:

[..]

Spannend... Nu weet ik niet wie jou zusje is, want ik ben niet zo'n goed ingeburgerde fokker ;) Maar toi toi toi!
Volgens mij niet iemand uit dit topic. 5 weken te vroeg kom je uit rond 29 - 30 okt en dan is er niemand uitgerekend zie ik. Maar goed dat is even mijn logica :@

Of het moet meissie1595 zijn. Dat zou heel misschien nog kunnen volgens mij.
pi_102360557
Nou ik ben het in ieder geval niet hoor.
pi_102360725
Dan zou ik het ook niet meer weten _O-
pi_102360809
Nja, we horen het vanzelf :D of niet natuurlijk..
pi_102361021
Misschien is zusje wel helemaal geen fokker....

Heeft iemand Crazymoon trouwens nog wel eens gespot?
pi_102361044
Haha ben benieuwd!!

Ik heb een minder dag...seksen op de oude vertrouwde manier zit er niet meer in...heb nu sinds vanochtend behoorlijk pijn in mijn stuitje en bekken :'(

Oh hier geen schoon ouders of ouders aan mijn bed hoor! alleen mijn man...
Ik weet nog niet wanneer ik wie ga bellen!

Edit: geen crazymoon, jessie of raantje gespot hier
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102362023
Ik lurk altijd stiekum mee maar hoewel ik jullie allemaal sterke wijven vind moet ik heel vaak lachen om Kleurdoos... die droge humor, dat gedoe met ziekenhuis in en weer uit, hoe ze dat allemaal verwoordt, op KD-wijze respect hoor en sorry dat ik af en toe echt moet lachen om jouw opmerkingen KD maar je kan het zo lekker droog brengen, alsof het een makkie is allemaal wat het echt niet is. Superleuk om te lezen maar ook ik als lurker wil niks lezen over bevallen tot dat Polle zo ver is. Maar nogmaals: respect voor hoe je het omschrijft, je had zó een collumn kunnen hebben in een blad.
Polle krijgt ook een hele leuke mams :Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 25 september 2011 @ 16:57:56 #187
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_102365195
oh Kleurdoos, ik zat net de folders door te bladeren, bij de KIK (duitsland) hebben ze een bruine rib tuinbroek 6,99 http://www.kaufda.de/Geschaefte/KiK
pi_102366962
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lurk altijd stiekum mee maar hoewel ik jullie allemaal sterke wijven vind moet ik heel vaak lachen om Kleurdoos... die droge humor, dat gedoe met ziekenhuis in en weer uit, hoe ze dat allemaal verwoordt, op KD-wijze respect hoor en sorry dat ik af en toe echt moet lachen om jouw opmerkingen KD maar je kan het zo lekker droog brengen, alsof het een makkie is allemaal wat het echt niet is. Superleuk om te lezen maar ook ik als lurker wil niks lezen over bevallen tot dat Polle zo ver is. Maar nogmaals: respect voor hoe je het omschrijft, je had zó een collumn kunnen hebben in een blad.
Polle krijgt ook een hele leuke mams :Y
O+ thnx
pi_102367428
ben nu toch benieuwd wie er baby nieuws heeft.

Hier last van onregelmatige rugweeën. Afgelopen nacht ook al. Morgen maar even melden als we aan monitor gaan. Ga de kindjes nu in bad doen.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102367513
Spannend luxaja! Hopelijk zet het door, hier al dagen krampen maar geen wee..

Misschien bass miss
pi_102367606
kan zo veranderen.
Net zoals de weeën die plots weer stoppen.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102367607
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Sandous het volgende:
Spannend luxaja! Hopelijk zet het door, hier al dagen krampen maar geen wee..

Misschien bass miss
Neen, het leek erop deze nacht, maar blijkbaar toch vals alarm.
pi_102367787
Eh, ik zit, áls ik even inbreek en mee lees regelmatig zo ongeveer mee te persen :o
Ik wens dus ook in no time een paar prachtfoto's van beebs te zien :Y
Zonder gein, sorry dat ik zo maar binnenval en me er mee moei maar tjonge, wat leef ik met jullie mee en wat een respect heb ik voor aanstaande en verse mamsen. Al zijn we er allemaal zo gekomen, het blijft respect verdienen om zomaar een wondertje op de wereld te brengen dus ik zeg: go en sterkte dames. :*
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 25 september 2011 @ 19:19:49 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102369891
Geen verse beebs?
Jammer -O-

Hier vandaag een off-dagje. Hopelijk gaat het morgen wat beter.
pi_102370552
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer -O-

Post gekregen? O-)
  zondag 25 september 2011 @ 19:58:06 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102371410
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Post gekregen? O-)
:Y
Sorry, vergeten door te geven dat het binnen is...
pi_102374726
Ik ben er nog hoor :)
Ben nog steeds misselijk en niet lekker. Heb daarom ook niet echt fut om te reageren.
Ook erg veel pijn in mijn billen, rug en benen waardoor ik niet meer op de stoel achter de comp kan zitten.

Gisteren was ik precies 20 weken zwanger, het gaat nu nog erg snel!! Donderdag hebben we de 20 weken echo.

Ik zal proberen wat vaker iets van me te laten horen.
Ik lees wel regelmatig mee hoor!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 26 september 2011 @ 03:35:29 #198
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102388132
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Geen verse beebs?
Jammer -O-

Ik vind heel de zwangerschap een "off-dagje" :P
En elke dag hoop ik dat het beter gaat maar het word alleen maar erger, en vetter en groter :9
Ben benieuwd of ik mijn mooie geliefde lichaam ooit weer terugkrijg :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102388417
Heb hier niet bijgelezen, maar voor ieder die het nodig heeft een :*
Ik heb in het babytopic een bericht geplaats over linus.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102388454
Kaarr dikke :* voor jou en sterkte! Hoop dat linus snel naar huis mag!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')