Ik ben helaas werkloos.quote:Op zondag 25 september 2011 09:03 schreef Soempie het volgende:
Scorpionsworld, wat een mooi jongetje.
Gister van 12 tot 5 alleen maar gewandeld en trappen geklommen. Ook ladders in een grote molen wat niet zo'n succes was, maar wat een uitzicht.En gisteravond had ik zo'n pijn in m'n onderbuik. Net een soort spierpijn.
Komt dat ook bekend voor? Heb verder op zich niet veel last van m'n heupen of rug, terwijl ik dat eerder had verwacht.
En m'n verlofdatum is eindelijk bekend. Aftellen tot 6 december.Dan ben ik precies 36 weken zwanger. Wat zijn jullie overwegingen geweest? Ik vind het fijn om die twee weken die ik langer werk te kunnen pakken na de geboorte. Iemand anders noemde dat het juist fijn is om nog even 2 weken helemaal voor jezelf te hebben voor de geboorte, dus dat ze daarom met 24 weken verlof heeft genomen. Vond ik ook wel een goeie.
Jij weet ook alles.quote:Op zondag 25 september 2011 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij komt er vandaag babynieuws
niet van mij hoor
Wat vervelend dat je moeder zo negatief doetquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:19 schreef TimeJumper het volgende:
En over moeders zullen we het maar niet hebben![]()
De mijne vind dat we maar groter moeten wonen omdat we een kind krijgen. Vind alles raarrrrrrr waar ik last van heb, dus sindsdien heb ik tegenover haar nergens meer last van![]()
Is haast nog niet positief , dus het zal me benieuwen.
Ok jij wint...quote:Op zondag 25 september 2011 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn moeder wint
die heb ik al meer dan een jaar niet gesproken omdat ze Elins verjaardag steeds vergat (en maar 3 x langs was geweest in 2 jaar)
nouja, een moeder was ze ook al nietquote:Op zondag 25 september 2011 09:56 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Ok jij wint...Bah wat naar...
Zielig ook voor Elin (en Polle) dat ze niet echt een oma heeft..
Ik had 5 weken gedaan, en Sofie kwam 10 dagen te laat. Die 10 dagen zijn wel achter mijn verlof aan geplakt.quote:Op zondag 25 september 2011 09:52 schreef danic het volgende:
Even aanvullende tip voor het verlof: tuurlijk is het lekker om tot 4 weken door te werken, dan zou je er 12 na hebben, leuk met kindje.
Maar wat nou als die kleine later komt? Je hebt recht op 10 weken na de bevalling, dus die tijd tussen de uitgerekende datum en de geboorte gaat toch echt van je 12 weken met kind af.
Mocht je 6 weken van tevoren stoppen, dan heb je 10 weken erna. Komt die kleine later, wordt je verlof dus nog verlengt, omdat je toch recht hebt op die 10 weken met kindje.
Dat was voor mij reden om met 6 weken te stoppen. (hoop dat het duidelijk is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |