quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:44 schreef TimeJumper het volgende:
Kyara ik zou de plank boven de commode zo hangen dat je er nog bij kunt![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe groot jullie zelf zijn, maar zo'n kleine zal er echt niet snel bij kunnen lijkt mij?? Tenzij jullie zelf 1.50 zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:48 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooi mannetje scorpionsworld!![]()
![]()
![]()
![]()
TJ, ja, ik moet er nog bij kunnen maar kleine niet. En met name het laatste weet ik niet precies....
Neuh, maar het ventje slaapt nogal veelquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:48 schreef Susie het volgende:
Scorpio, moet jullie kereltje incognito? Zie zijn ogen niet??
nu niet nee, maar wat als ie gaat staan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef Susie het volgende:
Ik weet niet hoe groot jullie zelf zijn, maar zo'n kleine zal er echt niet snel bij kunnen lijkt mij?? Tenzij jullie zelf 1.50 zijn?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jullie zelf zijn, maar zo'n kleine zal er echt niet snel bij kunnen lijkt mij?? Tenzij jullie zelf 1.50 zijn?
Nee, serieus, ik zag net maar de helft van de foto ofzo... maar nu zie ik hem helemaal! Wat een prachtkereltje hebben jij en je vrouw op de wereld gezet!quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:52 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Neuh, maar het ventje slaapt nogal veelheerlijk rustig
en wie ruimt de kattekots op?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:51 schreef bitterend het volgende:
pff onze kater zit samen tijger nootjes te eten met mijn man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |