Ik wilde er ook al over beginnen, maar eerst ff topic 'scannen' of er nog nix over gezegd was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Om nu over de doorzichtige bh-bandjes te vallen gaat too furrr zeker? Ze heeft vast een schitterend karakter en is voor wereldvrede en de korenwolf.
Dit dus ja, ze is misschien wel sletterig en niet al te knap maar nog altijd stukken knapper dan de vrouwen van zijn eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En menig 50+ man kijkt naar wat er thuis verlept op de bank zit en denkt: Goed gedaan, Doug
En je trouwt alleen om het uiterlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit dus ja, ze is misschien wel sletterig en niet al te knap maar nog altijd stukken knapper dan de vrouwen van zijn eigen leeftijd.
Moet toch haast wel, of een vader syndroom. Waarom trouwt een grietje van 17 iemand die oud genoeg is om haar opa te zijn?quote:Kan maar één ding zeggen: wat ontzettend zonde van zo'n schattig meisje. Ze zag er echt leuk en lief uit! Vraag is: is ze alleen ouder geworden (+ slechte make-up) of zijn er drugs etc. in het spel?
16 toen ze trouwde hè.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Moet toch haast wel, of een vader syndroom. Waarom trouwt een grietje van 17 iemand die oud genoeg is om haar opa te zijn?
Tuurlijk en de sex moet goed zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je trouwt alleen om het uiterlijk natuurlijk.
.quote:Hello Mr. Monday! Mmm; I am merely melting as I lustrously lie beneath your steamy desire for a brand new week of nothing but mad miracles!
Zondequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef Lost_Lenore het volgende:
En zo zag ze er vroeger uit:
[ afbeelding ]
De website geeft geen leeftijd, maar je kunt duidelijk zien dat het Courtney is, zie voor en na (neus, wenkbrauwen, haarinplant etc.):
[ afbeelding ]
Kan maar één ding zeggen: wat ontzettend zonde van zo'n schattig meisje. Ze zag er echt leuk en lief uit! Vraag is: is ze alleen ouder geworden (+ slechte make-up) of zijn er drugs etc. in het spel?
Wow, ze leek daar een sexy girl next door van 16 ofzo!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef Lost_Lenore het volgende:
[ afbeelding ]
De website geeft geen leeftijd, maar je kunt duidelijk zien dat het Courtney is, zie voor en na (neus, wenkbrauwen, haarinplant etc.):
[ afbeelding ]
Kan maar één ding zeggen: wat ontzettend zonde van zo'n schattig meisje. Ze zag er echt leuk en lief uit! Vraag is: is ze alleen ouder geworden (+ slechte make-up) of zijn er drugs etc. in het spel?
Wat is er mis met dat mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=65118
Doug & Courtney on Dr. Drew!
Heel recent want het gaat over het pumpkin patch incident. Echt supererg,.
Wtf doet haar mond als ze zegt 'because of the kids, yeah'.
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Plus nog een vintage Courtney;
[ afbeelding ]
Hoe oud was ze op die foto dan ??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, niet bekend.quote:
omg kheb het gevonden op de site van PerezHiltonquote:
Verdomme hee dat mens heeft echt een stem alsof je met je nagels over een krijt bord schraapt. Aaargh.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef ChipsZak. het volgende:
heb je haar al eens horen zingen ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Verdomme hee dat mens heeft echt een stem alsof je met je nagels over een krijt bord schraapt. Aaargh.
Nee, dat is sarcastisch bedoeld omdat ze zo jong is. Dus er is weinig 'vintage' aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
omg kheb het gevonden op de site van PerezHilton
http://perezhilton.com/20(...)ney-stodden-surfaces
Die foto's zijn pas 6 maanden oud, niet veel ouderDie foto's zijn dus genomen vlak voordat ze met Doug getrouwd is
hahahah en bij al die filmpjes zit die Doug er bij als the voice of reasonquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja dat dacht ik ook al. Ze is misschien 12 of 13 daar en vroegrijp geweest. Dat zie je in het dagelijks leven wel vaker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, dat is sarcastisch bedoeld omdat ze zo jong is. Dus er is weinig 'vintage' aan.
Zoals op Perez staat: pimped out.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:38 schreef Copycat het volgende:
Onder al die klodders make-up en liters haarlak zit gewoon een fris meiske. Zo zonde.
Waar is het toch misgegaan met dat kind?
Damn die is er wel echt flink op achteruit gegaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef Lost_Lenore het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel leuker. Zonde. Misschien vond ze zichzelf er te standaard uitzien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat ze constant onder invloed is van drugs.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens de Dailymail 'slurt' ze zich door dat interview heen. Ik vind dat wel meevallen. Blijf het wel een heeeeel raar stel vinden. Heb het idee dat ze beide constant aan het acteren zijn, dus het zou me inderdaad niks verbazen als beide dit puur voor de media aandacht doen.
Ik zie er liever standaard uit dan compleet verlept.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel leuker. Zonde. Misschien vond ze zichzelf er te standaard uitzien.
Ik geloof wel wat haar moeder zegt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef Lost_Lenore het volgende:
Links een foto van toen ze 12-13 was (volgens haar moeder, zie website).
[ afbeelding ]
Website: http://www.people.com/people/article/0,,20540575,00.html
Aan de kleding, ketting en haardracht te zien is deze foto op dezelfde dag geschoten als de zwart-wit foto die ik eerder plaatste. Toen was ze dus 12-13 jaar oud... Haar moeder claimt btw dat ze er zonder make-up nog steeds zo uitziet... Zou het? Hope so...
Misschien probeert ze daarom zo wanhopig veel ouder te lijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef vencodark het volgende:
Bah, dat ze in een paar jaar zichzelf zo lelijk heeft gemaakt. Trouwens, als ze qua look nog hewoon hetzelfde was als toen, dan zou ze er mogelijk gewoon uitzien als 17 en zou ik het nog zieker vinden dat ze zo met Doug was getrouwd. Bedoel, nu zie ik haar niet als 17 jarige, eerder als 28 ofzo.
Hoe bedoel je, zelfde leeftijd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelfde leeftijd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of die ook van haar 12/13e zijn. Want op die foto's ziet ze er al meer uit als op recente foto's. Behalve dan dat haar borsten een stuk kleiner zijn.quote:
Nouja die eerste kan ik niet zo goed oordelen want te pixelig/onduidelijk maar die tweede valt wel mee, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of die ook van haar 12/13e zijn. Want op die foto's ziet ze er al meer uit als op recente foto's. Behalve dan dat haar borsten een stuk kleiner zijn.
Nou op die tweede vind ik haar gezicht er ook al anders uitzien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja die eerste kan ik niet zo goed oordelen want te pixelig/onduidelijk maar die tweede valt wel mee, toch?Alleen het haar maarja; ze kan zo op een dag naar een kapper geweest zijn haha. Haar lijf vind ik nog erg jong aandoen in de bikini foto.
Kan alleen met toestemming van je ouders geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Een borstvergroting voor je zestiende is toch helemaal niet verantwoord? Of uberhaupt mogelijk?
Voilà.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan alleen met toestemming van je ouders geloof ik.
Die heeft echt geen borstvergroting gehad hoor, gewoon een bikini met te grote cups kopen en dat opvullen met een push-up geval eronder en alles wat je nog in huis hebt liggen.quote:
Heb je naar de vorm van haar borst gekeken? Het ziet er echt niet zo uit als je opvult met wat vulmateriaal hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef Moja het volgende:
[..]
Die heeft echt geen borstvergroting gehad hoor, gewoon een bikini met te grote cups kopen en dat opvullen met een push-up geval eronder en alles wat je nog in huis hebt liggen.
Precies datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is geen wonderbra meerHij staat hier gewoon los van de vulling
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon een lelijk wijfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is geen wonderbra meerHij staat hier gewoon los van de vulling
[ afbeelding ]
Met zweeftietenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een lelijk wijf
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef vencodark het volgende:
Fascinerend stel iig (niet de borsten) en ben erg benieuwd naar hun soap.
quote:@PerezHilton I am already majoring in Doug... or should I say he's majoring in me?My dreams? They are delicious! Math? 17+51=SEXY LOVE!
Zomg,quote:
Dit dus, vraag me wel af of ze dus plastische chirurgie in het gezicht heeft gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als ze stopt met dat achterlijke haar geverf, d'r tan, fatsoenlijke kleren aantrekt en die domme kop niet trekt is ze prima te doen denk ik maar ze maakt zichzelf gewoon lelijk
Ik .. ben sprakeloosquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes.
http://snarkerati.com/cel(...)odden-for-halloween/
Ja!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef Jane het volgende:
En ik maar denken, "op wie lijkt die linker nou toch??". Maar ik ben er uit... die blonde van Maywood!
Milika Peterson, de jonge versiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |