Ja echt he, en dan ondertussen wel lopen te zeuren dat ze zoveel haters heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
Goedkope kwartjessnol. Maar ja, ze moet wat, er zijn er natuurlijk duizenden zoals zij.
Het schijnt dat moeder haar manager is (of mamager of zoiets zoals ze het zelf noemen). En ze waren op weg naar een onderhandeling over hun reality soap, dus tsja, dan moet mams wel meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef DjinN het volgende:
Doug ziet er best fatsoenlijk uit tbh. Maar zij ziet er gewoon op en top trashy uitEn die moeder? Te idioot voor woorden dat ze echt OVERAL mee naartoe gaat
Lekker op stap met je 17-jarige dochter en haar 50+ man
Is dit linkje al voorbij gekomen ?Is een pic die op haar FB staat. Het lijkt net of ze zich bewust als snol presenteerd. Ben echt gewoon nog GEEN EEN foto tegengekomen waarbij ze er fatsoenlijk op staat ipv als een hitsige hijg-lala.
Zo jammer dat ze totaal geen waardigheid lijkt te hebben![]()
Als je oud bent stroomt het bloed ook minder sneller he, daar moet je je op kleden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:58 schreef Skaai het volgende:
Zij loopt in 20cm stof en hij heeft een lange broek, shirt, leren jas, stevige stappers aan én een muts op zijn kop en aan zijn hand. Wat voor klimaat is dat?
Paris IIquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:11 schreef Moja het volgende:
Zijn die schoenen van haar niet een beetje te groot? De kinky versie van de zevenmijlslaarzen.
Om nu over de doorzichtige bh-bandjes te vallen gaat too furrr zeker? Ze heeft vast een schitterend karakter en is voor wereldvrede en de korenwolf.quote:
*stilquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Om nu over de doorzichtige bh-bandjes te vallen gaat too furrr zeker? Ze heeft vast een schitterend karakter en is voor wereldvrede en de korenwolf.
Vinkniegek. Openbare pedofiliequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:06 schreef hexje het volgende:
Ze zijn weg gestuurd van een pompoen-veld. Zie artikel voor foto's.
http://www.dailymail.co.u(...)riate-behaviour.html
Elke keer als ik denk dat de foto's niet erger en on-spontaner kunnen duiken er weer foto's op die alle voorgaande overtreffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:06 schreef hexje het volgende:
Ze zijn weg gestuurd van een pompoen-veld. Zie artikel voor foto's.
http://www.dailymail.co.u(...)riate-behaviour.html
quote:
Die laatste foto is wel raar eigenlijk. De rest is nog euh...logisch ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat de foto's niet erger en on-spontaner kunnen duiken er weer foto's op die alle voorgaande overtreffen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie sproeten!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:53 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje beginnende zonnekanker ?![]()
Of gewoon slecht gespoten faketan ?
Ja, die pompoenen voegen ook echt wat toe...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat de foto's niet erger en on-spontaner kunnen duiken er weer foto's op die alle voorgaande overtreffen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, lijkt wel of ze een unibrow heeft,quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weten we ook weer wat voor hoofd ze trekt als Doug van achter bezig isquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen van die onderste.quote:
Dat hoofd van hem er ook bijquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen van die onderste.
Tsja die gast is ook al 51 die denkt natuurlijk mooi een lolletjequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef BB-King het volgende:
Hmm een 16-jarige trouwen.. oke.
Maar neem dan niet een wijf welke er zo enorm ordinair en verlept uitziet.
En menig 50+ man kijkt naar wat er thuis verlept op de bank zit en denkt: Goed gedaan, Dougquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:31 schreef BlaZ het volgende:
Tsja die gast is ook al 51 die denkt natuurlijk mooi een lolletje
LOLquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Redonkously Riding my hoverweight hubby on the sandy shores off an atherwise abbandoned boring beach. Hmmmmm."
Ik wilde er ook al over beginnen, maar eerst ff topic 'scannen' of er nog nix over gezegd was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Om nu over de doorzichtige bh-bandjes te vallen gaat too furrr zeker? Ze heeft vast een schitterend karakter en is voor wereldvrede en de korenwolf.
Dit dus ja, ze is misschien wel sletterig en niet al te knap maar nog altijd stukken knapper dan de vrouwen van zijn eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En menig 50+ man kijkt naar wat er thuis verlept op de bank zit en denkt: Goed gedaan, Doug
En je trouwt alleen om het uiterlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit dus ja, ze is misschien wel sletterig en niet al te knap maar nog altijd stukken knapper dan de vrouwen van zijn eigen leeftijd.
Moet toch haast wel, of een vader syndroom. Waarom trouwt een grietje van 17 iemand die oud genoeg is om haar opa te zijn?quote:Kan maar één ding zeggen: wat ontzettend zonde van zo'n schattig meisje. Ze zag er echt leuk en lief uit! Vraag is: is ze alleen ouder geworden (+ slechte make-up) of zijn er drugs etc. in het spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |