Bron.quote:Oh no, the tragedy.
According to Facebook, Courtney Stodden has too much "inappropriate sexual content" to tolerate!
The seventeen year old fame lover has been kicked off the social networking site, but her mom is fighting back, saying:
"It's the jealousy from the women towards her. The men love her, the women hate her. The women report the photo because it's so easy to do. You just click a button. They think she's too sexy, they all report her together, and it's done. There is nothing on her page you wouldn't find anywhere on Facebook! She has never done any nudity. Not a breast, not even a butt cheek. It's just her in a bathing suit!"
Ha! Oooh goodness! Whatever, you know she loves it! All this means is more publicity for her!
Pictured above is the classiest photo we found on her website.
Zonder honderden smilies?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
FaNtAsTiC fLiRtY fEmALe
met als ondertitel:
very vavavavoom in lovely love with my handsome hunky husband Dougie Dougie
zoiets?
Die staan er zonder twijfel ook bij, maar ik moet iets overlaten aan de fantasie van de kijkbuiskindertjes hè...quote:
Ik weet niet wat voor seizoen het daar is, maar hoe zou zij zich kleden in hoogzomer en bij hoogwinter ?quote:
Anders stompen die ook maar af.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die staan er zonder twijfel ook bij, maar ik moet iets overlaten aan de fantasie van de kijkbuiskindertjes hè...
Blaffende poes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die blaffende poes heeft net zoveel vierkante cm aan kleding aan als zij.
dat lijkt me een gevalletje siliconenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Skaai het volgende:
Op haar 14e.
[ afbeelding ]
Ze was 15 (of net 16) toen ze Miss Ocean shores werd. Wat een verschil in die tetten zeg. Nou kan het opeens heel snel gaan in de pubertijd maar dit is wel eng
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou dat het zijn? herkenbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijg je dat van het doen alsof je al heel erg volwassen bent![]()
Op die leeftijd mocht ik voor het eerst uit en wat later (lees: 1 uur) thuis komen
Haar gezicht doet me denken aan Nikkie Plessen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft gewoon grotere kipfilets:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Haar gezicht doet me denken aan Nikkie Plessen..
Daar zat ik ook al aan te denken, maar kzou het wel een zware belediging voor Nikki Plessen vindenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Haar gezicht doet me denken aan Nikkie Plessen..
maar dan komt supahfashionablelikeleydressyy goed uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat ziet hij eruit als een zwerver met gezondheidsschoeisel. Dat dat door haar beugel kan!
Ik geloof dat die trouwambtenaar zijn lach ook moet inhouden. Hij kijkt wel erg geamuseerd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Hadden we deze classy trouwfoto als eens gezien?
[ afbeelding ]
Misschien aan de pil gegaan voor hubbie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:28 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
[ afbeelding ]
15 jaar
[ afbeelding ]
16 jaar
wat is er met haar gebeurd
Die jetsers had ze al voordat ze hubbie leerde kennenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien aan de pil gegaan voor hubbie.
Oh, ik dacht dat ze elkaar al langer kenden en hij heeft gewacht tot ze legaal was.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die jetsers had ze al voordat ze hubbie leerde kennen
En een nosejob?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft gewoon grotere kipfilets:
[ afbeelding ]
Die bh lijkt vooral vrij groot. Ze heeft vast een prima c-maat maar de bh/bikini doen ze groter lijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die jetsers had ze al voordat ze hubbie leerde kennen
Die is dan bar slecht uitgepakt. Ze heeft een gok man! Nee volgens mij is er niet echt gesleuteld aan haar.quote:
Ze heeft gewoon slechte make-up op en trekt erg rare bekken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Die is dan bar slecht uitgepakt. Ze heeft een gok man! Nee volgens mij is er niet echt gesleuteld aan haar.
Wacht maar tot die real life soap er is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een leuke reeks is dit aan het worden.
Ja echt he, en dan ondertussen wel lopen te zeuren dat ze zoveel haters heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
Goedkope kwartjessnol. Maar ja, ze moet wat, er zijn er natuurlijk duizenden zoals zij.
Het schijnt dat moeder haar manager is (of mamager of zoiets zoals ze het zelf noemen). En ze waren op weg naar een onderhandeling over hun reality soap, dus tsja, dan moet mams wel meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef DjinN het volgende:
Doug ziet er best fatsoenlijk uit tbh. Maar zij ziet er gewoon op en top trashy uitEn die moeder? Te idioot voor woorden dat ze echt OVERAL mee naartoe gaat
Lekker op stap met je 17-jarige dochter en haar 50+ man
Is dit linkje al voorbij gekomen ?Is een pic die op haar FB staat. Het lijkt net of ze zich bewust als snol presenteerd. Ben echt gewoon nog GEEN EEN foto tegengekomen waarbij ze er fatsoenlijk op staat ipv als een hitsige hijg-lala.
Zo jammer dat ze totaal geen waardigheid lijkt te hebben![]()
Als je oud bent stroomt het bloed ook minder sneller he, daar moet je je op kleden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:58 schreef Skaai het volgende:
Zij loopt in 20cm stof en hij heeft een lange broek, shirt, leren jas, stevige stappers aan én een muts op zijn kop en aan zijn hand. Wat voor klimaat is dat?
Paris IIquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:11 schreef Moja het volgende:
Zijn die schoenen van haar niet een beetje te groot? De kinky versie van de zevenmijlslaarzen.
Om nu over de doorzichtige bh-bandjes te vallen gaat too furrr zeker? Ze heeft vast een schitterend karakter en is voor wereldvrede en de korenwolf.quote:
*stilquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Om nu over de doorzichtige bh-bandjes te vallen gaat too furrr zeker? Ze heeft vast een schitterend karakter en is voor wereldvrede en de korenwolf.
Vinkniegek. Openbare pedofiliequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:06 schreef hexje het volgende:
Ze zijn weg gestuurd van een pompoen-veld. Zie artikel voor foto's.
http://www.dailymail.co.u(...)riate-behaviour.html
Elke keer als ik denk dat de foto's niet erger en on-spontaner kunnen duiken er weer foto's op die alle voorgaande overtreffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:06 schreef hexje het volgende:
Ze zijn weg gestuurd van een pompoen-veld. Zie artikel voor foto's.
http://www.dailymail.co.u(...)riate-behaviour.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |