Misschien probeert ze daarom zo wanhopig veel ouder te lijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef vencodark het volgende:
Bah, dat ze in een paar jaar zichzelf zo lelijk heeft gemaakt. Trouwens, als ze qua look nog hewoon hetzelfde was als toen, dan zou ze er mogelijk gewoon uitzien als 17 en zou ik het nog zieker vinden dat ze zo met Doug was getrouwd. Bedoel, nu zie ik haar niet als 17 jarige, eerder als 28 ofzo.
Hoe bedoel je, zelfde leeftijd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelfde leeftijd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of die ook van haar 12/13e zijn. Want op die foto's ziet ze er al meer uit als op recente foto's. Behalve dan dat haar borsten een stuk kleiner zijn.quote:
Nouja die eerste kan ik niet zo goed oordelen want te pixelig/onduidelijk maar die tweede valt wel mee, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of die ook van haar 12/13e zijn. Want op die foto's ziet ze er al meer uit als op recente foto's. Behalve dan dat haar borsten een stuk kleiner zijn.
Nou op die tweede vind ik haar gezicht er ook al anders uitzien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja die eerste kan ik niet zo goed oordelen want te pixelig/onduidelijk maar die tweede valt wel mee, toch?Alleen het haar maarja; ze kan zo op een dag naar een kapper geweest zijn haha. Haar lijf vind ik nog erg jong aandoen in de bikini foto.
Kan alleen met toestemming van je ouders geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Een borstvergroting voor je zestiende is toch helemaal niet verantwoord? Of uberhaupt mogelijk?
Voilà.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan alleen met toestemming van je ouders geloof ik.
Die heeft echt geen borstvergroting gehad hoor, gewoon een bikini met te grote cups kopen en dat opvullen met een push-up geval eronder en alles wat je nog in huis hebt liggen.quote:
Heb je naar de vorm van haar borst gekeken? Het ziet er echt niet zo uit als je opvult met wat vulmateriaal hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef Moja het volgende:
[..]
Die heeft echt geen borstvergroting gehad hoor, gewoon een bikini met te grote cups kopen en dat opvullen met een push-up geval eronder en alles wat je nog in huis hebt liggen.
Precies datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is geen wonderbra meerHij staat hier gewoon los van de vulling
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon een lelijk wijfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is geen wonderbra meerHij staat hier gewoon los van de vulling
[ afbeelding ]
Met zweeftietenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een lelijk wijf
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef vencodark het volgende:
Fascinerend stel iig (niet de borsten) en ben erg benieuwd naar hun soap.
quote:@PerezHilton I am already majoring in Doug... or should I say he's majoring in me?My dreams? They are delicious! Math? 17+51=SEXY LOVE!
Zomg,quote:
Dit dus, vraag me wel af of ze dus plastische chirurgie in het gezicht heeft gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als ze stopt met dat achterlijke haar geverf, d'r tan, fatsoenlijke kleren aantrekt en die domme kop niet trekt is ze prima te doen denk ik maar ze maakt zichzelf gewoon lelijk
Ik .. ben sprakeloosquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes.
http://snarkerati.com/cel(...)odden-for-halloween/
Ja!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef Jane het volgende:
En ik maar denken, "op wie lijkt die linker nou toch??". Maar ik ben er uit... die blonde van Maywood!
Milika Peterson, de jonge versiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |